open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 23 серпня 2024 р. № 966
Київ

Про внесення змін до Положення про Єдиний державний реєстр ветеранів війни

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести до Положення про Єдиний державний реєстр ветеранів війни, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 700 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 66, ст. 2262; 2022 р., № 2, ст. 49, № 43, ст. 2330), зміни, що додаються.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 73



ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 23 серпня 2024 р. № 966

ЗМІНИ,
що вносяться до Положення про Єдиний державний реєстр ветеранів війни

1. Пункт 4 викласти в такій редакції:

“4. Реєстр ведеться державною мовою.”.

2. У пункті 5:

1) підпункт 1 викласти в такій редакції:

“1) інформація про особу (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), число, місяць, рік народження, місце народження, стать, адресу задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) або адресу фактичного місця проживання (для внутрішньо переміщених осіб), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серію (за наявності), номер паспорта громадянина України (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомила про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті), унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності);”;

2) у підпункті 5:

абзац п’ятий викласти в такій редакції:

“забезпечення постійним житлом (зокрема за рахунок бюджетних та залучених коштів суб’єктів господарювання, за власний рахунок, інших джерел, не заборонених законодавством, тощо);”;

абзац шостий виключити;

абзац сьомий викласти в такій редакції:

“факт встановлення права та факт нарахування пільг, житлових субсидій, грошової допомоги та інших соціальних гарантій, які передбачені законами та іншими нормативно-правовими актами, на які особа має право, період їх надання особі;”;

абзаци дванадцятий і тринадцятий викласти в такій редакції:

“забезпечення допоміжними засобами реабілітації (технічними та іншими засобами реабілітації), виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, та/або спеціальними виробами для занять спортом (найменування виробу, дата отримання таких виробів, строк експлуатації, вартість та найменування підприємства), надані послуги з ремонту таких засобів, виплату грошової компенсації вартості за самостійно придбані такі засоби на основі даних, отриманих з централізованого банку даних з проблем інвалідності та/або Єдиної інформаційної системи соціальної сфери;

факт отримання послуг із психологічної допомоги;”;

абзац вісімнадцятий викласти в такій редакції:

“тип, серію, номер, ким і коли виданий документ про освіту (науковий ступінь) особи, дані про здобуту освіту, отримані з Реєстру документів про освіту Єдиної державної електронної бази з питань освіти;”;

3) підпункт 6 викласти в такій редакції:

“6) відцифрований образ обличчя особи, отриманий, зокрема, з Єдиного державного демографічного реєстру та/або інших реєстрів, держателями яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування;”;

4) підпункт 12 викласти в такій редакції:

“12) інформація про перебування особи на обліку в органах Пенсійного фонду України як одержувача пенсії (щомісячного довічного грошового утримання), факт отримання грошових виплат на основі даних, одержаних у порядку інформаційної взаємодії Мінветеранів з Пенсійним фондом України; ”.

3. Пункт 7 викласти в такій редакції:

“7. Внесення відомостей до Реєстру забезпечується через електронний кабінет.

Електронний кабінет - складова Реєстру, яка призначена для доступу користувачів електронного кабінету до Реєстру з метою внесення та отримання інформації з нього.

Користувачами електронного кабінету є:

заявники та отримувачі публічних (електронних публічних) послуг засобами Реєстру;

посадові особи:

- держателя Реєстру;

- адміністратора Реєстру;

- сил безпеки та оборони;

- місцевих держадміністрацій (військових адміністрацій);

- виконавчих органів сільських, селищних, міських, районних у містах (у разі їх створення) рад;

- суб’єктів надання послуг;

- інших органів державної влади, органів влади Автономної Республіки Крим за їх зверненням до держателя Реєстру та на підставі його рішення.

Підключення користувачів (посадових осіб) до Реєстру здійснюється держателем Реєстру на підставі письмового звернення органу, в якому визначено користувачів (посадових осіб), в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.

У зверненні зазначаються: найменування, код згідно з ЄДРПОУ органу, перелік посадових осіб, яким необхідно надати доступ до електронного кабінету, із зазначенням їх прізвища, власного імені, по батькові (за наявності), номера засобу зв’язку та адреси електронної пошти, реквізитів паспорта громадянина України (серія (за наявності), номер, дата видачі, орган, що видав, строк дії), реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті), назви посади.

Користувачі електронного кабінету (крім заявників та отримувачів публічних (електронних публічних) послуг) виконують функції публічних реєстраторів Реєстру.

Доступ до електронного кабінету здійснюється після проходження процедури електронної ідентифікації та автентифікації користувачів, у тому числі з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, кваліфікованого електронного підпису, а також інших засобів ідентифікації, які дають можливість однозначно встановлювати особу.”.

4. У другому реченні пункту 10 слова “здійснення інших операцій, пов’язаний” замінити словами “а також виконання інших завдань, пов’язаних”.

5. Пункти 14 і 15 викласти в такій редакції:

“14. Електронна інформаційна взаємодія, передбачена цим Положенням, здійснюється з використанням засобів системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” з дотриманням вимог Законів України “Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги”, “Про захист персональних даних”, “Про публічні електронні реєстри”, “Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах”.

