Про Єдиний державний реєстр ветеранів війни
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 850 від 25.09.2019
№ 887 від 16.10.2019
№ 171 від 26.02.2020
№ 356 від 13.05.2020
№ 1365 від 23.12.2021
№ 431 від 12.04.2022
№ 605 від 20.05.2022
№ 562 від 17.05.2024
№ 881 від 02.08.2024
№ 966 від 23.08.2024}
{У тексті Постанови слова “Міністерство у справах ветеранів” у всіх відмінках замінено словами “Міністерство у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб” у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 887 від 16.10.2019}
{У тексті Постанови слова “Міністерство у справах ветеранів, тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб” у всіх відмінках замінено словами “Міністерство у справах ветеранів” у відповідному відмінку згідно з Постановою КМ № 356 від 13.05.2020}
Відповідно до частини сьомої статті 31 Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Положення про Єдиний державний реєстр ветеранів війни, що додається.
2. Міністерству у справах ветеранів забезпечити створення Єдиного державного реєстру ветеранів війни з внесенням до нього відомостей про:
ветеранів війни (учасників бойових дій, осіб з інвалідністю внаслідок війни та учасників війни);
осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною;
постраждалих учасників Революції Гідності;
членів сімей осіб, зазначених в абзацах другому - четвертому цього пункту, та членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України.
{Абзац п'ятий пункту 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 605 від 20.05.2022}
3. Міністерству соціальної політики, обласним, Київській міській, районним, районним у м. Києві державним адміністраціям подати Міністерству у справах ветеранів відомості про осіб, зазначених у пункті 2 цієї постанови, які перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, та інформацію про потребу та/або отримання соціальної допомоги згідно з визначеними пільгами з відповідних баз даних.
4. Міністерству оборони, Міністерству внутрішніх справ, Міністерству охорони здоров’я, Міністерству розвитку громад та територій, Міністерству юстиції, Офісу Генерального прокурора, Державній прикордонній службі, Державній спеціальній службі транспорту, Державній службі спеціального зв’язку та захисту інформації, Державній службі з надзвичайних ситуацій, Державній фіскальній службі, Державній службі з питань праці, Державному центру зайнятості, Національній гвардії, Національній поліції, Пенсійному фонду України, Службі безпеки, розвідувальним органам, Управлінню державної охорони надавати на запит Міністерства у справах ветеранів для внесення до Єдиного державного реєстру ветеранів війни відомості про осіб, зазначених у пункті 2 цієї постанови, які перебувають на обліку у зазначених органах або закладах і установах, що належать до сфери їх управління, крім відомостей, що становлять державну таємницю.
{Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 850 від 25.09.2019, № 171 від 26.02.2020, № 562 від 17.05.2024}
5. Установити, що до моменту запровадження електронної інформаційної взаємодії Єдиного державного реєстру ветеранів війни з державними електронними інформаційними ресурсами розпорядники таких ресурсів в обов’язковому порядку надають на запит Міністерства у справах ветеранів інформацію в електронній формі, що міститься у відповідних державних електронних інформаційних ресурсах та необхідна для виконання Міністерством своїх повноважень, в порядку, визначеному регламентом функціонування зазначеного Реєстру.
6. Додаток до постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 “Деякі питання електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455; 2018 р., № 41, ст. 1450) доповнити такою позицією:
“Єдиний державний реєстр ветеранів війни”.
ПОЛОЖЕННЯ
про Єдиний державний реєстр ветеранів війни
{У тексті Положення слова “інформаційно-телекомунікаційна система” у всіх відмінках і формах числа замінено словами “інформаційно-комунікаційна система” у відповідному відмінку і числі згідно з Постановою КМ № 431 від 12.04.2022}
1. Це Положення визначає процедуру створення, ведення, доступу до відомостей Єдиного державного реєстру ветеранів війни (далі - Реєстр) та порядок одержання інформації з інших реєстрів та інформаційних баз даних щодо фізичних осіб для внесення відомостей до Реєстру.
2. Реєстр - єдина державна інформаційно-комунікаційна система, призначена для збирання, реєстрації, накопичення, зберігання, захисту і знеособлення інформації про ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалих учасників Революції Гідності, членів сімей таких осіб та членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України (далі - особи).
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 605 від 20.05.2022}
2) реалізації особами пільг та інших соціальних гарантій, передбачених законодавчими актами;
3) адміністрування потреб осіб;
4) координації діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади та у випадках, передбачених законом, органів місцевого самоврядування з питань соціального захисту осіб.
4. Реєстр ведеться державною мовою.
{Пункт 4 в редакції Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
5. До Реєстру вносяться такі відомості:
1) інформація про особу (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), число, місяць, рік народження, місце народження, стать, адресу задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) або адресу фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності), номер паспорта громадянина України (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті), унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);
{Підпункт 1 пункту 5 в редакції Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
2) реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України (паспорта громадянина України, тимчасового посвідчення громадянина України), документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус (посвідки на постійне проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту), інформація, що міститься у свідоцтві про народження (для дитини віком до 14 років);
3) інформація про смерть особи на підставі даних з Державного реєстру актів цивільного стану громадян, отриманих у порядку взаємодії інформаційних систем;
4) вид та реквізити документів, що підтверджують право на пільги, строк дії таких документів;
перебування особи на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
виплату грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення;
житло, придбане за рахунок коштів грошової компенсації;
забезпечення постійним житлом (зокрема за рахунок бюджетних та залучених коштів суб’єктів господарювання, за власний рахунок, інших джерел, не заборонених законодавством, тощо);
{Абзац п'ятий підпункту 5 пункту 5 в редакції Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
{Абзац шостий підпункту 5 пункту 5 виключено на підставі Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
факт встановлення права та факт нарахування пільг, житлових субсидій, грошової допомоги та інших соціальних гарантій, які передбачені законами та іншими нормативно-правовими актами, на які особа має право, період їх надання особі;
{Абзац сьомий підпункту 5 пункту 5 в редакції Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
підстави (реквізити рішення) та дату надання (позбавлення) статусу ветерана війни, особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалого учасника Революції Гідності, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України;
{Абзац восьмий підпункту 5 пункту 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 605 від 20.05.2022}
групу інвалідності, дату встановлення інвалідності, дату зняття інвалідності, причину інвалідності на основі даних, отриманих з централізованого банку даних з проблем інвалідності та/або Єдиної інформаційної системи соціальної сфери;
дані про захворювання на основі даних, отриманих з централізованого банку даних з проблем інвалідності та/або Єдиної інформаційної системи соціальної сфери;
індивідуальну програму реабілітації на основі даних, отриманих з централізованого банку даних з проблем інвалідності та/або Єдиної інформаційної системи соціальної сфери;
забезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітації), виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, та/або спеціальними виробами для занять спортом (найменування виробу, дата отримання таких виробів, строк експлуатації, вартість та найменування підприємства), надані послуги з ремонту таких засобів, виплату грошової компенсації вартості за самостійно придбані такі засоби на основі даних, отриманих з централізованого банку даних з проблем інвалідності та/або Єдиної інформаційної системи соціальної сфери;
{Абзац дванадцятий підпункту 5 пункту 5 в редакції Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
факт отримання послуг із психологічної допомоги;
{Абзац тринадцятий підпункту 5 пункту 5 в редакції Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
направлення на санаторно-курортне лікування, отримання санаторно-курортного лікування, виплату грошової компенсації замість путівки на санаторно-курортне лікування, компенсацію вартості проїзду до санаторно-курортного закладу та назад;
забезпечення особи з інвалідністю автомобілем структурними підрозділами з питань соціального захисту населення обласних і Київської міської держадміністрацій або управліннями виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Автономній Республіці Крим, областях, мм. Києві та Севастополі;
належність до кількох категорій осіб згідно із Законом України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
надання матеріальної допомоги, отримання земельної ділянки, отримання інших пільг згідно із законодавством;
тип, серію, номер, ким і коли виданий документ про освіту (науковий ступінь) особи, дані про здобуту освіту, отримані з Реєстру документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти;
{Абзац вісімнадцятий підпункту 5 пункту 5 в редакції Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
перебування на обліку в Державному центрі зайнятості;
проходження професійного навчання, перепідготовки та підвищення кваліфікації;
отримання ваучерів для підтримання конкурентоспроможності осіб на ринку праці;
отримання одноразової виплати для організації безробітним підприємницької діяльності за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття;
підприємницьку діяльність на основі інформації з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань;
уповноважений орган, в якому особа перебуває на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
результати проходження кандидатами відбору на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб, їх працевлаштування в установі/закладі комунальної форми власності, професійну підготовку, підвищення їх кваліфікації, звільнення із займаної посади;
{Підпункт 5 пункту 5 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 881 від 02.08.2024}
6) відцифрований образ обличчя особи, отриманий, зокрема, з Єдиного державного демографічного реєстру та/або інших реєстрів, держателями яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування;
{Підпункт 6 пункту 5 в редакції Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
7) контактні дані особи (адреса електронної пошти, номер телефону);
8) інформація про обставини, дату і місце смерті/загибелі особи, дату і місце поховання, пам’ятні знаки, які встановлені на честь особи, адреси встановлення пам’ятних знаків, отримані від місцевих держадміністрацій;
9) інформація про речові права особи на нерухоме майно, обтяження таких прав на основі відомостей, що містяться у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, в обсязі, визначеному законодавством у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
10) інформація про транспортні засоби, які перебувають у власності або користуванні особи (тип транспортного засобу, назва транспортного засобу, об’єм двигуна, тип палива або джерела енергії, рік випуску, дата реєстрації транспортного засобу, серія та номер свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу) на основі даних, що містяться в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів;
11) серія та номер посвідчення водія та категорії посвідчення водія особи на основі даних, що містяться в Єдиному державному реєстрі транспортних засобів;
12) інформація про перебування особи на обліку в органах Пенсійного фонду України як одержувача пенсії (щомісячного довічного грошового утримання), факт отримання грошових виплат на основі даних, одержаних у порядку інформаційної взаємодії Мінветеранів з Пенсійним фондом України;
{Підпункт 12 пункту 5 в редакції Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
13) інформація про державні нагороди особи;
14) інформація про соціальну діяльність особи, керівництво в громадських об’єднаннях, участь у спортивних змаганнях, знання мов, хобі;
15) належність особи до категорії бездомних осіб, дані про яких містяться в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери;
16) статус внутрішньо-переміщеної особи на основі даних, що містяться в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб та/або в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери.
Відомості про осіб вносяться до Реєстру із зазначенням пункту, частини та статті Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, згідно з яким надано відповідний статус (у разі його наявності).
{Пункт 5 в редакції Постанови КМ № 1365 від 23.12.2021}
6. Суб’єктами, що забезпечують у межах своїх повноважень надання відомостей до Реєстру, є центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, які виготовляють, постачають і ремонтують технічні та інші засоби реабілітації, що призначені для безоплатного забезпечення осіб з інвалідністю внаслідок війни за рахунок коштів державного бюджету, та відповідають кваліфікаційним вимогам, установленим Мінсоцполітики (далі - підприємства), реабілітаційні установи та інші установи, організації і суб’єкти, що згідно із законодавством надають соціальні послуги особам (далі - уповноважені суб’єкти).
7. Внесення відомостей до Реєстру забезпечується через електронний кабінет.
Електронний кабінет - складова Реєстру, яка призначена для доступу користувачів електронного кабінету до Реєстру з метою внесення та отримання інформації з нього.
Користувачами електронного кабінету є:
заявники та отримувачі публічних (електронних публічних) послуг засобами Реєстру;
- місцевих держадміністрацій (військових адміністрацій);
- виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад;
- інших органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим за їх зверненням до держателя Реєстру та на підставі його рішення.
Підключення користувачів (посадових осіб) до Реєстру здійснюється держателем Реєстру на підставі письмового звернення органу, в якому визначено користувачів (посадових осіб), в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
У зверненні зазначаються: найменування, код згідно з ЄДРПОУ органу, перелік посадових осіб, яким необхідно надати доступ до електронного кабінету, із зазначенням їх прізвища, власного імені, по батькові (за наявності), номера засобу зв’язку та адреси електронної пошти, реквізитів паспорта громадянина України (серія (за наявності), номер, дата видачі, орган, що видав, строк дії), реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті), назви посади.
Користувачі електронного кабінету (крім заявників та отримувачів публічних (електронних публічних) послуг) виконують функції публічних реєстраторів Реєстру.
Доступ до електронного кабінету здійснюється після проходження процедури електронної ідентифікації та автентифікації користувачів, у тому числі з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, кваліфікованого електронного підпису, а також інших засобів ідентифікації, які дають можливість однозначно встановлювати особу.
{Пункт 7 в редакції Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
8. Розпорядником та держателем Реєстру є Мінветеранів, яке:
1) розробляє та затверджує нормативно-правові акти щодо забезпечення функціонування Реєстру;
2) контролює роботу із збереження та захисту відомостей про осіб від випадкової втрати або знищення, незаконної обробки, зокрема незаконного знищення чи несанкціонованого доступу, в тому числі третіх осіб;
3) координує роботу із внесення до Реєстру відомостей про осіб;
4) виконує інші функції, визначені цим Положенням.
9. Відомості про осіб є конфіденційними. Нерозголошення конфіденційної інформації гарантується державою. Збирання та обробка персональних даних здійснюється з дотриманням вимог Законів України “Про захист персональних даних” та “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”.
10. Реєстр є централізованим офіційним джерелом верифікації інформації про наявність статусу ветерана війни, особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалого учасника Революції Гідності, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України. Інші відомості відповідно до пункту 5 цього Положення можуть зберігатися в Реєстрі для забезпечення швидкого доступу до них, їх аналітичного узагальнення, а також виконання інших завдань, пов’язаних з виконанням Мінветеранів своїх повноважень, та не є джерелом верифікації.
{Пункт 10 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 605 від 20.05.2022, № 966 від 23.08.2024}
11. Відомості про осіб або інші персональні дані особи надаються у випадках, визначених законом.
12. Запит на отримання інформації з Реєстру повинен відповідати вимогам, встановленим статтею 16 Закону України “Про захист персональних даних”.
13. Інформація з Реєстру надається у паперовій або електронній формі.
14. Електронна інформаційна взаємодія, передбачена цим Положенням, здійснюється з використанням засобів системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” з дотриманням вимог Законів України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, “Про захист персональних даних”, “Про публічні електронні реєстри”, “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”.
Обсяг та структура даних, якими обмінюються суб’єкти електронної взаємодії через програмні інтерфейси електронних інформаційних ресурсів (сервіси), визначаються договорами про інформаційну взаємодію, укладеними відповідно до Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 “Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455; 2021 р., № 52, ст. 3216; 2023 р., № 11, ст. 721).
У разі відсутності технічної можливості передачі даних з використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” електронна інформаційна взаємодія суб’єктів електронної взаємодії може здійснюватися з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем із застосуванням в них відповідних комплексних систем захисту інформації з підтвердженою відповідністю за результатами державної експертизи.
У разі коли запит в електронній формі на отримання інформації з Реєстру подається до Реєстру засобами інших інформаційно-комунікаційних систем, які підключені до Реєстру шляхом забезпечення електронної інформаційної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, на такий запит накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи з дотриманням вимог законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг.
{Пункт 14 в редакції Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
15. Відомості про особу у формі витягу з Реєстру безоплатно надаються такій особі, її законному представнику або іншому представнику.
Витяг з Реєстру - документ у паперовій формі, що підтверджує на дату та час його формування наявність або відсутність у Реєстрі відомостей про особу.
Надання відомостей з Реєстру у формі витягу - публічна (електронна публічна) послуга, що надається посадовою особою структурного підрозділу, на який покладено функції з питань ветеранської політики, районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації (військової адміністрації), виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради (далі - місцевий структурний підрозділ з питань ветеранської політики) засобами Реєстру або адміністратором центру надання адміністративних послуг (далі - центр) засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія), який здійснює ідентифікацію запитувача інформації шляхом пред’явлення заявником паспорта громадянина України або тимчасового посвідчення громадянина України (для громадян України), посвідки на постійне проживання, посвідчення біженця, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, документа, який надає повноваження законному представнику або іншому представнику представляти заявника, оформленого відповідно до законодавства (у разі звернення законного представника або уповноваженої особи), після проходження електронної ідентифікації та автентифікації з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації за допомогою кваліфікованого електронного підпису посадової особи місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики або адміністратора центру.
Отримати витяг з Реєстру незалежно від задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) може особа, її законний представник або інший представник.
У запиті місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики або центру, який подається засобами Реєстру або Порталу Дія, зазначаються відомості про:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) особи;
реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
серію (за наявності) та/або номер паспорта громадянина України;
У разі коли запитувачем інформації є законний представник або інший представник, який звертається щодо отримання відомостей з Реєстру про особу, до запиту додаються відомості про:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) такого заявника;
вид, серія (за наявності), номер, ким виданий документ, що підтверджує повноваження щодо отримання відомостей з Реєстру про особу.
Після формування запиту в електронній формі засобами Реєстру або Порталу Дія на нього накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики або адміністратора центру з дотриманням вимог законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг.
Відомості отримуються шляхом електронної інформаційної взаємодії з Реєстром в автоматичному режимі.
Сформований витяг з Реєстру містить такі відомості:
прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) особи;
реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
серію (за наявності) та/або номер паспорта громадянина України (для громадян України);
серію, номер посвідки на постійне проживання, посвідчення біженця, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;
статус (статуси), пункт і статтю Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, відповідно до яких статус (статуси) встановлено (за наявності), дата надання та строк дії статусу (статусів);
дату та підставу позбавлення статусу (за наявності);
унікальний електронний ідентифікатор.
Програмним забезпеченням Реєстру автоматично фіксується номер, дата та час формування витягу, а також відомості про посадову особу місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики або адміністратора центру, за запитом якого сформовано витяг.
У разі коли відомості в Реєстрі за ідентифікаторами пошуку не збігаються, витяг формується з позначкою про потребу уточнення інформації в Реєстрі.
Якщо відомості в Реєстрі за ідентифікаторами пошуку не знайдено, витяг формується із зазначенням такої інформації.
У разі смерті особи, стосовно якої здійснюється запит, витяг з Реєстру містить інформацію про неможливість надання відомостей щодо такої особи.
На витяг з Реєстру накладається кваліфікована електронна печатка Мінветеранів.
Посадова особа місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики роздруковує витяг з Реєстру, проставляє власноручний підпис та скріплює його печаткою такого підрозділу.
Адміністратор центру роздруковує витяг з Реєстру, проставляє власноручний підпис та скріплює його печаткою центру.
Витяг з Реєстру може використовуватися на території України для підтвердження відповідного статусу.
{Пункт 15 в редакції Постанов КМ № 1365 від 23.12.2021, № 966 від 23.08.2024}
16. Адміністратора Реєстру визначає розпорядник та держатель Реєстру.
1) здійснює заходи з інформаційного, технічного і програмно-технологічного забезпечення функціонування Реєстру;
2) забезпечує збереження і захист відомостей про особу від випадкової втрати або знищення, незаконної обробки, у тому числі незаконного знищення чи несанкціонованого доступу, в тому числі третіх осіб;
3) здійснює накопичення, актуалізацію, перевірку відомостей про особу;
4) надає відповіді на запити уповноважених суб’єктів з дотриманням вимог законодавства про захист персональних даних;
5) забезпечує інформаційну взаємодію з базами даних уповноважених суб’єктів;
6) виконує інші завдання, покладені на нього розпорядником та держателем Реєстру.
18. Відносини щодо прийняття, набрання чинності, оскарження в адміністративному порядку, припинення дії, виконання адміністративних актів, передбачені цим Положенням, регулюються Законом України “Про адміністративну процедуру”.
{Пункт 18 в редакції Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}
{Пункт 19 виключено на підставі Постанови КМ № 966 від 23.08.2024}