НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ |
ПОСТАНОВА |
04.09.2018 № 955 |
Про затвердження Порядку розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії,
що здійснює державне регулювання у сферах
енергетики та комунальних послуг
№ 1030 від 11.06.2019
№ 475 від 17.03.2021
№ 955 від 09.06.2021
№ 936 від 16.08.2022
№ 990 від 23.08.2022}
Відповідно до статті 50 Закону України «Про ринок електричної енергії» та статті 17 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:
1. Затвердити Порядок розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу, що додається.
2. Визнати такою, що втратила чинність, постанову Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, від 13 грудня 2012 року № 1627 «Про затвердження Порядку формування інвестиційних програм ліцензіатів з передачі та постачання електричної енергії», зареєстровану в Міністерстві юстиції України 02 січня 2013 року за № 20/22552 (зі змінами).
3. Ця постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її опублікування в офіційному друкованому виданні - газеті «Урядовий кур’єр».
4. Операторам систем розподілу при формуванні інвестиційних програм на 2019 рік керуватись планами розвитку електричних мереж напругою 35-154 кВ та визначення обсягів реконструкції електричних мереж напругою 0,4-10 кВ, затвердженими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі.
ПОРЯДОК
розроблення та подання на затвердження планів розвитку систем розподілу та інвестиційних програм операторів систем розподілу
{У тексті Порядку та додатках до нього слово «модернізація» в усіх відмінках замінено словами «технічне переоснащення» у відповідних відмінках згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
1.1. Цей Порядок поширюється на суб’єктів господарювання, які отримали або мають намір отримати ліцензію на провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (далі - ліцензіати), та установлює процедуру подання, формування, розгляду, схвалення та виконання планів розвитку систем розподілу (далі - ПРСР) та інвестиційних програм (далі - ІП) ліцензіатів.
1.2. У цьому Порядку терміни вживаються в таких значеннях:
базовий період - період дії ІП, який передує прогнозному періоду ІП, тривалістю, як правило, календарний рік;
{Абзац другий пункту 1.2 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
захід ІП - запланована до виконання закупівля товарів, робіт або послуг протягом прогнозного періоду ІП (календарний рік), що пов’язана з провадженням ліцензіатом господарської діяльності з розподілу електричної енергії. Назва заходу ІП повинна відповідати розробленій проектно-кошторисній документації (за наявності) та має містити характер дій, що плануються до виконання (будівництво, реконструкція, технічне переоснащення, розробка проектно-кошторисної документації, улаштування, встановлення тощо);
{Пункт 1.2 глави 1 доповнено новим абзацом третім згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021; із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
звітний період - період дії ІП, за який ліцензіат звітує про виконання ІП (щокварталу наростаючим підсумком та за підсумками календарного року);
{Абзац четвертий пункту 1.2 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
інвестиційна програма (ІП) - комплекс технічних заходів, схвалений в установленому порядку, спрямований на підвищення рівня надійності, економічності та забезпечення ефективного функціонування активів ліцензіата, що містить зобов'язання ліцензіата щодо розвитку системи розподілу, поліпшення якості надання послуг з розподілу електричної енергії, зниження технологічних витрат електричної енергії, з відповідними розрахунками та обґрунтуваннями, а також зазначенням джерел фінансування та графіка виконання;
{Абзац п’ятий пункту 1.2 глави 1 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
перехідний захід ІП - запланована до виконання закупівля товарів, робіт або послуг протягом двох або більше років, що пов’язана з провадженням ліцензіатом господарської діяльності з розподілу електричної енергії;
{Пункт 1.2 глави 1 доповнено новим абзацом шостим згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
план розвитку системи розподілу (ПРСР) - документ, який містить необхідні прогнозні обсяги нового будівництва, реконструкції та технічного переоснащення системи розподілу відповідного ліцензіата на наступні 5 календарних років, розроблений з урахуванням Плану розвитку системи передачі на наступні 10 років, та визначає потребу в майбутніх інвестиціях, план виконання відповідних заходів для забезпечення енергоефективності та надійності функціонування системи розподілу з дотриманням установлених показників якості надання послуг з розподілу електричної енергії;
{Абзац сьомий пункту 1.2 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
прогнозний період ПРСР - п’ятирічний період, протягом якого ліцензіат планує розвиток системи розподілу;
{Абзац восьмий пункту 1.2 глави 1 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
прогнозний період інвестиційної програми (далі - прогнозний період) - період, протягом якого ліцензіат зобов’язаний виконати заходи ІП (як правило, перший календарний рік прогнозного періоду ПРСР).
{Абзац пункту 1.2 глави 1 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
Інші терміни, що використовуються в цьому Порядку, вживаються у значеннях, наведених у Законі України «Про ринок електричної енергії», Кодексі систем розподілу, затвердженому постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 310 (далі - Кодекс).
{Абзац десятий пункту 1.2 глави 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
1.3. Ліцензіат зобов’язаний використовувати кошти, визначені як джерело фінансування ІП, виключно на її виконання відповідно до графіка, визначеного ІП.
1.4. Розгляду питання про схвалення ПРСР та ІП передує їх відкрите обговорення на місцях згідно з Порядком проведення відкритого обговорення проектів рішень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженим постановою НКРЕКП від 30 червня 2017 року № 866.
1.5. Рішення про схвалення ПРСР та ІП або внесення змін до них приймається НКРЕКП на засіданні, що проводиться у формі відкритого слухання, шляхом всебічного та повного з’ясування позицій усіх учасників засідання після розгляду та опрацювання НКРЕКП ПРСР та ІП або запропонованих змін до них та наданих матеріалів згідно з вимогами цього Порядку.
{Абзац другий пункту 1.5 глави 1 виключено на підставі Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
2.1. Щорічно до НКРЕКП ліцензіатом надається ПРСР, розроблений згідно з вимогами розділу III Кодексу за формою, наведеною в додатку 1 до цього Порядку.
{Пункт 2.1 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021; в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
2.2. ПРСР має містити, зокрема:
1) інформацію по обладнанню ліцензіата щодо показників SAIDI на початок базового періоду з урахуванням даних форми звітності № 11-НКРЕКП-якість-розподіл (квартальна) «Звіт щодо показників надійності електропостачання», затвердженої постановою НКРЕКП від 12 червня 2018 року № 374, відсортовану за показником SAIDI від найвищого до найнижчого, з визначенням переліку заходів для виконання цільового завдання щодо досягнення показника SAIDI у першому році прогнозного періоду ПРСР, розрахованого відповідно до Порядку встановлення (формування) тарифів на послуги з розподілу електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 15 жовтня 2018 року № 1175;
2) запланований для виконання впродовж прогнозного періоду ПРСР перелік заходів з урахуванням інформації, визначеної в підпункті 1 цього пункту, та з урахуванням заходів з підвищення енергоефективності, передбачених Законом України «Про енергетичну ефективність»;
{Підпункт 2 пункту 2.2 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
3) інформацію щодо проектно-вишукувальних та будівельно-монтажних робіт для заходів, зазначених у підпункті 2 цього пункту (будівельно-монтажні роботи, як правило, виконуються в наступному році після проектно-вишукувальних робіт);
{Пункт 2.2 глави 2 доповнено новим підпунктом 3 згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
4) перелік та технічні дані основного обладнання трансформаторних підстанцій 20 кВ та вище;
{Пункт 2.2 глави 2 доповнено новим підпунктом 4 згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
5) перелік заходів щодо підвищення рівня напруги;
{Пункт 2.2 глави 2 доповнено новим підпунктом 5 згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
6) пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності проведення робіт по кожному розділу ПРСР, яка, у тому, числі повинна містити:
мету, обґрунтування необхідності та доцільності виконання запланованих заходів (робіт) у прогнозному періоді ПРСР;
посилання на нормативно-правові акти, які регламентують необхідність виконання таких заходів (робіт);
інформацію про схвалену, затверджену, погоджену належним чином проектно-кошторисну документацію (за наявності);
інформацію щодо проведення експертизи проектно-кошторисної документації (за наявності);
інформацію щодо заходів (робіт) із зазначенням їх етапів (обсягів) виконання, що заплановані до виконання у прогнозному періоді ПРСР (по заходах, що мають перехідний характер, зазначаються етапи (обсяги) виконання за роками із урахуванням фактичного виконання).
{Пункт 2.2 глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
2.3. Інформація в ПРСР та звіті щодо його виконання, яка викладена у числовому форматі, зазначається з точністю до двох цифр після коми, а якщо ціла частина числа дорівнює нулю - з точністю до двох значущих цифр після коми.
{Пункт глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021; із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
2.4. До ПРСР (як правило, для заходів першого року прогнозного періоду ПРСР) додаються відповідні обґрунтовувальні матеріали, що, зокрема, можуть містити акти, експертні звіти (висновки) щодо необхідності заміни відповідного обладнання, технічні паспорти, протоколи замірів (акти, відомості тощо), проектну документацію.
{Пункт глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021; із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
2.5. З метою обґрунтування запланованих витрат ліцензіата на прогнозний період, які спрямовуються на нове будівництво, реконструкцію, технічне переоснащення та інший розвиток основних фондів, активів ліцензіата, до НКРЕКП подається ІП за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку, що має передбачати першочергове виконання перехідних заходів з попередніх періодів.
Кількість перехідних заходів у складі ІП може бути, як правило, не більше трьох, за виключенням заходів, виконання яких протягом прогнозного періоду неможливо через режимні обмеження, що підтверджується наданням відповідних документів та розрахунків.
{Абзац другий пункту 2.5 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
{Пункт глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
2.6. Неподання ліцензіатом ПРСР та/або ІП відповідно до вимог нормативно-правових актів розглядається як порушення Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії, затверджених постановою НКРЕКП від 27 грудня 2017 року № 1470.
{Пункт глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
2.7. Джерела фінансування ПРСР та ІП формуються ліцензіатом з таких статей:
{Абзац перший пункту 2.7 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
прибуток на виробничі інвестиції або прибуток (обов’язкові реінвестиції);
запланований обсяг надходжень за перетоки реактивної електричної енергії;
частина від запланованого на прогнозний період обсягу прибутку, пов’язаного зі зменшенням фактичних технологічних витрат електричної енергії (для ліцензіатів, до яких застосовується методологія тарифоутворення «витрати +»), що виникають при її розподілі електричними мережами, порівняно з прогнозованими, розрахованого за фактичним балансом електричної енергії попереднього періоду та прогнозною ціною закупівлі технологічних витрат електричної енергії у прогнозному періоді. Фактичний баланс електричної енергії попереднього періоду розраховується відповідно до фактичних даних, наданих у формі звітності № 2а-НКРЕКП-розподіл електричної енергії (місячна) «Звітні дані про обсяги розподілу електричної енергії та технологічні витрати електричної енергії за 1 та 2 класами напруги», затвердженої постановою НКРЕКП від 20 грудня 2019 року № 2897, за друге півріччя року, який передує базовому та перше півріччя базового року (далі - дохід від небалансу ТВЕ).
Додатковими джерелами фінансування ІП можуть бути: прибуток (додаткові реінвестиції), плата за приєднання, залучені кошти (кредити, фінансова допомога), кошти, отримані від здійснення діяльності, пов'язаної та не пов'язаної з розподілом електричної енергії, дохід від небалансу ТВЕ та інші джерела відповідно до вимог чинного законодавства.
{Пункт глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
{Пункт 2.8 глави 2 виключено на підставі Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
2.8. ІП формується відповідно до розділів, визначених цим Порядком, із зазначенням обсягу фінансування по кожному з розділів (без урахування податку на додану вартість (далі - ПДВ)) та включає:
1) інформацію про прогнозний загальний техніко-економічний стан ліцензіата на дату закінчення чинної ІП з урахуванням заходів чинної ІП;
2) опис робіт, запланованих на прогнозний період;
3) перелік робіт, послуг, обладнання, матеріалів, апаратного та програмного забезпечення, запланованих для виконання або закупівлі у прогнозному періоді, з урахуванням наскрізної пріоритезації заходів у межах розділів ІП, з розбивкою на етапи (квартали) з фінансуванням відповідно до планових квартальних обсягів надходжень коштів. При визначенні пріоритезації заходів пріоритетнішим є захід, виконання якого є важливішим та/або має більший вплив на забезпечення підвищення рівня надійності, економічності, зниження технологічних витрат електричної енергії та поліпшення якості надання послуг з розподілу електричної енергії, та не враховувати заходи зі створення трансформаторної потужності, що включаються до ІП без зазначення конкретного місця встановлення (згідно з типовими проектами, блочно за відповідними потужностями з урахуванням статистичних даних тощо);
{Підпункт 3 пункту 2.8 глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
4) пояснювальну записку з обґрунтуванням необхідності проведення робіт по кожному розділу інвестиційної програми, яка містить, зокрема:
інформація щодо проведення відкритого обговорення на місцях з посиланням на відповідний протокол щодо відповідності заходів ІП наданому ПРСР ліцензіата та розробленому Плану заходів щодо підвищення достовірності даних для здійснення моніторингу якості послуг тощо;
інформація (фактичні та заплановані рівні показників) щодо якості електропостачання (комерційна якість послуг, надійність (безперервність) та якість електроенергії) та заходів, направлених на її підвищення, із зазначенням розміщення пристроїв фіксації/аналізу показників якості електричної енергії та планів щодо їх встановлення;
інформація щодо переліку об’єктів електромереж ліцензіата з найбільшими показниками SAIDI з урахуванням вимог, визначених у цій главі, відсортовану за показником SAIDI від найвищого до найнижчого, з визначенням переліку заходів та термінів їх виконання для забезпечення зниження цих показників;
інформація щодо фактичних та прогнозних витрат електричної енергії в системі розподілу та заходів, направлених на їх зниження за результатами реалізації ІП;
інформація щодо результатів виконання розроблених у попередні періоди ТЕО (у тому числі з підвищення енергоефективності роботи розподільчих мереж/компенсації реактивної потужності) та заплановані заходи щодо подальшої їх реалізації з детальним графіком виконання цих заходів;
інформація щодо виконання ліцензіатом заходів у частині забезпечення необхідного рівня потужності кінцевих користувачів, з урахуванням створення резерву потужності для забезпечення перспективного зростання споживання, відповідно до вимог чинних нормативних документів, зокрема ДБН, та заплановані заходи щодо подальшої їх реалізації з графіком виконання цих заходів;
інформація щодо впровадження та модернізації автоматизованих систем комерційного обліку електричної енергії ліцензіата;
обґрунтування пріоритезації включення до ІП заходів та їх відповідність програмам/концепціям розвитку ліцензіата;
обґрунтування заходів щодо підвищення рівня напруги;
мету виконання запланованих заходів (робіт) у прогнозному періоді;
обґрунтування необхідності та доцільності проведення заходів (робіт) за кожним розділом інвестиційної програми з описом існуючого технічного стану відповідних об'єктів та їх складових частин, зазначенням останньої дати проведення ремонтних робіт, терміну їх експлуатації, типу та характеристик;
посилання на нормативно-правові акти, які регламентують необхідність виконання таких заходів (робіт);
інформацію про схвалену, затверджену, погоджену належним чином проектно-кошторисну документацію та інші необхідні обґрунтовувальні матеріали по всіх заходах ІП;
інформацію щодо проведення експертизи проектно-кошторисної документації;
опис запланованого економічного ефекту від впровадження заходів (робіт) інвестиційної програми;
інформацію щодо заходів (робіт) із зазначенням їх етапів виконання, фізичних обсягів та вартості, що заплановані до виконання у прогнозному періоді (по заходах, що мають перехідний характер, зазначаються етапи виконання, фізичні обсяги та фінансування по роках із урахуванням фактичного виконання);
{Підпункт 4 пункту глави 2 в редакції Постанов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1030 від 11.06.2019, № 990 від 23.08.2022}
6) прогноз ліцензіата щодо зниження технологічних витрат та втрат електричної енергії за результатами реалізації ІП.
2.9. До ІП ліцензіатом додаються обґрунтовувальні матеріали до запланованих робіт та закупівель товарів, які, зокрема, мають містити:
{Абзац перший пункту 2.9 глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
1) проектно-кошторисну документацію з виконання відповідних робіт, розроблену та затверджену відповідно до вимог чинного законодавства. При цьому обсяги робіт та ресурсів (матеріалів, обладнання тощо) у кошторисній документації повинні бути підтверджені відповідними обсягами у затвердженій проектній частині;
{Абзац пункту 2.9 глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
2) експертні висновки щодо розгляду проектно-кошторисної документації відповідно до вимог чинного законодавства;
{Абзац пункту 2.9 глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
3) накази про затвердження відповідної проектно-кошторисної документації;
{Абзац пункту 2.9 глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
4) акти, експертні звіти (висновки) щодо необхідності заміни відповідного обладнання, технічні паспорти, протоколи замірів (акти, відомості тощо), протоколи випробувань та вимірювань, відповідні технічні завдання на проектування та інші матеріали;
{Абзац пункту 2.9 глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
5) цінові (комерційні) пропозиції (прайси) виробників або їх офіційних представників в Україні, результати публічної закупівлі;
{Абзац пункту 2.9 глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
6) відповідні програми/концепції розвитку, що містять перелік запланованих за роками заходів.
{Абзац пункту 2.9 глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
Також до ІП додається зведений реєстр номенклатури обладнання та матеріалів (відповідно до довідника, розміщеного на офіційному веб-сайті НКРЕКП), які заплановані для закупівлі протягом прогнозного періоду та/або фактично здійснені протягом базового періоду, з кількісними та вартісними показниками.
{Пункт глави 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1030 від 11.06.2019}
2.10. Числова інформація в ІП та звітах щодо її виконання зазначається з точністю до двох цифр після коми, а якщо ціла частина числа дорівнює нулю - з точністю до двох значущих цифр після коми.
2.11. Ліцензіат може передбачити в ІП кошти для розробки проектів на виконання робіт, що заплановані до реалізації в наступному календарному році.
{Пункт 2.11 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
2.12. Обсяги інвестицій визначаються ліцензіатом виходячи з технічного стану основних фондів, підтвердженого технічним оглядом та відповідною технічною документацією, та інших активів ліцензіата, принципів економічної доцільності запровадження відповідних заходів, а також з урахуванням впливів цих заходів на рівень тарифів на розподіл електричної енергії.
{Пункт 2.12 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
2.13. Планування фінансування розділів ІП повинно здійснюватися ліцензіатом з урахуванням, зокрема, необхідності забезпечення належного рівня якості, безпеки та надійності електропостачання на довгостроковий період, підвищення енергоефективності розподільних електричних мереж, управління попитом та можливостей використання розподіленої генерації, забезпечення кібербезпеки об'єктів системи розподілу, а також доцільності, необхідності та можливості використовувати установки зберігання енергії.
Під час розробки проектно-кошторисної документації з будівництва електричних мереж ліцензіат зобов'язаний визначати характеристики технічних засобів на вводі об'єкта побутового споживача, що обмежують розподіл електричної енергії споживачу у межах дозволеної до використання (договірної) потужності електроустановки, але не нижче величини, визначеної діючими Державними будівельними нормами «Проектування електрообладнання об'єктів цивільного призначення».
{Пункт глави 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 475 від 17.03.2021}
{Пункт глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1030 від 11.06.2019, № 990 від 23.08.2022}
2.14. Заходи з проектування нового будівництва, реконструкції та технічного переоснащення електричних мереж 0,38 - 20 кВ мають включатися до складу заходів ІП зі строком виконання I-III квартали прогнозного періоду та виконуватись відповідно до зазначених термінів.
{Главу 2 доповнено новим пунктом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
2.15. Заходи зі створення трансформаторної потужності рівня напруги 10(6)/0,4 кВ для реалізації стандартних приєднань (якщо ця потужність не є складовою лінійної частини окремого приєднання) можуть включатися до ІП та виконуються згідно з вимогами цього Порядку незалежно від джерел фінансування відповідних заходів.
{Главу 2 доповнено новим пунктом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
2.16. Фінансування робіт з проведення будівництва, реконструкції, технічного переоснащення об’єктів ліцензіата включається до ІП за наявності необхідних для цього проектів, розроблених та затверджених відповідно до вимог чинного законодавства.
2.17. Ціни закупівель, які застосовуються при формуванні ІП, є орієнтовними. Остаточна ціна закупівель визначається ліцензіатом на конкурентних засадах відповідно до вимог чинного законодавства про здійснення закупівель.
2.18. Розгляд та схвалення заходів ІП за розділами: заходи зі зниження нетехнічних витрат електричної енергії; впровадження та розвиток автоматизованих систем диспетчерського управління (АСДУ); впровадження та розвиток інформаційних технологій; впровадження та розвиток систем зв’язку здійснюється НКРЕКП за наявності таких документів:
{Абзац перший пункту 2.18 глави 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
відповідних концепцій розвитку, що містять переліки запланованих за роками заходів та проектів (у тому числі заходів з кібербезпеки);
{Абзац другий пункту глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1030 від 11.06.2019}
проектно-кошторисної документації з виконання відповідних робіт, розробленої та затвердженої відповідно до вимог чинного законодавства або статуту проекту з техніко-економічним обґрунтуванням. При цьому обсяги робіт та ресурсів (матеріалів, обладнання тощо) у кошторисній документації повинні бути підтверджені відповідними обсягами у затвердженій проектній частині;
{Абзац третій пункту 2.18 глави 2 в редакці Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
наказів про затвердження відповідної проектно-кошторисної документації;
{Пункту 2.18 глави 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
експертних висновків щодо розгляду проектно-кошторисної документації відповідно до вимог чинного законодавства;
{Пункту 2.18 глави 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
актів, експертних звітів (висновків) щодо необхідності заміни відповідного обладнання, відповідних технічних завдань на проектування;
{Пункту 2.18 глави 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
цінових (комерційних) пропозицій (прайсів) виробників або їх офіційних представників в Україні, результатів публічної закупівлі;».
{Пункту 2.18 глави 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
програми модернізації вузлів обліку електричної енергії по точках комерційного обліку всіх типів, по яких оператор системи розподілу є стороною, відповідальною за точку комерційного обліку.
{Пункт глави 2 доповнено новим абзацом згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
2.19. Технічні завдання на впровадження та технічні переоснащення автоматизованих систем комерційного обліку електричної енергії на ринку електричної енергії України, а також програми технічного переоснащення вузлів обліку електричної енергії по точках комерційного обліку всіх типів, по яких оператор системи розподілу є стороною, відповідальною за точку комерційного обліку, мають бути погоджені оператором системи передачі (в ролі Адміністратора комерційного обліку).
{Пункт глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
2.20. На титульній сторінці всіх примірників схваленої ІП зазначаються реквізити:
документа(ів), яким(и) ІП затверджена відповідно до статуту ліцензіата;
висновку центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, щодо пріоритетності технічних рішень для розвитку систем розподілу, передбачених проектом ІП;
постанови НКРЕКП, якою схвалено ІП.
Зазначені відмітки підписуються керівником ліцензіата або уповноваженою ним особою та скріплюються печаткою ліцензіата (за наявності).
Сторінки ІП повинні бути прошиті, прошнуровані, пронумеровані та скріплені підписом керівника ліцензіата або уповноваженої ним особи та скріплені печаткою ліцензіата (за наявності).
{Пункт глави 2 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
2.21. Матеріали, що надаються як обґрунтування ПРСР та ІП, повинні бути підписані керівником ліцензіата або уповноваженою ним особою та скріплені печаткою (за наявності).
3. Порядок розгляду та схвалення ПРСР та ІП
3.1. ПРСР на прогнозний період подається на розгляд відповідно до затвердженого НКРЕКП графіка та з урахуванням вимог розділу III Кодексу.
{Пункт 3.1. глави 3 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
3.2. ІП на прогнозний період подається на розгляд відповідно до затвердженого НКРЕКП графіка, але не пізніше ніж за 2 місяці до дати закінчення дії попередньої ІП.
3.3. ІП ґрунтується на ПРСР, оформлюється з дотриманням вимог цього Порядку та затверджується у порядку, встановленому установчими документами ліцензіата.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики, надає до НКРЕКП висновок з відповідним обґрунтуванням щодо пріоритетності технічних рішень для розвитку систем розподілу, передбачених проектами ІП операторів систем розподілу, відповідно до графіка, затвердженого НКРЕКП згідно з пунктом 3.2 цього Порядку.
{Пункт 3.3 глави 3 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
3.4. ІП та відповідні обґрунтовувальні матеріали, оформлені з урахуванням вимог цього Порядку, подаються для опрацювання до апарату НКРЕКП та центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) у галузі електроенергетики, в електронній формі та, за вимогою, на паперових носіях.
{Абзац перший пункту 3.3 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021; в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
ІП розглядаються відповідним підрозділом апарату НКРЕКП на предмет їх оформлення, затвердження та погодження, наявності відповідного обґрунтування окремих розділів та ПРСР/ІП в цілому відповідно до вимог цього Порядку.
{Абзац другий пункту 3.3 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021, № 990 від 23.08.2022}
У разі встановлення невідповідності ПРСР/ІП вимогам цього Порядку в частині оформлення, затвердження та погодження вони до розгляду не приймаються, про що письмово повідомляється ліцензіату.
{Абзац третій пункту 3.3 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
У разі наявності зауважень та пропозицій до ПРСР/ІП НКРЕКП письмово інформує ліцензіата.
{Абзац четвертий пункту 3.3 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
Додаткові пояснення, обґрунтування та пропозиції ліцензіата приймаються НКРЕКП протягом 10 робочих днів з дня отримання ліцензіатом зауважень та пропозицій НКРЕКП.
3.5. У разі відсутності у НКРЕКП зауважень до ПРСР/ІП або відсутності у ліцензіата пропозицій, додаткових пояснень та обґрунтувань щодо зауважень та пропозицій НКРЕКП до ПРСР/ІП питання про схвалення ПРСР/ІП виноситься на засідання НКРЕКП у формі відкритого слухання.
{Пункт 3.5 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
3.6. Якщо ліцензіат протягом 10 робочих днів з дня отримання зауважень та пропозицій НКРЕКП до ІП надає відповідні пропозиції, додаткові пояснення та обґрунтування, ІП повторно розглядається відповідним підрозділом апарату НКРЕКП, після чого питання про схвалення ІП виноситься на засідання НКРЕКП.
3.7. Після прийняття рішення про схвалення ІП проектна документація та обґрунтовувальні матеріали до неї, надані ліцензіатом, а також робочі примірники ІП повертаються ліцензіату та зберігаються у нього не менше 3 років після закінчення строку дії відповідної ІП та мають бути надані НКРЕКП за її запитом для виконання покладених на неї завдань.
3.8. Якщо під час розгляду в НКРЕКП ПРСР/ІП виникають питання, що потребують проведення експертизи, розгляд ПРСР/ІП призупиняється на період, необхідний для проведення такої експертизи, про що НКРЕКП письмово повідомляє ліцензіата протягом 5 днів з дня прийняття рішення НКРЕКП щодо проведення такої експертизи.
{Абзац перший пункту 3.8 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
У разі визнання НКРЕКП на засіданні, що проводиться у формі відкритого слухання, недостатності обґрунтування окремих розділів/заходів ПРСР/ІП НКРЕКП або ліцензіат може ініціювати проведення експертизи зазначених розділів ПРСР/ІП, окремих заходів.
{Абзац другий пункту 3.8 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
За результатами експертизи спірні питання розглядаються на засіданні НКРЕКП.
3.9. У разі визнання на засіданні у формі відкритого слухання НКРЕКП необґрунтованими окремих розділів ПРСР/ІП або їх складових ці розділи чи їх складові ліцензіату пропонується виключити, а кошти, передбачені на їх фінансування, можуть бути вилучені зі структури тарифу або перерозподілені ліцензіатом між іншими розділами ПРСР/ІП за пропозицією НКРЕКП.
{Пункт 3.9 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
3.10. Ліцензіат забезпечує достовірність інформації, наданої до НКРЕКП у складі ПРСР, ІП, звітів щодо виконання ПРСР та ІП, обґрунтовувальних матеріалів до ПРСР та ІП, а також інформації, що надається у відповідь на окремі запити НКРЕКП тощо.
{Пункт 3.10 глави 3 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
3.11. Схвалений НКРЕКП ПРСР протягом 10 календарних днів надається в електронній формі (у файлах Word, Excel та скан-копія у форматі pdf) на електронну адресу НКРЕКП energo3@nerc.gov.ua та на офіційну адресу із накладенням кваліфікованого електронного підпису, а також на офіційну електронну адресу центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в електроенергетичному комплексі, центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) у галузі електроенергетики, та оператора системи передачі.
{Пункт 3.11 глави 3 доповнено новим абзацом першим згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021; в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
Схвалена НКРЕКП ІП оформлюється ліцензіатом у трьох примірниках. Протягом 10 календарних днів один примірник та його копія в електронній формі надаються до апарату НКРЕКП, другий примірник та його копія в електронній формі - до територіального підрозділу НКРЕКП у відповідному регіоні, третій залишається у ліцензіата. Копія ІП в електронній формі (у файлах Word, Excel та скан-копія у форматі pdf) надається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері нагляду (контролю) у галузі електроенергетики.
{Абзац другий пункту 3.11 глави 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021; в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
Електронна форма схваленої НКРЕКП ІП оприлюднюється відповідним ліцензіатом шляхом розміщення на своєму офіційному веб-сайті в мережі Інтернет протягом 5 робочих днів з дня прийняття рішення НКРЕКП про схвалення ІП та зберігається на ньому протягом строку дії ІП та не менше 3 років після його закінчення.
3.12. При виникненні потреби у виконанні робіт у зв'язку з особливими обставинами, яких ліцензіат не міг передбачити, у тому числі робіт, пов'язаних з ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, ліцензіат має право за власною ініціативою, як правило, протягом місяця за підсумками першого та другого кварталу та/або не пізніше 30 вересня звернутися до НКРЕКП з пропозицією щодо внесення змін до схвалених ПРСР/ІП, оформлених та обґрунтованих відповідно до вимог цього Порядку.
{Абзац перший пункту 3.12 глави 3 в редакції Постанов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1030 від 11.06.2019, № 990 від 23.08.2022}
Зміни до ПРСР та ІП розглядаються НКРЕКП на загальних підставах відповідно до визначеної цим Порядком процедури розгляду та схвалення ПРСР/ІП. При цьому пояснювальна записка до запропонованих змін, зокрема, повинна містити обґрунтування необхідності коригування заходів, вилучення та включення додаткових заходів до схваленої ІП.
{Абзац другий пункту 3.12 глави 3 в редакції Постанов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
Питання про внесення змін до ПРСР/ІП розглядаються НКРЕКП на засіданнях, які проводяться у формі відкритих слухань.
{Назва глави із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
4.1. Ліцензіат зобов'язаний виконувати схвалену НКРЕКП ІП в повному обсязі відповідно до запланованих етапів, обсягів робіт у кількісному вираженні, джерел та обсягів фінансування у вартісному вираженні, у тому числі для заходів, які мають перехідний характер.
{Пункт 4.1 глави 4 в редакції Постанов Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021, № 990 від 23.08.2022}
4.2. Виконаними вважаються заходи ІП, щодо яких здійснено повне фінансування та активи по яких введені в експлуатацію у термін до 31 грудня прогнозного періоду відповідної ІП, що підтверджено такими документами:
1) для матеріальних активів (у тому числі інших необоротних матеріальних активів):
акт введення в експлуатацію основних засобів;
акт приймання-здавання технічно переоснащених або замінених складових частин об'єктів електричних мереж;
2) для нематеріальних активів:
акт введення в господарський оборот об’єкта права інтелектуальної власності у складі нематеріальних активів.
Заходи з розробки проектно-кошторисної документації вважаються виконаними протягом прогнозованого періоду, якщо за результатами їх виконання складено акт приймання-передачі виконаної проектно-кошторисної документації на об’єкт у термін до 31 грудня цього періоду та щодо яких здійснено повне фінансування.
Заходи ІП мають виконуватися ліцензіатами з дотриманням вимог законодавства у сфері регулювання містобудівної діяльності.
Перехідні заходи ІП вважаються виконаними протягом прогнозованого періоду, якщо за результатами їх виконання складено акти виконаних робіт та/або акти приймання-передачі, здійснено оплату відповідно до цих актів на умовах, передбачених схваленою ІП.
{Пункт 4.2 глави 4 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021, № 990 від 23.08.2022}
4.3. При неповному виконанні ліцензіатом ІП за звітний період надалі першочергово здійснюється фінансування заходів з будівництва, технічного переоснащення і реконструкції електричних мереж та обладнання, заходів з виконання Плану заходів щодо забезпечення достовірності даних для здійснення моніторингу якості послуг і заходів зі зниження та/або недопущення понаднормативних витрат електричної енергії з обов’язковим урахуванням пріоритезації заходів.
{Пункт 4.3 глави 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 990 від 23.08.2022}
4.4. При зміні (збільшенні або зменшенні) вартості виконання заходів, передбачених схваленою ІП, до 5 % ліцензіат може самостійно зробити перерозподіл фінансування між цими заходами в межах одного розділу за умови незмінності фізичних обсягів цих заходів.
4.5. У випадку фактичного збільшення надходження коштів відповідно до визначених джерел фінансування ліцензіат ініціює процедуру внесення відповідних змін до ІП згідно з цим Порядком у частині збільшення джерел фінансування та доповнення запланованих заходів.
4.6. Профінансованими вважаються заходи ІП, щодо яких здійснено фактичну оплату грошовими коштами.
4.7. У разі недофінансування заходів ІП базового періоду з причин, незалежних від ліцензіата, ліцензіат може продовжити фінансування цих заходів до 20 числа місяця, наступного після закінчення періоду дії цієї ІП, за рахунок коштів, отриманих як джерело фінансування ІП базового періоду.
4.8. Об’єкти (заходи), які були профінансовані ліцензіатом, але не передбачені схваленою ІП або передбачені схваленою ІП у меншій кількості, не враховуються як виконання ІП, крім випадків відхилення не більше ніж ± 5 % від схвалених фізичних обсягів по лінійних об’єктах електричних мереж 0,4-20 кВ, з відповідним внесенням змін до проектно-кошторисної документації.
4.9. Ліцензіати при виконанні ІП зобов’язані проводити закупівлю нового сучасного високотехнологічного обладнання, виконаного із якісних матеріалів, що не було у використанні та щодо якого зберігаються гарантійні зобов’язання виробників або їх офіційних представників, крім випадків придбання цілісних майнових комплексів об’єктів електроенергетики при наданні належного обґрунтування.
5. Порядок надання звітів щодо виконання ПРСР та ІП
5.1. Звіт щодо виконання ПРСР формується відповідно до вимог глави 3.6 розділу III Кодексу та додатка 3 до цього Порядку і надається ліцензіатом в електронній формі (у файлі Excel та скан-копія у форматі pdf) на електронну адресу НКРЕКП energo3@nerc.gov.ua та на офіційну адресу із накладанням кваліфікованого електронного підпису, а також на офіційну електронну адресу оператора системи передачі.
У звіті щодо виконання ПРСР має бути відображена інформація щодо усіх заходів, запланованих схваленим НКРЕКП ПРСР, а також заходів з нового будівництва, реконструкції, технічного переоснащення об'єктів системи розподілу, розвитку основних фондів, активів ліцензіата, що профінансовані оператором системи розподілу поза ПРСР, зокрема при виконанні заходів з приєднання.
{Пункт 5.1 глави 5 в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
5.2. Звіт щодо виконання ІП, оформлений згідно з додатком 4 до цього Порядку, в електронній формі (у форматі Excel та скан-копія у форматі pdf) надається ліцензіатом на електронну адресу НКРЕКП energo1@nerc.gov.ua та на паперових носіях до апарату НКРЕКП і територіального підрозділу НКРЕКП у відповідному регіоні щокварталу та за підсумками року не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним періодом.
{Абзац перший пункту 5.2 глави 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 1030 від 11.06.2019; в редакції Постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
Сторінки звіту щодо виконання ІП нумеруються, прошнуровуються, кількість прошнурованих аркушів завіряється підписом керівника ліцензіата або уповноваженої ним особи та скріплюється печаткою ліцензіата (за наявності).
5.3. У разі неповного виконання ІП до звіту надається пояснювальна записка щодо причин неповного виконання по кожному невиконаному заходу.
{Абзац перший пункту 5.3 глави 5 із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
5.4. Відповідальність за недостовірність даних, наданих у документах, зокрема щодо обґрунтування заходів ПРСР і ІП та звітів щодо їх виконання, несе ліцензіат.
Якщо ліцензіат виявив у наданих звітах щодо виконання ПРСР та ІП помилку, він має письмово проінформувати про це НКРЕКП.
Вказана інформація буде перевірена НКРЕКП під час здійснення відповідного заходу державного контролю дотримання ліцензіатами ліцензійних умов з розподілу електричної енергії. У разі підтвердження такої інформації за результатами перевірки НКРЕКП в межах компетенції приймає відповідне рішення, а ліцензіат зобов’язаний надати уточнений звіт.
Надання уточнених звітів у іншому випадку не допускається.
{Главу 5 доповнено новим пунктом 5.4 згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
5.5. Електронна форма звіту щодо виконання ІП оприлюднюється ліцензіатом шляхом розміщення на своєму офіційному веб-сайті в мережі Інтернет не пізніше 25 числа місяця, наступного за звітним періодом, та зберігається на ньому не менше 3 років.
5.6. Контроль за виконанням ліцензіатом ПРСР та ІП здійснюється шляхом аналізу відповідним структурним підрозділом апарату НКРЕКП та територіальним підрозділом НКРЕКП у відповідному регіоні звітів щодо виконання ПРСР та ІП і проведення планових та позапланових перевірок діяльності ліцензіата НКРЕКП.
Додаток 1 |
ПЛАН
розвитку системи розподілу
{Порядок доповнено новим додатком 1 згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021; із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 936 від 16.08.2022, № 990 від 23.08.2022}
Додаток 2 |
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановами Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021, № 936 від 16.08.2022, № 990 від 23.08.2022}
Додаток 3 |
ЗВІТ
щодо виконання Плану розвитку системи розподілу
{Порядок доповнено новим додатком 3 згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021}
Додаток 4 |
ЗВІТ
щодо виконання інвестиційної програми
{Додаток із змінами, внесеними згідно з Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 955 від 09.06.2021, № 990 від 23.08.2022}