open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна
                             
                             
ДЕРЖАВНИЙ МИТНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
N 11/3-1054 від 10.03.95

м.Київ
vd950310 vn11/3-1054

Начальникам ТМУ

Начальникам митниць

Доводимо до відома та використання в роботі "Звіт про
міжвідомчу нараду експертів з питань координації дій міністерств
та відомств України з метою забезпечення реалізації положень Угоди
між Україною та США щодо надання допомоги Україні в ліквідації
стратегічної ядерної зброї, а також запобігання розповсюдженню
зброї масового знищення ( 840_007 ) від 25.10.93 р. ("рамкова"
Угода) стосовно надання пільг імунітетів та привілеїв
американському персоналу, який залучено до виконання цієї угоди.
Заступник Голови комітету О.Єгоров
Звіт

про міжвідомчу нараду експертів з питань

координації дій міністерств та відомств

України з метою забезпечення реалізації

положень Угоди між Україною та США щодо

надання допомоги Україні в ліквідації

стратегічної ядерної зброї, а також запобігання

розповсюдженню зброї масового знищення

( 840_007 ) від 25.10.93 р. ("рамкова" Угода) стосовно

надання пільг імунітетів та привілеїв американському

персоналу, який залучено до виконання цієї угоди

4 січня 1995 року в МЗС відбулась міжвідомча нарада за
участю фахівців МО, СБУ, ММИ, МЗС, ДСТЗІ, в ході якої розглядались
питання координації дій причетних міністерств та відомств з метою
забезпечення інтересів України в ході надання американському
персоналу пільг і реалізації його привілеїв та імунітетів, які
встановлені у статті VIII "рамкової" Угоди ( 840_007 ). В ході наради начальник Управління економіки та планування
будівельно-квартирних органів МО України С.М.Маліновський та
начальник відділу Центру адміністративного управління військами
СЯС (ЦАУ СЯС) В.М.Блідар відповіли на запитання, викладені у листі
Державного митного комітету України N 11/2-4460 від 29.12.94 щодо
порядку надання згаданих пільг, а саме: 1. Які матеріально-технічні засоби (МТЗ) вважати такими, що
необхідні для імплементації цієї угоди? - такими потрібно вважати МТЗ, що визначені додатками до
відповідних імплементаційних угод, а також протоколами робочих
зустрічей експертів України та США; будівельна та автомобільна техніка, механізми, обладнання,
прилади та інше, що ввозяться для забезпечення будівельних робіт
на термін будівництва (згідно з контрактами) з наступним зворотним
вивозом. Митне оформлення цього майна здійснюється місцевою
митницею, як майна для забезпечення будівельних робіт
(класифікатор митного режиму - 53 00 14); - обладнання (в тому числі обладнання для виготовлення
будівельних конструкцій), конструкції, будівельні матеріали, меблі
та інше, необхідне для будівництва та оснащення об'єктів, що
залишаються в Україні, пропускаються митницею як витратне майно
для потреб на території України (класифікатор митного режиму - 40
00 00); виробничий одяг та взуття, продукти харчування (в тому числі
цигарки та алкогольні напої), предмети особистої гігієни для
потреб іноземних спеціалістів та робітників, які беруть участь у
будівництві, - по витратним нормам, які надаються іноземними
фірмами на весь термін будівництва. 2. Хто з української сторони і на підставі яких документів
має підтвердити, що ті чи інші матеріально-технічні засоби, які
перетинають митний кордон України, необхідні для виконання Угоди
(з зазначенням кодів та обсягів)? - для МТЗ, що надаються за відповідними імплементаційними
угодами з метою технічного забезпечення процесу ліквідації ядерної
зброї, це має робити МО України (ЦАУ СЯС) з одночасним наданням
міжнародних кодів обладнання, що надходить; - підтвердити необхідність будівельних засобів, які
переміщуються через митний кордон України, може представник
відділу капітального будівництва в/частини 28092 або представник
оперативної групи МО України (розпорядження начальника
Генерального штабу ЗС України N 93 від 22.10.94 р.) на підставі
проектно-кошторисної документації об'єкта будівництва. Контроль за
переміщенням через митний кордон майна, необхідного для житлового
будівництва, буде здійснюватись митницями міст Первомайськ та
Хмельницький через вищезгаданих представників. 3. Хто з представників української сторони і на підставі
яких документів має підтвердити необхідність придбання на
території України і вивезення будь-яких матеріально-технічних
засобів, необхідних для імплементації Угоди (із зазначенням їх
переліку та обсягів)? - у випадку, якщо американська сторона здійснює закупівлю та
вивезення обладнання з метою виконання імплементаційних угод, таке
підтвердження має надати МО України (ЦАУ СЯС), а для засобів та
обладнання, пов'язаних з будівництвом - вищезгадані представники
будівельно-квартирних органів МО України на підставі
проектно-кошторисної документації об'єкту. 4. Якщо вищезгадані матеріально-технічні засоби звільняються
від митного огляду, як запобігти можливому контрабандному ввезенню
(вивезенню) зброї, технічних засобів розвідки, наркотиків,
радіоактивних відходів, національно-культурних цінностей? - з метою запобігання зазначеним діям необхідно більш широко
використовувати можливості перевірок МТЗ, що надходять, на
відповідність технічним вимогам та специфікаціям. Такі перевірки
встановлені на підставі статті IV Угоди щодо забезпечення України
МТЗ та здійснення відповідної підготовки персоналу у зв'язку з
ліквідацією стратегічної ядерної зброї та відповідних статей інших
імплементаційних угод. Крім того, представниками МО було
запропоноване тлумачення положень пункту 2 ст. VIII "рамкової"
Угоди щодо "звільнення МТЗ, що надходять, при ввозі від митного
огляду" як таких, що стосуються безпосередньо лише перетину
кордону України. При цьому підкреслювалась необхідність більш
широкого залучення з цією метою представників відповідних
відомств, які відповідають за вирішення цих питань і, зокрема,
Держмиткому та ДСТЗІ. Було запропоновано також застосувати існуючі процедури
огляду, обладнання інспекційних груп США для перевірки обладнання,
яке американська сторона використовуватиме з метою проведення
ревізій та перевірок використання матеріально-технічних засобів в
рамках надання допомоги за законом Нанна-Лугара. В ході наради підкреслювалась необхідність створення
міжвідомчої експертної ради для координації діяльності, пов'язаної
з наданням Україні допомоги на потреби роззброєння.
Заступник начальника Управління контролю
над озброєнням та роззброєнням В.О.Дем'яненко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: