Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору
Відповідно до частини сьомої статті 20 Бюджетного кодексу України Кабінет Міністрів України постановляє:
Затвердити Порядок використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору, що додається.
ПОРЯДОК
використання коштів, передбачених у державному бюджеті для здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору
1. Цей Порядок визначає механізм використання коштів, передбачених МІП у державному бюджеті за програмою “Здійснення заходів у сфері захисту національного інформаційного простору” (далі - бюджетні кошти).
2. Головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем програми є МІП.
3. Бюджетні кошти спрямовуються на захист національного інформаційного простору, зокрема на:
1) розроблення моделі інформаційного продукту графічного характеру, а також сценаріїв аудіо- та відеоінформаційної продукції, сценаріїв заходів;
2) розміщення інформації, спрямованої на забезпечення захисту національного інформаційного простору, у провідних світових та вітчизняних засобах масової інформації, Інтернеті та друкованих виданнях;
з перекладу на іноземні мови готової інформаційної продукції (статей, книжкових видань, літературних творів, інформаційних відеосюжетів) та розміщення її в засобах масової інформації;
у сфері формування та вивчення громадської думки;
у сфері пошуку та обробки інформаційних даних, моніторингу інформаційного поля, розроблення, підтримки та наповнення баз даних інформаційного характеру, добирання фактів або інформації;
з виробництва та доставки інформаційних стендів для розміщення в органах влади, установах та організаціях інформаційної продукції;
4) виробництво та поствиробництво соціальної реклами, широкоформатної поліграфічної, цифрової, аудіо- та відеоінформаційної продукції;
5) проведення та організацію конференцій, засідань за круглим столом (в частині оплати послуг з оренди приміщень, забезпечення учасників необхідними матеріалами та інших послуг, безпосередньо пов’язаних з проведенням заходів);
6) розповсюдження та демонстрування широкоформатної поліграфічної, цифрової, аудіо- та відеоінформаційної продукції;
7) проведення комплексних заходів інформаційного характеру (в тому числі розроблення стратегії, визначення цільової аудиторії, вибір комунікаційних інструментів).
4. Розподіл бюджетних коштів у розрізі заходів, зазначених у пункті 3 цього Порядку, здійснюється згідно з планом заходів щодо захисту національного інформаційного простору (далі - план заходів), затвердженого МІП.
МІП подає Мінфіну план заходів у двотижневий строк після його затвердження.
Для проведення кожного заходу МІП видається наказ, у якому зазначаються найменування заходу, його виконавець, дата і місце проведення, сума витрат на підготовку та проведення.
До наказу додається кошторис витрат, пов’язаних з підготовкою та проведенням заходу, з відповідними розрахунками та обґрунтуванням.
МІП подає щокварталу до 20 числа Мінфіну інформацію про виконання плану заходів.
5. Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в установленому законом порядку.
Попередня оплата таких товарів, робіт і послуг проводиться з урахуванням положень бюджетного законодавства.
За результатами проведення процедури закупівлі МІП укладає в установленому порядку з переможцем процедури закупівлі (далі - виконавець) договір про закупівлю товарів, робіт і послуг. До договору включаються вимоги, зокрема щодо:
недопущення включення до собівартості робіт і послуг витрат, які безпосередньо не пов’язані з виконанням таких робіт і наданням послуг, або необґрунтованого збільшення їх вартості;
забезпечення надання до закінчення календарного року послуг в обсязі, передбаченому договором;
відповідальність виконавця за порушення строків виконання умов договору;
можливість коригування визначеної у ньому суми у разі зменшення бюджетних призначень;
застосування штрафних санкцій за невиконання або несвоєчасне виконання виконавцем зобов’язань.
Невід’ємною частиною договору є кошторис витрат з необхідними розрахунками і обґрунтуваннями, затверджений виконавцем.
Остаточні розрахунки за товари, роботи і послуги здійснюються згідно з умовами договору на підставі актів приймання-передачі поставлених товарів, виконаних робіт та наданих послуг з наданням виконавцями завірених копій первинних бухгалтерських документів, які підтверджують фактично понесені витрати, включені в акти приймання-передачі поставлених товарів, виконаних робіт та наданих послуг.
6. Не допускається спрямування бюджетних коштів на:
придбання товарів, виконання робіт, надання послуг, не пов’язаних із здійсненням заходів, зазначених у пункті 3 цього Порядку;
здійснення видатків, що передбачені іншими бюджетними програмами;
придбання основних засобів (меблів, оргтехніки, комп’ютерів, транспортних засобів тощо), а також на утримання установ, підприємств, громадських об’єднань;
здійснення заходів, метою яких є отримання прибутку.
Головний розпорядник бюджетних коштів забезпечує цільове та ефективне використання бюджетних коштів.
7. Використання бюджетних коштів здійснюється з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 1 березня 2014 р. № 65 “Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету” (Офіційний вісник України, 2014 р., № 22, ст. 683).
8. Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік зобов’язань в органах Казначейства та операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів, здійснюються в установленому законодавством порядку.
9. Складення та подання звітів про виконання паспорта бюджетної програми, фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.