open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна

НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ З ЦІННИХ ПАПЕРІВ ТА ФОНДОВОГО РИНКУ

РІШЕННЯ

22.01.2013  № 63


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 лютого 2013 р.
за № 247/22779

Про затвердження Положення про рекламу

{Заголовок із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 980 від 21.10.2021}

{Із змінами, внесеними згідно з Рішеннями Національної комісії з цінних
паперів та фондового ринку
№ 1449 від 28.10.2014
№ 939 від 03.07.2015
№ 843 від 28.11.2017
№ 980 від 21.10.2021
№ 1226 від 29.09.2022
№ 1321 від 23.11.2023}

Відповідно до пункту 378 частини другої статті 7, пункту 13 статті 8 Закону України «Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні», статті 25 Закону України «Про рекламу» Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку ВИРІШИЛА:

1. Затвердити Положення про рекламу, що додається.

{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 980 від 21.10.2021}

2. Департаменту контрольно-правової роботи (Мисюра О.П.) забезпечити:

подання цього рішення на здійснення експертизи на відповідність Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод до Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Міністерства юстиції України;

подання цього рішення на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.

3. Управлінню інформаційних технологій, зовнішніх та внутрішніх комунікацій (Заїка А.Л.) забезпечити опублікування цього рішення відповідно до вимог законодавства.

4. Це рішення набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

5. Контроль за виконанням цього рішення покласти на члена Комісії Є.Воропаєва.

Голова Комісії

Д. Тевелєв

ПОГОДЖЕНО:


Голова Державної служби України
з питань регуляторної політики
та розвитку підприємництва









М.Ю. Бродський


Протокол засідання Комісії
від 22 січня 2013 р.  № 3




ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення Національної комісії
з цінних паперів
та фондового ринку
22 січня 2013 року № 63
(у редакції рішення
Національної комісії з цінних
паперів та фондового ринку
21 жовтня 2021 року № 980)


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 лютого 2013 р.
за № 247/22779

ПОЛОЖЕННЯ
про рекламу

І. Загальні положення

1. Цим Положенням регулюються питання, пов’язані з рекламою фінансових інструментів, ринків капіталу та організованих товарних ринків, послуг с недержавного пенсійного забезпечення та порядок подання до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку рекламних матеріалів, зупинення та поновлення розповсюдження реклами.

2. У цьому Положенні терміни вживаються у значеннях, наведених у Законі України «Про рекламу», Законі України «Про недержавне пенсійне забезпечення», Законі України «Про ринки капіталу та організовані товарні ринки».

3. Адміністративна послуга НКЦПФР з погодження розповсюдження рекламних матеріалів щодо послуг з недержавного пенсійного забезпечення є платною послугою, розмір плати за надання якої встановлено Розмірами плати за реєстраційні дії щодо учасників ринків капіталу та інших осіб, затвердженими рішенням НКЦПФР від 13 червня 2022 року № 620, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 10 серпня 2022 року за № 909/38245.

{Розділ I доповнено пунктом 3 згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

4. Адміністративна послуга НКЦПФР з погодження розповсюдження рекламних матеріалів щодо послуг з недержавного пенсійного забезпечення надається з дотриманням вимог, визначених Порядком надання адміністративних послуг Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку, затвердженим рішенням НКЦПФР від 17 листопада 2021 року № 1124, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 03 лютого 2022 року за № 147/37483.

{Розділ I доповнено пунктом 4 згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

5. Розповсюдження реклами може здійснюватися через усі рекламні засоби, передбачені законодавством, та, якщо реклама стосується послуг з недержавного пенсійного забезпечення, за умови її попереднього подання до НКЦПФР.

6. Реклама дозволяється рекламодавцям, визначеним частиною третьою статті 25 Закону України «Про рекламу».

Рекламодавцями реклами послуг інвестиційної фірми можуть бути пов’язані агенти, з якими такою інвестиційною фірмою укладені агентські договори, якщо умовами відповідного агентського договору передбачено таке право пов’язаного агента.

Рекламодавцями реклами послуг з недержавного пенсійного забезпечення (далі - НПЗ) можуть бути виключно особи, зазначені в частині третій статті 2 Закону України «Про недержавне пенсійне забезпечення».

7. Реклама повинна відповідати, зокрема, таким вимогам:

містити найменування та контактну інформацію рекламодавця;

повинна бути викладена державною мовою;

інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені у рекламі, яка розміщується чи розповсюджується на території України, зазначається виключно у гривні;

у рекламі забороняється вміщувати зображення фізичної особи або використовувати її ім’я без письмової згоди на це цієї особи;

у рекламі забороняється використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, звучання Державного Гімну України, зображення державних символів інших держав та міжнародних організацій, а також офіційні назви державних органів, органів місцевого самоврядування, крім випадків, передбачених законами України у сфері інтелектуальної власності;

у рекламі забороняється імітувати або копіювати текст, зображення, музичні чи звукові ефекти, що застосовуються в рекламі інших товарів, якщо інше не передбачено законами України у сфері інтелектуальної власності;

у рекламі забороняється рекламувати товари, які підлягають обов’язковій сертифікації, або виробництво чи реалізація яких вимагає наявності спеціального дозволу, ліцензії, у разі відсутності відповідного сертифіката, дозволу, ліцензії;

текст рекламного відеоролика або аудіоролика повинен оголошуватися з однією швидкістю, за винятком інформації щодо наявності у рекламодавця статусу фінансової установи, відповідного дозволу або ліцензії, яка може оголошуватися з більшою швидкістю;

реклама не повинна бути прихованою, недобросовісною або містити порівняння, які є неправомірними відповідно до вимог, визначених Законом України «Про рекламу».

Реклама також повинна містити наступні відомості:

реклама цінних паперів повинна містити відомості щодо реєстрації відповідного випуску цінних паперів, зазначені у свідоцтві про реєстрацію цього випуску;

реклама інститутів спільного інвестування, крім реклами на радіо, повинна містити відомості щодо наявності свідоцтва про внесення таких інститутів до Єдиного державного реєстру інститутів спільного інвестування, що підтверджує право на провадження діяльності у сфері спільного інвестування, із зазначенням номера свідоцтва, дати його видачі, строку діяльності інституту спільного інвестування;

реклама товарів та/або послуг професійних учасників ринків капіталу та організованих товарних ринків, крім реклами на радіо, повинна містити відомості щодо наявності ліцензії, яка підтверджує право на провадження відповідного виду діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринках, із зазначенням серії та номера ліцензії, дати її видачі та строку дії, найменування органу, який видав ліцензію, а у разі відсутності зазначених реквізитів така реклама повинна містити номер та дату прийняття рішення НКЦПФР про видачу ліцензії, яке підтверджує право на провадження відповідного виду діяльності на ринках капіталу та організованих товарних ринках;

реклама товарів та/або послуг саморегулівних організацій професійних учасників ринків капіталу, крім реклами на радіо, повинна містити відомості щодо наявності свідоцтва про реєстрацію саморегулівної організації професійних учасників ринків капіталу із зазначенням номера і дати видачі свідоцтва;

реклама послуг уповноважених рейтингових агентств, крім реклами на радіо, повинна містити відомості щодо наявності свідоцтва про внесення до Державного реєстру уповноважених рейтингових агентств із зазначенням номера і дати видачі свідоцтва.

8. У разі використання в рекламі інформації про дохід за фінансовими інструментами або розмір отриманого учасником ринку капіталу та організованого товарного ринку у минулому прибутку, така реклама має містити застереження, що отриманий у минулому прибуток не є гарантією отримання доходів у майбутньому, розміщене таким чином, що б візуально сприймалося як єдине ціле з інформацією про розмір доходу, та із використанням шрифту, розмір якого не менший за розмір шрифту, яким зазначена інша інформація.

9. Особа, яка надає агентські послуги, може розповсюджувати рекламу послуг з НПЗ щодо певного недержавного пенсійного фонду (далі - НПФ) лише на підставі договору доручення на надання агентських послуг, укладеного з адміністратором такого НПФ.

При розповсюдженні реклами особою, що надає агентські послуги, у рекламі обов’язково зазначаються відомості про ліцензію адміністратора НПФ, з яким цією особою укладено договір доручення на надання агентських послуг.

{Абзац другий пункту 9 розділу I із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

Реклама, яка розповсюджується рекламодавцем реклами послуг з НПЗ, повинна містити відомості щодо ліцензії (якщо законодавством вимагається отримання відповідної ліцензії), виданої цій особі (номер ліцензії, дату видачі та термін її дії (за наявності) або номер та дату рішення відповідного органу, який здійснює державне регулювання ринків капіталу та організованих товарних ринків, про видачу ліцензії та найменування органу, який видав ліцензію) або реєстраційний номер НПФ за реєстром НПФ, якщо рекламодавцем є НПФ.

{Абзац третій пункту 9 розділу I в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

10. Реклама інститутів спільного інвестування (далі - ІСІ) повинна, зокрема, відповідати таким вимогам:

в інформації повинні зазначатись дата початку та дата закінчення періоду, за який отримано дохідність за цінними паперами ІСІ, дані щодо якої зазначені у рекламі;

не містити посилань на дохідність за цінними паперами ІСІ за період менший, ніж один рік, крім випадку, коли строк діяльності такого ІСІ становить менше одного року;

не вказувати отриману дохідність, що приведена до річного рівня, якщо діяльність ІСІ триває менше одного року;

реклама, що містить інформацію про розмір отриманого у минулому прибутку (доходу), повинна використовуватись не більше шести місяців з дати початку її розповсюдження.

11. Рекламодавцям під час замовлення виробництва та розповсюдження реклами фінансових інструментів, ринків капіталу та організованих товарних ринків забороняється вчиняти наступні дії:

зазначати розмір доходу, який передбачається одержати за фінансовими інструментами (у тому числі за результатами екстраполяційного прогнозу), та робити прогнози щодо збільшення вартості фінансових інструментів (крім фінансових інструментів з фіксованою дохідністю);

рекламувати цінні папери до затвердження проспекту цінних паперів згідно із законодавством про ринки капіталу та організовані товарні ринки та нормативно-правовими актами НКЦПФР;

рекламувати деривативні контракти, що укладаються на організованому ринку капіталу, до реєстрації специфікації таких деривативних контрактів згідно із законодавством про ринки капіталу та організовані товарні ринки, а також нормативно-правовими актами НКЦПФР;

використовувати відомості, які не відповідають проспекту емісії цінних паперів відповідного випуску, зареєстрованого НКЦПФР;

використовувати інформацію про дохід за фінансовими інструментами або розмір отриманого емітентом у минулому прибутку без посилання на те, що такий дохід або прибуток не є гарантією отримання доходів у майбутньому.

12. Рекламодавцям під час замовлення виробництва та розповсюдження реклами послуг з НПЗ забороняється вчиняти наступні дії:

використовувати неповну або недостовірну інформацію стосовно послуг з недержавного пенсійного забезпечення, що надаються цим рекламодавцем;

використовувати порівняльну рекламу з метою недобросовісної конкуренції шляхом зазначення недоліків у діяльності осіб, які провадять аналогічну професійну діяльність з недержавного пенсійного забезпечення, незалежно від того, чи відповідає така інформація про недоліки дійсності;

надавати прогноз чи гарантувати зростання доходів учасників недержавного пенсійного забезпечення;

робити подарунки (виграші) або давати обіцянку про дарування (виграші) потенційним учасникам та вкладникам пенсійних фондів, а також страхувальникам, з якими укладено договір страхування довічної пенсії, чи вкладникам пенсійних депозитних рахунків у банках або здійснювати будь-які інші заохочувальні заходи, що можуть вплинути на вибір того чи іншого пенсійного фонду (банку, страхової організації) його потенційним учасником (вкладником, страхувальником).

II. Порядок подання проєкту реклами послуг з НПЗ до НКЦПФР

1. Рекламодавці послуг з НПЗ не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня її розповсюдження надають до НКЦПФР такі документи:

заяву про подання рекламних матеріалів згідно з додатком до цього Положення (далі - заява);

проєкт реклами, затверджений керівником рекламодавця або іншою особою, яка відповідно до законодавства виконує його обов’язки;

платіжний документ, що підтверджує внесення засновником(ами) плати за погодження розповсюдження рекламних матеріалів щодо послуг з НПЗ.

{Пункт 1 розділу II доповнено абзацом четвертим згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1226 від 29.09.2022}

Особи, які надають агентські послуги у сфері НПЗ відповідно до договору доручення про надання таких послуг, укладеного з адміністратором НПФ, та планують розповсюдити рекламу щодо осіб, інтереси яких вони представляють, додатково подають засвідчену ними копію відповідного договору доручення.

У разі якщо заява, документи підписані не керівником рекламодавця, а іншою особою, яка виконує його обов’язки, то рекламодавець повинен надати копію документа, який підтверджує повноваження цієї особи.

У разі використання в проєкті реклами інформації, яка містить економічні та інші аналітичні показники, то рекламодавець повинен надати документи, що містять обґрунтування такої інформації.

Рекламодавець має право, крім документів, передбачених цим Положенням, надавати інші документи, для підтвердження інформації, зазначеної у проекті реклами.

Заява та документи, що надаються рекламодавцем відповідно до цього Положення, мають бути викладені державною мовою та не містити виправлень та помилок.

{Абзац дев'ятий пункту 1 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

Подання до НКЦПФР рекламодавцем та відправлення НКЦПФР рекламодавцю документів, передбачених цим Положенням, здійснюється в електронній формі з урахуванням вимог законодавства про електронні документи та електронний документообіг офіційним каналом зв’язку засобами, визначеними окремим документом нормативно-технічного характеру, інформація про які оприлюднена на офіційному вебсайті НКЦПФР, відповідно до вимог цього документа.

{Абзац десятий пункту 1 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

У пакеті документів, подання яких передбачено цим Положенням до НКЦПФР, заява та кожний документ, створений в електронній формі або створений як електронна копія паперового документа (сканкопія), мають бути окремими файлами у форматі Portable Document Format / A (формат специфікації PDF 1.4 ISO 19005-1:2005) - PDF / А або Rich Text Format - RTF, або Word (.doc) чи Word (.docx) вид якого обирається заявником самостійно, із застосуванням електронного підпису керівника рекламодавця (іншої особи, яка відповідно до законодавства виконує його обов’язки) або голови ради НПФ (за дорученням голови ради особи з числа членів ради НПФ), що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, який повинен містити ідентифікаційні дані юридичної особи - рекламодавця, представником якої є така особа (повне або офіційне скорочене найменування та ідентифікаційний код за Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань юридичної особи), на кожному окремому електронному документі.

{Абзац пункту 1 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

2. Якщо рекламодавці планують розмістити рекламу на телебаченні, радіо або в мережі Інтернет, до НКЦПФР подається сценарій рекламного відеоролика або аудіоролика в електронному вигляді у форматі AVI, MOV, MPEG, MPG, MP4, WMV, FLV, WMA, Audio CD, AMR, AAC, MP3, WAV або в іншому форматі із зазначенням інформації, необхідної для відтворення проєкту реклами в НКЦПФР.

3. Якщо реклама планується розповсюджуватись рекламодавцями у вигляді поліграфічних видань (буклети, пам’ятки, листівки, плакати тощо) чи засобів наглядної агітації (рекламні стенди, банери та рекламні щити, наклейки тощо), до НКЦПФР подається комп’ютерний макет в електронному вигляді у форматі JPEG, TIFF, BMP, GIF, PCX, PSD, AI, CDR, EPS, FLA, FH, SVG, SWF, WMF або в іншому форматі із зазначенням інформації, необхідної для відтворення проєкту реклами в НКЦПФР. У разі неможливості виготовлення комп’ютерного макета необхідно надати письмовий та графічний макети (текст, ілюстрації).

4. За письмовим зверненням рекламодавця, поданим до НКЦПФР офіційним каналом зв’язку протягом строку розгляду його заяви та документів, що додаються до неї, про відмову від розгляду НКЦПФР цієї заяви у зв’язку з відмовою від подання рекламних матеріалів або з метою доопрацювання поданих документів, НКЦПФР з дати отримання такого звернення припиняє розгляд поданих відповідно до цього Порядку документів та повертає їх рекламодавцю. Після доопрацювання рекламодавець подає документи у загальному порядку.

{Розділ II доповнено пунктом 4 згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023 - враховуючи зміни, внесені Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1405 від 15.12.2023}

5. НКЦПФР залишає заяву та подані документи без руху у разі:

подання документів, визначених цим Положенням, не в повному обсязі;

подання заяви та документів з порушенням вимог, передбачених абзацами десятим та одинадцятим пункту 1 цього розділу.

Про залишення заяви та поданих документів без руху рекламодавець протягом трьох робочих днів з дня їх подання до НКЦПФР повідомляється шляхом направлення рекламодавцю офіційним каналом зв’язку відповідного повідомлення в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи НКЦПФР, що містить виявлені недоліки з посиланням на порушені вимоги цього Положення, спосіб та строк усунення недоліків, а також способи, порядок та строки оскарження рішення про залишення заяви без руху.

За клопотанням рекламодавця НКЦПФР може продовжити строк усунення виявлених недоліків.

У разі усунення виявлених недоліків у строк, встановлений НКЦПФР, заява вважається поданою в день її первинного подання. При цьому строк розгляду документів продовжується на строк залишення заяви без руху.

{Розділ II доповнено пунктом 5 згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

6. НКЦПФР протягом п’яти робочих днів з дати отримання заяви та відповідних документів має право прийняти рішення про заборону розповсюдження рекламних матеріалів або рішення про обов’язкове внесення змін до рекламних матеріалів, якщо рекламні матеріали не відповідають дійсності або вимогам Закону України «Про недержавне пенсійне забезпечення», із зазначенням підстав прийняття такого рішення.

7. Підставами для прийняття рішення про заборону розповсюдження рекламних матеріалів або про обов’язкове внесення змін до рекламних матеріалів є:

невідповідність поданих документів вимогам Закону та/або цього Положення;

неусунення виявлених недоліків, що стали підставою для залишення заяви без руху, у тому числі у строк, встановлений у повідомленні НКЦПФР про залишення заяви без руху відповідно до абзацу четвертого пункту 5 цього розділу;

недостовірність даних у заяві, проекті реклами та/або інших поданих документах;

проект реклами є недобросовісною, прихованою рекламою або порівняння в проекті реклами є неправомірними відповідно до вимог, визначених Законом України «Про рекламу».

{Пункт 7 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023 - враховуючи зміни, внесені Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1405 від 15.12.2023}

8. Про відсутність підстав для заборони розповсюдження реклами послуг з НПЗ НКЦПФР повідомляє рекламодавця офіційним каналом зв’язку протягом п’яти робочих днів з дати отримання заяви та документів (з урахуванням продовження строку розгляду заяви та документів на строк залишення заяви без руху) із застосуванням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа уповноваженої особи НКЦПФР.

{Абзац перший пункту 8 розділу II із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

Після отримання повідомлення НКЦПФР про відсутність підстав для заборони розповсюдження реклами послуг з НПЗ рекламодавці мають право на розповсюдження реклами відповідно до вимог законодавства.

9. Рішення НКЦПФР щодо заборони розповсюдження рекламних матеріалів або рішення про обов’язкове внесення змін до рекламних матеріалів оприлюднюється на офіційному вебсайті НКЦПФР не пізніше наступного робочого дня з дня його прийняття та надсилається рекламодавцю(ям) та розповсюджувачу(ам) реклами офіційним каналом зв’язку не пізніше трьох робочих днів після прийняття НКЦПФР відповідного рішення щодо заборони розповсюдження рекламних матеріалів або рішення про обов’язкове внесення змін до рекламних матеріалів разом із супровідним листом в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи НКЦПФР.

{Пункт 9 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

{Пункт 10 розділу II в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

10. У разі якщо НКЦПФР прийняла рішення про заборону розповсюдження рекламних матеріалів або рішення про обов’язкове внесення змін до рекламних матеріалів, таке рішення може бути оскаржено до суду в порядку, встановленому законодавством.

11. Після усунення причин, що були підставою для прийняття НКЦПФР рішення щодо заборони розповсюдження рекламних матеріалів або рішення про обов’язкове внесення змін до рекламних матеріалів, рекламодавець може повторно подати заяву з доданням відповідних документів, які розглядаються відповідно до цього Порядку.

III. Порядок зупинення та поновлення розповсюдження реклами

1. У разі виявлення порушення вимог законодавства про рекламу, визнання реклами недобросовісною, прихованою, або визнання порівняння в рекламі неправомірним, НКЦПФР приймає рішення про зупинення розповсюдження відповідної реклами.

2. Рішення про зупинення розповсюдження реклами оприлюднюється на офіційному вебсайті НКЦПФР не пізніше наступного робочого дня з дня його прийняття та надсилається рекламодавцю(ям) та розповсюджувачу(ам) реклами (медіа, що здійснюють розповсюдження реклами) офіційним каналом зв’язку не пізніше трьох робочих днів після прийняття НКЦПФР відповідного рішення про зупинення розповсюдження реклами разом із супровідним листом в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи НКЦПФР.

{Пункт 2 розділу III в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

3. Рекламодавець зобов’язаний забезпечити припинення розповсюдження реклами у триденний строк з дня оприлюднення на офіційному вебсайті НКЦПФР рішення про зупинення розповсюдження такої реклами.

4. НКЦПФР може прийняти рішення про поновлення розповсюдження реклами у разі усунення порушення вимог законодавства про рекламу, що було підставою для прийняття рішення про зупинення розповсюдження такої реклами, за умови надання рекламодавцем до НКЦПФР заяви про поновлення розповсюдження реклами, яка оформлюється у довільній формі, та документів, передбачених абзацами третім, п’ятим, шостим, сьомим пункту 1 розділу II цього Положення, у порядку, встановленому пунктом 1 розділу II цього Положення.

5. За письмовим зверненням рекламодавця, поданим до НКЦПФР офіційним каналом зв’язку протягом строку розгляду його заяви про поновлення розповсюдження реклами та документів, що додаються до неї, про відмову від розгляду НКЦПФР цієї заяви у зв’язку з відмовою від поновлення розповсюдження реклами або з метою доопрацювання поданих документів, НКЦПФР з дати отримання такого звернення припиняє розгляд поданих відповідно до пункту 4 цього розділу документів та повертає їх рекламодавцю. Після доопрацювання представник рекламодавця подає документи у загальному порядку.

{Розділ III доповнено пунктом 5 згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023 - враховуючи зміни, внесені Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1405 від 15.12.2023}

6. НКЦПФР залишає без руху заяву про поновлення розповсюдження реклами та подані документи у разі:

подання документів, визначених пунктом 4 цього розділу, не в повному обсязі;

подання заяви та документів з порушенням вимог, передбачених абзацами десятим та одинадцятим пункту 1 розділу II цього Положення.

Про залишення заяви про поновлення розповсюдження реклами та поданих документів без руху рекламодавець протягом трьох робочих днів з дня їх подання до НКЦПФР повідомляється шляхом направлення рекламодавцю офіційним каналом зв’язку відповідного повідомлення в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи НКЦПФР, що містить виявлені недоліки з посиланням на порушені вимоги цього Положення, спосіб та строк усунення недоліків, а також способи, порядок та строки оскарження рішення про залишення заяви без руху.

За клопотанням рекламодавця НКЦПФР може продовжити строк усунення виявлених недоліків.

У разі усунення виявлених недоліків у строк, встановлений НКЦПФР, заява вважається поданою в день її первинного подання. При цьому строк розгляду документів продовжується на строк залишення заяви без руху.

{Розділ III доповнено пунктом 6 згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023 - враховуючи зміни, внесені Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1405 від 15.12.2023}

7. Рішення НКЦПФР про поновлення чи відмову в поновленні розповсюдження реклами приймається протягом 30 календарних днів після надання рекламодавцем заяви про поновлення розповсюдження реклами та відповідних документів.

Підставами для прийняття рішення про відмову в поновленні розповсюдження реклами є:

надання неповного переліку документів, визначених цим розділом;

невідповідність поданих документів вимогам Закону та/або цього Положення;

неусунення виявлених недоліків, що стали підставою для залишення заяви про поновлення розповсюдження реклами без руху, у тому числі у строк, встановлений у повідомленні НКЦПФР про залишення заяви без руху відповідно до абзацу п’ятого пункту 6 цього розділу;

неусунення виявлених НКЦПФР порушень вимог законодавства про рекламу, які стали підставою для зупинення її розповсюдження.

{Пункт 7 розділу III в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023 - враховуючи зміни, внесені Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1405 від 15.12.2023}

8. Рішення про поновлення або про відмову в поновленні розповсюдження реклами оприлюднюється на офіційному вебсайті НКЦПФР не пізніше наступного робочого дня з дня його прийняття та надсилається рекламодавцю та розповсюджувачам реклами офіційним каналом зв’язку не пізніше трьох робочих днів після прийняття НКЦПФР відповідного рішення разом із супровідним листом в електронній формі із застосуванням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи НКЦПФР.

{Пункт 8 розділу III в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1321 від 23.11.2023}

9. З дня оприлюднення на офіційному вебсайті НКЦПФР рішення про поновлення розповсюдження реклами рекламодавець має право на розповсюдження реклами згідно з чинним законодавством.

Директор департаменту
методології регулювання
професійних учасників ринку
цінних паперів







І. Курочкіна

{Положення в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 980 від 21.10.2021}


Додаток
до Положення про рекламу
(пункт 6 розділу IV)

ЗАЯВА
про подання рекламних матеріалів до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку

{Додаток із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 1449 від 28.10.2014; в редакції Рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 939 від 03.07.2015; із змінами, внесеними згідно з Рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 843 від 28.11.2017; в редакції Рішень Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку № 980 від 21.10.2021, № 1321 від 23.11.2023}

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: