open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня

ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ

ПОСТАНОВА

від 1 жовтня 2020 року № 324

Про форми фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, порядок їх складання та проведення аналізу

З метою встановлення єдиних форм фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, які висунули виборчі списки кандидатів у депутати, кандидатів у депутати, в тому числі включених до виборчого списку місцевої організації політичної партії, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, порядку їх складання та проведення аналізу, відповідно до пункту 4 частини першої статті 205, статей 214, 215 Виборчого кодексу України, враховуючи лист Національного агентства з питань запобігання корупції від 30 вересня 2020 року № 54-03/52294/20, керуючись статтями 11 - 13, пунктом 4 статті 17, пунктами 1, 2, 7 статті 21, частиною п’ятою статті 23 Закону України "Про Центральну виборчу комісію", Центральна виборча комісія постановляє:

1. Встановити форми:

Звіту про надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду місцевої організації політичної партії та їх використання (форма № 1) (додаток 1);

Розшифровки до Звіту про надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду місцевої організації політичної партії та їх використання (додаток 2);

Звіту про формування виборчого фонду місцевої організації політичної партії (форма № 2) (додаток 3);

Розшифровки до Звіту про формування виборчого фонду місцевої організації політичної партії (додаток 4);

Консолідованого звіту про надходження коштів на поточні рахунки виборчого фонду місцевої організації політичної партії та їх використання (форма № 3) (додаток 5);

Розшифровки до Консолідованого звіту про надходження коштів на поточні рахунки виборчого фонду місцевої організації політичної партії та їх використання (додаток 6);

Звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (форма № 4) (додаток 7);

Розшифровки до Звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (додаток 8);

Аналізу фінансового звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду місцевої організації політичної партії (додаток 9);

Аналізу фінансового звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови (додаток 10).

2. Затвердити:

Порядок складання фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови (додаток 11);

Порядок проведення аналізу фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови (додаток 12).

3. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Центральної виборчої комісії від 1 вересня 2015 року № 210 "Про форми фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, кандидати в депутати від яких зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, кандидатів у депутати в одномандатному виборчому окрузі, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, старости села, селища, порядок їх складання та проведення аналізу".

4. Цю постанову надіслати Національному агентству з питань запобігання корупції.

5. Цю постанову в електронному вигляді надіслати органам ведення Державного реєстру виборців для доведення до відома відповідних територіальних виборчих комісій.

6. Цю постанову оприлюднити на офіційному вебсайті Центральної виборчої комісії.

Голова
Центральної виборчої комісії



О.ДІДЕНКО

{Додатки 1-10}



Додаток 11
до постанови Центральної виборчої комісії
від 1 жовтня 2020 року № 324

ПОРЯДОК
складання фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови

1. Основні положення

1.1. Цим Порядком визначаються процедура складання та вимоги до розкриття елементів фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, які висунули виборчі списки кандидатів у депутати (далі - організації партії), кандидатів у депутати, у тому числі включених до виборчого списку організації партії та кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови (далі - кандидати, виборчі фонди, фінансові звіти відповідно).

1.2. Фінансові звіти складаються та подаються розпорядниками коштів рахунків виборчого фонду у строки, визначені частинами четвертою - шостою статті 214 Виборчого кодексу України (далі - Кодекс), за формами, встановленими цією постановою Центральної виборчої комісії (додатки 1 - 8) за погодженням з Національним агентством з питань запобігання корупції та заповненими відповідно до цього Порядку.

1.3. Фінансові звіти засвідчуються підписами розпорядників коштів накопичувального або поточного рахунку виборчого фонду.

1.4. Відомості, що містяться у фінансових звітах, повинні бути достовірними. Не допускається подання звітів з виправленнями.

1.5. Форми фінансових звітів заповнюються за всіма передбаченими в них позиціями. У разі відсутності відомостей за окремими статтями у відповідних графах проставляються нулі.

1.6. До форм фінансових звітів забороняється включати додаткові статті та показники за ними.

1.7. У фінансових звітах числові показники операцій на відповідних рахунках виборчого фонду зазначаються в гривнях. Числа, що відображають гривні та копійки, відокремлюються комою. Копійки позначаються двома цифрами.

1.8. У фінансових звітах дати зазначаються у форматі "ДД.ММ.РР".

1.9. Фінансові звіти подаються розпорядниками коштів відповідних рахунків на паперових носіях і в електронному вигляді. При цьому електронний вигляд подання вказаних звітів передбачає їх подання на оптичних носіях інформації (CD-R, DVD-R) або на USB-флеш-накопичувачах чи інших пристроях для запам’ятовування, що використовують інтерфейс USB, у форматі MS-Word та сканованій копії (сканування проводиться з роздільною здатністю не менше 300 dpi та не більше 600 dpi і зберігається у форматі PDF (*.pdf), у якій повинна бути закрита інформація про реєстраційні номери облікових карток платників податків фізичних осіб - підприємців і розпорядників коштів відповідного рахунку виборчого фонду. Формат MS-Word повинен бути версії 2007 року або більш нової (DOCX). Відповідальність за ідентичність фінансових звітів, поданих на паперових носіях і в електронному вигляді, несуть розпорядники коштів відповідних рахунків виборчих фондів, які їх подають.

1.10. У фінансових звітах обов’язково відображається інформація про всі надходження на накопичувальний, поточний рахунки (поточні рахунки) виборчого фонду організації партії, кандидата, здійснені витрати та залишки коштів на відповідних рахунках, у тому числі інформація про дату надходження кожного внеску до виборчого фонду організації партії, кандидата, його розмір, особу, яка здійснила внесок на відповідний рахунок виборчого фонду (із зазначенням її прізвища, імені (усіх власних імен), по батькові (за наявності), назву організації партії (у разі здійснення внеску організацією партії), призначення, дату здійснення і суму кожного платежу з відповідного рахунку виборчого фонду, отримувача платежу.

1.11. У разі неутворення організацією партії, кандидатом виборчого фонду у зв’язку з нездійсненням фінансування виборчої кампанії фінансові звіти не складаються та не подаються, про що організація партії, кандидат повідомляють відповідну територіальну виборчу комісію у строки, встановлені Кодексом для подання фінансового звіту.

1.12. Неподання фінансових звітів, порушення встановленого порядку чи строків їх подання або подання фінансового звіту, оформленого з порушенням установлених вимог, подання завідомо недостовірних відомостей у фінансовому звіті тягнуть за собою відповідальність, передбачену законом.

2. Процедура складання та вимоги до розкриття елементів фінансового звіту, що подається розпорядником коштів поточного рахунку виборчого фонду організації партії розпоряднику коштів накопичувального рахунку виборчого фонду організації партії

2.1. Розпорядник коштів кожного поточного рахунку виборчого фонду організації партії зобов’язаний за вісім днів до дня голосування подати розпоряднику коштів накопичувального рахунку виборчого фонду організації партії проміжний фінансовий звіт за період з дня відкриття накопичувального рахунку виборчого фонду до десятого дня до дня голосування.

Розпорядник коштів кожного поточного рахунку виборчого фонду організації партії зобов’язаний не пізніш як на п’ятий день після дня голосування подати розпоряднику коштів накопичувального рахунку виборчого фонду організації партії остаточний фінансовий звіт.

2.2. Фінансовий звіт (проміжний і остаточний) подається розпорядником коштів поточного рахунку розпоряднику коштів накопичувального рахунку виборчого фонду за формою № 1 "Звіт про надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду місцевої організації політичної партії та їх використання" (додаток 1 до цієї постанови Центральної виборчої комісії) (далі - форма № 1).

До форми № 1 додаються розшифровка, яка є її невід’ємною частиною, за формою згідно з додатком 2 до цієї постанови Центральної виборчої комісії і пояснювальна записка.

2.3. У формі № 1 відображаються відомості про всі надходження коштів на відповідний поточний рахунок та витрачання коштів з поточного рахунку за цільовим призначенням згідно з напрямами спрямування коштів.

Якщо кошти з накопичувального рахунку виборчого фонду перераховано на відповідний поточний рахунок помилково або в разі повернення коштів із поточного рахунку виборчого фонду на накопичувальний рахунок операції з надходження та повернення таких коштів у формі № 1 не відображаються.

2.4. Розділ 1. "Надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду" форми № 1 заповнюється на підставі відомостей про надходження коштів на поточний рахунок, що надаються банком, у якому відкрито цей рахунок.

Сума штрафних санкцій, що надійшла на поточний рахунок за укладеними договорами, не включається до розміру виборчого фонду, не використовується для фінансування передвиборної агітації та підлягає перерахуванню разом із залишком невикористаних коштів на накопичувальний рахунок відповідного виборчого фонду.

У графі "Призначення платежу" відомостей про надходження штрафних санкцій за укладеними договорами (розділ 2 розшифровки до форми № 1) обов’язково зазначається причина сплати штрафних санкцій.

У разі надходження на поточний рахунок виборчого фонду помилкових надходжень такі кошти повинні бути повернуті відповідним платникам.

2.5. Розділ 2. "Використання коштів поточного рахунку виборчого фонду" форми № 1 складається на підставі розрахункових документів, що подаються розпорядниками коштів поточних рахунків виборчого фонду до банку, а також банківських виписок, які підтверджують здійснення відповідних платежів.

У графі "Призначення платежу" відомостей про використання коштів поточного рахунку виборчого фонду (розділ 4 розшифровки до форми № 1) зазначаються конкретні цілі, на які перераховано кошти.

У разі повернення коштів виконавцями за укладеними договорами видатки на цілі згідно з відповідним договором повинні бути зменшені на суму здійсненого платежу та не відображатись у формі № 1.

У графі "Призначення платежу" відомостей про повернення на поточний рахунок виборчого фонду коштів, перерахованих виконавцям (розділ 6 розшифровки до форми № 1), обов’язково робиться запис про причину повернення коштів.

2.6. Залишок коштів на поточному рахунку виборчого фонду розраховується як різниця між загальною сумою надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду (розділ 1 форми № 1) та загальною сумою використання коштів поточного рахунку виборчого фонду (розділ 2 форми № 1) і сумою повернення помилкових надходжень (розділ 3 форми № 1).

Відомості про перерахування залишку коштів із поточного рахунку на накопичувальний рахунок виборчого фонду (розділ 8 розшифровки до форми № 1) складаються на підставі обліку використання коштів, який веде розпорядник коштів відповідного поточного рахунку, а також банківських виписок, що підтверджують здійснення відповідних платежів.

2.7. Пояснювальна записка до фінансового звіту готується розпорядником коштів поточного рахунку виборчого фонду та складається у довільній формі і обов’язково повинна містити пояснення щодо фактів нецільового використання коштів виборчого фонду, якщо такі мали місце, а також причин повернення коштів та сплати штрафних санкцій виконавцями за укладеними договорами.

3. Процедура складання та вимоги до розкриття елементів фінансового звіту, що подається розпорядником коштів накопичувального рахунку виборчого фонду організації партії до відповідної територіальної виборчої комісії

3.1. Розпорядник коштів накопичувального рахунку виборчого фонду організації партії зобов’язаний за п’ять днів до дня голосування подати до відповідної територіальної виборчої комісії проміжний фінансовий звіт за період з дня відкриття накопичувального рахунку виборчого фонду до десятого дня до дня голосування (на паперових носіях та в електронному вигляді).

Розпорядник коштів накопичувального рахунку виборчого фонду організації партії зобов’язаний не пізніш як на сьомий день після дня голосування подати до відповідної територіальної виборчої комісії остаточний фінансовий звіт (на паперових носіях та в електронному вигляді).

Відомості проміжних та остаточних фінансових звітів оприлюднюються відповідною територіальною виборчою комісією протягом двох днів з дня їх отримання на своєму офіційному вебсайті (за наявності), вебсайтах відповідних місцевих рад (за наявності), на офіційних вебсайтах відповідних регіональних (територіальних) представництв Центральної виборчої комісії (у разі їх утворення) або в інший визначений нею спосіб.

Організації партії оприлюднюють проміжні та остаточні фінансові звіти на офіційних вебсайтах відповідної організації партії (за наявності) або в інший спосіб у мережі "Інтернет" протягом двох днів з дня їх отримання.

3.2. Фінансовий звіт (проміжний і остаточний), що подається розпорядником коштів накопичувального рахунку виборчого фонду організації партії до відповідної територіальної виборчої комісії, складається з:

форми № 2 "Звіт про формування виборчого фонду місцевої організації політичної партії" (додаток 3 до цієї постанови Центральної виборчої комісії) (далі - форма № 2);

форми № 3 "Консолідований звіт про надходження коштів на поточні рахунки виборчого фонду місцевої організації політичної партії та їх використання" (додаток 5 до цієї постанови Центральної виборчої комісії) (далі - форма № 3).

До форм № 2 та № 3 додаються розшифровки, що є їх невід’ємними частинами (додатки 4 і 6 до цієї постанови Центральної виборчої комісії), та пояснювальна записка.

3.3. У формі № 2 відображаються відомості про всі надходження коштів на накопичувальний рахунок виборчого фонду організації партії та суми коштів, повернутих відповідним фізичним особам і перерахованих до бюджету Автономної Республіки Крим (далі - АР Крим) чи відповідного місцевого бюджету, а також відомості про повернення помилкових надходжень коштів, про оплату банківських послуг, не пов’язаних із відкриттям і закриттям рахунку та його функціонуванням, про оплату за публікування реквізитів накопичувального рахунку в засобах масової інформації та мережі "Інтернет" з визначенням загального розміру виборчого фонду.

3.4. Розділ 1. "Надходження коштів на накопичувальний рахунок виборчого фонду" форми № 2 заповнюється на підставі відомостей про надходження коштів на відповідний накопичувальний рахунок, що надаються банком, у якому відкрито цей рахунок.

Сума надходжень від осіб, визначених у частині третій статті 215 Кодексу, та сума, що перевищує розмір добровільного внеску, встановлений частиною другою статті 215 Кодексу, не включаються до виборчого фонду (не використовується для фінансування виборчої кампанії) та підлягають поверненню відповідним фізичним особам, перерахуванню до бюджету АР Крим чи відповідного місцевого бюджету в порядку, встановленому Кодексом.

У разі надходження на накопичувальний рахунок виборчого фонду помилкових перерахувань такі кошти повинні бути повернуті відповідним платникам.

Розділ 2. "Перерахування коштів із накопичувального рахунку виборчого фонду" форми № 2 складається на підставі розрахункових документів, що подаються розпорядниками коштів накопичувальних рахунків виборчого фонду до банків, а також банківських виписок, які підтверджують здійснення відповідних платежів.

3.5. У формі № 3 відображаються надходження коштів з накопичувального рахунку виборчого фонду на всі поточні рахунки відповідного виборчого фонду, а також надходження штрафних санкцій за укладеними договорами, помилкові надходження та використання коштів з усіх поточних рахунків виборчого фонду за цільовим призначенням відповідно до напрямів спрямування коштів.

Така форма складається розпорядником коштів накопичувального рахунку на підставі фінансових звітів за формою № 1, поданих йому розпорядниками коштів поточних рахунків відповідного виборчого фонду.

3.6. Відомості розшифровки до форми № 3 повинні містити інформацію за кожним поточним рахунком із зазначенням номера територіального виборчого округу, у межах якого відкрито поточний рахунок, у порядку зростання номерів територіальних виборчих округів.

Сума штрафних санкцій, яка надійшла на поточні рахунки виборчого фонду за укладеними договорами, не включається до розміру виборчого фонду, не використовується для фінансування передвиборної агітації та підлягає перерахуванню разом із залишком невикористаних коштів на накопичувальний рахунок відповідного виборчого фонду.

У графі "Призначення платежу" відомостей про надходження штрафних санкцій за укладеними договорами (розділ 2 розшифровки до форми № 3) обов’язково зазначається причина сплати штрафних санкцій.

У разі надходження на поточний рахунок виборчого фонду помилкових перерахувань такі кошти повинні бути повернуті відповідним платникам.

3.7. У графі "Призначення платежу" відомостей про використання коштів виборчого фонду (розділ 4 розшифровки до форми № 3) зазначаються конкретні цілі, на які перераховано кошти.

3.8. Пояснювальна записка до фінансового звіту, підготовленого розпорядником накопичувального рахунку виборчого фонду за формами № 2 та № 3, складається ним у довільній формі і обов’язково повинна містити пояснення щодо фактів нецільового використання коштів виборчого фонду, якщо такі мали місце, причин повернення коштів та сплати штрафних санкцій виконавцями за укладеними договорами та всіх випадків повернення добровільних внесків особам і перерахування добровільних внесків до бюджету АР Крим чи відповідного місцевого бюджету.

4. Процедура складання та вимоги до розкриття елементів фінансового звіту, що подається розпорядником коштів поточного рахунку виборчого фонду кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови до територіальної виборчої комісії

4.1. Розпорядник коштів поточного рахунку виборчого фонду кандидата зобов’язаний не пізніш як за п’ять днів до дня голосування подати до відповідної територіальної виборчої комісії проміжний фінансовий звіт за період з дня відкриття поточного рахунку виборчого фонду до десятого дня до дня голосування.

У разі призначення відповідною територіальною виборчою комісією повторного голосування розпорядник коштів поточного рахунку виборчого фонду кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, включеного до виборчого бюлетеня для повторного голосування, зобов’язаний не пізніше ніж за п’ять днів до дня повторного голосування подати до відповідної територіальної виборчої комісії проміжний фінансовий звіт за період з дня, наступного за днем офіційного опублікування рішення відповідної територіальної виборчої комісії про призначення повторного голосування, до сьомого дня перед днем повторного голосування.

Розпорядник коштів поточного рахунку виборчого фонду кандидата в депутати зобов’язаний не пізніш як на сьомий день після дня голосування (у разі включення кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови до виборчого бюлетеня для повторного голосування - не пізніш як на сьомий день після дня повторного голосування) подати до відповідної територіальної виборчої комісії остаточний фінансовий звіт.

Відомості проміжних та остаточних фінансових звітів оприлюднюються відповідною територіальною виборчою комісією протягом двох днів з дня їх отримання на своєму офіційному вебсайті (за наявності), вебсайтах відповідних місцевих рад (за наявності), на офіційних вебсайтах відповідних регіональних (територіальних) представництв Центральної виборчої комісії (у разі їх утворення) або в інший визначений нею спосіб.

4.2. Фінансовий звіт (проміжний і остаточний) подається розпорядником коштів поточного рахунку за формою № 4 "Звіт про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови" (додаток 7 до цієї постанови Центральної виборчої комісії) (далі - форма № 4).

До форми № 4 додаються розшифровка, що є її невід’ємною частиною (додаток 8 до цієї постанови Центральної виборчої), та пояснювальна записка.

4.3. У розділі 1. "Надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду" форми № 4 зазначаються всі надходження коштів на відповідний рахунок виборчого фонду. Цей розділ звіту заповнюється на підставі відомостей про надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду, що надаються банком, у якому відкрито цей рахунок.

Сума надходжень від осіб, визначених у частині третій статті 215 Кодексу, та сума, що перевищує розмір добровільного внеску, встановлений частиною другою статті 215 Кодексу, не включаються до виборчого фонду (не використовуються для фінансування виборчої кампанії) та підлягають поверненню відповідним фізичним особам, перерахуванню до бюджету АР Крим чи відповідного місцевого бюджету в порядку, встановленому Кодексом.

Сума штрафних санкцій, що надійшла на поточний рахунок за укладеними договорами, не включається до розміру виборчого фонду, не використовується для фінансування виборчої кампанії та підлягає перерахуванню разом із залишком невикористаних коштів кандидату або до бюджету АР Крим чи відповідного місцевого бюджету.

У разі надходження на поточний рахунок виборчого фонду помилкових перерахувань такі кошти повинні бути повернуті відповідним платникам.

Розділ 2. "Перерахування коштів з поточного рахунку виборчого фонду" форми № 4 повинен відображати суму коштів, повернутих фізичним особам і перерахованих до бюджету АР Крим чи відповідного місцевого бюджету.

Цей розділ звіту заповнюється за напрямами спрямування коштів на підставі розпорядчих та платіжних документів, що подаються розпорядником коштів поточного рахунку виборчого фонду до банку, а також банківських виписок, що підтверджують здійснення відповідних платежів.

Розділ 3. "Використання коштів виборчого фонду" форми № 4 відображає витрачання коштів з поточного рахунку виборчого фонду за цільовим призначенням і заповнюється на підставі розрахункових документів, що подаються розпорядником виборчого фонду до банку, а також банківських виписок, які підтверджують здійснення відповідних платежів.

4.4. У графі "Призначення платежу" відомостей про надходження штрафних санкцій за укладеними договорами (розділ 4 розшифровки до форми № 4) обов’язково зазначається причина сплати штрафних санкцій.

Відомості про використання коштів виборчого фонду (розділ 11 розшифровки до форми № 4) повинні містити інформацію за кожним проведеним платежем. У графі "Призначення платежу" зазначаються конкретні цілі, на які перераховано кошти.

У разі якщо виконавець за договором повернув кошти на рахунок виборчого фонду, звітні дані зменшуються на суму повернених коштів. У графі "Призначення платежу" відомостей про повернення на поточний рахунок виборчого фонду коштів, перерахованих виконавцям (розділ 12 розшифровки до форми № 4), робиться відповідний запис про причину повернення коштів.

4.5. На підставі розділів 1 - 3 форми № 4 визначається залишок коштів на поточному рахунку виборчого фонду.

Залишок коштів на поточному рахунку виборчого фонду розраховується шляхом віднімання від загальної суми надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду (розділ 1 форми № 4) загальної суми перерахованих коштів з поточного рахунку виборчого фонду (розділ 2 форми № 4) та загальної суми використаних коштів виборчого фонду (розділ 3 форми № 4).

4.6. Пояснювальна записка до фінансового звіту, що подається розпорядником коштів поточного рахунку виборчого фонду кандидата за формою № 4, складається ним у довільній формі та обов’язково повинна містити обґрунтування щодо фактів нецільового використання коштів виборчого фонду, якщо такі мали місце, причин повернення коштів та сплати штрафних санкцій виконавцями за укладеними договорами, усіх випадків повернення добровільних внесків фізичним особам і перерахування до бюджету АР Крим чи відповідного місцевого бюджету.

Секретар
Центральної виборчої комісії



О.ГАТАУЛЛІНА


Додаток 12
до постанови Центральної виборчої комісії
від 1 жовтня 2020 року № 324

ПОРЯДОК
проведення аналізу фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови

1. Аналіз фінансових звітів, що подаються розпорядниками коштів накопичувальних рахунків виборчих фондів місцевих організацій політичних партій, які висунули виборчі списки кандидатів у депутати (далі - організація партії), поточних рахунків виборчих фондів кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови (далі - кандидати) до відповідних територіальних виборчих комісій, здійснює територіальна виборча комісія, до якої їх подано.

2. Аналіз фінансових звітів про надходження та використання коштів виборчих фондів організацій партій, кандидатів (далі - фінансові звіти) здійснюється по кожному виборчому фонду окремо і полягає в установленні відповідності звітних даних вимогам Виборчого кодексу України (далі - Кодекс).

3. Для проведення аналізу фінансових звітів відповідна територіальна виборча комісія використовує також інформацію, отриману за зверненням від розпорядників коштів рахунків виборчих фондів, організацій партій, кандидатів і фізичних осіб, які здійснили добровільні внески до відповідного виборчого фонду.

4. За результатами проведеного аналізу територіальна виборча комісія складає Аналіз фінансового звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду місцевої організації політичної партії за формою згідно з додатком 9 до цієї постанови Центральної виборчої комісії та Аналіз фінансового звіту про надходження та використання коштів виборчого фонду кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови за формою згідно з додатком 10 до цієї постанови Центральної виборчої комісії.

4.1. Основна частина таких Аналізів повинна містити:

1) аналіз даних про відкриті рахунки виборчих фондів на відповідність вимогам Кодексу щодо кількості відкритих рахунків, місця їх відкриття, призначення розпорядників коштів відповідних рахунків. Інформація подається в таблиці із зазначенням: виду рахунку, назви банку, в якому відкрито рахунок, коду банку, номера рахунку, дати відкриття рахунку, прізвища, імені (усіх власних імен), по батькові (за наявності) розпорядника(ів) коштів виборчого фонду;

2) аналіз виборчого фонду за джерелами його формування, дотриманням обмежень у здійсненні внесків щодо фінансування виборчої кампанії, поверненням коштів фізичній особі, яка здійснила внесок, або їх перерахуванням до бюджету АР Крим чи відповідного місцевого бюджету. Інформація про формування виборчого фонду за кожним джерелом, повернення добровільних внесків фізичним особам і перерахування добровільних внесків до бюджету АР Крим чи відповідного місцевого бюджету подається в таблицях;

3) аналіз використання коштів виборчого фонду в частині дотримання Кодексу. У таблиці подається інформація про напрями використання коштів виборчого фонду;

4) аналіз своєчасності подання фінансових звітів та відповідності їх оформлення встановленим вимогам;

5) аналіз розрахунку залишку коштів виборчого фонду, перерахування невикористаних коштів на поточний банківський рахунок організації партії, кандидату або до бюджету АР Крим чи відповідного місцевого бюджету.

4.2. Висновки щодо проведеного аналізу повинні містити загальну інформацію щодо відповідності звітних даних вимогам Кодексу. При цьому загальна інформація про виявлені під час проведеного аналізу порушення повинна містити дані про суть порушення, а також вжиті відповідною територіальною виборчою комісією, організацією партії, кандидатом заходи щодо їх усунення.

5. Аналіз фінансових звітів затверджується рішенням територіальної виборчої комісії, яка його здійснила.

6. У разі виявлення в ході аналізу фінансових звітів ознак порушення вимог законодавства територіальна виборча комісія зобов’язана у п’ятиденний строк з дня встановлення таких ознак письмово повідомити про це відповідні органи, уповноважені забезпечити притягнення осіб, які вчинили порушення вимог законодавства, до передбаченої законом відповідальності та надіслати матеріали, що підтверджують факт вчинення відповідного правопорушення, у тому числі копії повідомлення про відкриття рахунку виборчого фонду, фінансового звіту (проміжного/остаточного), поданого на паперових носіях, його аналізу та інформації, передбаченої пунктом 3 цього Порядку.

Секретар
Центральної виборчої комісії



О.ГАТАУЛЛІНА

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: