Питання надання інформації з Державного реєстру актів цивільного стану громадян
1. Міністерству юстиції забезпечити передання інформації в електронному вигляді з Державного реєстру актів цивільного стану громадян:
про народження фізичної особи та смерть - Міністерству фінансів для виконання повноважень із здійснення контролю за дотриманням бюджетного законодавства у частині проведення моніторингу достовірності інформації, поданої фізичними особами для нарахування і своєчасного та у повному обсязі отримання соціальних виплат, пільг, субсидій, пенсій, заробітної плати, інших виплат, що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів Пенсійного фонду України, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
про смерть фізичної особи - Пенсійному фонду України для внесення її до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
2. Міністерству юстиції разом з Міністерством фінансів, Пенсійним фондом України відповідно визначити порядок передання інформації.