open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.11.2008 N 1249

Про внесення доповнення до Методичних рекомендацій

із застосування окремих положень

Митного кодексу України,

що стосуються питань визначення

митної вартості товарів,

які імпортуються на митну територію України

З метою відпрацювання єдиних підходів до визначення митної
вартості обладнання та комплектних об'єктів, що ввозиться на митну
територію України, Н А К А З У Ю:
1. Доповнити главу 10 Методичних рекомендацій із застосування
окремих положень Митного кодексу України, що стосуються питань
визначення митної вартості товарів, які імпортуються на митну
територію України, затверджених наказом Державної митної служби
України від 31.01.2007 N 74 ( v0074342-07 ) (зі змінами), пунктами
10.5 та 10.6 такого змісту: "10.5. Посадова особа митного органу, яка здійснює контроль
за правильністю визначення митної вартості, ураховує особливості
визначення митної вартості обладнання. Види обладнання можна розподілити на енергетичне (силове),
технологічне (робочі машини), інформаційне. До енергетичного відноситься обладнання теплових, атомних і
гідроелектростанцій, що виробляє теплову та електричну енергію,
електрообладнання, що перетворює електричну енергію (наприклад,
ЛЕП), двигуни, що перетворюють будь-які види енергії в механічну. До технологічного обладнання (робочі машини) відносяться
пристрої, які перетворюють матеріали. Зазначене обладнання
призначено для механічного, термічного або хімічного впливу на
предмет (матеріал). При цьому, сам предмет може знаходитись в
твердому, рідкому або газоподібному стані. Основною метою впливу
на нього технологічного обладнання є зміна форми та властивостей.
До технологічного обладнання належать металоріжучі та
деревообробні станки, пресові та ливарні машини, обладнання для
зварювання, електрофізичної та електрохімічної обробки матеріалів,
металургії, нафтопереробної, хімічної, харчової, тютюнової,
текстильної, целюлозно-паперової, шкіросировинної, поліграфічної
промисловості, підйомно-транспортне обладнання, промислові роботи
та маніпулятори. Інформаційне обладнання призначене для оброблення,
перетворення та зберігання інформаційних даних: системи зв'язку (в
тому числі телебачення, радіо- та телефонного зв'язку), засоби
вимірювання та керування, засоби обчислювальної та оргтехніки,
засоби відображення та зберігання інформації. Слід враховувати, що обладнання може бути новим, таким, що
було в користуванні, відновленим, морально застарілим, знятим з
виробництва. Також обладнання може бути в завершеному і
незавершеному вигляді (при цьому набір частин можуть мати ознаки
завершеної машини), багатофункціональним (комбінованим, що
складається з пристроїв різного типу, об'єднаних у один агрегат,
які послідовно або одночасно виконують роздільні функції, що
доповнюють одна одну, наприклад міні-заводи), серійним або
виготовленим за індивідуальним замовленням. При здійсненні контролю митної вартості обладнання повинні
вживатися всі необхідні заходи щодо його ідентифікації, звертаючи
увагу на такі характеристики: повне найменування моделі,
торговельна марка, країна виробництва та виробник, серійний
(заводський) номер, рік випуску, призначення обладнання, технічні
характеристики (комплектність, функції обладнання та його окремих
складових частин, клас точності, виробнича потужність, габарити,
продуктивність, матеріал виготовлення основних компонентів
обладнання та його комплектуючих, трудомісткість налагодження та
підготовки до роботи робочих вузлів (у разі проведення інсталяції,
встановлення програм тощо до ввезення на митну територію України)
та інші характеристики згідно з даними технічної документації,
дата початку експлуатації, інтенсивність експлуатації, відомості
про консервацію і всі види (профілактичний, поточний, капітальний)
ремонту (за наявності), інформація про фізичний знос (якщо
обладнання було в експлуатації), інформація про повну та залишкову
балансову вартість продавця на останню звітну дату перед датою
оцінки, технічний стан (наявність дефектів на дату оцінювання),
вироблений ресурс і ресурс до списання, мета ввезення (для продажу
чи власного використання). Для підтвердження заявлених відомостей про митну вартість