Обсяг та структура даних, якими обмінюються суб’єкти електронної взаємодії через програмні інтерфейси електронних інформаційних ресурсів (сервіси), визначаються договорами про інформаційну взаємодію, укладеними відповідно до Порядку електронної (технічної та інформаційної) взаємодії, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2016 р. № 606 “Деякі питання електронної взаємодії електронних інформаційних ресурсів” (Офіційний вісник України, 2016 р., № 73, ст. 2455; 2021 р., № 52, ст. 3216; 2023 р., № 11, ст. 721).

У разі відсутності технічної можливості передачі даних з використанням системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів “Трембіта” електронна інформаційна взаємодія суб’єктів електронної взаємодії може здійснюватися з використанням інших інформаційно-комунікаційних систем із застосуванням в них відповідних комплексних систем захисту інформації з підтвердженою відповідністю за результатами державної експертизи.

У разі коли запит в електронній формі на отримання інформації з Реєстру подається до Реєстру засобами інших інформаційно-комунікаційних систем, які підключені до Реєстру шляхом забезпечення електронної інформаційної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів, на такий запит накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи з дотриманням вимог законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг.

15. Відомості про особу у формі витягу з Реєстру безоплатно надаються такій особі, її законному представнику або іншому представнику.

Витяг з Реєстру - документ у паперовій формі, що підтверджує на дату та час його формування наявність або відсутність у Реєстрі відомостей про особу.

Надання відомостей з Реєстру у формі витягу - публічна (електронна публічна) послуга, що надається посадовою особою структурного підрозділу, на який покладено функції з питань ветеранської політики, районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації (військової адміністрації), виконавчого органу міської, районної у місті (у разі її утворення) ради (далі - місцевий структурний підрозділ з питань ветеранської політики) засобами Реєстру або адміністратором центру надання адміністративних послуг (далі - центр) засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія), який здійснює ідентифікацію запитувача інформації шляхом пред’явлення заявником паспорта громадянина України або тимчасового посвідчення громадянина України (для громадян України), посвідки на постійне проживання, посвідчення біженця, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, документа, який надає повноваження законному представнику або іншому представнику представляти заявника, оформленого відповідно до законодавства (у разі звернення законного представника або уповноваженої особи), після проходження електронної ідентифікації та автентифікації з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації за допомогою кваліфікованого електронного підпису посадової особи місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики або адміністратора центру.

Отримати витяг з Реєстру незалежно від задекларованого/зареєстрованого місця проживання (перебування) може особа, її законний представник або інший представник.

У запиті місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики або центру, який подається засобами Реєстру або Порталу Дія, зазначаються відомості про:

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) особи;

реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

серію (за наявності) та/або номер паспорта громадянина України;

дату народження.

У разі коли запитувачем інформації є законний представник або інший представник, який звертається щодо отримання відомостей з Реєстру про особу, до запиту додаються відомості про:

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) такого заявника;

вид, серія (за наявності), номер, ким виданий документ, що підтверджує повноваження щодо отримання відомостей з Реєстру про особу.

Після формування запиту в електронній формі засобами Реєстру або Порталу Дія на нього накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики або адміністратора центру з дотриманням вимог законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг.

Відомості отримуються шляхом електронної інформаційної взаємодії з Реєстром в автоматичному режимі.

Сформований витяг з Реєстру містить такі відомості:

прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності) особи;

дату народження;

реєстраційний номер облікової картки платника податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);

серію (за наявності) та/або номер паспорта громадянина України (для громадян України);

серію, номер посвідки на постійне проживання, посвідчення біженця, або посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

статус (статуси), пункт і статтю Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, відповідно до яких статус (статуси) встановлено (за наявності), дата надання та строк дії статусу (статусів);

дату та підставу позбавлення статусу (за наявності);

унікальний електронний ідентифікатор.

Програмним забезпеченням Реєстру автоматично фіксується номер, дата та час формування витягу, а також відомості про посадову особу місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики або адміністратора центру, за запитом якого сформовано витяг.

У разі коли відомості в Реєстрі за ідентифікаторами пошуку не збігаються, витяг формується з позначкою про потребу уточнення інформації в Реєстрі.

Якщо відомості в Реєстрі за ідентифікаторами пошуку не знайдено, витяг формується із зазначенням такої інформації.

У разі смерті особи, стосовно якої здійснюється запит, витяг з Реєстру містить інформацію про неможливість надання відомостей щодо такої особи.

На витяг з Реєстру накладається кваліфікована електронна печатка Мінветеранів.

Посадова особа місцевого структурного підрозділу з питань ветеранської політики роздруковує витяг з Реєстру, проставляє власноручний підпис та скріплює його печаткою такого підрозділу.

Адміністратор центру роздруковує витяг з Реєстру, проставляє власноручний підпис та скріплює його печаткою центру.

Витяг з Реєстру може використовуватися на території України для підтвердження відповідного статусу.”.

6. Пункти 18 викласти в такій редакції:

“18. Відносини щодо прийняття, набрання чинності, оскарження в адміністративному порядку, припинення дії, виконання адміністративних актів, передбачені цим Положенням, регулюються Законом України “Про адміністративну процедуру”.

7. Пункт 19 виключити.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: