Про внесення змін до Положення про Спадковий реєстр
Відповідно до частини другої статті 9 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», пунктів 2, 10 розділу I Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну, абзацу другого пункту 3 Регламенту організації взаємодії органів виконавчої влади в електронній формі, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55, НАКАЗУЮ:
1. Внести до Положення про Спадковий реєстр, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 07 липня 2011 року № 1810/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 липня 2011 року за № 831/19569, такі зміни:
абзац перший після слова «заяв» доповнити словами «в електронній формі з використанням системи електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі - система взаємодії)»;
абзаци другий, третій після слова «заяв» доповнити словами «в електронній формі з використанням системи взаємодії»;
в абзаці четвертому пункту 2.10 слово «видається» замінити словом «надсилається», після слова «Мін’юст)» доповнити словами «в електронній формі з використанням системи взаємодії»;
пункт 3.2 викласти в такій редакції:
«3.2. Витяги та інформаційні довідки зі Спадкового реєстру в паперовій формі засвідчуються підписом та скріплюються печаткою Реєстратора.
Витяги та інформаційні довідки зі Спадкового реєстру в електронній формі засвідчуються кваліфікованим електронним підписом Реєстратора.»;
у пункті 3.4 слово «письмовий» виключити, після слова «Мін’юсту» доповнити словами «, направлений в електронній формі з використанням системи взаємодії,», після слів «Україні заповіту» доповнити словами «, яка надсилається в електронній формі з використанням системи взаємодії»;
3) у додатках 1-10 до Положення після слова «Дата» доповнити виноскою «* заповнюється у разі подання заяви в паперовій формі;», після слів «Підпис заявника» доповнити виноскою «** проставляється власноручний підпис у разі подання заяви в паперовій формі; у разі подання заяви в електронній формі на заяву накладається кваліфікований електронний підпис заявника;», після літер «М. П.» доповнити виноскою «*** проставляється у разі подання заяви в паперовій формі.».
2. Департаменту приватного права (Ференс О.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади».
3. Цей наказ набирає чинності з дня, наступного за днем його офіційного опублікування.
4. До підключення до системи електронної взаємодії органів виконавчої влади посадові особи органів місцевого самоврядування вносять до Спадкового реєстру відомості про посвідчення заповітів шляхом подання державному підприємству «Національні інформаційні системи» або його філіям відповідних заяв у паперовій формі та отримують витяги про реєстрацію в Спадковому реєстрі у паперовій формі.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра юстиції України Горовця Є.
ПОГОДЖЕНО: |
|