декларантом, зокрема, надається технічна документація виробника
(паспорт обладнання, технічні описи, складальні креслення,
специфікації тощо), інші джерела інформації, де наведено цінові та
якісні характеристики таких товарів. Для контролю правильності визначення митної вартості нового
обладнання необхідно використовувати інформацію про вартість
ідентичних або подібних (аналогічних) товарів, митне оформлення
яких вже здійснено, комерційні пропозиції, розміщені на офіційних
сайтах підприємств-виробників і посередників у мережі Інтернет із
зазначенням адреси цих сайтів, висновки спеціалізованих експертних
організацій, що мають відповідні повноваження згідно із
законодавством, біржову інформацію про ціни на сировину,
бізнес-довідники і бюлетені цін товарного ринку, інформацію
виставок і ярмарків, відомості спеціалізованих видань, інші
інформаційні джерела. При здійсненні контролю митної вартості обладнання, що
становить єдиний комплекс, який складається з різних машин і
призначений для виконання конкретної функції, необхідно перевіряти
дані щодо вартості об'єктів у складі технологічного комплексу. При визначенні митної вартості обладнання, яке було в
користуванні, враховується інформація про його технічний стан і
ступінь зносу. Визначена митна вартість обладнання не може бути
меншою за його ліквідаційну вартість. Якщо декларування митної вартості обладнання, яке було в
користуванні, здійснюється без необхідних документальних
підтверджень щодо його фізичного зносу, то декларант з метою
визначення фізичного, функціонального й економічного зносу та на
вимогу митного органу надає висновок експертної організації (звіт
про оцінку майна). При визначенні митної вартості обладнання необхідно брати до
уваги як основні одиниці виміру, так і додаткові (штуки). При
цьому, вартість обладнання не може бути нижче вартості матеріалу
(сировини), що використовується при виготовленні обладнання. 10.6. Посадова особа митного органу, яка здійснює контроль за
правильністю визначення митної вартості, ураховує особливості
визначення митної вартості комплектних об'єктів. Відповідно до положень Порядку прийняття рішення про
класифікацію комплектного об'єкта згідно з УКТЗЕД, затвердженого
наказом Державної митної служби України від 12.12.2005 N 1219
( z0026-06 ) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
13.01.2006 за N 26/11900 (зі змінами), комплектний об'єкт -
промисловий або інший об'єкт у цілому, окремий цех, установка чи
агрегат, що являють собою закінчений технологічний комплекс чи
його самостійну частину, у зібраному стані класифікуються за одним
товарним кодом згідно з Українською класифікацією товарів
зовнішньоекономічної діяльності ( 2371а-14, 2371б-14, 2371в-14,
2371г-14 ) (далі - УКТЗЕД) та спорудження яких передбачає
виконання інженерно-технічних робіт (установка, монтаж,
налагодження тощо) на місці експлуатації, але з урахуванням
транспортування та монтажу не можуть увозитись на митну територію
України (вивозитись за межі митної території України) за однією
партією товарів; складові комплектного об'єкта - деталі, вузли,
комплектуючі вироби, технологічне оснащення, призначені виключно
для виконання певних технічних функцій комплектного об'єкта, які
відповідають вимогам конструкторської документації, допущені до
застосування в складі комплектного об'єкта за прямим призначенням
рішенням його розробника (держателя оригіналів конструкторської
документації) та поставка яких здійснюється виключно у межах
поставки комплектного об'єкта. Контроль вартості комплектних об'єктів проводиться з
урахуванням положень пункту 10.5 глави 10 цих Методичних
рекомендацій, до прийняття митним органом рішення про класифікацію
комплектного об'єкта згідно з УКТЗЕД ( 2371а-14, 2371б-14,
2371в-14, 2371г-14 ). При митному оформленні комплектних об'єктів здійснюється
оцінка вартості як комплектного об'єкта в цілому, так і окремих
його складових частин".
2. Контроль за виконанням наказу покласти на першого
заступника Голови Державної митної служби України Гутника А.Є.
Голова Служби В.І.Хорошковський
WEB MD Office "НПО Поверхность",
www.master-d.com.ua

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: