КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 4 жовтня 2010 р. N 906
Київ
{ Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМN 699 ( 699-2012-п ) від 01.08.2012 }
Про затвердження форми паспорта аптечного закладу(структурного підрозділу)
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМN 1045 ( 1045-2011-п ) від 12.10.2011
N 1171 ( 1171-2011-п ) від 16.11.2011 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити форму паспорта аптечного закладу (структурного
підрозділу), що додається.
{ Пункт 2 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 1045
( 1045-2011-п ) від 12.10.2011 }
3. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 1 постанови
Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2010 р. N 259
( 259-2010-п ) "Деякі питання діяльності, пов'язаної з торгівлею
лікарськими засобами" (Офіційний вісник України, 2010 р., N 17,
ст. 785).
4. Міністерству охорони здоров'я, Державній інспекції з
контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я у
двомісячний строк привести власні нормативно-правові акти у
відповідність з цією постановою.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 4 жовтня 2010 р. N 906
ПАСПОРТаптечного закладу (структурного підрозділу)* ________________________________________________________
(найменування та/або номер аптечного закладу
(структурного підрозділу)
I. ВІДОМОСТІпро аптечний заклад (структурний підрозділ)**
1. __________________________________________________________(найменування або прізвище, ім'я та по батькові суб'єкта
господарювання)
2. Ідентифікаційний код (номер) _____________________________
3. Місцезнаходження (місце проживання) ______________________(поштовий індекс, __________________________________________________________________
область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку)
Номер телефону ____________ Форма власності _________________
4. Місце провадження діяльності _____________________________(поштовий індекс, область, __________________________________________________________________
район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку,
номер телефону)
5. Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом) __________________________________________________________________(прізвище, ім'я та по батькові, __________________________________________________________________
освіта, номер і дата укладення трудового договору)
6. Режим роботи з __________ до _________
Вихідні дні _________________________________________________
7. Приміщення, у якому розміщено аптечний заклад (структурний
підрозділ):
__________________________________________________________________
(зазначається тип приміщення: окреме, ізольоване (прибудоване,вбудоване, вбудовано-прибудоване), __________________________________________________________________
наявність окремого входу та умов для вільного доступу __________________________________________________________________
осіб з обмеженими фізичними можливостями, __________________________________________________________________
запасного чи пожежного виходів, суміщеність з іншими
приміщеннями будівлі)
8. Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на _____
поверсі _______________________ будинку.(житлового/нежитлового)
__________________________________________________________________
(зазначається тип приміщення: окреме, ізольоване (прибудоване,вбудоване, вбудовано-прибудоване), __________________________________________________________________
наявність окремого входу та умов для вільного доступу __________________________________________________________________
осіб з обмеженими фізичними можливостями, __________________________________________________________________
запасного чи пожежного виходів, суміщеність з іншими
приміщеннями будівлі)
8. Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на _____
поверсі _______________________ будинку.(житлового/нежитлового)
9. Будівля, де розміщено аптечний заклад (структурний
підрозділ):
__________________________________________________________________
(цегляна, дерев'яна, інша; капітальна/некапітальна; кількістьбудівель; __________________________________________________________________
основне використання будівлі; кількість поверхів)
__________________________________________________________________
(цегляна, дерев'яна, інша; капітальна/некапітальна; кількістьбудівель; __________________________________________________________________
основне використання будівлі; кількість поверхів)
10. Наявність інженерного обладнання для забезпечення (із
зазначенням виду):
теплопостачання _________________________________________(централізоване, автономне)
вентиляції _________________________________________(механічна, природна, припливно-витяжна
з механічним спонуканням)
водопостачання _________________________________________(центральне, автономне)
освітлення _________________________________________(електричне, природне)
каналізації _________________________________________(центральна, автономна)
11. Структура аптечного закладу (структурного підрозділу) із
зазначенням площі приміщення:
загальна площа, кв. метрів; _____________________
у тому числі:
торговельного залу _____________________
виробничих приміщень _____________________
службово-побутових приміщень _____________________
додаткових приміщень _____________________
допоміжних приміщень _____________________
зони робочих місць персоналу (для аптечних кіосків) _____________________
зони обслуговування населення (для аптечних кіосків) _____________________
12. План-схема будівлі (будівель) аптечного закладу
(структурного підрозділу) та його приміщень.
На плані-схемі слід зазначити нумерацію, назву, площу
(кв. метрів) кожного приміщення, вхід до аптечного закладу
(структурного підрозділу), до кожного виробничого,
службово-побутового, додаткового, допоміжного приміщення, зону
(місце) приймання та відвантаження продукції, рукомийник чи місце
для санітарної обробки рук, зону розміщення обладнаних робочих
місць персоналу, зону обслуговування населення,
вантажно-розвантажувальний майданчик для під'їзду машин (для
аптечного складу), за наявності окремих будівель додається
план-схема кожної такої будівлі.
13. Аптечний заклад (структурний підрозділ) облаштований:
обладнанням для зберігання та відпуску лікарських засобів у
торговельному залі _______________________________________________(шафи, стелажі, холодильники, __________________________________________________________________
екран для захисту від прямої крапельної інфекції тощо)
та виробничих приміщеннях ________________________________________(шафи, стелажі, _________________________________________________________________,
холодильники, сейфи, піддони)
технічними засобами для постійного контролю за температурою та
відносною вологістю повітря _____________________________________,
іншими засобами вимірювання ______________________________________(найменування та __________________________________________________________________
мета застосування)
Службово-побутові приміщення обладнані: _____________________(шафи, холодильники
тощо) __________________________________________________________________
14. Щоденне вологе прибирання _______________________________(зазначити періодичність __________________________________________________________________
його проведення та застосування дезінфікуючих засобів)
Суб'єкт господарювання (уповноважена ним особа)______________________________
(посада, ініціали та прізвище) _________________
(підпис) ____ _____________ 20___ р.
М.П.
II. Відомості про наявність матеріально-технічної бази,її стан та освітньо-кваліфікаційний рівень персоналу
аптечного закладу (структурного підрозділу)***
____ _____________ 20___ р. ___________________________(назва населеного пункту)
Посадовою особою ____________________________________________(посада, прізвище та ініціали)
проведено огляд аптечного закладу (структурного підрозділу): __________________________________________________________________(найменування та/або номер) __________________________________________________________________
(адреса місця провадження діяльності: поштовий індекс,
область, __________________________________________________________________
район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку, номертелефону)
щодо наявності матеріально-технічної бази, її стану та
освітньо-кваліфікаційного рівня персоналу.
Огляд проведено у присутності суб'єкта господарювання
(уповноваженої ним особи) ________________________________________(прізвище, ім'я та по батькові, посада)
Під час проведення огляду встановлено, що аптечний заклад
(структурний підрозділ) здійснює/має намір здійснювати торгівлю
лікарськими засобами ____________________________________________.(зазначається вид торгівлі - оптова,
роздрібна)
Будівля, де розміщено аптечний заклад (структурний
підрозділ): ______________________________________________________(капітальна/некапітальна, житлова/нежитлова)
основне використання будівлі ____________________________________.
Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на ________
поверсі _____________________________ приміщення.(ізольованого/неізольованого)
Загальна площа приміщень аптечного закладу (структурного
підрозділу) _______ кв. метрів.
Приміщення аптечного закладу (структурного підрозділу)
належить суб'єкту господарювання на праві власності,
використовується на умовах оренди ________________________________(документи, що підтверджують __________________________________________________________________
право користування приміщенням або право власності на нього)
Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом): __________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові, освіта, номер і дата укладеннятрудового договору)
Посадова особа Держлікслужби або її територіального органу
______________ __________________ ________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П. ___ _____________ 20 ___ р.
_______________* Сторінки паспорта нумеруються, прошиваються, засвідчуються
підписом та скріплюються печаткою суб'єкта господарювання.
** Розділ заповнюється суб'єктом господарювання.
*** Розділ заповнюється суб'єктом господарювання за участю
представників Держлікслужби або її територіальних органів з
наданням ними безоплатної консультативно-методичної допомоги.
{ Паспорт із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 1171
( 1171-2011-п ) від 16.11.2011 }
Джерело:Офіційний портал ВРУ