open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна

06.11.2014

UA

Офіційний вісник Європейського Союзу

L 319/36

(До Розділу V: Економічне та галузеве співробітництво
Глава 5. Статистика)

РЕГЛАМЕНТ КОМІСІЇ (ЄС) № 1196/2014
від 30 жовтня 2014 року
про імплементацію Регламенту Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 808/2004 про статистику Співтовариства щодо інформаційного суспільства

(Текст стосується ЄЕП)

ЄВРОПЕЙСЬКА КОМІСІЯ,

Беручи до уваги Договір про функціонування Європейського Союзу,

Беручи до уваги Регламент Європейського Парламенту і Ради (ЄС) № 808/2004 від 21 квітня 2004 року про статистику Співтовариства щодо інформаційного суспільства (1), зокрема його статтю 8(2),

Оскільки:

(1) Регламент (ЄС) № 808/2004 встановлює спільні рамки для систематичного вироблення європейської статистики щодо інформаційного суспільства.

(3) Інструменти, передбачені в цьому Регламенті, відповідають висновку Комітету європейської статистичної системи,

УХВАЛИЛА ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ:

Стаття 1

Дані, які повинні бути передані для вироблення європейської статистики щодо інформаційного суспільства, як вказано у статті 3(2) і статті 4 Регламенту (ЄС) № 808/2004, у модулі 1: «Підприємства та інформаційне суспільство» та модулі 2: «Фізичні особи, домогосподарства та інформаційне суспільство», мають бути такими, як вказано в додатках І та ІІ до цього Регламенту.

Стаття 2

Цей Регламент набуває чинності на двадцятий день після його опублікування в Офіційному віснику Європейського Союзу.

Цей Регламент обов’язковий у повному обсязі та підлягає прямому застосуванню в усіх державах-членах.

Вчинено у Брюсселі 30 жовтня 2014 року.


За Комісію
Президент

__________
(1) ОВ L 143, 30.04.2004, с. 49.


ДОДАТОК I
Модуль 1. Підприємства та інформаційне суспільство

1. ТЕМИ ТА ЇХНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

(a) Теми, які повинні бути охоплені за 2015 референтний рік, вибрані з переліку в додатку I до Регламенту (ЄС) № 808/2004:

- системи ІКТ та їх використання на підприємствах,

- ІКТ-компетентність одиниці підприємства та потреба в навичках ІКТ,

- використання мережі Інтернет та інших електронних мереж підприємствами,

- доступ до та використання технологій, які забезпечують можливість підключення до мережі Інтернет або інших мереж з будь-якого місця в будь-який час (повсюдне підключення),

- електронні бізнес-процеси та організаційні аспекти,

- безпека та довіра у сфері ІКТ,

- електронна комерція,

- перешкоди для використання ІКТ, мережі Інтернет та інших електронних мереж, а також для електронної комерції та електронних бізнес-процесів.

(b) Характеристики підприємств, які повинні бути зібрані:

Системи ІКТ та їх використання на підприємствах

Характеристика, яка повинна бути зібрана для всіх підприємств:

- використання комп’ютерів.

Характеристика, яка повинна бути зібрана для підприємств, що використовують комп’ютери:

- (необов’язково) наймані працівники або відсоток загальної кількості найманих працівників, які використовують комп’ютери для службових цілей.

ІКТ-компетентність одиниці підприємства та потреба в навичках ІКТ

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують комп’ютери:

- найм ІКТ-спеціалістів,

- забезпечення будь-якого виду навчання для розвитку навичок, пов’язаних з ІКТ, для ІКТ- спеціалістів у попередньому календарному році,

- забезпечення будь-якого виду навчання для розвитку навичок, пов’язаних з ІКТ, для інших найманих працівників у попередньому календарному році,

- набір або спроба набору ІКТ-спеціалістів у попередньому календарному році,

- виконання таких функцій ІКТ протягом попереднього календарного року («Переважно власними працівниками, включно з тими, що працюють на материнських або афілійованих підприємствах»; «Переважно зовнішнім постачальником»; «Не застосовно»):

- технічне обслуговування інфраструктури ІКТ (сервери, комп’ютери, принтери, мережі),

- підтримка офісного програмного забезпечення,

- розроблення програмного забезпечення/систем для управління бізнесом,

- підтримка програмного забезпечення/систем для управління бізнесом,

- розроблення вебзастосунків,

- підтримка вебзастосунків,

- безпека і захист даних.

Характеристика, яка повинна бути зібрана для підприємств, що використовують комп’ютери та набрали або намагалися набрати ІКТ-спеціалістів у попередньому календарному році:

- наявність вакансій для ІКТ-спеціалістів, які було важко заповнити, протягом попереднього календарного року.

Використання мережі Інтернет та інших електронних мереж підприємствами

Характеристика, яка повинна бути зібрана для підприємств, що використовують комп’ютери:

- доступ до мережі Інтернет.

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають доступ до мережі Інтернет:

- наймані працівники або відсоток загальної кількості найманих працівників, які використовують комп’ютери з доступом до мережі Інтернет для службових цілей,

- підключення до мережі Інтернет: DSL або будь-який інший тип фіксованого широкосмугового підключення,

- підключення до мережі Інтернет: мобільне широкосмугове підключення через переносний пристрій з використанням мереж мобільного телефонного зв’язку (3G або 4G),

- (необов’язково) підключення до мережі Інтернет: мобільне широкосмугове підключення через переносний комп’ютер з використанням мереж мобільного телефонного зв’язку (3G або 4G),

- (необов’язково) підключення до мережі Інтернет: мобільне широкосмугове підключення через інші переносні пристрої, такі як смартфони, з використанням мереж мобільного телефонного зв’язку (3G або 4G),

- використання вебсайту,

- наймані працівники або відсоток загальної кількості найманих працівників, які використовують наданий підприємством переносний пристрій, що уможливлює мобільне підключення до мережі Інтернет мережами мобільного телефонного зв’язку, для службових цілей,

- використання соціальних мереж не тільки для розміщення платної реклами,

- використання блогів та мікроблогів підприємств не тільки для розміщення платної реклами,

- використання вебсайтів, призначених для спільного доступу до мультимедійного контенту, не тільки для розміщення платної реклами,

- використання інструментів на основі вікі для обміну знаннями не тільки для розміщення платної реклами,

- (необов’язково) використання платної реклами в мережі Інтернет.

Характеристика, які повинна бути зібрана для підприємств з підключенням DSL або іншим типом фіксованого широкосмугового підключення до мережі Інтернет:

- максимальна договірна швидкість завантаження для найшвидшого фіксованого підключення до мережі Інтернет у Мбіт/с; ([0, < 2]; [2, < 10]; [10, < 30]; [30, < 100]; [ 100]).

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають вебсайт:

- забезпечення можливості: описи товарів або послуг, прейскуранти,

- забезпечення можливості: онлайнове замовлення, резервування або бронювання,

- забезпечення можливості: можливість відвідувачів налаштовувати або розробляти онлайнові товари чи послуги,

- забезпечення можливості: відстеження розміщених замовлень або їхній статус

- забезпечення можливості: персоналізований контент на вебсайті для постійних/повторних відвідувачів,

- забезпечення можливості: посилання або покликання на сторінки підприємства в соціальних медіа,

- (необов’язково) забезпечення можливості: заява про політику конфіденційності, печатка конфіденційності або сертифікація, пов’язана з безпекою вебсайту,

- (необов’язково) забезпечення можливості: оголошення відкритих вакансій або онлайнове подання заяви на заміщення вакансії.

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують соціальні медіа, а саме соціальні мережі, блоги та мікроблоги підприємств, вебсайти для спільного доступу до мультимедійного контенту або інструменти на основі вікі для обміну знаннями, для цілей, інших ніж розміщення платної реклами:

- використання соціальних медіа для розроблення іміджу підприємства або реалізації продуктів,

- використання соціальних медіа для отримання думок, відгуків або запитань клієнтів або надання відповідей на них,

- використання соціальних медіа для залучення клієнтів до розроблення чи оновлення товарів або послуг,

- використання соціальних медіа для співпраці з діловими партнерами або іншими організаціями,

- використання соціальних медіа для найму працівників,

- використання соціальних медіа для обміну поглядами, думками або знаннями в межах підприємства.

Доступ до та використання технологій, які забезпечують можливість підключення до мережі Інтернет або інших мереж з будь-якого місця в будь-який час (повсюдне підключення)

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають доступ до мережі Інтернет:

- (необов’язково) надання віддаленого доступу до системи електронної пошти, документів або застосунків підприємства,

- (необов’язково) використання послуг хмарних обчислень, за винятком безоплатних послуг.

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що мають доступ до мережі Інтернет і купують послуги хмарних обчислень:

- (необов’язково) використання електронної пошти як послуги хмарних обчислень,

- (необов’язково) використання офісного програмного забезпечення як послуги хмарних обчислень,

- (необов’язково) хостинг бази (баз) даних підприємства як послуга хмарних обчислень,

- (необов’язково) зберігання файлів як послуга хмарних обчислень,

- (необов’язково) використання фінансових або бухгалтерських програм як послуги хмарних обчислень,

- (необов’язково) використання системи управління відносинами з клієнтами (CRM) як послуги хмарних обчислень,

- (необов’язково) використання обчислювальної потужності для експлуатації власного програмного забезпечення підприємства як послуги хмарних обчислень,

- (необов’язково) використання послуг хмарних обчислень, що їх надають зі спільних серверів надавачів послуг,

- (необов’язково) використання послуг хмарних обчислень, що їх надають із серверів надавачів послуг, зарезервованих виключно для підприємства.

Електронні бізнес-процеси та організаційні аспекти

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують комп’ютери:

- використання пакету комп’ютерних програм ERP (планування ресурсів підприємства) для обміну інформацією між різними бізнес-функціями,

- використання будь-якої програми для управління інформацією про клієнтів (програмного забезпечення для управління відносинами з клієнтами (CRM)), що дає змогу фіксувати, зберігати та надавати іншим бізнес-функціям інформацію про клієнтів підприємства,

- використання будь-якої програми для управління інформацією про клієнтів (програмного забезпечення для управління відносинами з клієнтами (CRM)), що дає змогу аналізувати інформацію про клієнтів для маркетингових цілей,

- електронний обмін інформацією про управління ланцюгами постачання (УЛП) з постачальниками або клієнтами для координації наявності та постачання продуктів або послуг кінцевому споживачу без ручного вводу інформації.

- (необов’язково) надсилання рахунків-фактур іншим підприємствам або органам публічної влади протягом попереднього календарного року,

- (необов’язково) відсоток усіх рахунків-фактур, надісланих як електронні рахунки-фактури у стандартному форматі, придатному для автоматизованого опрацьовування, іншим підприємствам або органам публічної влади протягом попереднього календарного року,

- (необов’язково) відсоток усіх рахунків-фактур, надісланих як звичайні рахунки-фактури в електронній формі, не придатній для автоматизованого опрацьовування, іншим підприємствам або органам публічної влади протягом попереднього календарного року,

- (необов’язково) відсоток усіх рахунків-фактур, надісланих як звичайні рахунки-фактури в паперовій формі іншим підприємствам або органам публічної влади протягом попереднього календарного року,

- (необов’язково) відсоток усіх рахунків-фактур, отриманих як електронні рахунки-фактури у стандартному форматі, придатному для автоматизованого опрацьовування, протягом попереднього календарного року,

- (необов’язково) відсоток усіх рахунків-фактур, отриманих як звичайні рахунки-фактури в паперовій або електронній формі, не придатній для автоматизованого опрацьовування, протягом попереднього календарного року,

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що обмінюються інформацією про управління ланцюгом постачання в електронній формі:

- електронний обмін інформацією про управління ланцюгами постачання з постачальниками або клієнтами через вебсайти (вебсайт підприємства, вебсайт бізнес-партнерів або вебпортали),

- електронний обмін інформацією про управління ланцюгами постачання з постачальниками або клієнтами через електронний обмін інформацією, придатною для автоматизованого опрацювання.

Безпека та довіра у сфері ІКТ

Характеристика, яка повинна бути зібрана для підприємств, що використовують комп’ютери:

- наявність офіційно визначеної політики безпеки ІКТ.

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують комп’ютери та мають офіційно визначену політику безпеки ІКТ:

- ризик, передбачений у політиці безпеки ІКТ: знищення або пошкодження даних внаслідок атаки або неочікуваного інциденту,

- ризик, передбачений у політиці безпеки ІКТ: розкриття конфіденційних даних внаслідок втручання, фармінг-атак, фішинг-атак або випадково,

- ризик, передбачений у політиці безпеки ІКТ: недоступність послуг ІКТ внаслідок зовнішньої атаки (напр., атаки типу «відмова в обслуговуванні»),

- часовий період визначення або останнього перегляду політики безпеки ІКТ («протягом останніх дванадцяти місяців», «більш ніж дванадцять місяців і менш ніж 24 місяці тому», «більш ніж двадцять чотири місяці тому»).

Електронна комерція

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що використовують комп’ютери:

- отримання замовлень на товари або послуги, які були розміщені через вебсайт або застосунок (вебпродажі) у попередньому календарному році,

- (необов’язково) перешкоди, що обмежують продажі через вебсайт або застосунок або заважають їм, оскільки товари або послуги не придатні для вебпродажів,

- (необов’язково) перешкоди, що обмежують продажі через вебсайт або застосунок або заважають їм, спричинені проблемами, пов’язаними з логістикою,

- (необов’язково) перешкоди, що обмежують продажі через вебсайт або застосунок або заважають їм, спричинені проблемами, пов’язаними з оплатою,

- (необов’язково) перешкоди, що обмежують продажі через вебсайт або застосунок або заважають їм, спричинені проблемами, пов’язаними з безпекою ІКТ або захистом даних,

- (необов’язково) перешкоди, що обмежують продажі через вебсайт або застосунок або заважають їм, спричинені проблемами з правовими рамками,

- (необов’язково) перешкоди, що обмежують продажі через вебсайт або застосунок або заважають їм, спричинені надмірно високими інвестиційними витратами порівняно з очікуваними вигодами,

- отримання замовлень на товари або послуги через повідомлення типу ЕОД (продажі типу ЕОД) у попередньому календарному році,

- розміщення замовлень на товари або послуги через вебсайт, застосунок або повідомлення типу ЕОД у попередньому календарному році.

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що отримували замовлення, розміщені через вебсайт або застосунок, у попередньому календарному році:

- вартість або відсоток загального обороту електронних продажів за замовленнями, розміщеними через вебсайт або застосунок, у попередньому календарному році,

- відсоток електронних продажів (оборот) приватним споживачам (B2C) за замовленнями, розміщеним через вебсайт або застосунок, у попередньому календарному році,

- відсоток електронних продажів (оборот) іншим підприємствам (B2B) та електронних продажів органам публічної влади (B2G) за замовленнями, розміщеними через вебсайт або застосунок, у попередньому календарному році.

- електронні продажі за країною походження: власна країна, у попередньому календарному році,

- електронні продажі за країною походження: інші держави-члени ЄС, у попередньому календарному році,

- електронні продажі за країною походження: інші країни світу, у попередньому календарному році,

- (необов’язково) використання систем онлайнових платежів для продажів через вебсайт або застосунок, тобто оплати, інтегрованої у транзакцію за замовленням,

- (необов’язково) використання систем офлайнових платежів для продажів через вебсайт або застосунок, тобто оплати, не інтегрованої у транзакцію за замовленням.

Характеристика, яка повинна бути зібрана для підприємств, що отримували замовлення на продукти та послуги через повідомлення типу ЕОД:

- вартість або відсоток загального обсягу електронних продажів за замовленнями, які були отримані через повідомлення типу ЕОД, у попередньому календарному році,

- електронні продажі за країною походження: власна країна, у попередньому календарному році,

- електронні продажі за країною походження: інші держави-члени ЄС, у попередньому календарному році,

- електронні продажі за країною походження: інші країни світу, у попередньому календарному році.

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що розміщували замовлення через вебсайт, застосунок або повідомлення типу ЕОД:

- (необов’язково) розміщення замовлень на товари або послуги через вебсайт або застосунок у попередньому календарному році,

- (необов’язково) розміщення замовлень на товари або послуги через повідомлення типу ЕОД у попередньому календарному році,

- розміщення замовлень через вебсайт, застосунок або повідомлення типу ЕОД на товари або послуги вартістю принаймні 1% від загальної вартості купівель у попередньому календарному році.

Характеристики, які повинні бути зібрані для підприємств, що розміщували замовлення через вебсайт, застосунок або повідомлення типу ЕОД на суму, що становить принаймні 1% від загальної вартості купівель, у попередньому календарному році:

- (необов’язково) електронні купівлі за країною походження: власна країна, у попередньому календарному році,

- (необов’язково) електронні купівлі за країною походження: інші держави-члени ЄС, у попередньому календарному році,

- (необов’язково) електронні купівлі за країною походження: інші країни світу, у попередньому календарному році.

(c) Загальні характеристики підприємств, які повинні бути зібрані або отримані з альтернативних джерел:

Характеристики, які повинні бути зібрані для всіх підприємств:

- основний вид економічної діяльності підприємства у попередньому календарному році,

- середня чисельність найманих працівників у попередньому календарному році,

- загальний оборот (у вартісному вираженні, без урахування ПДВ) у попередньому календарному році.

2. СФЕРА ОХОПЛЕННЯ

Характеристики, визначені під заголовками 1(b) і (c) цього додатка, повинні бути зібрані та отримані для підприємств, класифікованих за такими видами економічної діяльності, з такими розмірами та в межах такої географічної сфери охоплення:

(a) Економічна діяльність: підприємства, класифіковані за такими категоріями NACE (Rev. 2):

Категорія NACE

Опис

Секція C

«Переробна промисловість (виробництво)»

Секція D, E

«Постачання електроенергії, газу, пари, водопостачання, каналізація та поводження з відходами»

Секція F

«Будівництво»

Секція G

«Оптова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів»

Секція H

«Транспорт і складське господарство»

Секція I

«Тимчасове розміщування й організація харчування»

Секція J

«Інформація та телекомунікації»

Секція L

«Операції з нерухомим майном»

Розділи 69-74

«Професійна, наукова та технічна діяльність»

Секція N

«Діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування»

Група 95.1

«Ремонт комп’ютерів і обладнання зв’язку»

(b) Розмір підприємства: підприємства з 10 або більше найманих працівників. Підприємства з менш ніж 10 найманими працівниками необов’язково підлягають охопленню.

(c) Географічна сфера охоплення: підприємства, розташовані на будь-якій частині території держави-члена.

3. РЕФЕРЕНТНІ ПЕРІОДИ

Референтним періодом є 2014 рік для характеристик, які стосуються попереднього календарного року. Референтним періодом є 2015 рік для інших характеристик.

4. РОЗПОДІЛИ

Для тем і їхніх характеристик, перерахованих під заголовком 1(b) цього додатка, повинні бути надані такі загальні характеристики:

(a) Розподіл за видами економічної діяльності: згідно з такими агрегованими показниками NACE (Rev. 2):

Агрегація за NACE (Rev. 2) для можливого обчислення національних агрегованих показників

10-18

19-23

24-25

26-33

35-39

41-43

45-47

47

49-53

55

58-63

68

69-74

77-82

26.4, 26.8, 46.5, 58.2, 61, 62, 63.1, 95.1

Агрегація за NACE (Rev. 2) для можливого обчислення європейських агрегованих показників

10-12

13-15

16-18

26

27-28

29-30

31-33

45

46

55-56

58-60

61

62-63

77-78 + 80-82

79

95.1

(b) Розподіл на категорії за розміром: дані повинні розподілятися на такі категорії за розміром залежно від чисельності найманих працівників:

Категорія за розміром

10 або більше найманих працівників

від 10 до 49 найманих працівників

від 50 до 249 найманих працівників

250 або більше найманих працівників

У разі охоплення до підприємств із менш ніж 10 найманими працівниками застосовується наведений нижче розподіл. (Характеристики для категорій за розміром «Менше ніж 5 найманих працівників» і «Від 5 до 9 найманих працівників» надаються необов’язково).

Категорія за розміром

Менше ніж 10 найманих працівників

Менше ніж 5 найманих працівників (необов’язково)

Від 5 до 9 найманих працівників (необов’язково)

5. ПЕРІОДИЧНІСТЬ

Дані повинні надаватися один раз за 2015 рік.

6. КІНЦЕВІ ТЕРМІНИ

(a) Агреговані дані, згадані в статті 6 Регламенту (ЄС) № 808/2004, за необхідності позначені як конфіденційні або ненадійні, повинні бути передані до Євростату до 5 жовтня 2015 року. До зазначеної дати відповідний набір даних повинен бути підготовлений, валідований і прийнятий.

(b) Метадані, вказані у статті 6 Регламенту (ЄС) № 808/2004, повинні бути направлені до Євростату до 31 травня 2015 року.

(c) Звіт про якість, зазначений у статті 7(3) Регламенту (ЄС) № 808/2004, повинен бути направлений до Євростату до 5 листопада 2015 року.

(d) Дані та метадані повинні бути надані Євростату згідно зі стандартом обміну даними, визначеним Євростатом, з використанням послуг «єдиного вікна». Метадані та звіт про якість повинні бути надані відповідно до стандартної структури метаданих, визначеної Євростатом.


ДОДАТОК II
Модуль 2. Фізичні особи, домогосподарства та інформаційне суспільство

1. ТЕМИ ТА ЇХНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

(a) Теми, які повинні бути охоплені за 2015 референтний рік, вибрані з переліку в додатку II до Регламенту (ЄС) № 808/2004:

- доступ до та використання ІКТ фізичними особами та/або домогосподарствами,

- використання мережі Інтернет та інших електронних мереж фізичними особами та/або домогосподарствами для різних цілей,

- ІКТ-компетентність і навички ІКТ,

- перешкоди для використання ІКТ та мережі Інтернет,

- використання ІКТ фізичними особами для обміну інформацією та послугами з урядами та публічними адміністраціями (електронне врядування),

- доступ до та використання технологій, які уможливлюють підключення до мережі Інтернет або інших мереж з будь-якого місця в будь-який час (повсюдне підключення),

- безпека та довіра у сфері ІКТ.

(b) Характеристики, які повинні бути зібрані:

Доступ до та використання ІКТ фізичними особами та/або домогосподарствами

Характеристики, які повинні бути зібрані для всіх домогосподарств:

- домашній доступ до комп’ютера,

- домашній доступ до мережі Інтернет (через будь-який пристрій).

Характеристики, які повинні бути зібрані для домогосподарств із доступом до мережі Інтернет:

- тип широкосмугового підключення, що використовується для домашнього доступу до мережі Інтернет: фіксоване широкосмугове підключення, напр. DSL, ADSL, VDSL, кабельне підключення, оптоволоконне підключення, супутниковий зв’язок, загальнодоступний Wi-Fi,

- тип широкосмугового підключення, що використовується для домашнього доступу до мережі Інтернет: мобільне широкосмугове підключення (через мережу мобільного телефонного зв’язку принаймні класу 3G, напр. UMTS, з використанням (SIM) карти або ключа USB, мобільного телефону або смартфону як модема),

- (необов’язково) тип підключення, що використовується для домашнього доступу до мережі Інтернет: комутований доступ через звичайну телефонну лінію або ISDN,

- (необов’язково) тип підключення, що використовується для домашнього доступу до мережі Інтернет: мобільне вузькосмугове підключення (через мережу мобільного телефонного зв’язку нижче класу 3G, напр. 2G+/GPRS, з використанням (SIM) карти або ключа USB, мобільного телефону або смартфону як модема).

Характеристика, яка повинна бути зібрана для всіх фізичних осіб:

- останній раз, коли використовувався комп’ютер вдома, на роботі або в іншому місці (протягом останніх трьох місяців; від трьох місяців до року тому; понад один рік тому; ніколи не користувався (користувалася) комп’ютером).

Характеристика, яка повинна бути зібрана для фізичних осіб, що використовували комп’ютер протягом останніх трьох місяців:

- середня частота користування комп’ютером (щодня або майже щодня; принаймні раз на тиждень (але не кожен день); рідше ніж раз на тиждень).

Використання мережі Інтернет фізичними особами та/або домогосподарствами для різних цілей

Характеристика, яка повинна бути зібрана для всіх фізичних осіб:

- останній раз, коли використовувалася мережа Інтернет (протягом останніх трьох місяців; від трьох місяців до року тому; понад один рік тому; ніколи не користувався (користувалася) мережею Інтернет).

Характеристика, яка повинна бути зібрана для фізичних осіб, що користуються мережею Інтернет:

- останній раз, коли здійснювалася діяльність, пов’язана з інтернет-торгівлею для особистих потреб (протягом останніх трьох місяців; від трьох місяців до року тому; понад один рік тому; ніколи не купували або не замовляли в мережі Інтернет).

Характеристики, які повинні бути зібрані для фізичних осіб, що користувалися мережею Інтернет протягом останніх трьох місяців:

- середня частота використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців (кожен день або майже кожен день; принаймні раз на тиждень (але не кожен день); рідше ніж раз на тиждень),

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців, щоб надсилати, отримувати повідомлення електронної пошти,

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб здійснювати телефонні виклики в мережі Інтернет, відеовиклики (з використанням вебкамери) у мережі Інтернет (з використанням застосунків, напр. Skype, Facetime),

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей з метою участі в соціальних мережах (створення профілю користувача, розміщення постів або інших дописів),

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб передавати контент власного виробництва (тексти, фотографії, відео, музику, програмне забезпечення тощо) на будь-який вебсайт для спільного доступу,

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб читати онлайнові новини, інтернет-газети або інтернет-журнали,

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб шукати медичну інформацію (напр., про травми, захворювання, харчування, оздоровлення),

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб шукати інформацію про пропозиції щодо освіти, навчання або курсів,

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб переглядати вікісайти для отримання знань з будь-якої дисципліни,

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб шукати інформацію про товари або послуги,

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб завантажувати програмне забезпечення (за винятком ігрового програмного забезпечення),

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб висловлювати свої думки щодо громадянських або політичних питань через вебсайти (напр., блоги, соціальні мережі),

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб брати участь в онлайнових консультаціях або голосувати з метою вирішення громадянських або політичних питань (напр., містобудування, підписання звернення),

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб шукати роботу або надіслати заяву на заміщення вакансії,

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців з метою участі у професійних мережах (створення профілю користувача, розміщення постів або інших дописів, напр., у мережах LinkedIn, Xing),

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб скористатися послугами, пов’язаними з поїздками або проживанням під час поїздок,

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб продавати товари або послуги, напр., на інтернет-аукціонах,

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей з метою інтернет-банкінгу,

- використання дискового простору в мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців для особистих цілей, щоб зберігати документи, зображення, музику, відео або інші файли (напр., Google Drive, Dropbox, Windows OneDrive (раніше - Skydrive), iCloud, Amazon Cloud Drive),

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців, щоб здійснювати навчальну діяльність для освітніх, службових чи особистих цілей: проходження онлайнового курсу,

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців, щоб здійснювати навчальну діяльність для освітніх, службових чи особистих цілей: використання онлайнових матеріалів, інших ніж повний курс (напр., аудіовізуальних матеріалів, програмного забезпечення для онлайнового навчання, електронних підручників),

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців, щоб здійснювати навчальну діяльність для освітніх, службових чи особистих цілей: спілкування з викладачами або студентами через освітні вебсайти/портали,

- використання мережі Інтернет протягом останніх трьох місяців, щоб здійснювати навчальну діяльність для освітніх, службових чи особистих цілей: інше.

Характеристика, яка повинна бути зібрана для фізичних осіб, що користувалися мережею Інтернет з метою участі в соціальних мережах протягом останніх трьох місяців для особистих цілей:

- середня частота використання мережі Інтернет з метою участі в соціальних мережах протягом останніх трьох місяців (кожен день або майже кожен день; принаймні раз на тиждень (але не кожен день); рідше ніж раз на тиждень),

Характеристики, які повинні бути зібрані для фізичних осіб, що використовували мережу Інтернет для здійснення інтернет-торгівлі для особистих цілей протягом останніх 12 місяців:

- використання мережі Інтернет для замовлення продуктів харчування або продовольчих товарів протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення побутових товарів протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення ліків протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення одягу або спортивних товарів протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення комп’ютерного устаткування протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення електронного обладнання (у тому числі камер) протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення телекомунікаційних послуг (напр., підписки на телебачення, підписок на широкосмуговий доступ, фіксований або мобільний зв’язок, переказ коштів на передплачені телефонні картки) протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для придбання акцій, страхових полісів та інших фінансових послуг протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення житла для відпочинку (готелів тощо) протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для інших замовлень, пов’язаних з організацією поїздок (квитки на проїзд, прокат автомобілів тощо), протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення квитків на події протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення фільмів або музики протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення книг, журналів або газет (у тому числі електронних книг) протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення електронних навчальних матеріалів протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення програмного забезпечення для відеоігор, іншого програмного забезпечення для комп’ютерів і оновлень програмного забезпечення протягом останніх 12 місяців,

- використання мережі Інтернет для замовлення інших товарів або послуг протягом останніх 12 місяців,

- товари або послуги, придбані або замовлені протягом останніх 12 місяців у національних продавців,

- товари або послуги, придбані або замовлені протягом останніх 12 місяців у продавців з інших держав-членів ЄС,

- товари або послуги, придбані або замовлені протягом останніх 12 місяців у продавців із решти країн світу,

- товари або послуги, придбані або замовлені протягом останніх 12 місяців: країна походження продавців невідома.

- кількість замовлень, товарів або послуг, придбаних через мережу Інтернет, протягом останніх трьох місяців (кількість замовлень/покупок або за такими класами: 1­2 замовлень/покупок; між >2 і 5 замовленнями/покупками, між >5 і 10 замовленнями/покупками, >10 замовлень/покупок),

- загальна вартість товарів або послуг (без урахування акцій або інших фінансових послуг), придбаних через мережу Інтернет протягом останніх трьох місяців (сума в євро або за такими класами: менше ніж 50 євро, від 50 до менше ніж 100 євро, від 100 до менше ніж 500 євро, від 500 до менше ніж 1000 євро, 1000 євро або більше; невідомо),

- проблеми, що виникають з інтернет-торгівлею: технічний збій в роботі вебсайту при замовленні чи оплаті,

- проблеми, що виникають з інтернет-торгівлею: труднощі з пошуком інформації щодо гарантій та інших законних прав,

- проблеми, що виникають з інтернет-торгівлею: швидкість доставки повільніша за зазначену,

- проблеми, що виникають з інтернет-торгівлею: остаточна вартість вища за зазначену (напр., вища вартість доставки, неочікувана комісія за здійснення транзакції),

- проблеми, що виникають з інтернет-торгівлею: доставлені не ті або пошкоджені товари,

- проблеми, що виникають з інтернет-торгівлею: виникають проблеми із шахрайством (напр., зовсім не отримали товарів/послуг, несанкціоноване використання реквізитів кредитної картки),

- проблеми, що виникають з інтернет-торгівлею: труднощі зі скаргами та відшкодуванням або відсутність задовільної відповіді після скарги,

- проблеми, що виникають з інтернет-торгівлею: іноземний роздрібний торговець не здійснює продажі у відповідній країні,

- проблеми, що виникають з інтернет-торгівлею: інше,

- проблеми, що виникають з інтернет-торгівлею: жодних проблем.

ІКТ-компетентність і навички ІКТ

Характеристики, які повинні бути зібрані для фізичних осіб, що користувалися мережею Інтернет протягом останніх 12 місяців:

- уміння переміщувати файли з комп’ютера на інші пристрої,

- уміння встановлювати програмне забезпечення або застосунки,

- уміння змінювати налаштування будь-якого програмного забезпечення, у тому числі операційної системи або програм захисту,

- уміння копіювати або переміщувати файли чи папки,

- уміння користуватися програмним забезпеченням для опрацювання тексту,

- уміння створювати презентацій або документи, що містять текст, зображення, таблиці або графіки,

- уміння користуватися програмним забезпеченням для роботи з електронними таблицями,

- уміння редагувати фотографії, відеоролики або аудіофайли,

- уміння писати код мовою програмування.

Характеристики, які повинні бути зібрані для фізичних осіб, що користувалися програмним забезпеченням для роботи з електронними таблицями протягом останніх 12 місяців:

- уміння користуватися вдосконаленими функціями програмного забезпечення для роботи з електронними таблицями з метою організації та аналізу даних, а саме сортування, фільтрування, використання формул, створення діаграм.

Перешкоди для використання ІКТ та мережі Інтернет

Характеристики, які повинні бути зібрані для домогосподарств без домашнього доступу до мережі Інтернет:

- причина відсутності домашнього доступу до мережі Інтернет: наявність доступу до мережі Інтернет в інших місцях,

- причина відсутності домашнього доступу до мережі Інтернет: відсутність потреби в мережі Інтернет (тому що некорисно, нецікаво тощо),

- причина відсутності домашнього доступу до мережі Інтернет: надто висока вартість обладнання,

- причина відсутності домашнього доступу до мережі Інтернет: надто висока вартість доступу (телефон, підписка на DSL тощо),

- причина відсутності домашнього доступу до мережі Інтернет: відсутність навичок,

- причина відсутності домашнього доступу до мережі Інтернет: побоювання щодо конфіденційності або безпеки,

- причина відсутності домашнього доступу до мережі Інтернет: у нашому районі відсутній широкосмуговий доступ до мережі Інтернет,

- причина відсутності домашнього доступу до мережі Інтернет: інша.

Характеристики, які повинні бути зібрані для фізичних осіб, що користувалися мережею Інтернет, але не для інтернет-торгівлі, протягом останніх 12 місяців:

- перешкоди для інтернет-торгівлі: вважають за краще купувати особисто, подобається бачити продукт, прихильність до магазинів, сила звички,

- перешкоди для інтернет-торгівлі: брак навичок або знань (напр., не знали, як користуватися вебсайтом, або користуватися було занадто складно),

- перешкоди для інтернет-торгівлі: проблема з доставкою товарів, замовлених через мережу Інтернет (напр., надто довго або логістично складно),

- перешкоди для інтернет-торгівлі: побоювання щодо безпеки платежів або конфіденційності (напр., надання реквізитів кредитної картки або персональних даних через мережу Інтернет),

- перешкоди для інтернет-торгівлі: проблеми, пов’язані з одержанням або поверненням товарів, проблеми зі скаргами або відшкодуванням,

- перешкоди для інтернет-торгівлі: відсутність платіжної картки для оплати через мережу Інтернет,

- (необов’язково) перешкоди для інтернет-торгівлі: іноземний роздрібний продавець не здійснює продажі у відповідній країні,

- перешкоди для інтернет-торгівлі: інше.

Використання ІКТ фізичними особами для обміну інформацією та послугами з урядами та публічними адміністраціями (електронне врядування)

Характеристики, які повинні бути зібрані для фізичних осіб, що користувалися мережею Інтернет протягом останніх 12 місяців:

- використання мережі Інтернет протягом останніх 12 місяців для особистих цілей, щоб отримати інформацію з вебсайтів органів публічної влади або публічних служб,

- використання мережі Інтернет протягом останніх 12 місяців для особистих цілей, щоб завантажувати офіційні форми з вебсайтів органів публічної влади або публічних служб,

- використання мережі Інтернет протягом останніх 12 місяців для особистих цілей, щоб подавати заповнені вебформи до органів публічної влади або публічних служб.

Характеристика, яка повинна бути зібрана для фізичних осіб, що не подавали заповнені форми на вебсайтах органів публічної влади для особистих цілей протягом останніх 12 місяців:

- причина неподання заповнених форм на вебсайтах органів публічної влади: не було потреби в поданні офіційних форм.

