open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 4 жовтня 2010 р. N 906

Київ
Про затвердження форми паспорта аптечного закладу

(структурного підрозділу)

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити форму паспорта аптечного закладу (структурного
підрозділу), що додається.
2. У підпункті 8 пункту 4 Положення про Державну інспекцію з
контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я
України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
20 грудня 2008 р. N 1121 ( 1121-2008-п ) (Офіційний вісник
України, 2008 р., N 100, ст. 3312; 2010 р., N 21, ст. 868), слова
"відповідно до Правил торгівлі лікарськими засобами в аптечних
закладах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від
17 листопада 2004 р. N 1570 ( 1570-2004-п ) (Офіційний вісник
України, 2004 р., N 47, ст. 3105)" виключити.
3. Визнати таким, що втратив чинність, пункт 1 постанови
Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2010 р. N 259
( 259-2010-п ) "Деякі питання діяльності, пов'язаної з торгівлею
лікарськими засобами" (Офіційний вісник України, 2010 р., N 17,
ст. 785).
4. Міністерству охорони здоров'я, Державній інспекції з
контролю якості лікарських засобів Міністерства охорони здоров'я у
двомісячний строк привести власні нормативно-правові акти у
відповідність з цією постановою.

Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 28

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 4 жовтня 2010 р. N 906
ПАСПОРТ

аптечного закладу (структурного підрозділу)* ________________________________________________________

(найменування та/або номер аптечного закладу

(структурного підрозділу)
I. ВІДОМОСТІ

про аптечний заклад (структурний підрозділ)**
1. __________________________________________________________

(найменування або прізвище, ім'я та по батькові суб'єкта

господарювання)
2. Ідентифікаційний код (номер) _____________________________
3. Місцезнаходження (місце проживання) ______________________

(поштовий індекс, __________________________________________________________________
область, район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку)
Номер телефону ____________ Форма власності _________________
4. Місце провадження діяльності _____________________________

(поштовий індекс, область, __________________________________________________________________

район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку,

номер телефону)
5. Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом) __________________________________________________________________

(прізвище, ім'я та по батькові, __________________________________________________________________

освіта, номер і дата укладення трудового договору)
6. Режим роботи з __________ до _________
Вихідні дні _________________________________________________
7. Приміщення, у якому розміщено аптечний заклад (структурний
підрозділ):
__________________________________________________________________
(зазначається тип приміщення: окреме, ізольоване (прибудоване,

вбудоване, вбудовано-прибудоване), __________________________________________________________________

наявність окремого входу та умов для вільного доступу __________________________________________________________________

осіб з обмеженими фізичними можливостями, __________________________________________________________________

запасного чи пожежного виходів, суміщеність з іншими

приміщеннями будівлі)
8. Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на _____
поверсі _______________________ будинку.

(житлового/нежитлового)
__________________________________________________________________
(зазначається тип приміщення: окреме, ізольоване (прибудоване,

вбудоване, вбудовано-прибудоване), __________________________________________________________________

наявність окремого входу та умов для вільного доступу __________________________________________________________________

осіб з обмеженими фізичними можливостями, __________________________________________________________________

запасного чи пожежного виходів, суміщеність з іншими

приміщеннями будівлі)
8. Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на _____
поверсі _______________________ будинку.

(житлового/нежитлового)
9. Будівля, де розміщено аптечний заклад (структурний
підрозділ):
__________________________________________________________________
(цегляна, дерев'яна, інша; капітальна/некапітальна; кількість

будівель; __________________________________________________________________

основне використання будівлі; кількість поверхів)
__________________________________________________________________
(цегляна, дерев'яна, інша; капітальна/некапітальна; кількість

будівель; __________________________________________________________________

основне використання будівлі; кількість поверхів)
10. Наявність інженерного обладнання для забезпечення (із
зазначенням виду):
теплопостачання _________________________________________

(централізоване, автономне)
вентиляції _________________________________________

(механічна, природна, припливно-витяжна

з механічним спонуканням)
водопостачання _________________________________________

(центральне, автономне)
освітлення _________________________________________

(електричне, природне)
каналізації _________________________________________

(центральна, автономна)
11. Структура аптечного закладу (структурного підрозділу) із
зазначенням площі приміщення:
загальна площа, кв. метрів; _____________________
у тому числі:
торговельного залу _____________________
виробничих приміщень _____________________
службово-побутових приміщень _____________________
додаткових приміщень _____________________
допоміжних приміщень _____________________
зони робочих місць персоналу (для аптечних кіосків) _____________________
зони обслуговування населення (для аптечних кіосків) _____________________
12. План-схема будівлі (будівель) аптечного закладу
(структурного підрозділу) та його приміщень.
На плані-схемі слід зазначити нумерацію, назву, площу
(кв. метрів) кожного приміщення, вхід до аптечного закладу
(структурного підрозділу), до кожного виробничого,
службово-побутового, додаткового, допоміжного приміщення, зону
(місце) приймання та відвантаження продукції, рукомийник чи місце
для санітарної обробки рук, зону розміщення обладнаних робочих
місць персоналу, зону обслуговування населення,
вантажно-розвантажувальний майданчик для під'їзду машин (для
аптечного складу), за наявності окремих будівель додається
план-схема кожної такої будівлі.
13. Аптечний заклад (структурний підрозділ) облаштований:
обладнанням для зберігання та відпуску лікарських засобів у
торговельному залі _______________________________________________

(шафи, стелажі, холодильники, __________________________________________________________________

екран для захисту від прямої крапельної інфекції тощо)
та виробничих приміщеннях ________________________________________

(шафи, стелажі, _________________________________________________________________,

холодильники, сейфи, піддони)
технічними засобами для постійного контролю за температурою та
відносною вологістю повітря _____________________________________,
іншими засобами вимірювання ______________________________________

(найменування та __________________________________________________________________

мета застосування)
Службово-побутові приміщення обладнані: _____________________

(шафи, холодильники

тощо) __________________________________________________________________
14. Щоденне вологе прибирання _______________________________

(зазначити періодичність __________________________________________________________________

його проведення та застосування дезінфікуючих засобів)
Суб'єкт господарювання (уповноважена ним особа)______________________________
(посада, ініціали та прізвище) _________________
(підпис) ____ _____________ 20___ р.
М.П.
II. Відомості про наявність матеріально-технічної бази,

її стан та освітньо-кваліфікаційний рівень персоналу

аптечного закладу (структурного підрозділу)***
____ _____________ 20___ р. ___________________________

(назва населеного пункту)
Посадовою особою ____________________________________________

(посада, прізвище та ініціали)
проведено огляд аптечного закладу (структурного підрозділу): __________________________________________________________________

(найменування та/або номер) __________________________________________________________________

(адреса місця провадження діяльності: поштовий індекс,

область, __________________________________________________________________
район, місто (село, селище), вулиця, номер будинку, номер

телефону)
щодо наявності матеріально-технічної бази, її стану та
освітньо-кваліфікаційного рівня персоналу.
Огляд проведено у присутності суб'єкта господарювання
(уповноваженої ним особи) ________________________________________

(прізвище, ім'я та по батькові, посада)
Під час проведення огляду встановлено, що аптечний заклад
(структурний підрозділ) здійснює/має намір здійснювати торгівлю
лікарськими засобами ____________________________________________.

(зазначається вид торгівлі - оптова,

роздрібна)
Будівля, де розміщено аптечний заклад (структурний
підрозділ): ______________________________________________________

(капітальна/некапітальна, житлова/нежитлова)
основне використання будівлі ____________________________________.
Аптечний заклад (структурний підрозділ) розміщено на ________
поверсі _____________________________ приміщення.

(ізольованого/неізольованого)
Загальна площа приміщень аптечного закладу (структурного
підрозділу) _______ кв. метрів.
Приміщення аптечного закладу (структурного підрозділу)
належить суб'єкту господарювання на праві власності,
використовується на умовах оренди ________________________________

(документи, що підтверджують __________________________________________________________________
право користування приміщенням або право власності на нього)
Завідуючий аптечним закладом (структурним підрозділом): __________________________________________________________________
(прізвище, ім'я та по батькові, освіта, номер і дата укладення

трудового договору)
Посадова особа Держлікінспекції МОЗ або її територіального
органу
______________ __________________ ________________________
(посада) (підпис) (ініціали та прізвище)
М.П. ___ _____________ 20 ___ р.
_______________

* Сторінки паспорта нумеруються, прошиваються, засвідчуються
підписом та скріплюються печаткою суб'єкта господарювання.
** Розділ заповнюється суб'єктом господарювання.
*** Розділ заповнюється суб'єктом господарювання за участю
представників Держлікінспекції МОЗ або її територіальних органів з
наданням ними безоплатної консультативно-методичної допомоги.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: