open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
27.11.2007 N 1041

Про забезпечення прав дітей-інвалідів

та дітей, які потребують корекції фізичного

та (або) розумового розвитку

На виконання Указів Президента України від 01.06.2005 р.
N 900/2005 ( 900/2005 ) "Про першочергові заходи щодо створення
сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними
можливостями", від 04.07.2005 р. N 1013/2005 ( 1013/2005 ) "Про
невідкладні заходи щодо функціонування та розвитку освіти в
Україні", від 27.12.2005 р. N 1845/2005 ( 1845/2005 ) "Про заходи
щодо створення сприятливих умов для забезпечення соціальної,
медичної та трудової реабілітації інвалідів", розпорядження
Кабінету Міністрів України від 03.11.2005 р. N 444-р
( 444-2005-р ) "Про затвердження плану додаткових заходів щодо
створення сприятливих умов життєдіяльності осіб з обмеженими
можливостями", протокольного рішення Ради у справах інвалідів при
Кабінеті Міністрів України від 22.06.2007 р., з метою забезпечення
прав дітей-інвалідів та дітей, які потребують корекції фізичного
та (або) розумового розвитку, Н А К А З У Ю:
1. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти
(Єресько О.В.), Інституту інноваційних технологій та змісту освіти
(Кудін А.В.):
1.1. При плануванні роботи на 2008 рік відповідно до
компетенції передбачити конкретні заходи щодо удосконалення
організаційно-правового, науково-методичного забезпечення освіти
дітей-інвалідів та дітей, які потребують корекції фізичного та
(або) розумового розвитку, їх адаптації та соціалізації (до
20.12.2007 р.);
1.2. Здійснювати організаційно-методичне керівництво
діяльністю органів управління освіти і науки щодо удосконалення
навчально-матеріальної бази загальноосвітніх навчальних закладів,
для забезпечення особливих освітніх потреб дітей, які потребують
корекції фізичного та (або) розумового розвитку, у тому числі
дітей з інвалідністю, курсової підготовки педагогічних
працівників, які навчають дітей зазначеної категорії (постійно).
2. Департаменту загальної середньої та дошкільної освіти
(Єресько О.В.) увійти з клопотанням до Президії Академії
педагогічних наук України щодо включення до тематики
науково-пошукових досліджень системної розробки та апробації
комплексного психолого-педагогічного та соціального супроводу
дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового
розвитку (до 14.12.2007 р.).
3. Міністерству освіти і науки Автономної Республіки Крим,
управлінням освіти і науки обласних, Київської і Севастопольської
міських державних адміністрацій:
3.1. Розробити відповідну модель (план спільних заходів) щодо
забезпечення рівного доступу до якісної освіти, соціалізації
дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового
розвитку, за системою: обласне управління освіти і науки - районне
(міське) управління (відділ) освіти - спеціальна загальноосвітня
школа-інтернат - загальноосвітня школа (до 01.01.2008 року): 3.1.1. В рамках моделі співпраці скласти план відвідування
загальноосвітніх навчальних закладів дітьми-інвалідами, у тому
числі тими, які навчаються за індивідуальною формою; 3.1.2. З урахуванням напрацьованого досвіду залучення
дітей-інвалідів до навчання та позакласної роботи в
загальноосвітніх навчальних закладах регіону передбачити складання
відповідних угод про співпрацю між навчальними закладами; 3.1.3. Звернути особливу увагу на охоплення позашкільною
освітою дітей, які потребують корекції фізичного та (або)
розумового розвитку, в тому числі дітей-інвалідів, які навчаються
за індивідуальною формою; 3.1.4. Передбачити системну роботу та проведення змагань з
Параолімпійських ігор, Спеціальної олімпіади, різноманітних
конкурсів, фестивалів для виявлення та розвитку здібностей,
обдарувань дітей-інвалідів;
3.2. Оновлювати створений банк даних дітей, які потребують
корекції фізичного та (або) розумового розвитку, в тому числі
дітей-інвалідів, починаючи з раннього віку (постійно);
3.3. Активізувати роботу щодо забезпечення безперешкодного
доступу до навчальних та інших приміщень загальноосвітніх
навчальних закладів (у тому числі інтернатного типу), учням
(вихованцям) з урахуванням особливостей їх психофізичного розвитку
(постійно);
3.4. При формуванні місцевого бюджету передбачати виділення
коштів для реалізації визначених завдань, а також організаційне
забезпечення залучення позабюджетних коштів (щорічно);
3.5. Посилити співпрацю з місцевими органами виконавчої влади
та органами місцевого самоврядування щодо вирішення питань
подальшого навчання або працевлаштування випускників, які
потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку,
загальноосвітніх (в т.ч. інтернатних), професійно-технічних, вищих
навчальних закладів (постійно);
3.6. На серпневих конференціях педагогічних працівників
проводити обговорення стану забезпечення права дітей та осіб з
інвалідністю на якісну освіту, соціальну адаптацію, трудову
реабілітацію через призму діяльності органів управління освітою,
керівників загальноосвітніх, професійно-технічних, вищих
навчальних закладів різних рівнів акредитації, залучивши до участі
у конференціях керівників місцевих органів виконавчої влади та
самоврядування, наукових установ, підприємств та організацій
(постійно).
4. Інформацію про виконану конкретну роботу з прикладами
надсилати департаменту загальної середньої та дошкільної освіти
(щороку до 1 листопада, починаючи з 2008 року).
5. Опублікувати цей наказ в Інформаційному збірнику
Міністерства освіти і науки України.
6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
міністра Тесленка В.В.
Міністр С.М.Ніколаєнко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: