КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 28 березня 2011 р. N 335
Київ
Деякі питання підготовки до реалізації проектуорганізації залізничного пасажирського сполучення
м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль"
і будівництва інших інфраструктурних об'єктів
Київського регіону
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Схвалити подане державним підприємством "Міжнародний
аеропорт "Бориспіль" (далі - державне підприємство)
техніко-економічне обґрунтування проекту організації залізничного
пасажирського сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт
"Бориспіль" (далі - проект організації залізничного сполучення),
який є складовою національного проекту "Повітряний експрес" -
залізничне пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт
"Бориспіль" і будівництво інших інфраструктурних об'єктів
Київського регіону", розроблене проектним інститутом
"Київдіпротранс" та рекомендоване до схвалення державним
підприємством "Укрдержбудекспертиза" Міністерства регіонального
розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з
такими орієнтовними основними техніко-економічними показниками, що
підлягають уточненню під час затвердження проекту будівництва:
довжина маршруту, кілометрів 37,4
час руху електропоїзда на маршруті, хвилин 41
кількість зупинних пунктів, одиниць 2
кількість таких штучних споруд, одиниць:
шляхопроводів (будівництво) 3
шляхопроводів (капітальний ремонт) 1
довжина залізничної естакади, кілометрів 3,5
відведення земель, гектарів:
у постійне користування 20,5
у тимчасове користування 9
термінальний комплекс станції Київ-Пасажирький
загальний будівельний об'єм, куб. метрів 52388
загальна площа, кв. метрів 10638
площа забудови, кв. метрів 6696
загальна площа тунелю, кв. метрів 2072
загальна кошторисна вартість, визначена шляхом 3270727,157
зведення витрат у поточних цінах станом на
1 жовтня 2010 р., тис. гривень
у тому числі:
будівельно-монтажні роботи 2403392,918
устаткування 60993,275
пусконалагоджувальні роботи 6074,714
інші витрати 800266,25
пайова участь державного підприємства у:
будівництві пункту технічного обслуговування 62130 електропоїздів на станції Борщагівка-технічна, тис. гривень
облаштуванні термінала на зупинному пункті 92000 електропоїздів Видубичі, тис. гривень
облаштуванні термінала на станції Дарниця, 944620 тис. гривень
придбанні електропоїздів, тис. гривень 229170
проведення загальної інвестиційної оцінки 4598647,157
проекту, тис. гривень
тривалість будівництва 28 місяців.
2. Затвердити Порядок та умови надання у 2011 році державних
гарантій щодо виконання боргових зобов'язань за запозиченнями
державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" для
реалізації проекту організації залізничного пасажирського
сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль", що
додаються.
3. Надати у 2011 році державному підприємству державну
гарантію для реалізації проекту організації залізничного
сполучення, еквівалентну 372313,538 тис. доларів США.
4. Установити, що забезпеченням виконання зобов'язань
державного підприємства, яке становить 100 відсотків суми наданої
державної гарантії, є майнові права за контрактами, укладеними в
рамках реалізації проекту організації залізничного пасажирського
сполучення.
5. Внести зміни до постанов Кабінету Міністрів України від
31 жовтня 2007 р. N 1269 ( 1269-2007-п ) та від 8 грудня 2010 р.
N 1256 ( 1256-2010-п ), що додаються.
6. Уповноважити Міністра фінансів підписувати документи про
надання державних гарантій за зобов'язаннями державного
підприємства для реалізації проекту організації залізничного
сполучення.
7. Державному агентству з інвестицій та управління
національними проектами:
забезпечити виконання першочергових заходів щодо реалізації
проекту організації залізничного пасажирського сполучення згідно з
додатком;
забезпечити здійснення технічного нагляду за реалізацією
зазначеного проекту організації залізничного сполучення;
для реалізації національного проекту "Повітряний експрес" -
залізничне пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт
"Бориспіль" і будівництво інших інфраструктурних об'єктів
Київського регіону" створити державне підприємство "Дирекція з
будівництва та управління національного проекту "Повітряний
експрес" та інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону";
разом з Міністерством інфраструктури та за погодженням із
кредиторами протягом року з дня підписання договору про фінансове
кредитування забезпечити передачу в установленому порядку від
державного підприємства "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" функцій
замовника та функцій з виконання боргових зобов'язань за
запозиченнями, взятими під державну гарантію, державному
підприємству "Дирекція з будівництва та управління національного
проекту "Повітряний експрес" та інших інфраструктурних об'єктів
Київського регіону";
внести до 11 квітня 2011 р. в установленому порядку Кабінету
Міністрів України пропозиції щодо реалізації проекту
"Інфраструктурні об'єкти Київського регіону" як невід'ємної
складової національного проекту "Повітряний експрес" - залізничне
пасажирське сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль"
і будівництво інших інфраструктурних об'єктів Київського регіону".
8. Міністерству інфраструктури затвердити технічні умови на
рухомий склад у рамках реалізації проекту організації залізничного
сполучення.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2011 р. N 335
ПОРЯДОК ТА УМОВИнадання у 2011 році державних гарантій
щодо виконання боргових зобов'язань
за запозиченнями державного підприємства
"Міжнародний аеропорт "Бориспіль"
для реалізації проекту організації
залізничного пасажирського сполучення
м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль"
1. Ці Порядок та умови регулюють відносини, пов'язані з
наданням відповідно до статті 9 Закону України "Про Державний
бюджет України на 2011 рік" ( 2857-17 ) державних гарантій для
забезпечення виконання зобов'язань за запозиченнями, залученими
державним підприємством "Міжнародний аеропорт "Бориспіль" (далі -
державне підприємство) для забезпечення фінансування реалізації
проекту організації залізничного пасажирського сполучення
м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль" (далі - запозичення).
2. Державні гарантії надаються на суму запозичень,
еквівалентну 372313,538 тис. доларів США.
3. Запозичення використовуються для реалізації проекту
організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ -
міжнародний аеропорт "Бориспіль".
4. Перелік об'єктів будівництва, фінансування яких
здійснюється за рахунок запозичень, визначається відповідно до
схваленого Кабінетом Міністрів України техніко-економічного
обґрунтування проекту організації залізничного пасажирського
сполучення м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль".
5. Для надання державних гарантій за запозиченнями державне
підприємство подає Мінфіну такі документи:
проект кредитного договору, погодженого з Державним
агентством з інвестицій та управління національними проектами;
відомості про запозичення разом із графіками їх погашення та
обслуговування, що погоджені з Державним агентством з інвестицій
та управління національними проектами;
техніко-економічне обґрунтування;
копію річного балансу за минулий рік разом з додатками та
копію балансу на останню звітну дату.
6. Мінфін після надходження документів, зазначених у пункті 5
цих Порядку та умов, укладає з державним підприємством договір про
порядок відшкодування витрат державного бюджету, які можуть
виникнути у разі виконання державою гарантійних зобов'язань.
У договорі передбачаються зобов'язання державного
підприємства, зокрема, щодо:
відшкодування витрат державного бюджету, пов'язаних з
виконанням державою гарантійних зобов'язань;
сплати пені за кожний прострочений день відшкодування
зазначених витрат;
подання Мінфіну інформації, необхідної для проведення
моніторингу спроможності державного підприємства виконувати
зобов'язання за запозиченням;
погодження з Мінфіном і Державним агентством з інвестицій та
управління національними проектами видатків на реалізацію проекту
організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ -
міжнародний аеропорт "Бориспіль" у разі недостатності коштів для
внесення чергового платежу за кредитом або наявності простроченої
заборгованості за кредитом, наданим під державні гарантії, чи
заборгованості з відшкодування витрат державного бюджету,
пов'язаних з виконанням державою гарантійних зобов'язань.
7. Плата за надання державних гарантій встановлюється у
розмірі 0,000000001 відсотка обсягу запозичення.
8. Державні гарантії надаються на строк виконання зобов'язань
за запозиченнями, залученими державним підприємством.
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2011 р. N 335
ЗМІНИ,що вносяться до постанов
Кабінету Міністрів України
від 31 жовтня 2007 р. N 1269 ( 1269-2007-п )
та від 8 грудня 2010 р. N 1256 ( 1256-2010-п )
1. На часткову зміну пункту 3 Порядку затвердження
інвестиційних програм і проектів будівництва та проведення їх
державної експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 31 жовтня 2007 р. N 1269 ( 1269-2007-п ) (Офіційний
вісник України, 2007 р., N 84, ст. 3106; 2008 р., N 87, ст. 2919;
2009 р., N 37, ст. 1250), установити, що Державне агентство з
інвестицій та управління національними проектами має право
затверджувати за погодженням з Міністерством економічного розвитку
і торгівлі, Міністерством фінансів і Міністерством регіонального
розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства
проектну документацію на кожній наступній стадії проектування за
окремими чергами, об'єктами та пусковими комплексами проекту
організації залізничного пасажирського сполучення м. Київ -
міжнародний аеропорт "Бориспіль".
2. У додатку до постанови Кабінету Міністрів України від
8 грудня 2010 р. N 1256 ( 1256-2010-п ) "Про затвердження переліку
проектів із пріоритетних напрямів соціально-економічного та
культурного розвитку (національні проекти)" (Офіційний вісник
України, 2011 р., N 3, ст. 177) у графі "Найменування проекту" у
позиції "Нова інфраструктура" в абзаці першому слова "міжнародного
аеропорту "Бориспіль" замінити словами "Київського регіону".
Додатокдо постанови Кабінету Міністрів України
від 28 березня 2011 р. N 335
ПЕРШОЧЕРГОВІ ЗАХОДИщодо реалізації проекту організації
залізничного пасажирського сполучення
м. Київ - міжнародний аеропорт "Бориспіль"
------------------------------------------------------------------ | Найменування заходу | Вартість, | | |тис. гривень| |---------------------------------------------------+------------| |Будівництво: | | |---------------------------------------------------+------------| | залізничної колії, 16 кілометрів | 532 215,3 | |---------------------------------------------------+------------| | залізничного шляхопроводу на підході до | 68 628,6 | | станції Г. Кірпи | | |---------------------------------------------------+------------| | автодорожнього шляхопроводу, дві одиниці | 92 302,3 | |---------------------------------------------------+------------| | залізничної естакади довжиною 3 500 метрів |1 581 576,4 | |---------------------------------------------------+------------| | зупинного пункту електропоїздів "Термінал "Д" | 44 087,9 | |---------------------------------------------------+------------| | зупинного пункту електропоїздів "Термінал "В" | 72 644,3 | |---------------------------------------------------+------------| | об'єднаного авіаційно-залізничного термінала на | 192 449,1 | | станції Київ-Пасажирський, загальна площа якого | | | становить 10,6 тис. кв. метрів | | |---------------------------------------------------+------------| | пішохідного тунелю між терміналом і | 89 824,5 | | привокзальною площею на станції | | | Київ-Пасажирський, загальна площа якого | | | становить 2,1 тис. кв. метрів | | |---------------------------------------------------+------------| |Реконструкція автодорожнього шляхопроводу, одна | 13 479,9 | |одиниця | | |---------------------------------------------------+------------| |Придбання чотирьох електропоїздів по п'ять вагонів | 229 170 | |кожний | | |---------------------------------------------------+------------| |Дольова участь у будівництві пункту технічного | 62 130 | |обслуговування електропоїздів на станції | | |Борщагівка-технічна | | |---------------------------------------------------+------------| |Загальна кошторисна вартість |2 978 508,3 | |---------------------------------------------------+------------| |Тривалість будівництва - 14 місяців | | ------------------------------------------------------------------
Джерело:Офіційний портал ВРУ