open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Чинна

ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ

НАКАЗ

18.10.2018  № 1329


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 листопада 2018 р.
за № 1344/32796

Про затвердження Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об’єкта приватизації в органі приватизації

Відповідно до статті 27 Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна» НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об’єкта приватизації в органі приватизації, що додається.

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ Фонду державного майна України від 07 квітня 2005 року № 878 «Про затвердження Порядку оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об’єкта приватизації у державному органі приватизації», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26 квітня 2005 року за № 436/10716 (із змінами).

3. Управлінню контролю постприватизаційних процесів Департаменту внутрішнього аудиту та контролю забезпечити подання цього наказу в установленому законодавством порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

В.о. Голови Фонду

В. Трубаров

ПОГОДЖЕНО:


Голова Державної регуляторної служби України


В.о. Виконавчого директора
Асоціації міст України


Заступник голови -
Керівник Виконавчої дирекції
Всеукраїнської асоціації сільських та селищних рад


Заступник голови
Секретаріату Української асоціації
районних та обласних рад





К. Ляпіна




В.В. Сидоренко






М.С. Поєдинок






І.Б. Кордуба


ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Фонду державного
майна України
18 жовтня 2018 року № 1329


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
27 листопада 2018 р.
за № 1344/32796

ПОРЯДОК
оскарження результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу об’єкта приватизації в органі приватизації

I. Загальні положення

1. Цей Порядок визначає процедуру оскарження власником об’єкта приватизації, придбаного за договором купівлі-продажу (далі - власник об’єкта приватизації), результатів перевірки виконання умов договору купівлі-продажу, здійсненої органом приватизації.

2. Цей Порядок розроблено з метою створення для власника об’єкта приватизації можливості врегулювання спірних питань, пов’язаних незгодою власника об’єкта приватизації з результатами перевірки виконання умов договору купівлі-продажу, в органі приватизації попередньо перед ужиттям інших передбачених законодавством заходів щодо захисту своїх прав.

Цей Порядок не забороняє заявнику вживати інших заходів щодо захисту своїх прав згідно із законодавством без звернення до органу приватизації.

3. Предметом оскарження згідно з цим Порядком можуть бути як зміст окремих розділів, так і загальні висновки, викладені в акті перевірки.

II. Порядок подання заяви

1. Заява подається заявником до органу приватизації, що здійснив перевірку, не пізніше 10 днів з дати отримання ним акта перевірки, оформленого у встановленому законодавством порядку.

2. Заява викладається у письмовій формі, надсилається до органу приватизації поштою або подається через уповноваженого представника.

У заяві зазначаються:

найменування юридичної особи - заявника (прізвище, ім’я, по батькові фізичної особи - заявника) та адреса, на яку необхідно надіслати рішення (відповідь);

дата акта перевірки, що оскаржується, прізвище, ім’я, по батькові та посада особи, яка його склала;

суть порушеного питання, обґрунтування незгоди з висновками, викладеними в акті перевірки;

перелік документів, які власник об’єкта приватизації вважає за доцільне додати до заяви.

3. Заяву підписує власник об’єкта приватизації або уповноважена ним особа.

4. Якщо заяву подає уповноважений представник від імені власника об’єкта приватизації, до неї додається довіреність, оформлена згідно із законодавством.

5. Заява, оформлена без дотримання вимог, визначених цим розділом, повертається заявникові листом органу приватизації із зазначенням причини повернення в 15-денний строк з дати її надходження до органу приватизації. Лист органу приватизації надсилається на адресу, зазначену у заяві, з повідомленням про вручення. Власник об’єкта приватизації має право на повторне подання до органу приватизації доопрацьованих документів. Строк, протягом якого власник об’єкта приватизації має право доопрацювати документи і повторно подати їх до органу приватизації, визначається у листі органу приватизації залежно від кожного конкретного випадку, але не менше 10 днів з дати отримання адресатом листа органу приватизації. Якщо строк не визначено, він становить 15 днів з дати отримання адресатом листа органу приватизації.

6. Повторний розгляд заяви органом приватизації здійснюється згідно з цим Порядком.

7. Заява, подана після завершення перебігу строку для оскарження акта перевірки, повертається власнику об’єкта приватизації листом органу приватизації в 15-денний строк з дати її надходження до органу приватизації.

8. Орган приватизації має право продовжити строк оскарження акта перевірки за умови надання власником об’єкта приватизації документального підтвердження причин пропущення цього строку.

III. Розгляд заяви в органі приватизації

1. Попередній розгляд заяви здійснює підрозділ органу приватизації, до функціональних обов’язків якого належить контроль за виконанням умов договорів купівлі-продажу, у 15-денний строк з дати отримання органом приватизації належним чином оформлених документів. У разі прийняття рішення про задоволення заяви у повному обсязі власнику об’єкта приватизації із супровідним листом з повідомленням про вручення на адресу, зазначену у заяві, надсилається відповідне рішення органу приватизації.

2. У разі неможливості прийняти рішення про задоволення заяви у повному обсязі під час попереднього її розгляду подальший розгляд заяви здійснює комісія органу приватизації з розгляду заяв про оскарження результатів перевірок виконання умов договорів купівлі-продажу об’єктів приватизації (далі - комісія), про що власника об’єкта приватизації повідомляють листом.

3. Персональний склад комісії затверджується наказом органу приватизації. До складу комісії входить не менше 5 осіб. Засідання комісії вважається правомочним за присутності двох третин її складу.

4. Розгляд заяви здійснюється комісією протягом 10 робочих днів з дня отримання головою комісії пропозиції про винесення питання на розгляд комісії.

За потреби власник об’єкта приватизації або уповноважена ним особа та особа, яка здійснила перевірку, мають право брати участь у засіданні комісії.

5. Рішення комісії приймається простою більшістю голосів присутніх на засіданні членів комісії.

6. За результатами розгляду комісія приймає одне з таких рішень:

скасувати у певній частині висновки, викладені в акті перевірки, та призначити додаткову (повторну) перевірку й особу, яка її здійснюватиме;

скасувати у певній частині висновки, викладені в акті перевірки, без призначення додаткової (повторної) перевірки;

скасувати акт перевірки повністю, призначити додаткову (повторну) перевірку й особу, яка її здійснюватиме;

залишити акт перевірки без змін.

7. Рішення комісії оформлюється протоколом, який підписується всіма присутніми на засіданні членами комісії та затверджується наказом органу приватизації.

8. Про прийняте рішення власник об’єкта приватизації повідомляється протягом п’яти робочих днів з дати його прийняття листом органу приватизації з повідомленням про вручення, що надсилається на адресу, зазначену у заяві. Датою вручення рішення (відповіді) власнику об’єкта приватизації вважається дата, зазначена працівником поштового зв’язку на повідомленні про вручення поштового відправлення.

Директор Департаменту
внутрішнього аудиту
та контролю





Л. Вєлєва

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: