open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ВУГІЛЬНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ
Н А К А З
01.12.2006 N 573

Про проведення інвентаризації

У зв'язку з наближенням термінів подання річної
бухгалтерської звітності, керуючись ст. 10 Закону України "Про
бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" від
16.07.99 N 996-XIV ( 996-14 ), Інструкцією з інвентаризації
основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних
цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків,
затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 11.08.94
N 69 ( z0202-94 ), Інструкцією з інвентаризації матеріальних
цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ,
затвердженою наказом Головного управління Державного казначейства
України від 30.10.98 N 90 ( z0728-98 ), Н А К А З У Ю:
1. Провести інвентаризацію активів та зобов'язань
Мінвуглепрому і з цією метою здійснити перевірку: 1.1. Основних засобів і нематеріальних активів - станом на
30.11.2006 1.2. Товарно-матеріальних цінностей - станом на 30.11.2006 1.3. Грошових коштів та документів у касі - станом на
30.11.2006 1.4. Розрахунків з кредиторами і дебіторами - станом на
31.12.2006 1.5. Бланків суворої звітності - станом на 30.11.2006 1.6. Розрахунків (з Пенсійним фондом, фондом соцстраху з
тимчасової непрацездатності, фондом соцстраху на випадок
безробіття) - станом на 31.12.2006 1.7. Розрахунків з працівниками по заробітній платі - станом
на 31.12.2006 1.8. Малоцінних та швидкозношувальних предметів в
експлуатації - станом на 30.11.2006
2. Створити інвентаризаційну комісію у складі: ГНАТЦОВ О.Г. - заступник Міністра - голова комісії.
Члени комісії: ЗАЗИМКО Т.В. - начальник відділу зведеної та бухгалтерської
звітності; ЄФІМЕНКО І.В. - заступник начальника Юридичного управління -
начальник відділу експертизи правових документів та з питань
адаптації законодавства України до ЄС; ПУШКАРНИХ Ю.С. - начальник відділу господарського
забезпечення Департаменту соціальних та адміністративних питань; ПЛАКСІЙ К.Б. - завідувач сектору бухгалтерського забезпечення
апарату Департаменту соціальних та адміністративних питань; ЗУБЕР С.О. - головний спеціаліст відділу господарського
забезпечення Департаменту соціальних та адміністративних питань.
3. Проведення інвентаризації покласти на інвентаризаційну
комісію, створену цим наказом: 3.1. Інвентаризацію основних засобів і нематеріальних
активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів та
документів у касі, бланків суворої звітності, малоцінних та
швидкозношувальних предметів в експлуатації розпочати 04.12.2006 і
закінчити 20.12.2006, протоколи інвентаризації подати на
затвердження до 30 грудня 2006 року. 3.2. Інвентаризацію розрахунків з дебіторами і кредиторами,
розрахунків з фондами, розрахунків з працівниками по заробітній
платі провести станом на 31.12.2006, протоколи інвентаризації
разом з актами звірки подати на затвердження до
15 січня 2007 року.
4. Першому заступнику Міністра Зюкову Ю.Є. визначити
матеріально відповідальних осіб та заключити з ними договори про
повну матеріальну відповідальність.
5. Інвентаризацію матеріальних цінностей проводити у
присутності тих осіб, які за них відповідальні.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого
заступника Міністра Зюкова Ю.Є.
Міністр С.Тулуб
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: