open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
28.05.2009 N 515

Про рішення щодо скарги товариства з обмеженою

відповідальністю "Ростекс Інтернешнл"

Відповідно до Положення про закупівлю товарів, робіт і послуг
за державні кошти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 17.10.2008 N 921 ( 921-2008-п ) (зі змінами), наказу
Міністерства економіки України від 30.01.2009 N 65 ( z0222-09 )
"Про затвердження Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до
моменту укладення договору про закупівлю" (зареєстровано в
Міністерстві юстиції України 10.03.2009 за N 222/16238)
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги товариства з
обмеженою відповідальністю "Ростекс Інтернешнл" стосовно
організації та здійснення Міністерством оборони України процедури
закупівлі за державні кошти послуг з прання та сухого чищення (лот
N 3 - послуги з прання 204246 кг) (згідно з оголошенням N 06513
ЖИТ в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" N 9
(345) від 02.03.2009), що додається.
2. Відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "Ростекс
Інтернешнл" у задоволенні скарги.
3. Департаменту державних закупівель довести цей наказ до
відома товариства з обмеженою відповідальністю "Ростекс
Інтернешнл", Міністерства оборони України та Державного
казначейства України протягом п'яти робочих днів з дня його
прийняття.
Міністр економіки України Б.М.Данилишин

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства

економіки України

28.05.2009 N 515

ВИСНОВОК

щодо розгляду скарги товариства з обмеженою

відповідальністю "Ростекс Інтернешнл"

стосовно організації та здійснення Міністерством

оборони України процедури закупівлі

за державні кошти послуг з прання та сухого

чищення (лот N 3 - послуги з прання 204246 кг)

За результатом розгляду скарги товариства з обмеженою
відповідальністю "Ростекс Інтернешнл" (далі - Скаржник) стосовно
організації та здійснення Міністерством оборони України (далі -
Замовник) процедури закупівлі за державні кошти послуг з прання та
сухого чищення (лот N 3 - послуги з прання 204246 кг), на підставі
наданих Скаржником та Замовником матеріалів та з урахуванням
пояснень уповноважених представників Замовника установлено.
1. Згідно з поясненнями стосовно змісту скарги, наданими
Замовником до Мінекономіки листом від 21.05.2009 N 271/1/1138
(далі - пояснення Замовника), протоколом засідання тендерного
комітету Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій учасників
відкритих торгів на закупівлю послуг з прання та сухого чищення
від 14.04.2009 N 79/11/3, надісланим до Мінекономіки в листі від
21.05.2009 N 271/1/1138 (далі - Протокол N 79/11/3), Замовником
було прийнято рішення відмінити торги за лотом N 3 - послуги з
прання - 204 246,0 кг у зв'язку з допущенням до оцінки тендерних
пропозицій менше ніж двох учасників. При цьому згідно з Протоколом
N 79/11/3 та поясненнями Замовника тендерну пропозицію Скаржника
за лотом N 3 відхилено на підставі пункту 61 Положення про
закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти, затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 17.10.2008 N 921
( 921-2008-п ) (зі змінами) (далі - Положення), оскільки учасник
не відповідає кваліфікаційним вимогам, а його тендерна пропозиція
не відповідає умовам тендерної документації. При прийнятті рішення
Замовником також було враховано, зокрема, лист державного закладу
"Черкаська міська санітарно-епідеміологічна станція" від
02.04.2009 N 03/2-923 на запит Замовника (лист від 30.03.2009
N 271/4/717). Водночас Скаржником не доведено, що його цінову пропозицію
відхилено безпідставно, як він зазначає про це у скарзі, не
вказано у чому саме полягає порушення Замовником установленого
порядку проведення процедури закупівлі, зокрема при відхиленні
пропозиції Скаржника, та не надано відповідних документальних
доказів.
2. Відповідно до пункту 66 Положення ( 921-2008-п ), замовник
надсилає всім учасникам процедури відкритих торгів письмове
повідомлення про результати торгів із зазначенням назви та
місцезнаходження учасника - переможця процедури закупівлі,
тендерна пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною за
результатами оцінки. Разом з тим Скаржником не зазначено, в чому саме полягає, на
його думку, дискримінаційний підхід Замовника до окремих учасників
торгів, не надано документального підтвердження та водночас не
доведено, що направлення повідомлення про результати торгів поштою
унеможливлює процедуру оскарження та що Замовник таким чином
знімає з себе відповідальність, перекладаючи її на установи
поштового зв'язку. З огляду на зазначене Скаржник не довів наявність з боку
Замовника порушень установленого порядку проведення процедури
закупівлі, що вплинули на об'єктивність вибору переможця процедури
закупівлі або призвели до дискримінації Скаржника. Разом з тим відповідно до статті 19 Конституції України
( 254к/96-ВР ), згідно з пунктами 89 та 90 Положення
( 921-2008-п ) Мінекономіки не має правових підстав для відміни
рішень тендерного комітету Замовника щодо визначення переможця
торгів на користь іншого учасника процедури закупівлі. Відповідно до пункту 89 Положення ( 921-2008-п ), пункту 13
Порядку розгляду скарг, поданих учасниками до моменту укладення
договору про закупівлю, затвердженого наказом Мінекономіки від
30.01.2009 N 65 ( z0222-09 ) (зареєстровано в Міністерстві юстиції
України 10.03.2009 за N 222/16238), та з урахуванням зазначеного
скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Ростекс
Інтернешнл" не задоволено.
Директор департаменту
державних закупівель В.А.Новик

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: