open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.12.2005 N 537

Про рішення щодо скарги закритого

акціонерного товариства "Макрохім"

Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і
послуг за державні кошти" ( 1490-14 ), наказу Міністерства
економіки України від 04.12.2000 N 264 ( z0919-00 ) "Про
затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних
закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель
товарів, робіт і послуг за державні кошти" Н А К А З У Ю:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги закритого
акціонерного товариства "Макрохім" стосовно організації та
здійснення Харківською обласною державною лабораторію ветеринарної
медицини процедури закупівлі рідинного хроматографа, що додається.
2. Скаргу закритого акціонерного товариства "Макрохім"
визнати незадоволеною згідно з висновком, що додається.
3. Відділу оскаржень та правового забезпечення державних
закупівель довести цей наказ до відома закритого акціонерного
товариства "Макрохім", Харківської обласної державної лабораторії
ветеринарної медицини та Державного казначейства України протягом
трьох робочих днів з дня його підписання.
Перший заступник С.Романюк

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

економіки України

28.12.2005 N 537

ВИСНОВОК

щодо розгляду скарги закритого

акціонерного товариства "Макрохім"

стосовно організації та здійснення

Харківською обласною державною лабораторію

ветеринарної медицини процедури закупівлі

рідинного хроматографа

За результатом розгляду скарги закритого акціонерного
товариства "Макрохім" (далі - Скаржник) стосовно організації та
здійснення Харківською обласною державною лабораторію ветеринарної
медицини (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти
рідинного хроматографа і на підставі наданих Скаржниками та
Замовником матеріалів установлено, що підстави, зазначені в скарзі
як порушення законодавства, не доведені та не підтверджені.
Разом з тим, при опрацюванні документів було виявлено, що
тендерна документація, яка надавалась Замовником учасникам для
підготовки тендерних пропозицій, не повною мірою відповідає
вимогам Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за
державні кошти" ( 1490-14 ) (далі - Закон), зокрема: у підпункті 31.1 тендерної документації зазначено, що "На
учасника-переможця торгів відповідно до статей 527, 528, 629, 903,
904 Цивільного кодексу України ( 435-15 ), статей 12, 26, 29, 34
Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні
кошти" ( 1490-14 ) (далі - Закон) покладаються всі витрати,
пов'язані з укладанням договору в сумі 3000 грн. Зазначена сума на
підставі статей 546, 570 Цивільного кодексу України сплачується
кожним учасником торгів на рахунок Консультанта торгів як завдаток
у строк, не пізніше, ніж за 1 робочий день до фактичної дати
розкриття тендерних пропозицій. Завдаток повертається учаснику
торгів, якого не було обрано переможцем, впродовж 15 робочих днів
з моменту укладання договору про закупівлю". Ця вимога не
відповідає чинному законодавству, оскільки в тендерній
документації не визначено змісту зобов'язання, яке повинно
забезпечуватись завдатком.
Згідно із частиною першою статті 570 Цивільного кодексу
України завдатком є грошова сума або рухоме майно, що видається
кредиторові боржником у рахунок належних з нього за договором
платежів, на підтвердження зобов'язання і на забезпечення його
виконання. Статтею 548 Цивільного кодексу України визначено, що
виконання зобов'язання забезпечується, якщо це встановлено
договором або законом. При цьому учасники торгів ніяких договірних
відносин з консультантом торгів не мають.
Водночас така ж сама вимога зазначена і в додатку 3 "Тендерна
форма "Пропозиція" до тендерної документації, згідно з якою
учасники торгів зобов'язуються внести 3000 грн. на рахунок
консультанта торгів не пізніше ніж за один робочий день до
фактичної дати розкриття тендерних пропозицій, що не узгоджується
з підпунктом 31.1 тендерної документації та діями учасників торгів
при виконанні вимог Замовника, оскільки фактично завдаток учасники
повинні внести раніше ніж подати саму тендерну пропозицію.
Таким чином, встановлення Замовником у тендерній документації
такої вимоги до всіх учасників торгів є неправомірним.
Відповідно до статті 37 Закону України "Про закупівлю
товарів, робіт і послуг за державні кошти" ( 1490-14 ) та з
урахуванням зазначеного скарга закритого акціонерного товариства
"Макрохім" визнається незадоволеною.
Директор департаменту
координації державних
закупівель С.Нєжнова

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: