open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна

ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

ПОСТАНОВА

від 28 жовтня 2020 року № 433

Про Роз’яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами Центральної виборчої комісії
№ 11 від 15.01.2021
№ 27 від 23.04.2024}

Відповідно до частини четвертої статті 194, частини другої статті 195, частини третьої статті 202, пункту 21 частини першої статті 205, пункту 18 частини другої статті 206, статей 282 - 284 Виборчого кодексу України, керуючись статтями 11 - 13, пунктами 4, 5 статті 17, пунктом 2 статті 21 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:

1. Затвердити Роз’яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів (додаток 1).

2. Встановити форми, рекомендовані для використання:

заяви про реєстрацію депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим (додаток 2);

заяви про реєстрацію депутатом місцевої ради (додаток 3);

заяви про реєстрацію сільським, селищним, міським головою (додаток 4).

3. Встановити, що форми заяв, зазначені в пункті 2 цієї постанови, мають рекомендаційний характер для використання під час реєстрації осіб, обраних депутатами Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад, сільськими, селищними, міськими головами, а недодержання їх відповідними особами в разі зазначення у них передбачених Виборчим кодексом України відомостей не є підставою для відмови в реалізації прав відповідних осіб.

4. Визнати такими, що втратили чинність:

постанову Центральної виборчої комісії від 2 жовтня 2015 року № 381 "Про Роз’яснення щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост сіл, селищ";

постанову Центральної виборчої комісії від 3 листопада 2015 року № 523 "Про внесення змін до деяких постанов Центральної виборчої комісії";

постанову Центральної виборчої комісії від 13 листопада 2015 року № 559 "Про внесення змін до деяких постанов Центральної виборчої комісії";

постанову Центральної виборчої комісії від 3 березня 2017 року № 39 "Про внесення змін до постанови Центральної виборчої комісії від 2 жовтня 2015 року № 381";

пункт 6 постанови Центральної виборчої комісії від 29 травня 2017 року № 111 "Про внесення змін до деяких постанов Центральної виборчої комісії".

5. Цю постанову надіслати органам ведення Державного реєстру виборців для доведення до відома відповідних територіальних виборчих комісій.

6. Цю постанову оприлюднити на офіційному вебсайті Центральної виборчої комісії.

Голова
Центральної виборчої комісії



О.ДІДЕНКО


Додаток 1
до постанови Центральної виборчої комісії
від 28 жовтня 2020 року № 433

РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів

Це Роз’яснення розроблено з метою забезпечення однакового застосування окремих положень Виборчого кодексу України (далі - Кодекс) щодо порядку реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у місті, сільських, селищних рад (далі - депутати) та сільських, селищних, міських голів.

1. Загальні положення

1.1. До повноважень виборчої комісії Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у місті (у містах, у яких утворені районні у місті ради), селищних, сільських виборчих комісій, які встановлюють результати виборів депутатів, результати виборів сільського, селищного, міського голови, належить реєстрація обраних депутатів, сільського, селищного, міського голови.

1.2. Територіальна виборча комісія з відповідних місцевих виборів не пізніш як на п’ятий день з дня встановлення результатів виборів депутатів, сільського, селищного, міського голови офіційно оприлюднює шляхом опублікування у відповідних місцевих друкованих засобах масової інформації результати місцевих виборів, а також розміщує їх на своєму офіційному вебсайті (за наявності) чи вебсайті відповідної місцевої ради (за наявності).

Офіційне оприлюднення відповідною територіальною виборчою комісією результатів місцевих виборів є підставою для звільнення з роботи (посади), припинення діяльності, несумісної з посадою депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим, сільського, селищного, міського голови, та/або прийняття рішення про припинення дії іншого представницького мандата особи, обраної депутатом, сільським, селищним, міським головою.

1.3. Особа, обрана депутатом, сільським, селищним, міським головою, для її реєстрації відповідно депутатом місцевої ради, сільським, селищним, міським головою, зобов’язана подати до територіальної виборчої комісії з відповідних місцевих виборів протягом двадцяти днів з дня офіційного оприлюднення результатів місцевих виборів документи, передбачені частиною першою статті 283 Кодексу, з урахуванням цього Роз’яснення.

Системний аналіз положень Кодексу та Законів України "Про Верховну Раду Автономної Республіки Крим", "Про статус депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим", "Про статус депутатів місцевих рад" свідчить про те, що особа, обрана депутатом двох місцевих рад, може звернутися до територіальної виборчої комісії з відповідних місцевих виборів для реєстрації депутатом місцевої ради за її вибором.

У разі якщо особа за одночасного балотування в єдиному одномандатному виборчому окрузі з виборів сільського, селищного, міського голови та багатомандатному виборчому окрузі з виборів депутатів місцевої ради визнана обраною в єдиному одномандатному виборчому окрузі (сільським, селищним, міським головою), така особа не може бути зареєстрована депутатом місцевої ради.

2. Документи для реєстрації обраних депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим

2.1. Особа, обрана депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, для реєстрації її депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим зобов’язана протягом двадцяти днів з дня офіційного оприлюднення результатів відповідних місцевих виборів подати до територіальної виборчої комісії з відповідних місцевих виборів такі документи:

1) заяву про реєстрацію депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим із зазначенням інформації щодо одночасного балотування/небалотування кандидатом у депутати до двох рівнів місцевих рад, до якої додаються копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки.

У разі якщо особа, обрана депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, не займає посади, не здійснює діяльності, що несумісна з відповідним депутатським мандатом, та/або в разі відсутності в неї іншого представницького мандата про це зазначається в такій заяві;

2) копію зареєстрованої заяви про припинення дії іншого представницького мандата, поданої відповідно до Верховної Ради України, обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради - у разі наявності в особи, обраної депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, іншого представницького мандата.

У разі обрання депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим особи, яка є депутатом Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевої ради, повноваження якої спливають у зв’язку з обранням нового складу відповідної ради на цих самих виборах, така заява не подається;

3) копію заяви про відмову від іншого депутатського мандата, поданої цією особою до відповідної територіальної виборчої комісії та зареєстрованої в установленому порядку - у разі одночасного балотування особи до двох рівнів місцевих рад та її обрання депутатом двох місцевих рад;

4) документ про звільнення з роботи (посади), припинення (зупинення) діяльності, несумісної з мандатом депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим.

3. Документи для реєстрації обраних депутатів обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради

3.1. Особа, обрана депутатом обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради, для її реєстрації депутатом відповідної місцевої ради зобов’язана протягом двадцяти днів з дня офіційного оприлюднення результатів відповідних місцевих виборів подати до територіальної виборчої комісії з відповідних місцевих виборів такі документи:

1) заяву про реєстрацію депутатом відповідної місцевої ради із зазначенням інформації щодо одночасного балотування/небалотування кандидатом у депутати до двох рівнів місцевих рад, кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови, до якої додаються копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки.

У разі балотування особи кандидатом на посаду сільського, селищного, міського голови та необрання її сільським, селищним, міським головою про це зазначається в такій заяві.

У разі відсутності в особи, обраної депутатом відповідної місцевої ради, іншого представницького мандата про це зазначається в такій заяві;

2) копію зареєстрованої заяви про припинення дії такого представницького мандата, поданої відповідно до Верховної Ради України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради - у разі наявності в особи, обраної депутатом відповідної місцевої ради іншого представницького мандата.

У разі обрання депутатом відповідної місцевої ради особи, яка є депутатом місцевої ради, повноваження якої спливають у зв’язку з обранням нового складу місцевої ради на цих самих виборах, така заява не подається;

3) копію заяви про відмову від іншого депутатського мандата, поданої цією особою до відповідної територіальної виборчої комісії та зареєстрованої в установленому порядку - у разі одночасного балотування особи до двох рівнів місцевих рад та її обрання депутатом двох місцевих рад.

4. Документи для реєстрації обраних сільських, селищних, міських голів

4.1. Особа, обрана сільським, селищним, міським головою, для її реєстрації зобов’язана протягом двадцяти днів з дня офіційного оприлюднення результатів відповідних місцевих виборів подати до територіальної виборчої комісії з відповідних місцевих виборів такі документи:

1) заяву про реєстрацію сільським, селищним, міським головою, до якої додається копія документа, який посвідчує особу та підтверджує громадянство України (копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України у вигляді паспортної книжечки або копії лицьового та зворотного боків паспорта громадянина України у вигляді картки).

У разі якщо така особа не займає посаду, не здійснює діяльність, яка несумісна з посадою сільського, селищного, міського голови, та/або у разі відсутності у неї іншого представницького мандата про це зазначається в такій заяві;

2) копію зареєстрованої заяви про припинення дії іншого представницького мандата, поданої відповідно до Верховної Ради України, Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради - у разі наявності такого представницького мандата.

У разі обрання сільським, селищним, міським головою особи, яка є депутатом місцевої ради, повноваження якої спливають у зв’язку з обранням нового складу місцевої ради на цих самих виборах, така заява не подається;

3) копію заяви про відмову від депутатського мандата, поданої цією особою до відповідної територіальної виборчої комісії та зареєстрованої в установленому порядку, - у разі одночасного балотування та обрання особи депутатом місцевої ради та сільським, селищним, міським головою;

4) документ про звільнення з роботи (посади), припинення (зупинення) діяльності, несумісної з посадою сільського, селищного, міського голови.

До документів про звільнення з роботи (посади), припинення (зупинення) діяльності, несумісної з посадою сільського, селищного, міського голови, зокрема, належать:

копія трудової книжки із записом про звільнення з роботи (посади), несумісної з посадою сільського, селищного, міського голови (крім сільського, селищного, міського голови, обраного на цю ж посаду, та непрацюючих пенсіонерів), засвідченої у порядку, встановленому Законом України "Про нотаріат".

Сільський, селищний, міський голова, обраний на цю саму посаду, подає довідку сільської, селищної, міської ради про те, що він є сільським, селищним, міським головою і його трудова книжка перебуває у відповідній раді;

копія чи витяг із наказу (розпорядження, рішення, протоколу засідання тощо) про звільнення з роботи (посади), на підставі якого вчинено відповідний запис у трудовій книжці, засвідчені печаткою підприємства, установи, організації;

копія документа про припинення (зупинення) діяльності, несумісної з посадою сільського, селищного, міського голови, у порядку, встановленому законодавством, що регулює відповідну діяльність;

копія пенсійного посвідчення - для непрацюючих пенсіонерів.

5. Порядок реєстрації обраних депутатів, сільських, селищних, міських голів

5.1. Для реєстрації особи, обраної депутатом, сільським, селищним, міським головою, подаються документи, передбачені статтею 283 Кодексу та розділами 2 - 4 цього Роз’яснення.

Відповідальність за достовірність та дійсність відомостей у документах, поданих для реєстрації обраного депутата, сільського, селищного, міського голови, несе особа, обрана депутатом, сільським, селищним, міським головою.

5.2. У разі звернення особи, обраної депутатом, сільським, селищним, міським головою, до територіальної виборчої комісії щодо наявності поважних причин, які перешкоджають поданню нею протягом двадцяти днів з дня офіційного оприлюднення результатів місцевих виборів документів, передбачених статтею 283 Кодексу (розділи 2 - 4 цього Роз’яснення), та подання на їх підтвердження відповідних документів територіальна виборча комісія може прийняти рішення про визнання цих причин поважними і встановити інший строк для подання відповідних документів або про відмову у визнанні цих причин поважними.

Рішення територіальної виборчої комісії про визнання причин поважними і встановлення іншого строку для подання відповідних документів або про відмову у визнанні причин поважними приймається в п'ятиденний строк з дня отримання відповідного звернення, але не пізніше останнього дня установленого двадцятиденного строку для подання відповідних документів.

5.3. Територіальна виборча комісія з відповідних місцевих виборів у п’ятиденний строк з дня отримання документів, визначених статтею 283 Кодексу (розділом 2 - 4 цього Роз’яснення), приймає рішення про реєстрацію депутата, сільського, селищного, міського голови.

5.4. У разі невиконання особою, обраною депутатом за виборчим списком місцевої організації політичної партії, у строки, визначені у частинах першій і другій статті 283 Кодексу, вимог частини першої названої статті (неподання протягом двадцяти днів з дня офіційного оприлюднення результатів місцевих виборів або у строк, установлений територіальною виборчою комісією за зверненням особи, необхідних для реєстрації документів) або подання до територіальної виборчої комісії цією особою заяви про відмову від депутатського мандата територіальна виборча комісія у п’ятиденний строк приймає рішення про визнання її такою, яка не набула депутатського мандата, та визнає обраним депутатом наступного за черговістю кандидата в депутати у відповідному територіальному (у разі обрання за територіальним виборчим списком) або єдиному (у разі обрання за єдиним виборчим списком) виборчому списку кандидатів від відповідної місцевої організації політичної партії, за яким було обрано особу, яка не набула мандата, та реєструє його в установленому Кодексом порядку з урахуванням цього Роз’яснення.

У разі вичерпання відповідного територіального виборчого списку черговість отримання мандата передається єдиному виборчому списку цієї самої місцевої організації політичної партії. У разі вичерпання єдиного виборчого списку місцевої організації політичної партії такий мандат залишається вакантним.

5.5. У разі невиконання особою, обраною депутатом у багатомандатному виборчому окрузі, сільським, селищним, міським головою, без поважних причин та у строки, передбачені частинами першою та другою статті 283 Кодексу, вимог частини першої названої статті (неподання протягом двадцяти днів з дня офіційного оприлюднення результатів місцевих виборів або у строк, установлений територіальною виборчою комісією за зверненням особи, необхідних для реєстрації документів) або подання до територіальної виборчої комісії цією особою заяви про відмову від депутатського мандата, посади сільського, селищного, міського голови територіальна виборча комісія у п’ятиденний строк приймає рішення про визнання особи такою, що відмовилася від депутатського мандата, посади сільського, селищного, міського голови, та не пізніш як у десятиденний строк з дня прийняття такого рішення призначає повторні вибори депутата в багатомандатному виборчому окрузі, сільського, селищного, міського голови.

5.6. Заява особи про відмову від депутатського мандата, посади сільського, селищного, міського голови подається особисто або може бути подана із засвідченням справжності підпису такої особи відповідно до Закону України "Про нотаріат".

5.7. Територіальна виборча комісія приймає рішення про визнання особи, обраної депутатом, сільським, селищним, міським головою, такою, що не набула депутатського мандата, повноважень сільського, селищного міського голови, у разі виникнення (виявлення) до реєстрації цієї особи депутатом, сільським, селищним, міським головою обставин, зазначених у пунктах 3 - 6 частини першої та частині четвертій статті 231 Кодексу, а саме:

отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт припинення особою громадянства України;

отримання від уповноваженого органу інформації, що підтверджує факт виїзду особи за межі України для постійного проживання;

отримання від суду належним чином засвідченої копії судового рішення, яким особу визнано недієздатною;

набрання щодо особи законної сили обвинувальним вироком суду за вчинення тяжкого або особливо тяжкого злочину, кримінального правопорушення проти виборчих прав громадян чи корупційного кримінального правопорушення або виявлення територіальною виборчою комісією факту наявності у кандидата судимості за такий злочин, не погашеної або не знятої в установленому законом порядку;

смерті особи.

Таке рішення територіальна виборча комісія приймає у п’ятиденний строк з дня отримання нею документів, що встановлюють відповідні факти чи підтверджують настання відповідних обставин.

5.8. На підставі рішення про визнання особи, такою, що не набула депутатського мандата, повноважень сільського, селищного міського голови, територіальна виборча комісія у десятиденний строк з дня прийняття такого рішення:

а) призначає повторні вибори депутата в багатомандатному виборчому окрузі, сільського, селищного, міського голови - у разі прийняття зазначеного рішення щодо особи, обраної депутатом у багатомандатному виборчому окрузі, сільським, селищним, міським головою;

б) визнає обраним депутатом наступного за черговістю кандидата в депутати у відповідному територіальному або єдиному виборчому списку кандидатів від відповідної місцевої організації політичної партії, за яким було обрано особу, яка не набула мандата, та реєструє його в установленому Кодексом порядку з урахуванням цього Роз’яснення - у разі прийняття зазначеного рішення щодо особи, обраної депутатом за виборчим списком місцевої організації політичної партії.

5.9. У разі дострокового припинення повноважень депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, районної, районної у місті, а також міської, сільської, селищної ради (територіальної громади з кількістю виборців 10 тисяч і більше) на підставах і в порядку, передбачених Конституцією та законами України, за рішенням відповідної територіальної виборчої комісії депутатом визнається наступний за черговістю кандидат у депутати у відповідному територіальному або єдиному виборчому списку від цієї місцевої організації політичної партії в порядку, передбаченому частиною п’ятою статті 283 Кодексу (пункт 5.4 цього Роз'яснення).

Указане рішення ухвалюється територіальною виборчою комісією не пізніш як у тридцятиденний строк з дня надходження:

від відповідної ради - належним чином засвідченої копії рішення ради про дострокове припинення повноважень депутата цієї ради або документа, що свідчить про дострокове припинення повноважень депутата ради (у разі дострокового припинення повноважень депутата без рішення ради);

від інших осіб - належним чином засвідченої копії документа уповноваженого органу, що свідчить про дострокове припинення повноважень депутата відповідної ради.

У разі необхідності перевірки інформації територіальна виборча комісія може звернутися до відповідного уповноваженого органу, який видав такий документ, для отримання належним чином засвідченої копії відповідного документа.

Підстави для дострокового припинення повноважень депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим визначено статтею 4 Закону України "Про статус депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим", а депутата обласної, районної, міської, районної у місті, сільської, селищної ради - статтею 5 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад".

Документами, що свідчать про дострокове припинення повноважень депутата відповідної ради (у разі дострокового припинення повноважень депутата без рішення ради), можуть бути, зокрема, такі документи або засвідчені в установленому порядку їх копії:

рішення про обрання або призначення особи на посаду, зайняття якої є несумісним відповідно до закону з виконанням депутатських повноважень;

рішення суду, яке набрало законної сили, про визнання особи недієздатною або безвісно відсутньою;

документ, що підтверджує факт припинення громадянства України;

документ, що підтверджує факт виїзду особи за межі України для постійного проживання;

вирок суду, що набрав законної сили, за яким особу засуджено до позбавлення волі;

рішення суду, що набрало законної сили, яким особу притягнуто до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, та застосовано покарання або накладено стягнення у виді позбавлення права займати посади або займатися діяльністю, що пов’язані з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування;

рішення суду, що набрало законної сили, про визнання активів особи чи активів, набутих за її дорученням іншими особами або в інших передбачених статтею 290 Цивільного процесуального кодексу України випадках, необґрунтованими та їх стягнення в дохід держави;

свідоцтво про смерть (витяг з Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію смерті);

рішення вищого керівного органу політичної партії про відкликання депутата місцевої ради, обраного шляхом висування місцевою організацією політичної партії, за народною ініціативою.

{Пункт 5.9 доповнено абзацом шістнадцятим згідно з Постановою Центральної виборчої комісії № 27 від 23.04.2024}

При цьому територіальна виборча комісія повинна враховувати, що спори щодо дострокового припинення повноважень депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим та депутата місцевої ради вирішуються судом (стаття 4 Закону України "Про статус депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим", стаття 5 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад").

{Пункт 5.9 доповнено абзацом сімнадцятим згідно з Постановою Центральної виборчої комісії № 27 від 23.04.2024}

Перед прийняттям рішення щодо визнання депутатом відповідної ради наступного за черговістю кандидата у депутати у відповідному територіальному або єдиному виборчому списку від місцевої організації політичної партії територіальна виборча комісія повинна з’ясувати всі обставини, що мають значення для прийняття нею такого рішення, зокрема наявність чи відсутність судових справ у спорах щодо дострокового припинення повноважень депутата Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутата місцевої ради.

{Пункт 5.9 доповнено абзацом вісімнадцятим згідно з Постановою Центральної виборчої комісії № 27 від 23.04.2024}

Територіальна виборча комісія з відповідних місцевих виборів не пізніше ніж на наступний день з дня прийняття рішення про визнання особи обраною депутатом відповідної ради оприлюднює це рішення та повідомляє наступного за черговістю кандидата в депутати у відповідному територіальному або єдиному виборчому списку про визнання його обраним та про необхідність подання до територіальної виборчої комісії документів для реєстрації депутатом, передбачених Кодексом, з урахуванням цього Роз’яснення, а також щодо наслідків неподання таких документів одним із таких способів: листом (врученим особисто чи надісланим поштою), телефоном чи з використанням інших засобів телекомунікаційного зв’язку. Про таке повідомлення, здійснене телефоном чи з використанням інших засобів телекомунікаційного зв’язку, робиться запис у журналі реєстрації документів, заяв і скарг виборчої комісії із зазначенням короткого змісту та часу повідомлення, а також особи, яка його здійснила.

Особа, визнана обраною депутатом, зобов'язана протягом 20 днів з дня повідомлення територіальною виборчою комісією про визнання її обраною подати в порядку, передбаченому статтею 283 Кодексу, необхідні документи для реєстрації її депутатом.

Реєстрація особи, яку визнано обраною депутатом, здійснюється територіальною виборчою комісією в порядку, передбаченому статтею 283 Кодексу, з урахуванням цього Роз’яснення.

У разі подання наступним за черговістю кандидатом у депутати, визнаним виборчою комісією обраним, заяви про відмову від депутатського мандата або неподання ним протягом 20 днів з дня повідомлення територіальною виборчою комісією про визнання його обраним необхідних для реєстрації депутатом документів територіальна виборча комісія ухвалює рішення про визнання його таким, який не набув депутатського мандата, та визнає обраним депутатом наступного за черговістю кандидата в депутати в порядку, установленому частиною п’ятою статті 283 Кодексу (пункт 5.4 цього Роз’яснення).

При цьому заява про відмову від депутатського мандата подається кандидатом у депутати з дотриманням вимог, передбачених пунктом 5.6 цього Роз’яснення.

Обов’язковою умовою для прийняття територіальною виборчою комісією рішення про визнання особи такою, яка не набула депутатського мандата, є наявність:

1) рішення про визнання такої особи обраною депутатом відповідної ради;

2) заяви особи про відмову від депутатського мандата або неподання нею протягом 20 днів з дня повідомлення територіальною виборчою комісією про визнання її обраною необхідних для реєстрації депутатом документів чи виникнення (виявлення) обставин, зазначених у пунктах 3 - 6 частини першої та частині четвертій статті 231 Кодексу.

{Пункт 5.9 в редакції Постанови Центральної виборчої комісії № 11 від 15.01.2021}

5.10. Копії рішень територіальної виборчої комісії, прийнятих відповідно до частин третьої та четвертої статті 283 Кодексу (пункти 5.3, 5.4, 5.7 - 5.9 цього Роз’яснення), невідкладно надсилаються до Центральної виборчої комісії відповідно до Порядку інформування Центральної виборчої комісії про перебіг виборчого процесу місцевих виборів, затвердженого постановою Центральної виборчої комісії від 25 серпня 2020 року № 200.

{Пункт 5.10 із змінами, внесеними згідно з Постановою Центральної виборчої комісії № 11 від 15.01.2021}

5.11. Рішення територіальної виборчої комісії про реєстрацію депутата, сільського, селищного, міського голови оголошуються на пленарному засіданні відповідної сільської, селищної, районної у місті, міської, районної, обласної ради, Верховної Ради Автономної Республіки Крим.

5.12. Депутат Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутат місцевої ради, сільський, селищний, міський голова набувають повноважень відповідно до законів України.

Секретар
Центральної виборчої комісії



О.ГАТАУЛЛІНА

{Додатки 2-4}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: