Про затвердження Порядку ведення реєстру теплопостачальних та теплогенеруючих організацій, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за спожиті енергоносії, та користування зазначеним реєстром
Відповідно до статті 3 Закону України “Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії” Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок ведення реєстру теплопостачальних та теплогенеруючих організацій, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за спожиті енергоносії, та користування зазначеним реєстром, що додається.
ПОРЯДОК
ведення реєстру теплопостачальних та теплогенеруючих організацій, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за спожиті енергоносії, та користування зазначеним реєстром
1. Цей Порядок визначає механізм формування, ведення реєстру теплопостачальних та теплогенеруючих організацій, підприємств централізованого водопостачання та водовідведення, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за спожиті енергоносії (далі - реєстр), а також користування його даними.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі України “Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії” (далі - Закон).
3. Реєстр формується з метою забезпечення збирання, накопичення, обробки, захисту, обліку та надання інформації про теплопостачальні та теплогенеруючі організації, підприємства централізованого водопостачання та водовідведення, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості за спожиті енергоносії відповідно до Закону (далі - підприємства).
4. Формування та ведення реєстру здійснюється Мінрегіоном шляхом:
збирання та оброблення інформації про підприємства;
внесення даних до реєстру та змін до них, а також виключення таких даних з реєстру.
5. Рішення про включення підприємства до реєстру або про відмову в його включенні приймається керівником Мінрегіону або уповноваженою ним посадовою особою протягом 10 робочих днів з дня надходження заяви про включення підприємства до реєстру та розміщується на офіційному веб-сайті Мінрегіону.
забезпечує технічне функціонування автоматизованої комп’ютерної бази даних, збереження інформації та захист її від несанкціонованого доступу і пошкодження;
повідомляє підприємствам про включення їх до реєстру, прийняття рішення про відмову в такому включенні (із зазначенням причини відмови), зміну даних про зазначені підприємства в реєстрі та виключення з нього;
здійснює приймання, облік та оброблення запитів користувачів реєстру;
здійснює приймання, облік і зберігання документів, отриманих у процесі формування та ведення реєстру;
використовує інформацію, що міститься в реєстрі, для виконання положень Закону;
забезпечує розміщення реєстру та рішень про включення до реєстру, виключення з нього або відмову у включенні до реєстру підприємств на офіційному веб-сайті Мінрегіону.
Мінрегіон забезпечує своєчасне формування реєстру, відповідність внесених до нього даних про підприємство документам, на підставі яких здійснюється реєстрація, та збереження інформації, пов’язаної з його формуванням і веденням.
Мінрегіон визначає перелік осіб, що мають право вносити дані в реєстр, змінювати дані в реєстрі, обробляти і зберігати документи, пов’язані з його функціонуванням.
7. Виконання робіт, пов’язаних з формуванням та веденням реєстру, здійснюється в межах коштів, предбачених на утримання апарату Мінрегіону.
8. Для включення підприємств до реєстру та внесення змін до нього підприємства подають до Мінрегіону заяву, до якої додають документи, передбачені в абзацах другому - сьомому частини другої статті 3 Закону.
Подані документи підписуються (засвідчуються) особою, уповноваженою діяти від імені підприємства, та скріплюються печаткою підприємства (у разі наявності).
9. Мінрегіон може відмовити підприємству у включенні до реєстру з підстав, визначених абзацами дванадцятим - чотирнадцятим частини другої статті 3 Закону.
10. Виключення підприємства з реєстру здійснюється з підстав, визначених абзацами другим - четвертим частини третьої статті 3 Закону.
Рішення про виключення підприємства з реєстру приймається керівником Мінрегіону або уповноваженою ним посадовою особою у десятиденний строк з дня надходження обґрунтованого звернення постачальника природного газу та/або електроенергії.
Підприємство вважається таким, що виключене з реєстру, з наступного дня після прийняття керівником Мінрегіону або уповноваженою ним посадовою особою рішення про виключення такого підприємства з реєстру та внесення відповідного запису до нього.
11. Інформаційна система реєстру є сукупністю даних і документів, що забезпечують формування та ведення реєстру. Зазначена система складається з:
підтвердних документів, що визначені частиною другою статті 3 Закону.
12. Реєстр ведеться у паперовій формі та на електронних носіях.
Усі записи в реєстрі виконуються українською мовою.
13. Реєстр ведеться із забезпеченням збереження документів, що стали підставою для його формування та внесення до нього змін, а також забезпеченням можливості відновлення внесених до нього даних про підприємства.
Дані, що містяться в реєстрі, зберігаються Мінрегіоном не менш як три роки з моменту припинення ведення реєстру.
14. У реєстрі зазначаються такі дані про підприємство:
повне найменування юридичної особи;
номер і дата внесення до реєстру даних про підприємство;
основний вид діяльності (згідно з ліцензією);
фактичне місцезнаходження підприємства;
прізвище, ім’я та по батькові особи, уповноваженої діяти від імені підприємства, із зазначенням посади і номерів телефонів;
реквізити ліцензій підприємства, що були чинними в період виникнення заборгованості за спожиті енергоносії, яка підлягає врегулюванню згідно із Законом;
підстава включення підприємства до реєстру (дата видання та номер наказу Мінрегіону);
підстава і дата внесення змін до інформації про включене до реєстру підприємство (дата видання та номер наказу Мінрегіону);
підстава і дата виключення підприємства з реєстру (дата видання та номер наказу Мінрегіону);
обсяг кредиторської заборгованості, що підлягає врегулюванню згідно із Законом;
обсяг не відшкодованої станом на 1 січня 2016 р. заборгованості з різниці в тарифах, підтверджений протоколами територіальних комісій з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах;
обсяг нарахувань із сплати неустойки (штрафу, пені), інших штрафних, фінансових санкцій, а також інфляційних нарахувань і процентів річних, що підлягають стягненню на підставі рішення суду, на заборгованість за спожитий природний газ, електричну енергію, теплову енергію, централізоване водопостачання і водовідведення, що утворилася в період до 1 липня 2016 року.
15. Типове положення про територіальні комісії з питань узгодження заборгованості з різниці в тарифах затверджується Мінрегіоном.
16. Інформація про включені до реєстру підприємства надається користувачам реєстру у письмовій формі в строк, що становить не більш як десять робочих днів після надходження до Мінрегіону відповідного запиту.