Характеристики, які повинні бути зібрані для фізичних осіб, що не подавали заповнені форми на вебсайтах органів публічної влади для особистих цілей протягом останніх 12 місяців і не вказали в якості причини, що в них не було потреби в поданні офіційних форм:

- причина неподання заповнених форм до органів публічної влади в мережі Інтернет: відсутність відповідної послуги на вебсайті,

- причина неподання заповнених форм до органів публічної влади в мережі Інтернет: відсутність навичок або знань (напр., не знали, як користуватися вебсайтом, або використання було надто складне),

- причина неподання заповнених форм до органів публічної влади в мережі Інтернет: побоювання щодо захисту або безпеки персональних даних,

- (необов’язково) причина неподання заповнених форм до органів публічної влади в мережі Інтернет: відсутність електронного підпису або електронного ідентифікатора/сертифіката (що вимагаються для автентифікації/користування послугою) або проблеми з ними,

- причина неподання заповнених форм до органів публічної влади в мережі Інтернет: інша особа подавала їх від мого імені (напр., консультант, податковий консультант, родич або член сім’ї),

- причина неподання заповнених форм до органів публічної влади в мережі Інтернет: інше.

Безпека та довіра у сфері ІКТ

Характеристики, які повинні бути зібрані для фізичних осіб, що користувалися мережею Інтернет протягом останніх 12 місяців:

- інциденти, що виникали внаслідок користування мережею Інтернет для особистих цілей протягом останніх 12 місяців: потрапляння вірусу або іншої зловмисної комп’ютерної програми (напр., «хробак», «троян»), що призвело до втрати інформації або часу,

- інциденти, що виникали внаслідок користування мережею Інтернет для особистих цілей протягом останніх 12 місяців: неналежне використання персональної інформації, надісланої через мережу Інтернет, або інші порушення приватності (напр., неналежне використання фотографій, відео, персональних даних, переданих на вебсайти спільнот),

- інциденти, що виникали внаслідок користування мережею Інтернет для особистих цілей протягом останніх 12 місяців: фінансові збитки внаслідок отримання шахрайських повідомлень («фішинг») або перенаправлення на фальшиві вебсайти, що запитують персональну інформацію («фармінг»),

- інциденти, що виникали внаслідок користування мережею Інтернет для особистих цілей протягом останніх 12 місяців: фінансові збитки внаслідок шахрайського використання платіжної (кредитної або дебітної) карти,

- інциденти, що виникали внаслідок користування мережею Інтернет для особистих цілей протягом останніх 12 місяців: доступ дітей до неналежних вебсайтів.

- занепокоєння, пов’язане з безпекою, як обмеження чи перешкода для замовлення або придбання товарів або послуг для особистого користування через мережу Інтернет протягом останніх 12 місяців,

- занепокоєння, пов’язане з безпекою, як обмеження чи перешкода для здійснення банківських операцій, як-от управління рахунком, для особистих цілей через мережу Інтернет протягом останніх 12 місяців,

- занепокоєння, пов’язане з безпекою, як обмеження чи перешкода для надання персональної інформації інтернет-спільнотам для соціального та професійного спілкування протягом останніх 12 місяців,

- занепокоєння, пов’язане з безпекою, як обмеження чи перешкода для контактування з публічними службами або адміністраціями для особистих цілей через мережу Інтернет протягом останніх 12 місяців,

- занепокоєння, пов’язане з безпекою, як обмеження чи перешкода для завантаження програмного забезпечення, музики, відеофайлів, ігор або інших файлів даних для особистих цілей через мережу Інтернет протягом останніх 12 місяців,

- занепокоєння, пов’язане з безпекою, як обмеження чи перешкода для користування мережею Інтернет з переносного пристрою (напр., ноутбука) через безпроводове підключення в будь-яких місцях, інших ніж вдома, протягом останніх 12 місяців,

- створення резервних файлів (документів, зображень тощо) з власного комп’ютера на будь-якому зовнішньому пристрої збереження даних (напр., компакт-диск, DVD-диск, зовнішній жорсткий диск, USB-накопичувач) або на дисковому просторі в мережі Інтернет (так (автоматично або вручну); ні),

- усвідомлення того, що файли cookie можуть бути використані для відстеження дій людей в мережі Інтернет, створення профілю кожного користувача та надсилання персоналізованої реклами користувачам,

- хоча б раз змінювали налаштування інтернет-браузера, щоб запобігти встановленню файлів cookie на власному комп’ютері або обмежити їх кількість.

Доступ до та використання технологій, які уможливлюють підключення до мережі Інтернет або інших мереж з будь-якого місця в будь-який час (повсюдне підключення)

Характеристики, які повинні бути зібрані для фізичних осіб, що користувалися мережею Інтернет протягом останніх трьох місяців:

- використання мобільного телефону (або смартфону) для доступу до мережі Інтернет поза домом або роботою,

- використання мобільного телефону (або смартфону) через мережу мобільного телефонного зв’язку для доступу до мережі Інтернет поза домом або роботою,

- використання мобільного телефону (або смартфону) через безпроводову мережу (напр., Wi-Fi) для доступу до мережі Інтернет поза домом або роботою,

- використання переносного комп’ютера (напр., ноутбука, планшета) для доступу до мережі Інтернет поза домом або роботою,

- використання переносного комп’ютера (напр., ноутбука, планшета) через мережу мобільного телефонного зв’язку з використанням ключа USB, (SIM) карти або мобільного телефону чи смартфону як модема для доступу до мережі Інтернет поза домом або роботою,

- використання переносного комп’ютера (напр., ноутбука, планшета) через безпроводову мережу (напр., Wi-Fi) для доступу до мережі Інтернет поза домом або роботою,

- використання інших пристроїв для доступу до мережі Інтернет поза домом або роботою,

- невикористання мобільних пристроїв для доступу до мережі Інтернет поза домом або роботою.

2. СФЕРА ОХОПЛЕННЯ

(a) Статистичними одиницями для характеристик, що перераховані під заголовком 1(b) цього додатка та пов’язані з домогосподарствами, є домогосподарства з принаймні одним членом у віковій групі від 16 до 74 років.

(b) Статистичними одиницями для характеристик, що перераховані під заголовком 1(b) цього додатка та пов’язані з фізичними особами, є фізичні особи віком від 16 до 74 років.

(c) Географічна сфера охоплення включає домогосподарства та/або фізичних осіб, які проживають на будь-якій частині території держави-члена.

3. РЕФЕРЕНТНИЙ ПЕРІОД

Основним референтним періодом для збирання статистичних даних є перший квартал 2015 року.

4. БАЗОВІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

(a) Для тем і їхніх характеристик, які перераховані під заголовком 1(b) цього додатка та пов’язані з домогосподарствами, повинні бути зібрані такі загальні характеристики:

- регіон проживання (згідно з класифікацією регіонів на рівні NUTS1),

- (необов’язково) регіон проживання згідно з класифікацією регіонів на рівні NUTS2,

- географічне розташування: ті, що проживають у менш розвинених регіонах; ті, що проживають у регіонах із перехідним режимом; ті, що проживають у більш розвинених регіонах,

- рівень урбанізації: ті, що проживають у густонаселених районах; ті, що проживають у середньонаселених районах; ті, що проживають у малонаселених районах,

- тип домогосподарства: кількість членів домогосподарства; (необов’язково) кількість осіб віком від 16 до 24 років; (необов’язково) кількість студентів віком від 16 до 24 років; (необов’язково) кількість осіб віком від 25 до 64 років; (необов’язково) кількість осіб віком 65 або більше років (збирається окремо: кількість дітей віком до 16 років; (необов’язково) кількість дітей віком від 14 до 15 років; (необов’язково) кількість дітей віком від 5 до 13 років; (необов’язково) кількість дітей віком 4 роки або менше),

- (необов’язково) чистий місячний дохід домогосподарства (необхідно збирати як значення або в діапазонах розмірів, сумісних із квартилями доходів),

- (необов’язково) еквівалентний загальний чистий місячний дохід домогосподарства, що його передають у квінтилях.

(b) Для тем і їхніх характеристик, які перераховані під заголовком 1(b) цього додатка та пов’язані з фізичними особами, повинні бути зібрані такі загальні характеристики:

- стать: чоловіча, жіноча,

- країна народження: народжений (народжена) у цій країні; народжений (народжена) в іноземній країні: народжений (народжена) в іншій державі-члені ЄС; народжений (народжена) в іноземній країні: народжений (народжена) у країні, що не входить до ЄС,

- країна громадянства: громадянин; іноземець: громадянин іншої держави-члена ЄС; іноземець: громадянин країни, що не входить до ЄС,

- вік у повних роках; (необов’язково) вік до 16 років та/або старше 74 років,

- рівень здобутої освіти (найвищий завершений рівень освіти) згідно з Міжнародною стандартною класифікацією освіти (МСКО 2011): найнижчий рівень середньої освіти (МСКО 0, 1 або 2); повна середня та подальша невища освіта (МСКО 3 або 4); вища освіта (МСКО 5, 6, 7 або 8); немає формальної освіти (МСКО 0); початкова освіта (МСКО 1); базова середня освіта (МСКО 2); повна середня освіта (МСКО 3); подальша невища освіта (МСКО 4); короткий цикл вищої освіти (МСКО 5), бакалаврат або його еквівалент (МСКО 6); магістратура або її еквівалент (МСКО 7), докторантура або її еквівалент (МСКО 8),

- стан зайнятості: особа, що працює за наймом, або самозайнята особа, включно з сімейними працівниками (необов’язково: особа, що працює за наймом, або самозайнята особа, що зайнята на повний робочий день, особа, що працює за наймом, або самозайнята особа з частковою зайнятістю, особа, що працює за наймом, особа, що працює за наймом, з постійною роботою або безстроковою зайнятістю; особа, що працює за наймом, з тимчасовою роботою або за строковим договором; самозайнята особа, включно з сімейними працівниками),

- (необов’язково) економічний сектор зайнятості:

Секції NACE (Rev. 2)

Опис

A

Сільське господарство, лісове господарство та рибне господарство

B, C, D та E

Переробна промисловість (виробництво), добувна промисловість і розроблення кар’єрів та інша промисловість

F

Будівництво

G, H та I

Оптова та роздрібна торгівля, транспорт, тимчасове розміщування й організація харчування

J

Інформація та телекомунікації

K

Фінансова та страхова діяльність

L

Операції з нерухомим майном

M та N

Ділові послуги

O, P та Q

Державне управління, оборона, освіта, охорона здоров’я та надання соціальної допомоги

R, S, T та U

Інші послуги

- стан зайнятості: безробітний (безробітна); студенти, що не входять до складу економічно активного населення; інші особи, що не входять до складу економічно активного населення (необов’язково для інших осіб, що не входять до складу економічно активного населення: особи, що перебувають на пенсії, особи, що достроково вийшли на пенсію або припинили вести бізнес; особи з постійною непрацездатністю; особи, що перебувають на обов’язковій військовій службі або громадських роботах; особи, що виконують домашню роботу; інші особи, що не працюють),

- професія згідно з Міжнародною стандартною класифікацією професій (ISCO-08): робітники, зайняті ручною працею; службовці; працівники, зайняті у сфері ІКТ, працівники, зайняті не у сфері ІКТ; (необов’язково) усі професії за ISCO-08 з двозначними кодами.

5. ПЕРІОДИЧНІСТЬ

Дані повинні надаватися один раз за 2015 рік.

6. КІНЦЕВІ ТЕРМІНИ ПЕРЕДАЧІ РЕЗУЛЬТАТІВ

(a) Окремі записи даних, що не дають змогу безпосередньо ідентифікувати відповідні статистичні одиниці, зазначені у статті 6 і додатку II(6) до Регламенту (ЄС) № 808/2004, повинні бути передані до Євростату до 5 жовтня 2015 року. До зазначеної дати відповідний набір даних повинен бути підготовлений, валідований і прийнятий.

(b) Метадані, вказані у статті 6 Регламенту (ЄС) № 808/2004, повинні бути направлені до Євростату до 31 травня 2015 року.

(c) Звіт про якість, зазначений у статті 7(3) Регламенту (ЄС) № 808/2004, повинен бути направлений до Євростату до 5 листопада 2015 року.

(d) Дані та метадані повинні бути надані Євростату згідно зі стандартом обміну даними, визначеним Євростатом, з використанням послуг «єдиного вікна». Метадані та звіт про якість повинні бути надані відповідно до стандартної структури метаданих, визначеної Євростатом.

{Джерело: Урядовий портал (Переклади актів acquis ЄС) https://www.kmu.gov.ua}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: