open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 24 лютого 2010 р. N 240

Київ
Про затвердження Статуту Державної наукової установи

"Державний центр інноваційних біотехнологій"

Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Затвердити Статут Державної наукової установи "Державний
центр інноваційних біотехнологій", що додається.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 28

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 24 лютого 2010 р. N 240
СТАТУТ

Державної наукової установи

"Державний центр інноваційних біотехнологій"

Загальні положення
1. Державна наукова установа "Державний центр інноваційних
біотехнологій" утворена відповідно до статті 4 Закону України "Про
наукову і науково-технічну діяльність" ( 1977-12 ) та постанови
Кабінету Міністрів України від 6 січня 2010 р. N 27 ( 27-2010-п )
"Питання утворення Державного центру інноваційних біотехнологій"
(Офіційний вісник України, 2010 р., N 2, ст. 63).
2. Державна наукова установа "Державний центр інноваційних
біотехнологій" (далі - Центр) є державною науковою установою, яка
підпорядкована Кабінетові Міністрів України.
3. Центр у своїй діяльності керується Конституцією
( 254к/96-ВР ) та законами України, а також указами Президента
України і постановами Верховної Ради України, прийнятими
відповідно до Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України,
актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими
актами та цим Статутом.
4. Центр провадить науково-дослідну діяльність з розробки та
впровадження інноваційних біотехнологій, виробництва
імунобіологічних препаратів, вивчення особливо небезпечних хвороб,
спільних для людей і тварин, розроблення засобів діагностики,
профілактики, ефективної боротьби з такими хворобами.
5. Найменування Центру:
українською мовою:
- повне: Державна наукова установа "Державний центр
інноваційних біотехнологій";
- скорочене: Державний центр інноваційних біотехнологій;
англійською мовою скорочене: State Centre of Innovation
Biotechnologies.
6. Місцезнаходження: Україна, м. Київ, вул. Донецька, 30.
Мета діяльності Центру
7. Основною метою діяльності Центру є:
проведення наукових досліджень у сфері впровадження
інноваційних біотехнологій та виробництва імунобіологічних,
ветеринарних препаратів і препаратів крові, їх апробації,
проведення перевірки, трансферу інновацій з метою задоволення
потреб закладів охорони здоров'я у відповідних вакцинах, зокрема
лікувальних антисироватках, імунодіагностикумах, антидотах,
сучасних препаратах крові;
організація та проведення науково-дослідної роботи з вивчення
особливо небезпечних хвороб, спільних для людей і тварин;
участь у розробленні проектів державних програм впровадження
інноваційних біотехнологій, забезпечення біологічного захисту та
біобезпеки;
розроблення пропозицій щодо вдосконалення законодавства з
питань розробки, виробництва, застосування та утилізації
імунобіологічних, ветеринарних препаратів і препаратів крові;
участь у створенні національної системи виявлення біологічних
загроз, системи моніторингу і контролю можливих загроз
біологічного та хімічного походження.
Функції Центру
8. Центр відповідно до покладених на нього завдань в
установленому порядку:
1) здійснює моніторинг досягнень світової науки в галузі
біотехнологій з метою їх врахування під час розроблення проектів
державних програм впровадження інноваційних біотехнологій,
забезпечення біологічного захисту та біобезпеки;
2) проводить наукові дослідження з питань:
забезпечення безпеки природного середовища;
безпечного застосування генетично модифікованих організмів;
впливу біологічних факторів на населення, можливості
виникнення загроз біологічного походження, пов'язаних з розвитком
сучасних біотехнологій;
забезпечення якості, ефективності і безпеки імунобіологічних
препаратів шляхом участі у проведенні експертизи реєстраційної
документації та зразків вакцин, імунобіологічних препаратів
відповідно до вимог державних та міжнародних стандартів;
3) подає пропозиції щодо:
заборони застосування серій імунобіологічних препаратів;
необхідності зупинення дії реєстраційного свідоцтва на час
проведення додаткових досліджень імунобіологічних препаратів у
разі виявлення побічної чи/або неспецифічної дії імунобіологічних
препаратів або встановлення їх невідповідності вимогам
аналітично-нормативної документації;
4) бере участь у:
проведенні спеціалізованої експертизи та оцінки
аналітично-нормативної документації на імунобіологічні препарати,
здійснює імунологічні, фармакологічні, фізичні,
клініко-епідемічні, технологічні, медико-біологічні,
токсикологічні, хіміко-аналітичні та інші види дослідження зразків
вакцин імунобіологічних препаратів;
наданні медико-генетичної допомоги населенню з урахуванням
його потреб;
здійсненні заходів із захисту населення від збудників
особливо небезпечних хвороб;
визначенні пріоритетів розвитку виробництва вітчизняних
імунобіологічних, ветеринарних препаратів і препаратів крові:
5) забезпечує:
підготовку до видання монографій, статей стосовно
імунобіологічних, ветеринарних препаратів і препаратів крові;
надання фізичним та юридичним особам консультаційної допомоги
та роз'яснень з питань виробництва імунобіологічних, ветеринарних
препаратів і препаратів крові, їх апробації;
організацію навчання та підготовки фахівців із зазначених
питань;
6) готує пропозиції до навчальних програм вивчення основ
біобезпеки та біоетики;
7) виконує інші функції.
Юридичний статус Центру
9. Центр є юридичною особою. Статус юридичної особи Центр
набуває з дня державної реєстрації.
Центр може набувати від свого імені майнові та особисті
немайнові права, нести відповідальність за своїми зобов'язаннями,
бути відповідачем і позивачем у суді.
Центр має самостійний баланс, рахунки в установах банків,
печатку, штампи, бланки із своїм найменуванням.
10. Майно Центру є державною власністю і використовується
Центром на праві оперативного управління.
11. Центр користується землею та іншими природними ресурсами
відповідно до мети своєї діяльності в установленому законодавством
порядку.
Майно Центру
12. Майно Центру становлять виробничі та невиробничі фонди, а
також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному
балансі Центру.
13. Джерелами формування майна Центру є:
грошові та матеріальні внески;
кошти державного бюджету;
доходи, одержані в результаті реалізації продукції, надання
послуг та провадження інших видів господарської діяльності;
придбане в установленому порядку майно;
інші джерела, не заборонені законодавством.
14. Списання та відчуження майна Центру здійснюється в
установленому законодавством порядку.
Кошти, отримані в результаті відчуження основних засобів
Центру, залишаються в розпорядженні Центру в повному обсязі і
спрямовуються на виконання його статутних завдань.
15. Центр може передавати в установленому законодавством
порядку в оренду майно, яке належить до основних засобів і не
використовується з науковою та виробничою метою.
Права та обов'язки Центру
16. Центр має право:
визначати стратегію свого розвитку відповідно до державних
програм, науково-технічних прогнозів і пріоритетів;
створювати відокремлені структурні підрозділи. Зазначені
підрозділи не мають статусу юридичної особи і діють відповідно до
положень про них, затверджених Центром;
видавати і розповсюджувати наукові праці, матеріали з'їздів,
конференцій, семінарів, методичні вказівки, рекомендації та інші
матеріали;
відкривати рахунки в установах банків для провадження
статутної діяльності;
звертатися в установленому порядку до центральних та місцевих
органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, а
також підприємств, установ та організацій незалежно від форми
власності та підпорядкування;
залучати на договірних засадах спеціалістів та експертів для
виконання покладених на Центр завдань;
надавати на договірній основі вітчизняним та іноземним
юридичним та фізичним особам науково-методичну допомогу та
консультації з питань, що належать до компетенції Центру;
організовувати та проводити семінари, конференції та
навчальні курси з питань виробництва імунобіологічних,
ветеринарних препаратів і препаратів крові, їх апробації,
проведення перевірки, трансферу інновацій;
взаємодіяти з іншими науковими центрами та установами,
органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування з
питань, що належать до компетенції Центру;
укладати угоди з підприємствами, установами та організаціями
незалежно від форми власності та підпорядкування, а також
фізичними особами відповідно до законодавства;
брати участь у міжнародному співробітництві.
17. Центр зобов'язаний:
забезпечувати цільове використання закріпленого за ним майна
та державних коштів;
враховувати під час визначення стратегії науково-дослідної та
господарської діяльності умови державних замовлень та інші
договірні зобов'язання;
забезпечувати своєчасну сплату податків і зборів
(обов'язкових платежів) до державного бюджету згідно із
законодавством;
здійснювати будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт
основних фондів і введення в дію придбаного устатковання;
здійснювати матеріально-технічне забезпечення структурних
підрозділів Центру.
18. Центр веде бухгалтерський облік та подає статистичну
звітність згідно із законодавством.
Директор Центру, його заступники та головний бухгалтер несуть
персональну відповідальність за організацію і додержання порядку
ведення і достовірність обліку та звітності.
19. Центр несе відповідальність згідно із законодавством за
порушення договірних зобов'язань, розрахункової і податкової
дисципліни, вимог до якості продукції та інших правил провадження
господарської діяльності.
Управління Центром
20. Управління Центром здійснюється відповідно до
законодавства та цього Статуту.
21. Кабінет Міністрів України:
призначає на посаду і звільняє з посади директора Центру;
затверджує статут Центру та зміни до нього;
затверджує голову наукової ради та її склад;
здійснює контроль за збереженням та ефективним використанням
закріпленого за Центром державного майна.
22. Директор Центру самостійно вирішує питання його
діяльності, зокрема:
організовує і здійснює керівництво діяльністю Центру;
діє без довіреності від імені Центру;
розпоряджається майном та коштами Центру згідно із
законодавством та цим Статутом;
укладає договори, в тому числі міжнародні, необхідні для
виконання покладених на Центр завдань;
видає в межах своїх повноважень накази і розпорядження,
обов'язкові для всіх підрозділів та працівників Центру;
затверджує положення про структурні підрозділи і визначає
функціональні обов'язки їх працівників;
призначає заступників директора Центру;
забезпечує дотримання працівниками правил внутрішнього
трудового розпорядку;
здійснює інші повноваження, передбачені статутом Центру.
23. Директор Центру подає щороку до 1 лютого Кабінету
Міністрів України звіт про результати діяльності Центру.
24. Виробничі, трудові і соціально-економічні відносини
Центру з працівниками регулюються законодавством.
Наукова, господарська та соціальна діяльність Центру
25. Центр самостійно вирішує питання, пов'язані з його
науковою діяльністю.
26. Відносини Центру з іншими підприємствами, установами,
організаціями та громадянами в усіх сферах господарської
діяльності здійснюються на основі договорів згідно із
законодавством.
27. Фінансування державних і відомчих науково-технічних
програм Центру та матеріально-технічного забезпечення здійснюється
за рахунок коштів державного бюджету та інших джерел, не
заборонених законодавством.
28. Матеріально-технічне забезпечення Центру здійснюється в
установленому порядку.
Наукова рада Центру
29. Наукова рада Центру є колегіальним органом управління
його діяльністю.
30. Директор Центру, його заступники і вчений секретар Центру
є членами вченої ради за посадою.
31. Наукова рада Центру:
визначає перспективні напрями наукової діяльності;
затверджує плани наукових досліджень;
обирає за конкурсом на вакантні посади наукових працівників;
вирішує інші питання наукової діяльності Центру.
Реорганізація та ліквідація Центру
32. Ліквідація Центру здійснюється комісією, яка утворюється
Кабінетом Міністрів України.
Порядок і строки проведення ліквідації, а також строк подання
претензій кредиторів визначаються ліквідаційною комісією.
33. Ліквідаційна комісія здійснює повноваження з управління
Центром з моменту її призначення і діє відповідно до
законодавства, зокрема розміщує в друкованих засобах масової
інформації, в яких публікуються відомості про державну реєстрацію
юридичних осіб, повідомлення про його ліквідацію, про порядок і
строк подання претензій кредиторів, проводить роботу, пов'язану із
стягненням дебіторської заборгованості Центру, розглядає претензії
кредиторів з їх попереднім повідомленням про ліквідацію Центру.
34. Реорганізація або ліквідація Центру здійснюється з
додержанням прав та інтересів його працівників відповідно до
трудового законодавства.
35. Центр вважається ліквідованим після внесення до Єдиного
державного реєстру запису про його припинення.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: