open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

ПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

20.02.2017  № 2-1


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 травня 2017 р.
за № 598/30466

Про затвердження Порядку надання в електронній формі інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування органам соціального захисту населення

{Заголовок із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонд № 25-3 від 10.05.2023}

{Із змінами, внесеними згідно з Постановами Пенсійного фонду
№ 10-1 від 26.07.2019
№ 25-3 від 10.05.2023
№ 157-Н від 10.05.2023}

Відповідно до частини п’ятої статті 17 Закону України "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування", пунктів 9, 10 Положення про Пенсійний фонд України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 липня 2014 року № 280, правління Пенсійного фонду України ПОСТАНОВЛЯЄ:

{Преамбула із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонд № 25-3 від 10.05.2023}

1. Затвердити Порядок надання в електронній формі інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування органам соціального захисту населення, що додається.

{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонд № 25-3 від 10.05.2023}

2. Департаменту інформаційно-аналітичних систем та електронних реєстрів (Малецький О.М.) разом з юридичним управлінням (Рябцева Т.Б.) подати цю постанову на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Ця постанова набирає чинності з дня її офіційного опублікування.

4. Контроль за виконанням цієї постанови покласти на заступника Голови правління Пенсійного фонду України Машкіна В.Г.

Голова правління

О. Зарудний

ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної служби
спеціального зв'язку
та захисту інформації України






Л.О. Євдоченко


ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова правління
Пенсійного фонду України
20.02.2017 № 2-1
Наказ Міністерства
соціальної політики України
20.02.2017 № 252


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 травня 2017 р.
за № 598/30466

ПОРЯДОК
надання в електронній формі інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування органам соціального захисту населення

{Заголовок із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонд № 25-3 від 10.05.2023, Наказом Міністерства соціальної політики № 157-Н від 10.05.2023}

І. Загальні положення

1. Цим Порядком визначено процедуру та форму надання Пенсійним фондом України на запити структурних підрозділів з питань соціального захисту населення районних, районних у містах Києві і Севастополі державних (військових) адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад (далі - органи соціального захисту населення) інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування для призначення всіх видів державної соціальної допомоги.

{Пункт 1 розділу I в редакції Постанови Пенсійного фонд № 25-3 від 10.05.2023, Наказу Міністерства соціальної політики № 157-Н від 10.05.2023}

2. Надання інформації здійснюється на центральному рівні в електронній формі шляхом надання відповідей на запити органів праці та соціального захисту населення через державне підприємство "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України" (далі - інформаційний обмін).

3. Суб'єктами інформаційного обміну є:

Пенсійний фонд України;

органи праці та соціального захисту населення;

державне підприємство "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України".

4. У процесі інформаційного обміну здійснюється щоденне надання інформації про доходи осіб на запити органів соціального захисту населення.

{Пункт 4 розділу I в редакції Постанови Пенсійного фонд № 25-3 від 10.05.2023, Наказу Міністерства соціальної політики № 157-Н від 10.05.2023}

5. Строк опрацювання запитів органів соціального захисту населення України не може перевищувати трьох робочих днів з дати надходження запиту.

{Пункт 5 розділу I в редакції Постанови Пенсійного фонд № 25-3 від 10.05.2023, Наказу Міністерства соціальної політики № 157-Н від 10.05.2023}

6. Під час інформаційного обміну використовуються інформаційні ресурси відповідних суб’єктів інформаційного обміну.

7. Інформаційний обмін між суб’єктами здійснюється в електронній формі із накладанням кваліфікованого електронного підпису чи печатки та шифруванням інформації, зазначеної у пункті 1 розділу I цього Порядку, з використанням засобів кваліфікованого електронного підпису та засобів шифрування, які відповідають вимогам до форматів криптографічних повідомлень, форматів структури, протоколів, алгоритмів та інтерфейсів, встановленим законодавством.

{Пункт 7 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановами Пенсійного фонду № 10-1 від 26.07.2019, № 25-3 від 10.05.2023, Наказом Міністерства соціальної політики № 157-Н від 10.05.2023}

8. Отримання електронних довірчих послуг здійснюється суб’єктами інформаційного обміну самостійно.

{Пункт 8 розділу I із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 10-1 від 26.07.2019}

ІІ. Вимоги щодо організації інформаційного обміну

1. Структура та формат файлів, які містять інформацію, що передається відповідно до цього Порядку, та вимоги до їх контролю, процедури взаємодії інформаційних систем та зміни до них визначаються суб’єктами інформаційного обміну відповідними спільними рішеннями, які оформлюються окремими протоколами, підготовленими на підставі цього Порядку.

2. У процесі інформаційного обміну суб’єкти інформаційного обміну здійснюють контроль щодо:

коректності інформації та її відповідності формату та структурі інформаційного обміну встановленими окремими протоколами;

повноти інформації за складовими частинами її надання.

3. За результатами контролю інформації суб'єкт інформаційного обміну протягом одного дня надає іншій стороні підтвердження про її прийняття або неприйняття з відповідним обґрунтуванням.

4. Суб’єкт інформаційного обміну під час отримання повідомлення про неприйняття інформації протягом одного дня розглядає обґрунтування щодо її відхилення, усуває недоліки та передає скориговану інформацію.

5. Ведення журналів обліку запитів та відповідей на запити здійснює державне підприємство "Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики України".

ІІІ. Захист та використання інформації

1. При обміні інформацією згідно з цим Порядком суб’єкти інформаційного обміну впроваджують організаційно-технічні заходи, які забезпечують захист інформації з обмеженим доступом, що передається, та забезпечують побудову комплексної системи захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно зі статтею 8 Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах».

{Пункт 1 розділу III із змінами, внесеними згідно з Постановою Пенсійного фонду № 25-3 від 10.05.2023, Наказом Міністерства соціальної політики № 157-Н від 10.05.2023}

2. Інформація, що надається, використовується з додержанням вимог Законів України «Про інформацію», «Про захист персональних даних» органами соціального захисту населення виключно для призначення всіх видів державної соціальної допомоги і не може бути передана третій стороні, якщо інше не передбачено законом.

{Пункт 2 розділу III в редакції Постанови Пенсійного фонду № 25-3 від 10.05.2023, Наказу Міністерства соціальної політики № 157-Н від 10.05.2023}

Директор Департаменту
інформаційно-аналітичних
систем та електронних
реєстрів Пенсійного
фонду України









О. Малецький

Директор Департаменту
державної соціальної
допомоги Міністерства
соціальної політики







В. Музиченко

Начальник Управління
інформаційних технологій
Міністерства соціальної
політики







В. Бакал

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: