МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
Н А К А З
27.12.2002 N 496
( Наказ скасовано на підставі Наказу Міністерстваохорони здоров'я
N 313 ( z0968-03 ) від 09.07.2003 )
Про довідку Державного департаменту з контролюза якістю, безпекою та виробництвом лікарських
засобів і виробів медичного призначення про
стан матеріально-технічної бази суб'єкта
господарської діяльності, наявність у нього
нормативно-правових документів, у тому числі
нормативних документів із стандартизації,
необхідних для провадження відповідного виду
господарської діяльності, а також про рівень
кваліфікації його працівників
З метою упорядкування оформлення Державним департаментом з
контролю за якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і
виробів медичного призначення довідки про стан
матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності,
наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі
нормативних документів із стандартизації, необхідних для
провадження відповідного виду господарської, а також про рівень
кваліфікації його працівників, що визначена постановою Кабінету
Міністрів України від 04 липня 2001 року N 756 ( 756-2001-п ) "Про
затвердження переліку документів, які додаються до заяви про
видачу ліцензії для окремого виду господарської діяльності"
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити:
1.1. Форму довідки про стан матеріально-технічної бази
суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього
нормативно-правових документів, у тому числі нормативних
документів із стандартизації, необхідних для провадження
господарської діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами,
а також про рівень кваліфікації його працівників (додаток 1).
1.2. Форму довідки про стан матеріально-технічної бази
суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього
нормативно-правових документів, у тому числі нормативних
документів із стандартизації, необхідних для провадження
господарської діяльності з виробництва лікарських засобів (в
умовах аптеки) та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, а
також про рівень кваліфікації його працівників (додаток 2).
1.3. Форму довідки про стан матеріально-технічної бази
суб'єкта господарської діяльності, наявність у нього
нормативно-правових документів, у тому числі нормативних
документів із стандартизації, необхідних для провадження
господарської діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими
засобами (через відокремлені структурні підрозділи аптеки, а також
про рівень кваліфікації його працівників (додаток 3).
2. Державному департаменту з контролю за якістю, безпекою та
виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення:
2.1. Забезпечити на підставі заяв суб'єктів господарювання
обстеження та видачу довідок Державного департаменту з контролю за
якістю, безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів
медичного призначення про стан матеріально-технічної бази суб`єкта
господарської діяльності, наявність у нього нормативно-правових
документів, у тому числі із стандартизації, необхідних для
провадження господарської діяльності з відповідного виду
господарської діяльності, а також про рівень кваліфікації його
працівників відповідно до форм довідок, затверджених у п. 1 цього
наказу.
3. Визнати таким, що втратив чинність наказ Міністерства
охорони здоров'я України від 28.09.2001 р. N 389 ( v0389282-01 )
"Про довідку Державного департаменту з контролю за якістю,
безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів медичного
призначення або уповноваженої ним установи про стан
матеріально-технічної бази суб'єкта господарської діяльності,
наявність у нього нормативно-правових документів, у тому числі
нормативних документів із стандартизації, необхідних для
провадження відповідного виду господарської діяльності, а також
про рівень кваліфікації його працівників", в частині затвердження
форм, що зазначені у підпунктах 1.2; 1.3; 1.4 наказу.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову
Державного департаменту з контролю за якістю, безпекою та
виробництвом лікарських засобів і виробів медичного призначення
Лапушенко О.В.
Міністр А.В.Підаєв
Додаток 1до наказу МОЗ України
27.12.2002 N 496
Міністерство охорони здоров'я УкраїниДержавний департамент з контролю за якістю,
безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів
медичного призначення
01042, м. Київ-042, вулиця Чигоріна, 18, тел. 294-81-60,телефакс 295-65-89, телетайп 131883 Біолог
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Довідка N _____про стан матеріально-технічної бази суб'єкта
господарської діяльності, наявність у нього
нормативно-правових документів, у тому числі
нормативних документів із стандартизації,
необхідних для провадження господарської
діяльності з оптової торгівлі лікарськими
засобами, а також про рівень кваліфікації
його працівників
"_____" ________ 200 р.
1. Загальні відомості про суб'єкта господарювання:
------------------------------------------------------------------ |Найменування (повна | | |назва) юридичної особи | | |або прізвище, ім'я та | | |по батькові - для | | |фізичної особи - | | |суб'єкта | | |підприємницької | | |діяльності | | |-----------------------+----------------------------------------| |Ідентифікаційний код | | |юридичної особи або | | |ідентифікаційний номер | | |фізичної особи - | | |платника податків, | | |інших обов'язкових | | |платежів | | |-----------------------+----------------------------------------| |Місцезнаходження | | |юридичної особи або | | |місце проживання | | |фізичної особи - | | |суб'єкта | | |підприємницької | | |діяльності | | |-----------------------+----------------------------------------| |Керівник суб'єкта | | |(посада, прізвище, | | |ініціали) | | |-----------------------+----------------------------------------| |Телефон, факс | | ------------------------------------------------------------------
Найменування аптечної бази (складу) та адреса провадження
діяльності:
------------------------------------------------------------------ | Найменування |Адреса місця провадження| Телефон | | | діяльності | | |---------------+------------------------+-----------------------| | | | | ------------------------------------------------------------------
2. Стан матеріально-технічної бази.
2.1. Приміщення аптечної бази (складу):
__________________________________________________________________
(зазначити - ізольовані/не ізольовані, з окремим входом чи
__________________________________________________________________ні, в капітальній споруді чи ні,
__________________________________________________________________споруда - цегляна, дерев'яна, шлако/бетонно/блочне)
__________________________________________________________________
(приміщення аптечної бази (складу) окреме, сумісне, орендне
__________________________________________________________________(зазначити у кого)
__________________________________________________________________(спеціально побудоване під аптечну базу (складу),
__________________________________________________________________пристосоване, знаходиться на
__________________________________________________________________підвальному/цокольному/першому поверсі
__________________________________________________________________житлового/нежитлового будинку, тощо - вказати конкретно)
Підстава користування приміщенням ___________________________(вказати реквізити документу,
__________________________________________________________________що посвідчує право користування
__________________________________________________________________приміщенням/договору оренди, свідоцтва про власність,
__________________________________________________________________розпорядження про виділ тощо)
Опалення ____________________________________________________
__________________________________________________________________(центральне, автономна система опалення, інше,
__________________________________________________________________допускається/не допускається опалення приміщень
__________________________________________________________________газовими приладами
__________________________________________________________________з відкритим полум'ям або електронагрівальними
__________________________________________________________________приладами - вказати)
__________________________________________________________________
Освітлення __________________________________________________(електричне, природне - вказати)
Вентиляція __________________________________________________(припливно-витяжна з механічним спонуканням, __________________________________________________________________
кондиціонери, фрамуги, кватирки та інше - вказати)
Аптечна база (склад) має/не має _____________________________(газ, водопровід,
__________________________________________________________________каналізацію, туалет - вказати)
__________________________________________________________________
Розташування аптечної бази (складу) щодо ізольованості
приміщень, наявності окремого входу, розміщення в житловому
будинку, спортивній споруді, школі, учбовому і дитячому
дошкільному закладі, закладі культури, спорту, освіти та
соціального забезпечення, лікувально-профілактичній установі,
магазині _________________________________________________________(вказати)
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
2.2. Склад та площа приміщень:
Загальна площа приміщення аптечної бази (складу) ______ кв.м
------------------------------------------------------------------ | Приміщення | Площа | Примітки | | | (кв. м.) | | |----------------------------------+------------+----------------| | 1 | 2 | 3 | |----------------------------------+------------+----------------| |1. Виробничі приміщення | | | |----------------------------------+------------+----------------| |- приміщення для приймання | | | |лікарських засобів | | | |----------------------------------+------------+----------------| |приміщення для зберігання | | - | |лікарських засобів у тому числі | | | |(вказати): | | | |----------------------------------+------------+----------------| | | | | |----------------------------------+------------+----------------| | | | | |----------------------------------+------------+----------------| | | | | |----------------------------------+------------+----------------| | | | | |----------------------------------+------------+----------------| | | | | |----------------------------------+------------+----------------| |2. Службово-побутові приміщення | | | |----------------------------------+------------+----------------| |в тому числі (вказати) | | | |----------------------------------+------------+----------------| | | | | |----------------------------------+------------+----------------| | | | | ------------------------------------------------------------------
2.3. Стан забезпечення приміщень аптечної бази (складу)
обладнанням, засобами вимірювання та транспортування необхідними
для здійснення діяльності з оптової торгівлі лікарськими засобами:2.3.1. Приміщення для приймання, зберігання, контролю якості
лікарських засобів обладнані/не обладнані необхідною кількістю
сейфів, стелажів, піддонів, підтоварників, матеріальних шаф
(дерев'яні, металеві), холодильного та іншого устаткування для
забезпечення умов зберігання отруйних, наркотичних, сильнодіючих,
вибухо- і вогненебезпечних, термолабільних та інших лікарських
засобів, лікарської рослинної сировини ___________________________ __________________________________________________________________(зазначити)
__________________________________________________________________
2.3.1. Приміщення для приймання, зберігання, контролю якості
лікарських засобів обладнані/не обладнані необхідною кількістю
сейфів, стелажів, піддонів, підтоварників, матеріальних шаф
(дерев'яні, металеві), холодильного та іншого устаткування для
забезпечення умов зберігання отруйних, наркотичних, сильнодіючих,
вибухо- і вогненебезпечних, термолабільних та інших лікарських
засобів, лікарської рослинної сировини ___________________________ __________________________________________________________________(зазначити)
__________________________________________________________________
2.3.2. Для контролю за температурою і вологістю повітря
приміщення для зберігання лікарських засобів:
застосовуються/не застосовуються термометри і гігрометри
__________________________________________________________________(вказати із зазначенням типів (марок),
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________(вказати із зазначенням типів (марок),
__________________________________________________________________
кількості, їх розміщення (висота від підлоги, відстань від
дверей та систем опалення), стану метрологічної повірки).
2.3.3. На аптечній базі (складі) використовуються наступі
засоби вимірювання: ______________________________________________ __________________________________________________________________(зазначити перелік та N дата договору з органами
метрологічної служби)
3. Склад працівників та стан їх кваліфікації:
3.1. За штатним розписом передбачено наявність фахівців _____
__________________________________________________________________
(вказати кількість, посаду спеціальність кожного фахівця)
Штат укомплектований _____________________ фахівцями, а саме: __________________________________________________________________ __________________________________________________________________(вказати найменування посад, які заміщені)
3.2. Завідуючий аптечною базою (складом) ____________________(прізвище)
призначений на посаду наказом від __________________ N _____,
має ______________________________________________________________(вказати освіту вища, середня фармацевтична інша та заклад,
__________________________________________________________________який закінчив)
працює ______________________________________________________
__________________________________________________________________(вказати - на постійній основі чи за сумісництвом)
__________________________________________________________________
(вказати кількість, посаду спеціальність кожного фахівця)
Штат укомплектований _____________________ фахівцями, а саме: __________________________________________________________________ __________________________________________________________________(вказати найменування посад, які заміщені)
3.2. Завідуючий аптечною базою (складом) ____________________(прізвище)
призначений на посаду наказом від __________________ N _____,
має ______________________________________________________________(вказати освіту вища, середня фармацевтична інша та заклад,
__________________________________________________________________який закінчив)
працює ______________________________________________________
__________________________________________________________________(вказати - на постійній основі чи за сумісництвом)
3.3. Особи, які безпосередньо займаються оптовою торгівлею
лікарськими засобами мають/не мають спеціальну освіту і
відповідають/не відповідають єдиним кваліфікаційним вимогам
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________(зазначити фактичний стан)
4. Наявність нормативно-правових документів, у тому числі
нормативних документів із стандартизації:
4.1. Аптечна база (склад) забезпечена/не забезпечена
Державною Фармакопеєю, нормативно-технічними та
нормативно-правовими документами з питань державної реєстрації
лікарських засобів, прийому, зберігання, контролю якості, торгівлі
лікарськими засобами _____________________________________________(вказати)
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
Начальник відділу
ліцензування Управління
акредитації та ліцензування __________________ (прізвище, ім'я,по батькові)
Довідка складена в 2-х примірниках:
"____" ______________р.
Голова Державного департаменту
з контролю за якістю, безпекою та
виробництвом лікарських засобів
та виробів медичного призначення Лапушенко О.В.
Додаток 2до наказу МОЗ України
27.12.2002 N 496
Міністерство охорони здоров'я УкраїниДержавний департамент з контролю за якістю,
безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів
медичного призначення
01042, м. Київ-042, вулиця Чигоріна, 18, тел. 294-81-60,телефакс 295-65-89, телетайп 131883 Біолог
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Довідка N _____про стан матеріально-технічної бази суб'єкта
господарської діяльності, наявність у нього
нормативно-правових документів, у тому числі
нормативних документів із стандартизації,
необхідних для провадження господарської
діяльності з виробництва лікарських засобів
(в умовах аптеки) та роздрібної торгівлі
лікарськими засобами, а також про рівень
кваліфікації його працівників
"_____" ________ 200 р.
1. Загальні відомості про суб'єкта господарювання:
------------------------------------------------------------------ |Найменування (повна | | |назва) юридичної особи | | |або прізвище, ім'я та | | |по батькові - для | | |фізичної особи - | | |суб'єкта | | |підприємницької | | |діяльності | | |-----------------------+----------------------------------------| |Ідентифікаційний код | | |юридичної особи або | | |ідентифікаційний номер | | |фізичної особи - | | |платника податків, | | |інших обов'язкових | | |платежів | | |-----------------------+----------------------------------------| |Місцезнаходження | | |юридичної особи або | | |місце проживання | | |фізичної особи - | | |суб'єкта | | |підприємницької | | |діяльності | | |-----------------------+----------------------------------------| |Керівник суб'єкта | | |(посада, прізвище, | | |ініціали) | | |-----------------------+----------------------------------------| |Телефон, факс | | ------------------------------------------------------------------
2. Найменування аптеки та адреса провадження діяльності:
------------------------------------------------------------------ | Найменування |Адреса місця провадження| | | | діяльності | | |---------------+------------------------+-----------------------| | | | | ------------------------------------------------------------------
3. Наявність відокремлених структурних підрозділів аптеки
(аптечний пункт, аптечний кіоск)
------------------------------------------------------------------ | Назва підрозділу | Адреса підрозділу | | |------------------+-----------------------+---------------------| | | | | |------------------+-----------------------+---------------------| | | | | |------------------+-----------------------+---------------------| | | | | ------------------------------------------------------------------
4. Стан матеріально-технічної бази
4.1. Приміщення аптеки:
__________________________________________________________________
(зазначити - ізольовані/не ізольовані, з окремим входом чи
__________________________________________________________________ні, в капітальній споруді чи ні,
__________________________________________________________________споруда - цегляна, дерев'яна, шлако/бетонно/блочне)
__________________________________________________________________(приміщення аптеки окреме, сумісне, орендне
__________________________________________________________________(зазначити у кого)
__________________________________________________________________(спеціально побудоване під аптечну базу (складу),
__________________________________________________________________пристосоване, знаходиться на
__________________________________________________________________підвальному/цокольному/першому поверсі
__________________________________________________________________житлового/нежитлового будинку, тощо - вказати конкретно)
Підстава користування приміщенням ___________________________(вказати реквізити документу,
__________________________________________________________________що посвідчує право користування
__________________________________________________________________приміщенням/договору оренди, свідоцтва про власність,
__________________________________________________________________розпорядження про виділ тощо)
Опалення ____________________________________________________
__________________________________________________________________(центральне, парове, водяне та інше - вказати)
Освітлення __________________________________________________(електричне, природне - вказати)
Вентиляція __________________________________________________(припливно-витяжна з механічним спонуканням,
__________________________________________________________________кондиціонери, фрамуги, кватирки та інше - вказати)
Аптека має/не має ___________________________________________(газ, водопровід,
__________________________________________________________________каналізацію, туалет - вказати)
__________________________________________________________________
4.2. Склад та площа виробничих і допоміжних приміщень:
------------------------------------------------------------------ | Приміщення |Площа (кв. м.) | Примітки | |----------------------------------+---------------+-------------| |1. Зал обслуговування населення | | | |----------------------------------+---------------+-------------| |I.Виробничі приміщення: | | | |----------------------------------+---------------+-------------| |- в тому числі (вказати) | | | |----------------------------------+---------------+-------------| | | | | |----------------------------------+---------------+-------------| | | | | |----------------------------------+---------------+-------------| | | | | |----------------------------------+---------------+-------------| | | | | |----------------------------------+---------------+-------------| | | | | |----------------------------------+---------------+-------------| |2. Службово-побутові приміщення | | | |----------------------------------+---------------+-------------| |- в тому числі (вказати) | | | |----------------------------------+---------------+-------------| | | | | |----------------------------------+---------------+-------------| | | | | |----------------------------------+---------------+-------------| | | | | ------------------------------------------------------------------
В аптеці суміщені приміщення: _______________________________(вказати) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
4.3. Стан забезпечення приміщень аптеки спеціальними меблями,
устаткуванням, приладами і апаратурою , необхідними для здійснення
діяльності з виробництва лікарських засобів, роздрібної торгівлі
лікарськими засобами: 4.3.1. Зал обслуговування населення, приміщення для
виготовлення, контролю якості, зберігання, відпуску, лікарських
засобів обладнані/не обладнані необхідною кількістю вітрин,
сейфів, стелажів, матеріальних шаф, холодильників та іншого
устаткування для забезпечення умов зберігання отруйних,
наркотичних, сильнодіючих, вибухо- і вогненебезпечних,
термолабільних та інших лікарських засобів, лікарської рослинної
сировини:
__________________________________________________________________(зазначити)
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
__________________________________________________________________(зазначити)
__________________________________________________________________ __________________________________________________________________
4.3.2. Для контролю за температурою і вологістю повітря в
приміщеннях для зберігання лікарських засобів: використовуються/не використовуються термометри і гігрометри
__________________________________________________________________(вказати із зазначенням типів (марок),
__________________________________________________________________стан метрологічної повірки)
4.3.3. На аптечній базі (складі) використовуються наступні
засоби вимірювання: ______________________________________________(зазначити перелік та N дата договору з органами
__________________________________________________________________метрологічної служби)
__________________________________________________________________(вказати із зазначенням типів (марок),
__________________________________________________________________стан метрологічної повірки)
4.3.3. На аптечній базі (складі) використовуються наступні
засоби вимірювання: ______________________________________________(зазначити перелік та N дата договору з органами
__________________________________________________________________метрологічної служби)
5. Склад працівників та стан їх кваліфікації:
5.1. За штатним розписом передбачено наявність фахівців _____
__________________________________________________________________
(вказати кількість, посаду спеціальність кожного фахівця)
Штат укомплектований _____________________ фахівцями, а саме: __________________________________________________________________ __________________________________________________________________(вказати найменування посад, які заміщені)
5.2. Завідуючий аптекою _____________________________________(прізвище)
призначений на посаду наказом від __________________ N _____,
має ______________________________________________________________ __________________________________________________________________
(вказати освіту вища, середня фармацевтична інша та заклад,який закінчив)
працює ______________________________________________________ __________________________________________________________________(вказати - на постійній основі чи за сумісництвом)
5.3. Особи, які безпосередньо займаються оптовою торгівлею
лікарськими засобами мають/не мають спеціальну освіту ____________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________(зазначити фактичний стан)
6. Наявність нормативно-правових документів, у тому числі
нормативних документів із стандартизації:
6.1. Аптека забезпечена/не забезпечена Державною Фармакопеєю,
нормативно-технічними та нормативно-правовими документами з питань
державної реєстрації лікарських засобів, прийому, зберігання,
контролю якості, торгівлі лікарськими засобами __________________(вказати) __________________________________________________________________ __________________________________________________________________ __________________________________________________________________
"____" ______________ р.
Начальник відділу
ліцензування Управління
акредитації та ліцензування __________________ (прізвище, ім'я,(підпис) по батькові)
Довідка складена в 2-х примірниках:
"____" ______________ р.
Голова Державного департаменту
з контролю за якістю, безпекою та
виробництвом лікарських засобів
та виробів медичного призначення Лапушенко О.В.
Додаток 3до наказу МОЗ України
27.12.2002 N 496
Міністерство охорони здоров'я УкраїниДержавний департамент з контролю за якістю,
безпекою та виробництвом лікарських засобів і виробів
медичного призначення
01042, м. Київ-042, вулиця Чигоріна, 18, тел. 294-81-60,телефакс 295-65-89, телетайп 131883 Біолог
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Довідка N _____про стан матеріально-технічної бази суб'єкта
господарської діяльності, наявність у нього
нормативно-правових документів, у тому числі
нормативних документів із стандартизації,
необхідних для провадження господарської
діяльності з роздрібної торгівлі лікарськими
засобами через відокремлені структурні підрозділи
аптеки - аптечний пункт, аптечний кіоск, а також
про рівень кваліфікації його працівників
"_____" ________ 200 р.
1. Загальні відомості про суб'єкта господарювання:
------------------------------------------------------------------ |Найменування (повна | | |назва) юридичної особи | | |або прізвище, ім'я та | | |по батькові - для | | |фізичної особи - | | |суб'єкта | | |підприємницької | | |діяльності | | |-----------------------+----------------------------------------| |Ідентифікаційний код | | |юридичної особи або | | |ідентифікаційний номер | | |фізичної особи - | | |платника податків, | | |інших обов'язкових | | |платежів | | |-----------------------+----------------------------------------| |Місцезнаходження | | |юридичної особи або | | |місце проживання | | |фізичної особи - | | |суб'єкта | | |підприємницької | | |діяльності | | |-----------------------+----------------------------------------| |Керівник суб'єкта | | |(посада, прізвище, | | |ініціали) | | |-----------------------+----------------------------------------| |Телефон, факс | | ------------------------------------------------------------------
2. Найменування відокремленого структурного підрозділу аптеки
(аптечний пункт, аптечний кіоск) Адреса провадження діяльності
------------------------------------------------------------------ | Найменування | Адреса місця | Телефон | | структурного | провадження | | | підрозділу із | діяльності | | |зазначенням аптеки, до| | | | складу якої він | | | | належить | | | |----------------------+-------------------+---------------------| | | | | ------------------------------------------------------------------
3. Стан матеріально-технічної бази відокремленого
структурного підрозділу аптеки.
3.1. Аптечний пункт, аптечний кіоск (потрібне підкреслити)
займає: __________________________________________________________ __________________________________________________________________
(відокремлене/не відокремлене приміщення, у капітальній чи
__________________________________________________________________некапітальній споруді,
__________________________________________________________________(споруда (цегляна, шлако/бетонно/блочне, дерев'яне) - __________________________________________________________________
вказати конкретно)
Площа аптечного пункту, аптечного кіоску (потрібне
підкреслити) становить _____________________________________ кв.м.
3.2. Приміщення аптечного пункту, аптечного кіоску (потрібне
підкреслити): ____________________________________________________ __________________________________________________________________(окреме, сумісне, орендне (зазначити у кого), спеціально
__________________________________________________________________побудоване під аптечний пункт, аптечний кіоск,
__________________________________________________________________пристосоване, знаходиться на підвальному/цокольному/першому
__________________________________________________________________поверсі _________ житлового/ нежитлового будинку,
__________________________________________________________________у приміщенні лікувально-профілактичного закладу, тощо -
__________________________________________________________________вказати конкретно)
Підстава користування приміщенням ___________________________
__________________________________________________________________(вказати реквізити документу, що посвідчує
__________________________________________________________________право користування приміщенням/договору
__________________________________________________________________оренди, свідоцтва про власність,
__________________________________________________________________розпорядження про виділ тощо)
Опалення ____________________________________________________(центральне, парове, водяне - вказати)
Освітлення __________________________________________________(електричне, природне - вказати)
Вентиляція __________________________________________________
__________________________________________________________________
(припливно-витяжна з механічним спонуканням, кондиціонери,
__________________________________________________________________фрамуги, кватирки та інше - вказати)
3.3 Аптечний кіоск розміщений/не розміщений на території
пішохідного переходу (надземного, підземного), транспортної
зупинки, ринку (ярмарку), ринкового майданчику, станції
метрополітену, у продовольчому магазині __________________________ __________________________________________________________________(вказати)
3.4 Аптечний пункт розміщений/не розміщений у приміщенні
лікувально-профілактичного закладу _______________________________ __________________________________________________________________(вказати )
3.5. Приміщення аптечного пункту, аптечного кіоску (потрібне
підкреслити) обладнані/не обладнані меблями та устаткуванням
__________________________________________________________________(конкретно вказати найменування меблів, обладнання
__________________________________________________________________(рецептурна стійка чи стіл, стелажі, вітринні чи __________________________________________________________________
матеріальні шафи, холодильник, сейф, рукомийник та інше)
__________________________________________________________________(конкретно вказати найменування меблів, обладнання
__________________________________________________________________(рецептурна стійка чи стіл, стелажі, вітринні чи __________________________________________________________________
матеріальні шафи, холодильник, сейф, рукомийник та інше)
3.6. Для контролю за температурою і вологістю повітря
приміщення аптечного пункту, аптечного кіоску (потрібне
підкреслити): використовуються/не використовуються термометри і гігрометри
__________________________________________________________________(вказати із зазначенням типів (марок)
__________________________________________________________________(вказати із зазначенням типів (марок)
4. Склад працівників та стан їх кваліфікації:
4.1. За штатним розписом передбачено наявність фахівців
__________________________________________________________________
(вказати кількість, посаду спеціальність кожного фахівця)
Штат укомплектований _____________________ фахівцями, а саме: __________________________________________________________________ __________________________________________________________________(вказати найменування посад, які заміщені)
__________________________________________________________________
(вказати кількість, посаду спеціальність кожного фахівця)
Штат укомплектований _____________________ фахівцями, а саме: __________________________________________________________________ __________________________________________________________________(вказати найменування посад, які заміщені)
4.2. Завідувач відокремленим структурним підрозділом аптеки
__________________________________________________________________(прізвище)
призначений на посаду наказом від __________________ N _____,
має ______________________________________________________________
(вказати освіту вища, середня фармацевтична інша та заклад,
__________________________________________________________________який закінчив)
працює ______________________________________________________ __________________________________________________________________(вказати - на постійній основі чи за сумісництвом)
__________________________________________________________________(прізвище)
призначений на посаду наказом від __________________ N _____,
має ______________________________________________________________
(вказати освіту вища, середня фармацевтична інша та заклад,
__________________________________________________________________який закінчив)
працює ______________________________________________________ __________________________________________________________________(вказати - на постійній основі чи за сумісництвом)
5. Наявність нормативно-правових документівАптечний пункт, аптечний кіоск (потрібне підкреслити)
забезпечено (не забезпечено) нормативними документами ____________ __________________________________________________________________(вказати)
Начальник відділу
ліцензування Управління
акредитації та ліцензування __________________ (прізвище, ім'я,(підпис) по батькові)
Аптечний пункт, аптечний кіоск (потрібне підкреслити)
забезпечено (не забезпечено) нормативними документами ____________ __________________________________________________________________(вказати)
Начальник відділу
ліцензування Управління
акредитації та ліцензування __________________ (прізвище, ім'я,(підпис) по батькові)
Довідка складена в 2-х примірниках:
"____" ______________ р.
Голова Державного департаменту
з контролю за якістю, безпекою та
виробництвом лікарських засобів
та виробів медичного призначення Лапушенко О.В.
Джерело:Офіційний портал ВРУ