open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

08.05.2015  № 519

Про затвердження і введення в дію складових галузевих стандартів вищої освіти зі спеціальностей освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста галузей знань 0202 "Мистецтво", 0502 "Автоматика та управління", 0505 "Машинобудування та матеріалообробка", 0506 "Енергетика та енергетичне машинобудування", 0511 "Авіаційна та ракетно-космічна техніка", 0513 "Хімічна технологія та інженерія", 0518 "Оброблювання деревини", 0601 "Будівництво та архітектура", 0701 "Транспорт і транспортна інфраструктура"

Відповідно до підпункту 3 пункту 2 Прикінцевих та перехідних положень Закону України "Про вищу освіту" НАКАЗУЮ:

1. Затвердити складові галузевих стандартів вищої освіти (освітньо-кваліфікаційні характеристики випускника (ОКХ), освітньо-професійні програми підготовки (ОПП) та засоби діагностики якості вищої освіти (ЗД) за спеціальностями:

галузі знань 0502 "Автоматика та управління":

5.05020202 "Обслуговування автоматизованого теплоенергетичного устаткування на електростанціях" напряму 6.050202 "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології";

галузі знань 0505 "Машинобудування та матеріалообробка":

5.05050213 "Експлуатація засобів механізації та автоматизації перевантажувальних робіт" напряму 6.050502 "Інженерна механіка";

галузі знань 0506 "Енергетика та енергетичне машинобудування":

5.05060201 "Монтаж і експлуатація гідроенергетичних установок" напряму 5.050602 "Гідроенергетика";

галузі знань 0511 "Авіаційна та ракетно-космічна техніка":

5.05110102 "Виробництво ракетно-космічних літальних апаратів" напряму 6.051101 "Авіа- та ракетобудвання";

галузі знань 0513 "Хімічна технологія та інженерія":

5.05130107 "Виготовлення виробів і покриттів із полімерних матеріалів" напряму 6.051301 "Хімічна технологія";

галузі знань 0518 "Оброблювання деревини":

5.05180103 "Виготовлення меблів" напряму 6.051801 "Деревооброблювальні технології";

галузі знань 0601 "Будівництво та архітектура":

5.06010201 "Архітектурне проектування та внутрішній інтер'єр" напряму 6.060102 "Архітектура";

галузі знань 0701 "Транспорт і транспортна інфраструктура":

5.07010101 "Організація та регулювання дорожнього руху" напряму 6.070101 "Транспортні технології (за видами транспорту)",

5.07010602 "Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів" напряму 6.070106 "Автомобільний транспорт".

2. Затвердити складову галузевого стандарту вищої освіти (засоби діагностики якості вищої освіти (ЗД) за спеціальністю 5.02020201 "Хореографія" напряму 6.020202 "Хореографія" галузі знань 0202 "Мистецтво".

3. Установити, що затверджені складові галузевих стандартів вищої освіти (ОКХ, ОПП, ЗД) вводяться в дію у вищих навчальних закладах, які здійснюють підготовку молодших спеціалістів із даних спеціальностей, з 2015/2016 навчального року.

4. Департаменту вищої освіти (Бондаренко С.І.), заступнику директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти (Завалевський Ю.І.), науково-методичним комісіям з мистецтва (Чебикін А.В.), автоматики та управління (Теленик С.Ф.), машинобудування та матеріалообробки (Бобир М.І.), енергетики та енергетичного машинобудування (Безродний М.К.), авіаційної та ракетно-космічної техніки (Кривцов В.С.), хімічної технології та інженерії (Ніколенко М.В.), деревооброблювальних технологій (Максимів В.М.), будівництва та архітектури (Куліков П.М.), транспорту і транспортної інфраструктури (Білякович М.О.) надавати вищим навчальним закладам науково-методичну допомогу з питань упровадження затверджених складових галузевих стандартів вищої освіти.

5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Совсун І.Р.

Міністр

С.М. Квіт

{Текст взято з сайту Міністерства освіти і науки http://www.old.mon.gov.ua}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: