КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 28 березня 2011 р. N 335
Київ
Деякі питання підготовки до реалізації проекту організації
залізничного пасажирського сполучення м. Київ - міжнароднийаеропорт "Бориспіль"
{ Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 418 ( 418-2015-п ) від 17.06.2015 }
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМN 499 ( 499-2011-п ) від 27.04.2011
N 560 ( 560-2011-п ) від 11.05.2011
N 888 ( 888-2013-п ) від 11.09.2013
N 418 ( 418-2015-п ) від 17.06.2015 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Схвалити подане державним підприємством "Міжнародний
аеропорт "Бориспіль" техніко-економічне обґрунтування проекту
організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ -
міжнародний аеропорт "Бориспіль" (далі - проект організації
залізничного сполучення), розроблене проектним інститутом
"Київдіпротранс" та рекомендоване до схвалення державним
підприємством "Укрдержбудекспертиза" Міністерства регіонального
розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з
такими орієнтовними основними техніко-економічними показниками, що
підлягають уточненню під час затвердження проекту будівництва:
{ Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Постановами
КМ N 499 ( 499-2011-п ) від 27.04.2011, N 418 ( 418-2015-п ) від
17.06.2015 }
довжина маршруту, кілометрів 37,4
час руху електропоїзда на маршруті, хвилин 41
кількість зупинних пунктів, одиниць 2
кількість таких штучних споруд, одиниць:
шляхопроводів (будівництво) 3
шляхопроводів (капітальний ремонт) 1
довжина залізничної естакади, кілометрів 3,5
відведення земель, гектарів:
у постійне користування 20,5
у тимчасове користування 9
термінальний комплекс станції Київ-Пасажирький
загальний будівельний об'єм, куб. метрів 52388
загальна площа, кв. метрів 10638
площа забудови, кв. метрів 6696
загальна площа тунелю, кв. метрів 2072
загальна кошторисна вартість, визначена шляхом 3270727,157
зведення витрат у поточних цінах станом на
1 жовтня 2010 р., тис. гривень
у тому числі:
будівельно-монтажні роботи 2403392,918
устаткування 60993,275
пусконалагоджувальні роботи 6074,714
інші витрати 800266,25
пайова участь державного підприємства у:
будівництві пункту технічного обслуговування 62130 електропоїздів на станції Борщагівка-технічна, тис. гривень
облаштуванні термінала на зупинному пункті 92000 електропоїздів Видубичі, тис. гривень
облаштуванні термінала на станції Дарниця, 944620 тис. гривень
придбанні електропоїздів, тис. гривень 229170
проведення загальної інвестиційної оцінки 4598647,157
проекту, тис. гривень
тривалість будівництва 28 місяців.
2. Затвердити Порядок та умови надання у 2011 році державних
гарантій щодо виконання боргових зобов'язань за запозиченнями
державного підприємства "Дирекція з будівництва та управління
національного проекту "Повітряний експрес" та інших
інфраструктурних об'єктів Київського регіону" для реалізації
проекту організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ
- міжнародний аеропорт "Бориспіль", що додаються. Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 499
( 499-2011-п ) від 27.04.2011 }
3. Надати у 2011 році державному підприємству "Дирекція з
будівництва та управління національного проекту "Повітряний
експрес" та інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону"
(далі - державне підприємство) державну гарантію для реалізації
проекту організації залізничного сполучення, еквівалентну
372313,538 тис. доларів США. Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 499
( 499-2011-п ) від 27.04.2011 }
4. Установити, що забезпеченням виконання зобов'язань
державного підприємства, яке становить 100 відсотків суми наданої
державної гарантії, є майнові права за контрактами, укладеними в
рамках реалізації проекту організації залізничного пасажирського
сполучення.
5. Внести зміни до постанов Кабінету Міністрів України від
31 жовтня 2007 р. N 1269 ( 1269-2007-п ) та від 8 грудня 2010 р.
N 1256 ( 1256-2010-п ), що додаються.
6. Уповноважити Міністра фінансів підписувати документи про
надання державних гарантій за зобов'язаннями державного
підприємства для реалізації проекту організації залізничного
сполучення.
7. Міністерству інфраструктури: { Абзац перший пункту 7 в
редакції Постанови КМ N 418 ( 418-2015-п ) від 17.06.2015 }
{ Абзац другий пункту 7 виключено на підставі Постанови КМ
N 499 ( 499-2011-п ) від 27.04.2011 }
забезпечити здійснення технічного нагляду за реалізацією
зазначеного проекту організації залізничного сполучення;
{ Абзац четвертий пункту 7 виключено на підставі Постанови КМ
N 499 ( 499-2011-п ) від 27.04.2011 }
{ Абзац п'ятий пункту 7 виключено на підставі Постанови КМ
N 499 ( 499-2011-п ) від 27.04.2011 }
внести до 11 квітня 2011 р. в установленому порядку Кабінету
Міністрів України пропозиції щодо реалізації проекту
"Інфраструктурні об'єкти Київського регіону" як невід'ємної
складової національного проекту "Повітряний експрес" - залізничне
пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль"
і будівництво інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону";
забезпечити здійснення у 2013-2015 роках таких першочергових
заходів щодо реалізації проекту організації залізничного
сполучення: { Пункт 7 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ
N 888 ( 888-2013-п ) від 11.09.2013 }
- будівництво нової електрифікованої гілки залізничної колії
від місця відгалуження на дільниці станція Дарниця - станція
Бориспіль до термінала "D" міжнародного аеропорту "Бориспіль" з
урахуванням вихідних даних Державної адміністрації залізничного
транспорту, в тому числі: { Пункт 7 доповнено абзацом згідно з
Постановою КМ N 888 ( 888-2013-п ) від 11.09.2013 }
на насипу з влаштуванням естакади в місцях перетину існуючих
колій; { Пункт 7 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 888
( 888-2013-п ) від 11.09.2013 }
з влаштуванням мостового переходу в місці перетину існуючої
автодороги Київ - Харків; { Пункт 7 доповнено абзацом згідно з
Постановою КМ N 888 ( 888-2013-п ) від 11.09.2013 }
з влаштуванням системи стримуючих бар’єрів на залізничному
переїзді в районі с. Мала Олександрівка; { Пункт 7 доповнено
абзацом згідно з Постановою КМ N 888 ( 888-2013-п ) від
11.09.2013 }
- будівництво залізничного термінала загальною площею до 30
тис. кв. метрів із закритою перехідною пішохідною галереєю до
термінала "D" із здійсненням заходів електромагнітного захисту
відповідно до проекту, затвердженого в установленому порядку, та
створенням логістичних умов щодо перевезення пасажирів до
терміналів "В" і "F" міжнародного аеропорту "Бориспіль"; { Пункт 7
доповнено абзацом згідно з Постановою КМ N 888 ( 888-2013-п ) від
11.09.2013 }
- придбання до п’яти електропоїздів загальною
пасажиромісткістю кожного до 500 місць. { Пункт 7 доповнено
абзацом згідно з Постановою КМ N 888 ( 888-2013-п ) від
11.09.2013 }
{ Пункт 8 виключено на підставі Постанови КМ N 888
( 888-2013-п ) від 11.09.2013 }
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2011 р. N 335
ПОРЯДОК ТА УМОВИнадання у 2011 році державних гарантій
щодо виконання боргових зобов'язань
за запозиченнями державного підприємства
"Дирекція з будівництва та управління
національного проекту "Повітряний експрес" та
інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону"
для реалізації проекту організації
залізничного пасажирського сполучення
м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль"
{ Назва Порядку та умов із змінами, внесеними згідно з Постановою
КМ N 499 ( 499-2011-п ) від 27.04.2011 }
1. Ці Порядок та умови регулюють відносини, пов'язані з
наданням відповідно до статті 9 Закону України "Про Державний
бюджет України на 2011 рік" ( 2857-17 ) державних гарантій для
забезпечення виконання зобов'язань за запозиченнями, залученими
державним підприємством "Дирекція з будівництва та управління
національного проекту "Повітряний експрес" та інших
інфраструктурних об'єктів Київського регіону" (далі - державне
підприємство) для забезпечення фінансування реалізації проекту
організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ -
міжнародний аеропорт "Бориспіль" (далі - запозичення). Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 499
( 499-2011-п ) від 27.04.2011 }
2. Державні гарантії надаються на суму запозичень,
еквівалентну 372313,538 тис. доларів США.
3. Запозичення використовуються для реалізації проекту
організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ -
міжнародний аеропорт "Бориспіль".
4. Перелік об'єктів будівництва, фінансування яких
здійснюється за рахунок запозичень, визначається відповідно до
схваленого Кабінетом Міністрів України техніко-економічного
обґрунтування проекту організації залізничного пасажирського
сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль".
5. Для надання державних гарантій за запозиченнями державне
підприємство подає Мінфіну такі документи:
проект кредитного договору, погодженого з Державним
агентством з інвестицій та управління національними проектами;
відомості про запозичення разом із графіками їх погашення та
обслуговування, що погоджені з Державним агентством з інвестицій
та управління національними проектами;
техніко-економічне обґрунтування;
копію балансу на останню звітну дату. { Абзац п'ятий пункту 5
із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 499 ( 499-2011-п )
від 27.04.2011 }
6. Мінфін після надходження документів, зазначених у пункті 5
цих Порядку та умов, укладає з державним підприємством договір про
порядок відшкодування витрат державного бюджету, які можуть
виникнути у разі виконання державою гарантійних зобов'язань.
У договорі передбачаються зобов'язання державного
підприємства, зокрема, щодо:
відшкодування витрат державного бюджету, пов'язаних з
виконанням державою гарантійних зобов'язань;
сплати пені за кожний прострочений день відшкодування
зазначених витрат;
подання Мінфіну інформації, необхідної для проведення
моніторингу спроможності державного підприємства виконувати
зобов'язання за запозиченням;
погодження з Мінфіном і Державним агентством з інвестицій та
управління національними проектами видатків на реалізацію проекту
організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ -
міжнародний аеропорт "Бориспіль" у разі недостатності коштів для
внесення чергового платежу за кредитом або наявності простроченої
заборгованості за кредитом, наданим під державні гарантії, чи
заборгованості з відшкодування витрат державного бюджету,
пов'язаних з виконанням державою гарантійних зобов'язань.
7. Плата за надання державних гарантій встановлюється у
розмірі 0,000000001 відсотка обсягу запозичення.
8. Державні гарантії надаються на строк виконання зобов'язань
за запозиченнями, залученими державним підприємством.
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2011 р. N 335
ЗМІНИ,що вносяться до постанов
Кабінету Міністрів України
від 31 жовтня 2007 р. N 1269 ( 1269-2007-п )
та від 8 грудня 2010 р. N 1256 ( 1256-2010-п )
{ Пункт 1 втратив чинність на підставі Постанови КМ N 560
( 560-2011-п ) від 11.05.2011 }
2. У додатку до постанови Кабінету Міністрів України від
8 грудня 2010 р. N 1256 ( 1256-2010-п ) "Про затвердження переліку
проектів із пріоритетних напрямів соціально-економічного та
культурного розвитку (національні проекти)" (Офіційний вісник
України, 2011 р., N 3, ст. 177) у графі "Найменування проекту" у
позиції "Нова інфраструктура" в абзаці першому слова "міжнародного
аеропорту "Бориспіль" замінити словами "Київського регіону".
{ Додаток виключено на підставі Постанови КМ N 499
( 499-2011-п ) від 27.04.2011 }
Джерело:Офіційний портал ВРУ