МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
04.01.2013 N 44/5
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
8 січня 2013 р.
за N 70/22602
Про внесення зміндо деяких нормативно-правових актів
Міністерства юстиції України
щодо обігу бланків суворої звітності
Відповідно до пункту 9 розділу I Закону України від 2 жовтня
2012 року N 5316-VI ( 5316-17 ) "Про внесення змін до деяких
законодавчих актів України щодо виготовлення документів та бланків
документів суворого обліку або звітності", пункту 3 частини
одинадцятої статті 12, пунктів 2, 3 частини десятої статті 14
Закону України "Про громадські об'єднання" ( 4572-17 ) та пункту 1
Положення про Міністерство юстиції України, затвердженого Указом
Президента України від 6 квітня 2011 року N 395 ( 395/2011 ),
Н А К А З У Ю:
1. Внести до Положення про здійснення державного нагляду за
дотриманням законодавства у сфері державної реєстрації юридичних
осіб та фізичних осіб - підприємців, затвердженого наказом
Міністерства юстиції України від 14 жовтня 2011 року N 3175/5
( z1202-11 ), зареєстрованого у Міністерстві юстиції України
18 жовтня 2011 року за N 1202/19940, таку зміну: абзац шостий підпункту 6.2.2 пункту 6.2 розділу VI виключити. У зв'язку з цим абзаци сьомий-десятий вважати відповідно
абзацами шостим-дев'ятим.
2. Затвердити Зміни до Інструкції про порядок замовлення,
постачання, обліку та звітності щодо витрачання бланків виписки,
витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців ( z0199-12 ), затвердженої наказом
Міністерства юстиції України від 9 лютого 2012 року N 225/5
( z0198-12 ), зареєстрованої у Міністерстві юстиції України
9 лютого 2012 року за N 198/20511 (із змінами), що додаються.
3. Департаменту взаємодії з органами влади (Зеркаль О.В.)
подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу
Президента України від 3 жовтня 1992 року N 493 ( 493/92 ) "Про
державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших
органів виконавчої влади".
4. Державній реєстраційній службі України (Єфіменко Л.В.)
забезпечити доопрацювання державним підприємством
"Інформаційно-ресурсний центр" (Кирик Ю.Г.) програмних засобів
ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних
осіб - підприємців з урахуванням вимог цього наказу.
5. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного
опублікування.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на директора
Департаменту взаємодії з органами влади Зеркаль О.В.
Перший заступник Міністра І.І.Ємельянова
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державної
реєстраційної служби України Л.В.Єфіменко
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства
юстиції України
04.01.2013 N 44/5
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
8 січня 2013 р.
до Інструкції про порядок замовлення,
постачання, обліку та звітності щодо витрачання
бланків виписки, витягу та довідки з Єдиного
державного реєстру юридичних осіб
та фізичних осіб - підприємців
( z0199-12 )
1. У пункті 2.1 розділу II слова ", яке має право на
виготовлення документів суворої звітності відповідно до
законодавства" виключити.
2. У розділі III:
2.1. Пункт 3.1 після слів "Замовниками бланків є" доповнити
словами "органи виконавчої влади, на які відповідно до
законодавства покладені повноваження з питань реєстрації
громадських об'єднань (далі - уповноважений орган з питань
реєстрації),".
2.2. У пункті 3.4 слова "та обігу документів суворої
звітності" виключити.
3. У розділі IV:
3.1. У пункті 4.1: абзац третій викласти в такій редакції: "замовниками - облік надходження бланків та їх передачу
державним реєстраторам та посадовим особам уповноважених органів з
питань реєстрації у журналі обліку надходження бланків виписки,
витягу, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців до виконавчих комітетів міських рад
міст обласного значення, районних, районних у містах Києві та
Севастополі державних адміністрацій або уповноважених органів з
питань реєстрації (додаток 4);"; абзац четвертий після слів "державними реєстраторами"
доповнити словами "та посадовими особами уповноважених органів з
питань реєстрації".
3.2. У пункті 4.2: 3.2.1. У підпункті 4.2.2: абзаци перший та другий доповнити словами "або посадовою
особою уповноваженого органу з питань реєстрації"; абзац третій після слів "державним реєстратором" доповнити
словами "або посадовою особою уповноваженого органу з питань
реєстрації"; в абзаці четвертому слова ", який отримав" замінити словами
"або посадової особи уповноваженого органу з питань реєстрації,
який (яка) отримав(ла)". 3.2.2. У підпункті 4.2.3: в абзаці четвертому слова ", який витратив" замінити словами
"або посадової особи уповноваженого органу з питань реєстрації,
який (яка) витратив(ла)"; абзац шостий після слів "державного реєстратора" доповнити
словами "або посадової особи уповноваженого органу з питань
реєстрації".
4. У розділі VII:
4.1. Абзац третій пункту 7.5 після слів "державними
реєстраторами" доповнити словами "та посадовою особою
уповноваженого органу з питань реєстрації".
4.2. Пункт 7.8 після слів "державні реєстратори" доповнити
словами "та посадові особи уповноважених органів з питань
реєстрації".
реєстрації".
5. Абзац перший пункту 8.5 розділу VIII після слів
"державного реєстратора" доповнити словами "або посадової особи
уповноваженого органу з питань реєстрації"; після слів "державному
реєстратору" доповнити словами "або посадовій особі уповноваженого
органу з питань реєстрації".
6. У додатку 3 до Інструкції:
6.1. У тексті додатка символи "*", "**" та відповідні
примітки виключити.
6.2. Після слів "державної адміністрації" доповнити додаток
словами "або уповноваженого органу з питань реєстрації".
7. У додатку 4 до Інструкції:
7.1. Назву додатка після слів "державних адміністрацій"
доповнити словами "або уповноважених органів з питань реєстрації".
7.2. У назві колонки 8 слова "який отримав" замінити словами
"або посадової особи уповноваженого органу з питань реєстрації,
який (яка) отримав(ла)".
8. Додаток 5 до Інструкції після слів "державної
адміністрації" доповнити словами "або уповноваженого органу з
питань реєстрації".
Директор Департаменту
взаємодії з органами влади О.В.Зеркаль
Джерело:Офіційний портал ВРУ