open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
N 402 від 20.07.2000

м.Київ
vd20000720 vn402

Про затвердження Інструкції про облік бланків суворої звітності та суворого обліку в митних органах України

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Державної

митної служби

N 447 ( v0447342-00 ) від 16.08.2000 )
( Вимоги наказу не застосовуються до бланків уніфікованого

адміністративного документа форми МД-2, МД-3 згідно з

Наказом Державної митної служби N 543 ( v0543342-00 )

від 29.09.2000 )

З метою налагодження обліку бланків суворої звітності та
суворого обліку в митних органах України Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Інструкцію про облік бланків суворої звітності
та суворого обліку в митних органах. 2. Управлінню справами (Карпенко В.П.) забезпечити
тиражування й розсилку цього наказу всім митним органам. 3. Вважати таким, що втратив чинність, наказ Держмитслужби
"Про затвердження Інструкції про облік бланків суворої звітності"
від 27.10.99 N 678. 4. Відмінити дію наказу Держмитслужби "Щодо введення бланків
вантажних митних декларацій форм МД-2 і МД-3 нового зразка" від
19.03.99 N 171 ( v0171342-99 ) в частині, що стосується
безоплатного передання бланків МД-2 і МД-3 митним брокерам та
суб'єктам зовнішньоекономічної діяльності. 5. Відмінити дію наказу Держмитслужби "Про створення
центральної бази даних про зіпсовані, анульовані чи невикористані
з інших причин бланки" від 25.02.2000 N 110 в частині надання
митними органами інформації про наявність зіпсованих, анульованих
чи невикористаних з інших причин бланків форм МД-2, МД-3. 6. Контроль за виконанням наказу покласти на першого
заступника Голови Служби Єгорова О.Б.

Голова Служби Ю.П.Соловков
Затверджено

Наказ Держмитслужби

від 20 липня 2000 р.

N 402

Інструкція

про порядок обліку бланків суворої звітності та

суворого обліку в митних органах України
1. Загальні положення
1.1. Бланки суворої звітності та суворого обліку
виготовляються з друкарською нумерацією відповідно до Правил
виготовлення бланків цінних паперів і документів суворого обліку,
затверджених наказом Міністерства фінансів України, Служби безпеки
України і Міністерства внутрішніх справ України від 25, 15,
24.11.93 N 98/118/740 ( z0008-94 ). 1.2. До бланків суворої звітності та суворого обліку, які
потрібно обліковувати на балансовому рахунку 234 та паралельно на
забалансовому рахунку 08, належать: уніфікована митна квитанція форми МД-1; вантажна митна декларація (далі - ВМД) форми МД-2; вантажна митна декларація форми МД-3; посвідчення на реєстрацію транспортного засобу (номерних
агрегатів) в органах ДАІ МВС України форми МД-6; голографічні етикетки для захисту від підробок результатів
митного оформлення; довіреності на одержання цінностей; подорожні листи; інші бланки, визначені Державною митною службою, як бланки
суворої звітності та суворого обліку. 1.3. Бланки суворої звітності та суворого обліку та інші
документи, передбачені нормативними актами, замовляються Державною
митною службою України в централізованому порядку в обсягах згідно
із заявками митних органів, а в окремих випадках такі бланки
замовляються митими органами за погодженням з Держмитслужбою з
розрахунку на один календарний рік та в межах коштів, передбачених
на зазначені цілі кошторисом витрат на утримання митних органів на
поточний рік.
2. Облік та зберігання бланків суворої звітності та

суворого обліку Постачальним митним господарством
2.1. Облік та зберігання централізовано замовлених бланків
суворої звітності та суворого обліку здійснює Постачальне митне
господарство. 2.2. Приймання бланків суворої звітності та суворого обліку,
слід проводити відповідно до вимог Інструкції про порядок
приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів
народного споживання за кількістю, затвердженою постановою
Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.65 N П-6
( va006400-65 ), та Інструкції про порядок приймання продукції
виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання
за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді
Міністрів СРСР від 25.04.66 N П-7 ( v0007400-66, va007400-66 ). 2.3. Розкриття пачок з готовою продукцією здійснюється
комісією, яка створюється за наказом начальника Постачального
митного господарства для прийняття тиражу готової продукції. В акті про прийняття фактичної кількості одержаної продукції
мають бути зазначені паспортні дані всіх осіб, які брали участь у
прийнятті. У разі виявлення нестачі бланків суворої звітності та
суворого обліку або їх браку уповноважена особа Постачального
митного господарства має скласти акт за підписами осіб, які брали
участь у прийнятті продукції, та надіслати його відповідно до
договору підприємству-постачальнику разом з копіями супровідних
документів, контрольним ярликом з пачки та маркувальним ярликом,
який міститься на пачці. 2.4. Зберігаються бланки суворої звітності та суворого обліку
Постачальним митним господарством в приміщеннях, спеціально
пристосованих для їх зберігання. 2.5. Інспектор, виконуючий обов'язки комірника, подекадно
надає первинні прибутково-видаткові документи разом з реєстром,
який складається у двох примірниках, до відділу бухгалтерського
обліку та звітності. 2.6. Інспектором, виконуючим обов'язки комірника, за кожним
видом бланків суворої звітності та суворого обліку ведеться
облікова картка за кількісними та сумарними показниками з
відображенням залишків на початок та кінець періоду (щомісячно),
яка повинна налічувати такі дані: залишок на початок періоду (в тому числі кількість, сума); дата; від кого одержано і кому видано; підстава (найменування документа, N і дата); прибуток (в тому числі: кількість, серія і номер бланків,
сума); видаток (у тому числі: кількість, серія і номер бланків,
сума); залишок на кінець періоду (в тому числі кількість, сума). 2.7. Інспектором відділу бухгалтерського обліку та звітності
Постачального митного господарства облік бланків суворої звітності
та суворого обліку ведеться на підставі прибутково-видаткових
накладних відповідно до реєстру здачі документів, що надається
інспектором, виконуючим обов'язки комірника. При цьому на кожен
вид бланків суворої звітності та суворого обліку ведеться окрема
книга обліку, яка має бути пронумерована та прошнурована; на
звороті останнього аркуша книги за підписами керівника і головного
бухгалтера або їх заступників робиться запис: "У цій книзі
пронумеровано _____ сторінок (аркушів)". Підписи скріпляються
печаткою. У книзі обліку фіксується рух бланків суворої звітності
та суворого обліку із зазначенням їх серій та номерів; записи
завіряються підписами двох осіб, а саме: особи, що видала, та
особи, що прийняла ці бланки. Книга обліку ведеться згідно з додатком 1. 2.8. Від Постачального митного господарства бланки суворої
звітності та суворого обліку за довіреністю отримує уповноважена
посадова особа митного органу.
3. Облік та зберігання бланків суворої звітності та

суворого обліку в митних органах
3.1. Бланки суворої звітності та суворого обліку після
отримання їх з Постачального митного господарства оприбутковуються
та зберігаються на складі митного органу. Інспектор, виконуючий обов'язки комірника, зобов'язаний
перевірити наявність бланків суворої звітності та суворого обліку
на їх відповідність вказаній кількості в прибуткових накладних. Інспектор, виконуючий обов'язки комірника, подекадно надає
первинні прибутково-видаткові документи разом з реєстром, який
складається у двох примірниках до відділу бухгалтерського обліку,
звітності, контролю та розрахунків по митих платежах з
Держбюджетом. 3.2. Інспектором, виконуючим обов'язки комірника складу, на
підставі отриманих прибутково-видаткових накладних ведеться
облікова картка за кожним видом бланків за кількісними та
сумарними показниками з відображенням залишків на початок та
кінець періоду (щомісячно), яка повинна налічувати такі дані: залишок на початок періоду (в тому числі кількість, сума); дата; від кого одержано і кому видано; підстава (найменування документа, N і дата); прибуток (в тому числі: кількість, серія і номер бланків,
сума); видаток (у тому числі: кількість, серія і номер бланків,
сума); залишок на кінець періоду (в тому числі кількість, сума). 3.3. За потреби в оформленні бланків суворої звітності та
суворого обліку печаткою або штампом митного органу, а також
підписами керівника митного органу та головного бухгалтера або їх
заступників, певна кількість бланків суворої звітності та суворого
обліку (крім ВМД форм МД-2, МД-3), передається зі складу митного
органу під розпис інспекторові відділу бухгалтерського обліку,
звітності, контролю та розрахунків за митними платежами з
Держбюджетом, про що інспектор, виконуючий обов'язки комірника,
здійснює відповідні записи в облікових картках. 3.4. Бланки вантажних митних декларацій форм МД-2, МД-3
реалізуються митним брокерам і суб'єктам зовнішньоекономічної
діяльності на підставі їх заявок та письмового розпорядження
начальника митного органу. Реалізація бланків вантажних митних
декларацій форм МД-2, МД-3 здійснюється по ціні, визначеній у
авізо-повідомленнях Державної митної служби, яка відповідає їх
собівартості. При цьому нараховується податок на додану вартість у
встановленому чинним законодавством порядку. 3.4.1. Для отримання бланків ВМД форм МД-2, МД-3 митні
брокери й суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності, які самостійно
здійснюють декларування, мають подати митному органу такі
документи: заявку на отримання бланків з урахуванням статистичних даних
про кількість ВМД, оформлених у зоні діяльності митного органу за
минулий рік; при цьому суб'єкти зовнішньоекономічної діяльності,
які до цього моменту не здійснювали зовнішньоторговельних
операцій, подають заявку на отримання бланків з урахуванням
кількості ВМД, що очікуються до оформлення в поточному році. Ця
заявка має бути погоджена з відділом інформаційно-аналітичної
роботи та митної статистики митного органу; копію ліцензії на здійснення брокерської діяльності; довіреність підприємства (організації); паспорт. 3.4.2. Видача бланків ВМД форм МД-2, МД-3 митним брокерам і
суб'єктам зовнішньоекономічної діяльності здійснюється
уповноваженою особою митного органу на підставі видаткової
накладної та за умови підтвердження факту надходження коштів на
рахунок митного органу. 3.5. Бланки суворої звітності та суворого обліку, оформлені
печаткою або штампом митного органу, а також підписами керівника
митного органу та головного бухгалтера або їх заступників
зберігаються окремо від усіх бухгалтерських документів у
приміщеннях, де їх збереження повністю забезпечено (наявність
сейфів каси, залізних шаф, тощо). Бланки суворої звітності та суворого обліку видаються тільки
атестованим інспекторам, до функціональних обов'язків яких
безпосередньо входить оформлення цих документів, у кількості,
визначеній залежно від обсягів роботи кожного. 3.6. Бланки суворої звітності та суворого обліку, зіпсовані
інспектором митного органу під час роботи за будь-яких обставин,
передаються для обліку та подальшого розпорядження посадовій
особі, відповідальній за їх зберігання й облік. Наступна кількість
бланків суворої звітності та суворого обліку видається за умови
звітування інспектором про використання попередньо отриманих
бланків. 3.7. Інспектором відділу бухгалтерського обліку, звітності,
контролю та розрахунків за митними платежами з Держбюджетом по
кожному виду бланків ведеться облік видачі бланків суворої
звітності та суворого обліку (крім ВМД форм МД-2, МД-3)
інспекторам оперативних відділів митного органу в книгах обліку, у
яких відображається передання бланків інспекторам митного органу
для роботи та повернення ними використаних бланків. 3.8. Книга має бути пронумерована та прошнурована; на звороті
останнього аркуша книги за підписами керівника і головного
бухгалтера митного органу або їх заступників робиться запис: "У
цій книзі всього пронумеровано ______ сторінок (аркушів)". Підписи
скріпляються печаткою митного органу. Книга обліку ведеться згідно з додатком 2. 3.9. Крім того за кожним видом бланку суворої звітності та
суворого обліку інспектором відділу бухгалтерського обліку,
звітності, контролю та розрахунків за митними платежами з
Держбюджетом на підставі прибутково-видаткових документів
відповідно до реєстру складеного матеріально-відповідальною особою
ведеться облікова картка за кількісними та сумарними показниками з
відображенням залишків на початок та кінець періоду (щомісячно),
яка повинна налічувати такі дані: залишок на початок періоду (в тому числі кількість, сума); дата; від кого одержано і кому видано; підстава (найменування документа, N і дата); прибуток (в тому числі: кількість бланків, сума); видаток (у тому числі: кількість бланків, сума); залишок на кінець періоду (в тому числі кількість, сума). 3.10. Використання бланків суворого обліку та суворої
звітності в митних органах України здійснюється з дотриманням
вимог чинних законодавчих актів з цього питання. ( Пункт 3.10 в
редакції Наказу Державної митної служби N 447 ( v0447342-00 ) від
16.08.2000 ) 3.11. Списання з бухгалтерського обліку використаних бланків
суворої звітності та суворого обліку здійснюється по мірі їх
використання. При цьому оформлюється акт про списання використаних бланків
суворої звітності та суворого обліку згідно з додатком 3. 3.12. Начальники митних органів разом з відповідальними
особами несуть матеріальну відповідальність згідно із
законодавством за втрату, псування, використання не за
призначенням бланків суворої звітності та суворого обліку. У разі розкрадання, нестачі, псування, втрати бланків суворої
звітності та суворого обліку проводиться службове розслідування з
визначенням винних осіб та розміру збитків, заподіяних державі
(згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.96 N 116
( 116-96-п ) "Про затвердження Порядку визначення розміру збитків
від розкрадання, нестачі, знищення (псування) матеріальних
цінностей"). Особа, яка несе відповідальність за зберігання й облік
бланків суворої звітності та суворого обліку, призначається
наказом начальника митного органу.
4. Схема бухгалтерських записів
4.1. При замовленні бланків суворої звітності та суворого
обліку митною службою України в централізованому порядку
проводиться такий бухгалтерський запис:
Дт Кт
311 701 - відкрито фінансування на зазначені

цілі згідно кошторису
дебітори
364 311 - Держмитслужбою централізовано

здійснено попередню оплату за бланки
або
кредитори
675 311 - Держмитслужбою централізовано

здійснено оплату за фактично

отримані бланки
4.2. При надходженні бланків суворої звітності та суворого
обліку на базу Постачального митного господарства проводиться
бухгалтерський запис:
Дт Кт
дебітори
234 364 отримано бланків за попередньою

оплатою та оприбутковано на склад

Постачального митного господарства
Дт Кт
08 08/1 паралельно робиться запис по

забалансовому обліку
або
кредитори
Дт Кт
234 675 отримано бланки, поставка яких

потребує централізованої оплати

Держмитслужбою
Дт Кт
08 08/1 паралельно робиться запис по

забалансовому обліку
4.3. Постачальне митне господарство при передачі бланків на
митниці виписує авізо-повідомлення.
Дт Кт
681 234 передано бланки митним органам згідно

авізо-повідомлень
08/1 08 паралельно робиться запис по

забалансовому обліку

4.4. При надходженні бланків суворої звітності та суворого
обліку в митні органи проводиться бухгалтерський запис.
Дт Кт
234 681 отримано бланків митним органом
08 08/1 паралельно робиться запис по

забалансовому обліку
4.5. При внесенні суми нестачі готівкою в касу проводиться
запис:
Дт Кт
363 234 нараховано нестачу
363 641 нараховано коефіцієнт нестачі, що

підлягає зарахуванню в доход бюджету
08/1 08 паралельно робиться запис по

забалансовому обліку

Дт Кт
301 363 унесено кошти в касу митного органу
311 301 унесено кошти з каси на рахунок митного

органу
681 311 перераховано кошти від нестачі до

Держмитслужби для відновлення витрат на

придбання
641 311 перераховано до бюджету коефіцієнт

нестачі
4.6. При утриманні суми нестачі із заробітної плати винних
осіб проводиться бухгалтерський запис:
Дт Кт
363 234 нараховано нестачу
363 641 нараховано коефіцієнт нестачі, що

підлягає зарахуванню в доход бюджету
08/1 08 паралельно робиться запис по

забалансовому обліку
661 363 утримано суму нестачі із заробітної

плати
681 311 перераховано кошти від нестачі до

Держмитслужби для відновлення витрат на

придбання
641 311 перераховано до бюджету коефіцієнт

нестачі

4.7. При видачі бланків зі складу митного органу в підзвіт
інспектору відділу бухгалтерського обліку, звітності, контролю та
розрахунків за митними платежами з Держбюджетом проводиться
бухгалтерський запис
Дт Кт
234/1 234

4.8. При списанні використаних, зіпсованих, анульованих тощо
бланків проводиться бухгалтерський запис:
Дт Кт
801 234

Дт Кт
08/1 08 паралельно робиться запис по

забалансовому обліку

В кінці року на суму списаних бланків проводиться
бухгалтерський запис:
Дт Кт
681 801
4.9. При реалізації бланків суворої звітності та суворого
обліку проводиться такий бухгалтерський запис:
Дт Кт
кредитори
675 234 реалізуються бланки
08/1 08 паралельно робиться запис по

забалансовому обліку
675 641 нараховано ПДВ
311 675 отримано кошти від покупця
681 311 перераховано кошти від реалізації до

Держмитслужби
641 311 перераховано ПДВ в бюджет

4.10. При уцінці, дооцінці бланків суворої звітності та
суворого обліку робиться такий бухгалтерський запис:
Дт Кт
681 234 здійснено уцінку
234 681 здійснено дооцінку

5. Знищення бланків суворої звітності та суворого

обліку
5.1. Знищення бланків суворої звітності та суворого обліку, у
тому числі використаних, зіпсованих тощо, проводиться в
установленому порядку: по закінченні термінів зберігання та за
умови завершення ревізій. При цьому експертною комісією, яка створюється митним органом
на підставі наказу Держмиткому від 06.06.95 N 245 ( v0245342-95 ),
складається акт про знищення. Акт про знищення подається на
розгляд Центральній експертній комісії Держмитслужби, яка виносить
рішення щодо знищення бланків. Оформлення акта про виділення та
знищення документів, які не підлягають подальшому зберіганню
здійснюється згідно з додатком 4 до Переліку документів Державної
митної служби України із зазначенням строків зберігання,
затвердженого Головою Державної митної служби 29.10.97. Якщо бланки суворої звітності та суворого обліку є речовими
доказами в кримінальних справах, то розпорядження ними
здійснюється в порядку, установленому Кримінально-процесуальним
кодексом України ( 1001-05, 1002-05, 1003-05 ).
Начальник Управління бухгалтерського
обліку та звітності - головний М.В.Околіта
бухгалтер
Додаток 1

до п. 2.7 Інструкції про

порядок обліку бланків

суворої звітності та суворого

обліку в митних органах

України

Форма книги обліку бланків суворої звітності та

суворого обліку при прийнятті їх Постачальним митним

господарством від інших організацій
одиниця виміру ______
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | Залишок на | Дата | Підпри- |Кількість | N |Сума | Дата |Наймену- |Кількість | N |Сума | Підпис | Підпис | Залишок | | початок | отримання |ємство, від якого | бланків |бланків, | | видачі | вання | бланків |бланків, | |особи, що |особи, що | бланків | | періоду | бланків | отримано бланки | | серія | | бланків | митного | | серія | | видала | прийняла | суворої | | | суворої |суворої звітності | | | | суворої | органу, | | | | бланки, | бланки, | звітності та | | | звітності | та суворого | | | | звітності | якому | | | |прізвище, |прізвище, | суворого | | | та | обліку | | | | та | видано | | | |ініціали |ініціали | обліку на | | | суворого | | | | | суворого | бланки | | | | | | кінець | | | обліку, N | | | | | обліку | | | | | | | періоду | | | прибут- | | | | | митному | | | | | | | | |--------------| кової | | | | | органу, N | | | | | | |--------------| | Кіль- |Сума |накладної | | | | |видаткової | | | | | | | Кіль- |Сума | |кість | | | | | | |накладної | | | | | | |кість | | |-------+------+-----------+------------------+----------+---------+------+-----------+---------+----------+---------+------+----------+----------+-------+------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | б | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ | Залишок на | Дата | Підпри- |Кількість | N |Сума | Дата |Наймену- |Кількість | N |Сума | Підпис | Підпис | Залишок | | початок | отримання |ємство, від якого | бланків |бланків, | | видачі | вання | бланків |бланків, | |особи, що |особи, що | бланків | | періоду | бланків | отримано бланки | | серія | | бланків | митного | | серія | | видала | прийняла | суворої | | | суворої |суворої звітності | | | | суворої | органу, | | | | бланки, | бланки, | звітності та | | | звітності | та суворого | | | | звітності | якому | | | |прізвище, |прізвище, | суворого | | | та | обліку | | | | та | видано | | | |ініціали |ініціали | обліку на | | | суворого | | | | | суворого | бланки | | | | | | кінець | | | обліку, N | | | | | обліку | | | | | | | періоду | | | прибут- | | | | | митному | | | | | | | | |--------------| кової | | | | | органу, N | | | | | | |--------------| | Кіль- |Сума |накладної | | | | |видаткової | | | | | | | Кіль- |Сума | |кість | | | | | | |накладної | | | | | | |кість | | |-------+------+-----------+------------------+----------+---------+------+-----------+---------+----------+---------+------+----------+----------+-------+------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | б | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Додаток 2

до п. 3.8 Інструкції про

порядок обліку бланків

суворої звітності та суворого

обліку в митних органах

України

Форма книги видачі бланків суворої звітності та

суворого обліку інспекторам оперативних відділів в

митних органах
одиниця виміру _______
--------------------------------------------------------------------------------------- | N | Дата | Кіль- | N | N та дата | Підпис | Підпис |Відмітка про | |п/п | видачі | кість |бланків, |наказу, яким |особи, що |особи, що |використання | | |бланків |бланків | серія |надано право | видала | отримала | бланків | | | | | | інспектору | бланки, | бланки, | суворої | | | | | | самостійно |прізвище, |прізвище, |звітності та | | | | | | працювати з |ініціали |ініціали | суворого | | | | | | митними | | | обліку | | | | | |документами | | | | |-----+---------+---------+---------+-------------+----------+----------+-------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |-----+---------+---------+---------+-------------+----------+----------+-------------| |-----+---------+---------+---------+-------------+----------+----------+-------------| |-----+---------+---------+---------+-------------+----------+----------+-------------| ---------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------- | N | Дата | Кіль- | N | N та дата | Підпис | Підпис |Відмітка про | |п/п | видачі | кість |бланків, |наказу, яким |особи, що |особи, що |використання | | |бланків |бланків | серія |надано право | видала | отримала | бланків | | | | | | інспектору | бланки, | бланки, | суворої | | | | | | самостійно |прізвище, |прізвище, |звітності та | | | | | | працювати з |ініціали |ініціали | суворого | | | | | | митними | | | обліку | | | | | |документами | | | | |-----+---------+---------+---------+-------------+----------+----------+-------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | |-----+---------+---------+---------+-------------+----------+----------+-------------| |-----+---------+---------+---------+-------------+----------+----------+-------------| |-----+---------+---------+---------+-------------+----------+----------+-------------| ---------------------------------------------------------------------------------------

Додаток 3

до п. 3.11 Інструкції про

порядок обліку бланків

суворої звітності та

суворого обліку

Типова форма N СЗ-3 Затверджено
Підприємство, наказом Мінстату
організація України від 11.03.96 р. N 67
Ідентифікаційний ( v0067202-96 )
код за ЄДРПОУ Код за УКУД
Затверджую

Керівник

підприємства

(організації)

Акт

про списання використаних бланків суворої звітності та

суворого обліку
Проведено перевірку використаних бланків суворої звітності та
суворого обліку матеріально відповідальною особою ________________ __________________________________________________________________
(посада, прізвище, ім'я, по батькові)
Перевіркою встановлено _____________________________________
за _____________ ____ р. ----------------------------------------------------------------- | Найменування | Кількість | Серія | N бланків | | використаних | книжок | бланків |-------------| | бланків | | | з N | |-------------------+---------------+-------------+-------------| |-------------------+---------------+-------------+-------------| |-------------------+---------------+-------------+-------------| |-------------------+---------------+-------------+-------------| -----------------------------------------------------------------
Усього використано і підлягає списанню _____________________________
Члени комісії: _______________ _______________ ________________

(посада) (підпис) (ініціали,

прізвище)
_______________ _______________ ________________

(посада) (підпис) (ініціали,

прізвище)
_______________ _______________ ________________

(посада) (підпис) (ініціали,

прізвище)

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: