Про затвердження Державної цільової соціальної програми розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури у 2011-2022 роках
{Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
№ 970 від 24.10.2012
№ 760 від 17.10.2013}
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову соціальну програму розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури у 2011-2022 роках (далі - Програма), що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, відповідальним за виконання Програми, передбачати під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти, необхідні для виконання завдань і заходів, передбачених Програмою.
3. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, Закарпатській, Івано-Франківській, Львівській та Чернівецькій обласним державним адміністраціям подавати щороку до 15 січня Національному агентству з питань підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу та реалізації інфраструктурних проектів відомості про стан виконання Програми для узагальнення та подання до 30 числа місяця, що настає за звітним періодом, інформації Кабінетові Міністрів України.
{Пункт 4 виключено на підставі Постанови КМ № 970 від 24.10.2012}
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА СОЦІАЛЬНА ПРОГРАМА
розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури у 2011-2022 роках
Метою цієї Програми є розвиток спортивної, туристичної та транспортної інфраструктури, створення умов для отримання права на проведення в Україні зимових Олімпійських та Паралімпійських ігор 2022 року.
Шляхи і способи розв'язання проблеми
Проблему передбачається розв'язати шляхом:
приведення об'єктів спортивної, туристичної та транспортної інфраструктури у відповідність з міжнародними стандартами і нормами, а також вимогами Міжнародних федерацій з відповідних видів спорту для належної підготовки національних збірних команд України до зимових Олімпійських та зимових Паралімпійських ігор із 15 олімпійських та п'яти паралімпійських видів спорту;
підготовки необхідної кількості фахівців з питань організації та проведення зимових Олімпійських та Паралімпійських ігор 2022 року;
створення умов для максимального залучення недержавних установ та організацій до розвитку спортивної, транспортної та туристичної інфраструктури.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування завдань і заходів, передбачених Програмою, наведено у додатку 1.
Програму передбачається виконати двома етапами.
На першому етапі (2011-2014 роки) планується розробити техніко-економічне обґрунтування, проекти, бізнес-плани, майстер-плани, створити нову та відновити наявну спортивну, туристичну, транспортну інфраструктуру.
На другому етапі (2015-2022 роки) передбачається будівництво, реконструкція, ремонт об'єктів спортивної, туристичної та транспортної інфраструктури з урахуванням міжнародних стандартів і норм.
Завдання і заходи з виконання Програми, які визначено в додатку 2, спрямовані на створення сучасної спортивної, туристичної та транспортної інфраструктури для розвитку в Україні туризму та зимових видів спорту світового рівня. На підставі зазначених завдань і заходів розробляються плани підготовки конкретних об'єктів (створення сучасних спортивних баз із зимових видів спорту та належної інфраструктури розміщення гостей, учасників та вболівальників спортивних змагань, аеропортів, залізниць, автомобільних доріг, закладів охорони здоров'я, культури і мистецтва тощо) з урахуванням вимог і норм Міжнародних федерацій з відповідних видів спорту.
Завдання і заходи з виконання Програми визначені з урахуванням вимог і норм Міжнародних федерацій з відповідних видів спорту.
У рамках виконання завдань і заходів Програми відповідальні за їх виконання центральні та місцеві органи виконавчої влади розробляють інвестиційні проекти з урахуванням потреб осіб з обмеженими фізичними можливостями, для реалізації яких залучаються підприємства організацій інвалідів.
Очікувані результати, ефективність Програми
Виконання першого етапу Програми (2011-2014 роки) дасть змогу:
забезпечити розвиток спортивної, туристичної та транспортної інфраструктури відповідно до міжнародних стандартів;
збільшити завантаження спортивних об'єктів і в результаті прибуток від їх експлуатації, що сприятиме зменшенню навантаження на видаткову частину державного та місцевих бюджетів;
зменшити обсяг витрат, пов'язаних з проведенням тренувань національних збірних команд за кордоном;
збільшити кількість молоді, яка займається зимовими видами спорту в дитячо-юнацьких спортивних школах;
забезпечити ефективне використання спортивних об'єктів;
збільшити обсяг валютних надходжень за рахунок створення сприятливих умов для розвитку туристичної індустрії, проведення тренувань спортсменів та змагань будь-якого рівня;
побудувати 27 доступних для всіх категорій населення спортивних об'єктів міжнародного рівня, що сприятиме створенню умов для проведення змагань будь-якого рівня;
збільшити протягом 2011-2014 років на 1,5 мільйона кількість робочих місць, створених у будівельній, транспортній, готельній, туристично-рекреаційній галузі, сфері послуг та супутніх сферах діяльності;
забезпечити участь національних збірних команд у зимових Олімпійських та Паралімпійських іграх 2022 року (15 олімпійських та 5 паралімпійських видів спорту);
збільшити на 30 відсотків кількість осіб, що займаються зимовими видами спорту;
створити шляхом проведення інвестиційних конкурсів сприятливі умови для залучення приватних інвесторів, міжнародних фінансових організацій, кредитних ресурсів та інших джерел надходжень для реалізації інвестиційних проектів, опрацювання техніко-економічних обґрунтувань та виконання бізнес-планів будівництва нової та відновлення наявної спортивної, туристичної та транспортної інфраструктури;
підвищити рівень розвитку зимових видів спорту, визначити організаційні і нормативно-правові засади розвитку спортивної, туристичної та транспортної інфраструктури відповідно до міжнародних стандартів та з урахуванням національних інтересів.
Показники очікуваних результатів виконання Програми визначені в додатку 3.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, а також інших джерел, передбачених законом.
Обсяг фінансування Програми, зокрема за рахунок коштів державного бюджету, визначається щороку виходячи з фактичних можливостей бюджету, а також з урахуванням конкретизації завдань за результатами виконання Програми за попередній період.
Фінансування заходів Програми у 2011 році здійснюється в межах коштів, передбачених у Державному бюджеті України на 2011 рік за відповідними бюджетними програмами.
Обсяг коштів, необхідних для виконання Програми на другому етапі (2015-2022 роки), буде визначено на підставі затвердженого у 2012 році переліку завдань і заходів Програми.
ПАСПОРТ
Державної цільової соціальної програми розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури у 2011-2022 роках
1. Концепція Програми схвалена розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27 жовтня 2010 р. № 2068 (Офіційний вісник України, 2010 р., № 86, ст. 3053).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 29 червня 2011 р. № 707.
3. Державний замовник - Укрєвроінфрапроект.
4. Керівник Програми - Голова Укрєвроінфрапроекту.
5. Відповідальні за виконання завдань і заходів Програми - центральні та місцеві органи виконавчої влади, суб'єкти господарювання.
6. Строк виконання: 2011-2022 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування (перший етап (2011-2014 роки)
Джерела фінансування | Обсяг фінансування | У тому числі за роками | |||
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | ||
Державний бюджет | 8197,52 | 54,2 | 2778,39 | 3169,07 | 2195,86 |
Місцеві бюджети | 28 | 4 | 8 | 16 | |
Інші джерела | 4478,5 | 1688 | 1822,2 | 486,7 | 481,6 |
Усього | 12704,02 | 1842,2 | 4604,59 | 3663,77 | 2693,46 |
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової соціальної програми розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури у 2011-2022 роках
Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходу | Головний розпорядник бюджетних коштів, інвестор | Джерела фінансування | Прогнозні обсяги фінансування, млн. гривень | ||||||||
усього | за роками | усього | за роками | |||||||||||
2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | |||||||
1. Розвиток транспортної інфраструктури, зокрема будівництво, реконструкція та капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування між спортивними об'єктами та об'єктами туристичної інфраструктури | обстеження під'їзних доріг до туристично-спортивних комплексів | Укравтодор | ||||||||||||
проектів | 1 | 1 | розроблення техніко-економічного обґрунтування та проектно-кошторисної документації на розбудову автомобільної дороги Київ - Чоп з доведенням її параметрів до I категорії у межах Рівненської, Львівської, Закарпатської областей, а також інших під'їзних доріг до туристично-спортивних комплексів | -"- | державний бюджет | 20 | 20 | |||||||
-"- | 4 | 3 | 1 | виготовлення проектно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію та ремонт під'їзних доріг до туристично-спортивних комплексів | Укрєвроінфрапроект | -"- | 120 | 85 | 35 | |||||
Укравтодор | -"- | 100 | 65 | 35 | ||||||||||
-"- | 18 | 7 | 6 | 5 | інженерний захист автомобільних доріг від паводків та зсувів | Укрєвроінфрапроект | -"- | 385 | 160 | 115 | 110 | |||
Укравтодор | -"- | 385 | 160 | 115 | 110 | |||||||||
кілометрів | 45 | 15 | 15 | 15 | модернізація (збільшення пропускної здатності) автомобільних доріг Київ - Чоп (в обхід м. Стрия), Мукачево - Львів - Рогатин | Укрєвроінфрапроект | -"- | 315 | 115 | 100 | 100 | |||
Укравтодор | -"- | 315 | 115 | 100 | 100 | |||||||||
Разом за завданням 1 | 1640 | 720 | 500 | 420 | ||||||||||
2. Розвиток транспортної інфраструктури, зокрема будівництво, реконструкція та ремонт залізниць між об'єктами туристичної та спортивної інфраструктури | протяжність, кілометрів | 129 | 16,5 | 29,5 | 41,5 | 41,5 | модернізація та капітальний ремонт залізничної інфраструктури на напрямках Львів - Стрий - Славське, Ужгород - Чоп - Батьове - Славське, Івано-Франківськ - Стрий | Мінінфраструктури, Укрзалізниця | інші джерела | 355,6 | 10 | 45,6 | 150 | 150 |
проектів | 1 | 1 | виконання проектних робіт на об'єкті "Будівництво двоколійного залізничного тунелю на перегоні Бескид - Скотарське напрямку Львів - Чоп" | -"- | -"- | 24 | 24 | |||||||
одиниць | 24 | 3 | 13 | 4 | 4 | оновлення пасажирського рухомого складу для забезпечення пасажирських перевезень, у тому числі закупівля: | ||||||||
-"- | 16 | 3 | 13 | міжрегіональних поїздів | -"- | -"- | 3287,6 | 1643 | 1644,6 | |||||
-"- | 4 | 2 | 2 | електропоїздів | -"- | -"- | 301,6 | 150,8 | 150,8 | |||||
-"- | 4 | 2 | 2 | дизель-поїздів | -"- | -"- | 167,6 | 83,8 | 83,8 | |||||
Разом за завданням 2 | 4136,4 | 1653 | 1690,2 | 384,6 | 408,6 | |||||||||
у тому числі | інші джерела | 4136,4 | 1653 | 1690,2 | 384,6 | 408,6 | ||||||||
3. Розроблення майстер-планів, техніко-економічних обґрунтувань національного проекту "Олімпійська надія - 2022" | кількість майстер-планів | 5 | 3 | 2 | розроблення майстер-планів, техніко-економічних обґрунтувань національного проекту "Олімпійська надія - 2022" для таких областей: | |||||||||
-"- | 2 | 1 | 1 | Львівської | Держінвестпроект | державний бюджет | 50 | 25 | 25 | |||||
-"- | 1 | 1 | Івано-Франківської | -"- | -"- | 25 | 12,5 | 12,5 | ||||||
-"- | 2 | 1 | 1 | Закарпатської | -"- | -"- | 25 | 12,5 | 12,5 | |||||
створення сприятливих умов для залучення приватних інвесторів, міжнародних фінансових організацій, кредитних ресурсів та інших джерел надходжень для виконання Програми | -"- | |||||||||||||
Разом за завданням 3 | 100 | 50 | 50 | |||||||||||
4. Поліпшення матеріально-технічної бази зимових видів спорту | кількість нових спортивних об'єктів | 26 | 12 | 8 | 6 | проектування та будівництво таких спортивних споруд: | ||||||||
-"- | 1 | 1 | стадіону для біатлону навчально-спортивної бази "Тисовець" у Сколівському районі Львівської області | Укрєвроінфрапроект | державний бюджет | 330 | 330 | |||||||
-"- | 1 | 1 | стадіону для лижних гонок на навчально-спортивній базі "Тисовець" у Сколівському районі Львівської області | -"- | -"- | 318 | 161 | 157 | ||||||
-"- | 5 | 1 | 2 | 2 | гірськолижних трас на горі Тростян, у смт Славське та на навчально-спортивній базі "Тисовець" у Сколівському районі Львівської області для гігантського слалому, спеціального слалому, швидкісного спуску на горах Гимба та Магура Жиде (с. Пилипець Міжгірського району Закарпатської області) та на горі Великий Верх (с. Гукливий Воловецького району Закарпатської області) | -"- | -"- | 2593 | 368 | 1025 | 1200 | |||
-"- | 1 | 1 | герметичного тунелю на навчально-спортивній базі "Тисовець" у Сколівському районі Львівської області із штучним сніжним покриттям завдовжки 1200 метрів і завширшки 12 метрів, з постійною температурою від 0 до -9 °C (для проведення у весняно-літній та осінньо-зимовий період спортивних змагань та тренувань з лижних гонок та біатлону) | -"- | -"- | 111 | 31 | 80 | ||||||
-"- | 6 | 3 | 3 | трас та споруд для сноубордингу на горі Тростян, смт Славське, на навчально-спортивній базі "Тисовець" у Сколівському районі Львівської області | -"- | -"- | 56 | 31 | 25 | |||||
-"- | 2 | 1 | 1 | комплексу трамплінів на навчально-спортивній базі "Тисовець" у Сколівському районі Львівської області | -"- | -"- | 1000 | 410 | 590 | |||||
-"- | 3 | 3 | комплексу для фрістайлу на навчально-спортивній базі "Тисовець" у Сколівському районі Львівської області | -"- | -"- | 2 | 2 | |||||||
кількість нових спортивних об'єктів | 1 | 1 | льодового стадіону в м. Львові з овалом 400 метрів | Укрєвроінфрапроект | державний бюджет | 150 | 150 | |||||||
-"- | 2 | 1 | 1 | палацу спорту для хокею із шайбою на навчально-спортивній базі Міноборони в м. Львові | -"- | -"- | 1000 | 325 | 575 | 100 | ||||
-"- | 1 | 1 | тренувальної ковзанки для фігурного катання по просп. В. Чорновола в м. Львові | -"- | -"- | 200 | 200 | |||||||
-"- | 2 | 1 | 1 | тренувальної ковзанки для хокею із шайбою на навчально-спортивній базі Міноборони в м. Львові | -"- | -"- | 400 | 200 | 200 | |||||
кількість об'єктів | 1 | 1 | об'єктів житлової інфраструктури | |||||||||||
-"- | 1 | 1 | готельного комплексу навчально-спортивної бази "Тисовець" у Сколівському районі Львівської області на 70 місць | інвестор | інші джерела | 35 | 35 | |||||||
-"- | 21 | 6 | 7 | 8 | інженерних споруд | |||||||||
-"- | 14 | 4 | 5 | 5 | об'єктів електропостачання | -"- | -"- | 135 | 35 | 50 | 50 | |||
-"- | 7 | 2 | 2 | 3 | об'єктів водозабезпечення для потреб осніження гірськолижних трас | Укрєвроінфрапроект | державний бюджет | 50 | 15 | 15 | 20 | |||
інвестор | інші джерела | 50 | 15 | 15 | 20 | |||||||||
разом | 100 | 30 | 30 | 40 | ||||||||||
кількість нових спортивних об'єктів | 1 | 1 | придбання та облаштування снігостворювального комплексу та снігоущільнувальної техніки для проведення на навчально-спортивній базі "Тисовець" у Сколівському районі Львівської області Кубка Європи та чемпіонату Європи з біатлону, міжнародних змагань FIS з гірськолижного спорту, Кубка Європи з фрістайлу | Укрєвроінфрапроект | державний бюджет | 30 | 30 | |||||||
кількість об'єктів | 16 | 4 | 4 | 8 | проектування,будівництво та капітальний ремонт матеріально-технічної бази шкіл вищої спортивної майстерності і дитячо-юнацьких спортивних шкіл із зимових видів спорту в межах таких областей: | |||||||||
кількість об'єктів | 4 | 1 | 1 | 2 | Львівської | місцеві органи виконавчої влади Львівської області, Укрєвроінфрапроект | місцеві бюджети | 7 | 1 | 2 | 4 | |||
-"- | 4 | 1 | 1 | 2 | Івано-Франківської | місцеві органи виконавчої влади Івано-Франківської області, Укрєвроінфрапроект | -"- | 7 | 1 | 2 | 4 | |||
-"- | 4 | 1 | 1 | 2 | Закарпатської | місцеві органи виконавчої влади Закарпатської області, Укрєвроінфрапроект | -"- | 7 | 1 | 2 | 4 | |||
-"- | 4 | 1 | 1 | 2 | Чернівецької | місцеві органи виконавчої влади Чернівецької області, Укрєвроінфрапроект | -"- | 7 | 1 | 2 | 4 | |||
Разом за завданням 4 | 6488 | 35 | 1926 | 2691 | 1836 | |||||||||
у тому числі | державний бюджет | 6240 | 1872 | 2618 | 1750 | |||||||||
місцевий бюджет | 28 | 4 | 8 | 16 | ||||||||||
інші джерела | 220 | 35 | 50 | 65 | 70 | |||||||||
5. Поліпшення матеріально-технічної бази зимових видів спорту для осіб з обмеженими фізичними можливостями | кількість спортивних споруд | 11 | 20 | 12 | 2 | проектування та будівництво таких спортивних споруд Західного реабілітаційно-спортивного центру в Турківському районі Львівської області: | ||||||||
-"- | 1 | 1 | лижного (біатлонного) стадіону на 30 установок (обладнання) | Мінмолодьспорт | державний бюджет | 11,2 | 4,2 | 7 | ||||||
-"- | 1 | 1 | адміністративного корпусу стадіону | -"- | -"- | 5 | 5 | |||||||
-"- | 1 | 1 | лижеролерної асфальтованої траси завдовжки 3,3 кілометра і завширшки 6-9 метрів | -"- | -"- | 8 | 8 | |||||||
-"- | 1 | 1 | гірськолижного спуску № 2 завдовжки 1350 метрів, перепад 223 метри | -"- | -"- | 1 | 1 | |||||||
-"- | 1 | 1 | гірськолижного спуску № 3 завдовжки 766 метрів, перепад 187 метрів | -"- | -"- | 1 | 1 | |||||||
кількість спортивних споруд | 1 | 1 | гірськолижного спуску № 4 завдовжки 550 метрів, перепад 141 метрів | Мінмолодьспорт | державний бюджет | 1 | 1 | |||||||
-"- | 1 | 1 | гірськолижного спуску № 5 завдовжки 1490 метрів, перепад 214 метрів | -"- | -"- | 1 | 1 | |||||||
-"- | 1 | 1 | канатно-крісельного двомісного підйомника завдовжки 1500 метрів | -"- | -"- | 39 | 39 | |||||||
-"- | 1 | 1 | пункту обслуговування канатно-крісельного підйомника | -"- | -"- | 6 | 6 | |||||||
-"- | 1 | 1 | комплексу інженерних мереж та гідротехнічних споруд для осніження лижних та гірськолижних трас (водойма об'ємом 15000 куб. метрів, насосна станція, інженерні та електричні мережі водопостачання для осніження гірськолижної траси протяжністю 9 кілометрів) | -"- | -"- | 14 | 14 | |||||||
-"- | 1 | 1 | реабілітаційно-спортивного та оздоровчого комплексу | -"- | -"- | 20 | 20 | |||||||
кількість об'єктів | 4 | 1 | 3 | проектування та будівництво таких об'єктів житлової інфраструктури | ||||||||||
-"- | 1 | 1 | готелю на 240 місць з інфраструктурою | -"- | -"- | 30 | 30 | |||||||
інвестор | інші джерела | 50 | 50 | |||||||||||
разом | 80 | 80 | ||||||||||||
-"- | 1 | 1 | корпусу на 90 місць з їдальнею | Мінмолодьспорт | державний бюджет | 2,9 | 2,9 | |||||||
інвестор | інші джерела | 26,1 | 26,1 | |||||||||||
разом | 29 | 29 | ||||||||||||
-"- | 1 | 1 | котеджу на 42 місця | інвестор | інші джерела | 18 | 14 | 4 | ||||||
-"- | 1 | 1 | котеджу на 10 місць | -"- | -"- | 14 | 4 | 7 | 3 | |||||
-"- | 4 | 3 | 1 | проектування та будівництво таких під'їзних доріг та автостоянок центру: | ||||||||||
-"- | 1 | 1 | під'їзної дороги протяжністю 1500 метрів | Укрєвроінфрапроект | державний бюджет | 8 | 8 | |||||||
-"- | 1 | 1 | під'їзної дороги протяжністю 500 метрів | -"- | -"- | 8 | 4 | 4 | ||||||
-"- | 2 | 2 | автостоянки на 740 місць | інвестор | інші джерела | 2 | 2 | |||||||
кількість об'єктів | 4 | 2 | 1 | 1 | проектування та будівництво таких інженерних споруд: | |||||||||
-"- | 3 | 1 | 1 | 1 | водонапірної станції із свердловинами | Укрєвроінфрапроект | державний бюджет | 3 | 1 | 1 | 1 | |||
-"- | 1 | 1 | об'єктів електропостачання | інвестор | інші джерела | 12 | 12 | |||||||
Разом за завданням 5 | 281,2 | 4,2 | 207 | 66 | 4 | |||||||||
у тому числі | державний бюджет | 159,1 | 4,2 | 125 | 28,9 | 1 | ||||||||
інші джерела | 122,1 | 82 | 37,1 | 3 | ||||||||||
6. Проведення міжнародних змагань на території України | проведення міжнародних змагань з біатлону, а саме: | |||||||||||||
кількість змагань | 1 | 1 | Чемпіонату світу (юніори, юнаки) | Мінмолодьспорт | державний бюджет | 2,38 | 2,38 | |||||||
-"- | 1 | 1 | Чемпіонату Європи (юніори, юнаки) | -"- | -"- | 2,38 | 2,38 | |||||||
-"- | 1 | 1 | Кубка світу (етап) | -"- | -"- | 2,38 | 2,38 | |||||||
-"- | 3 | 1 | 1 | 1 | Кубка Європи (етап) | -"- | -"- | 7,14 | 2,38 | 2,38 | 2,38 | |||
-"- | 1 | 1 | Літнього чемпіонату світу | -"- | -"- | 2,38 | 2,38 | |||||||
-"- | 1 | 1 | Літнього чемпіонату Європи | -"- | -"- | 2,38 | 2,38 | |||||||
-"- | 2 | 1 | 1 | проведення Кубка Європи (етап) з лижних гонок | -"- | -"- | 0,73 | 0,35 | 0,38 | |||||
-"- | 1 | 1 | проведення етапу Гран-Прі (юніори) з фігурного катання на ковзанах | -"- | -"- | 4 | 4 | |||||||
проведення міжнародних змагань з гірськолижного спорту, а саме: | ||||||||||||||
-"- | 2 | 1 | 1 | Кубка Європи (етап) | -"- | -"- | 2,5 | 1,1 | 1,4 | |||||
-"- | 2 | 1 | 1 | Міжнародних змагань FIS | -"- | -"- | 1,15 | 0,38 | 0,77 | |||||
проведення міжнародних змагань із сноубордингу, а саме: | ||||||||||||||
-"- | 1 | 1 | Чемпіонату світу (юніори) | -"- | -"- | 4,82 | 4,82 | |||||||
-"- | 1 | 1 | Кубка світу (етап) | -"- | -"- | 1,13 | 1,13 | |||||||
-"- | 2 | 1 | 1 | Кубка Європи (етап) | -"- | -"- | 1,16 | 0,55 | 0,61 | |||||
проведення міжнародних змагань із стрибків на лижах із трампліна, а саме: | ||||||||||||||
кількість змагань | 1 | 1 | Континентального Кубка (етап) | Мінмолодьспорт | державний бюджет | 0,42 | 0,42 | |||||||
-"- | 1 | 1 | Кубка FIS | -"- | -"- | 0,14 | 0,14 | |||||||
проведення міжнародних змагань із фрістайлу, а саме: | ||||||||||||||
-"- | 1 | 1 | Кубка світу (етап) | -"- | -"- | 2,83 | 2,83 | |||||||
-"- | 1 | 1 | Кубка Європи (етап) | -"- | -"- | 2,8 | 2,8 | |||||||
-"- | 1 | 1 | проведення Чемпіонату світу серед юніорів U-18 з хокею з шайбою | -"- | -"- | 4,36 | 4,36 | |||||||
-"- | 1 | 1 | проведення Чемпіонату Європи із шорт-треку | -"- | -"- | 1,24 | 1,24 | |||||||
Разом за завданням 6 | 46,32 | 8,49 | 18,07 | 19,76 | ||||||||||
7. Забезпечення розвитку туристичної інфраструктури | кількість виїздів | 20 | 8 | 8 | 4 | проведення моніторингу діяльності готелів, санаторно-курортних, оздоровчих закладів та природних територій курортів Карпатського регіону | Мінінфраструктури | -"- | 2 | 0,8 | 0,8 | 0,4 | ||
кількість одиниць | 1 | 1 | розроблення методики визначення впливу туристичної діяльності на формування макроекономічних показників спортивно-туристичних регіонів, зокрема, шляхом впровадження сателітних рахунків | -"- | ||||||||||
-"- | 1 | 1 | створення і ведення галузевого автоматизованого реєстру підприємств готельного господарства, яким встановлено категорію | -"- | ||||||||||
-"- | 4 | 2 | 2 | розроблення спеціальних туристичних маршрутів | -"- | |||||||||
кількість відвідувань | 12 | 4 | 4 | 4 | розроблення генерального плану розвитку спеціальних спортивно-туристичних територій | -"- | -"- | 1,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||
кількість одиниць | 4 | 1 | 1 | 2 | створення туристично-інформаційних центрів у населених пунктах за маршрутами руху потенційних відвідувачів Карпатського регіону | Мінінфраструктури | державний бюджет | 4,1 | 0,6 | 1,5 | 2 | |||
кількість виставок | 20 | 10 | 10 | створення позитивного іміджу України на основних зарубіжних туристичних ринках для пропаганди національного туристичного потенціалу, зокрема шляхом реалізації національного проекту "Олімпійська надія - 2022" | -"- | -"- | 4,5 | 1 | 1,3 | 2,2 | ||||
Разом за завданням 7 | 12,1 | 2,9 | 4,1 | 5,1 | ||||||||||
у тому числі | -"- | 12,1 | 2,9 | 4,1 | 5,1 | |||||||||
Усього за Програмою (перший етап) | 12704,02 | 1742,2 | 4604,59 | 3663,77 | 2693,46 | |||||||||
у тому числі | -"- | 8197,52 | 54,2 | 2778,39 | 3169,07 | 2195,86 | ||||||||
місцевий бюджет | 28 | 4 | 8 | 16 | ||||||||||
інші джерела | 4478,5 | 1688 | 1822,2 | 486,7 | 481,6 |
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 760 від 17.10.2013}
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової соціальної програми розвитку в Україні спортивної та туристичної інфраструктури у 2011-2022 роках
Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника, |
1. Розвиток транспортної інфраструктури, зокрема будівництво, реконструкція та капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування між спортивними об'єктами та об'єктами туристичної інфраструктури | кількість проектів техніко-економічного обґрунтування | 1 |
кількість проектів проектно-кошторисної документації | 4 | |
кількість проектів інженерного захисту автомобільних доріг | 18 | |
протяжність автомобільних доріг, кілометрів | 45 | |
2. Розвиток транспортної інфраструктури, зокрема будівництво, реконструкція та ремонт залізниць між об'єктами туристичної та спортивної інфраструктури | -"- | 129 |
кількість виконаних проектних робіт | 1 | |
кількість одиниць придбаного рухомого складу, у тому числі: | 24 | |
міжрегіональних поїздів | 16 | |
електропоїздів | 4 | |
дизель-поїздів | 4 | |
3. Розроблення майстер-планів, техніко-економічних обґрунтувань національного проекту "Олімпійська надія-2022" | кількість майстер-планів, техніко-економічних обґрунтувань національного проекту "Олімпійська надія-2022" | 5 |
4. Поліпшення матеріально-технічної бази зимових видів спорту | кількість нових спортивних об'єктів | 26 |
кількість об'єктів житлової інфраструктури | 1 | |
кількість запроектованих та побудованих об'єктів електропостачання | 14 | |
кількість побудованих об'єктів водозабезпечення | 7 | |
кількість побудованих та відремонтованих шкіл вищої спортивної майстерності і дитячо-юнацьких спортивних шкіл | 16 | |
5. Поліпшення матеріально-технічної бази зимових видів спорту для осіб з обмеженими фізичними можливостями | кількість нових спортивних споруд | 11 |
кількість об'єктів житлової інфраструктури | 4 | |
протяжність під'їзних доріг до спортивних об'єктів, кілометрів | 2 | |
кількість місць на автостоянці | 740 | |
кількість побудованих водонапірних станцій | 3 | |
кількість побудованих об'єктів електропостачання | 1 | |
6. Проведення міжнародних змагань на території України | кількість проведених міжнародних змагань | 25 |
7. Забезпечення розвитку туристичної інфраструктури | кількість виїздів для моніторингу | 20 |
кількість виїздів для участі у професійних виставках | 20 | |
кількість автоматизованих реєстрів підприємств готельного господарства | 1 | |
кількість створених туристично-інформаційних центрів | 4 | |
кількість генеральних планів розвитку спеціальних спортивно-туристичних територій | 5 | |
кількість розроблених спеціальних туристичних маршрутів | 4 |