open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Чинна
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

від 18 лютого 2009 р. N 190-р

Київ
Про затвердження плану невідкладних заходів

на I квартал 2009 р. з активізації

українсько-японського співробітництва з питань

енергоефективності, модернізації промислового

сектору економіки та розвитку інфраструктури

1. Затвердити план невідкладних заходів на I квартал 2009 р.
з активізації українсько-японського співробітництва з питань
енергоефективності, модернізації промислового сектору економіки та
розвитку інфраструктури згідно з додатком.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади,
Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та
Севастопольській міським держадміністраціям забезпечити виконання
затвердженого цим розпорядженням плану заходів та інформування в
установлений строк Кабінету Міністрів України про результати
роботи.

Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 27

Додаток

до розпорядження Кабінету Міністрів України

від 18 лютого 2009 р. N 190-р
ПЛАН

невідкладних заходів на I квартал 2009 р.

з активізації українсько-японського співробітництва

з питань енергоефективності, модернізації промислового

сектору економіки та розвитку інфраструктури

1. До 25 лютого підготувати і подати Кабінетові Міністрів
України законопроекти:
1) щодо модернізації в обов'язковому порядку протягом п'яти
років підприємств гірничо-металургійного та хімічного комплексу
всіх форм власності з використанням ефективних енергозберігаючих
технологій, створення належних умов праці і дотримання вимог
стосовно забезпечення захисту навколишнього природного середовища.
Передбачити у законопроекті граничний строк завершення відповідних
робіт та застосування санкцій за невиконання вимог закону.
Мінпромполітики, Мінекономіки,

Мінфін, Мінприроди, Мінпраці,

Мін'юст;
2) щодо модернізації в обов'язковому порядку протягом п'яти
років підприємств усіх форм власності, систем тепло-,
водопостачання і водовідведення з метою підвищення ефективності
роботи котельних установок, заміщення використання природного газу
альтернативними видами палива, забезпечення належної якості питної
води та очищення побутових стічних вод до рівня світових
стандартів. Передбачити у законопроекті граничний строк завершення
відповідних робіт та застосування санкцій за невиконання вимог
закону.
Мінжитлокомунгосп, Мінекономіки,

Мінфін, Мінпаливенерго,

Мінприроди, НАЕР,

Нацекоінвестагентство,

Держінвестицій, Мін'юст.
2. До 2 березня підготувати пропозиції щодо:
1) вироблення єдиного комплексного підходу до впровадження
альтернативних джерел енергії для модернізації систем
теплопостачання з визначенням таких пріоритетів, як максимальне
використання відновлюваних джерел енергії, торфу і бурого вугілля,
а також впровадження індивідуальних теплових пунктів опалення,
сучасних методів обліку і управління енергетичними ресурсами.
Мінжитлокомунгосп, Мінпаливенерго,

Мінвуглепром,

Нацекоінвестагентство, НАЕР,

Мінрегіонбуд;
2) участі японських інвесторів у виконанні Програми
реконструкції теплових електростанцій, затвердженої
Мінпаливенерго, з урахуванням необхідності проведення тестування
та діагностики технічного стану електростанцій, розроблення
пілотного проекту будівництва вугільного енергоблока потужністю
600 МВт, підготовки до підписання інвестиційних угод і внесення
відповідних змін до законодавства, зокрема тих, що стосуються
приватизації генеруючих компаній, до складу яких входять теплові
електростанції.
Мінпаливенерго,

інші заінтересовані

центральні органи виконавчої

влади;
3) визначення умов участі японських інвесторів у реалізації
проектів будівництва метрополітенів, насамперед у
мм. Дніпропетровську і Донецьку, виготовлення вагонів та іншої
продукції машинобудування для метрополітенів.
Мінтрансзв'язку, Мінекономіки,

Мінфін, Мінрегіонбуд,

Мінпромполітики, МЗС,

Укрзовнішінвест, Донецька,

Дніпропетровська, Харківська

облдержадміністрації;
4) залучення корпорації "Марубені" (Японія) до здійснення
заходів з очищення стічних вод та постачання питної води, вивчення
стану систем водопостачання та каналізаційних мереж, розроблення
необхідних проектів і вирішення питань сертифікації відповідного
обладнання.
Мінжитлокомунгосп, Мінприроди,

Мінекономіки, Мінвуглепром,

Держспоживстандарт,

Укрзовнішінвест;
5) запровадження японських технологій з отримання тепла у
процесі транспортування та очищення стічних і використання шахтних
вод.
Мінжитлокомунгосп, Мінприроди,

Мінекономіки, Мінвуглепром,

Держспоживстандарт,

Укрзовнішінвест;
6) співпраці з японськими корпораціями у вирішенні комплексу
питань стосовно видобування та використання газу метану
вітчизняних вугільних родовищ.
Мінвуглепром, Мінпаливенерго,

Мінпромполітики, Мінприроди,

Мінекономіки, НАЕР,

Нацекоінвестагентство,

Укрзовнішінвест,

Національна академія наук;
7) забезпечення безперебійного транспортування
сільськогосподарської продукції через українські морські порти та
можливого будівництва японськими корпораціями зернового терміналу
в одному з портів України.
Мінтрансзв'язку, Мінагрополітики,

Мінпромполітики, Мінекономіки,

Мінрегіонбуд;
8) внесення змін до законодавчих актів з метою врегулювання
питання ввезення сучасного японського устатковання та закупівлі
технологій без сплати ввізного мита.
Мінекономіки, Мінпромполітики,

Мінфін, Держмитслужба, ДПА,

МЗС, Мін'юст;
9) прискорення запровадження міжнародних, в тому числі
європейських стандартів і процедур оцінки відповідності, які
сприяють залученню та ефективному використанню інвестицій від
Японської Сторони.
Держспоживстандарт, Мінекономіки,

Мінрегіонбуд, Мінпромполітики,

Укрзовнішінвест;
10) використання біомаси як відновлюваного джерела енергії
для подальшого опрацювання таких пропозицій з Японською Стороною.
НАЕР, Мінагрополітики,

Нацекоінвестагентство, МЗС;
11) співробітництва з японськими корпораціями з метою
реконструкції вітчизняних вуглезбагачувальних фабрик.
Мінвуглепром, Мінпромполітики,

Мінрегіонбуд, Мінекономіки,

Укрзовнішінвест;
12) залучення японських корпорацій до модернізації
газотранспортної системи України з урахуванням потреби у
проведенні тестування та діагностики її технічного стану, зокрема
компресорних станцій, та підготовки до підписання проекту
інвестиційної (рамкової) угоди з визначенням відповідних
механізмів фінансування та реалізації.
Мінпаливенерго,

інші заінтересовані центральні

органи виконавчої влади;
13) участі японських корпорацій у впровадженні технологій
використання вторинних газів, що утворюються у металургійному та
хімічному виробництві.
Мінпромполітики, Мінпаливенерго,

НАЕР, Нацекоінвестагентство,

НАК "Нафтогаз України";
14) створення сприятливих умов для реалізації проекту
будівництва в Україні заводу з виробництва електромобілів.
Мінпромполітики, Мінпаливенерго,

Мінекономіки, Мінфін, Мін'юст;
15) участі японських корпорацій у будівництві потужної
вітроелектростанції на шельфі або узбережжі Чорного моря разом з
відповідним техніко-економічним обґрунтуванням.
НКАУ, Мінпаливенерго, НКРЕ, НАЕР,

Нацекоінвестагентство, Рада

міністрів Автономної Республіки

Крим, Національна академія наук;
16) залучення японських корпорацій до створення для окремого
адміністративного району системи екологічно чистого
енергозабезпечення на основі відновлюваних джерел енергії разом з
відповідним техніко-економічним обґрунтуванням.
Мінрегіонбуд, Мінжитлокомунгосп,

Мінпаливенерго, Мінприроди,

Мінагрополітики, МОН,

Нацекоінвестагентство, НКАУ,

НАЕР, Рада міністрів Автономної

Республіки Крим,

Національна академія наук;
17) залучення японських корпорацій до модернізації
вітчизняних заводів енергетичного машинобудування, а також тих, що
виробляють дизельні двигуни.
Мінпромполітики, Мінекономіки,

МЗС, Держкомпідприємництво,

Укрзовнішінвест;
18) участі японських корпорацій у реконструкції існуючих та
створенні нових підприємств харчової промисловості з метою
виробництва та реалізації екологічно чистої продукції на основі
сучасних технологій за участю сільськогосподарських підприємств.
Мінагрополітики, МЗС,

Мінрегіонбуд, Мінекономіки,

Держкомпідприємництво, Рада

міністрів Автономної Республіки

Крим, обласні, Київська та

Севастопольська міські

держадміністрації.
3. До 2 березня:
1) розробити механізм фінансової участі Української Сторони у
спільних українсько-японських проектах, зокрема тих, що
реалізуються із застосуванням механізмів Кіотського протоколу до
Рамкової конвенції ООН про зміну клімату ( 995_801 ), та
забезпечити підготовку і внесення до Кабінету Міністрів України
проектів актів щодо гарантування повернення залучених коштів.
Нацекоінвестагентство, Мінфін,

Мінекономіки, Мінприроди,

Мін'юст, МЗС;
2) вивчити питання щодо бюджетного відшкодування податку на
додану вартість компанії "Марубені" (Японія) за операціями з
експорту зерна та вжити заходів до його врегулювання.
ДПА, Мінфін, Мінагрополітики,

Мінекономіки, Держмитслужба,

Дніпропетровська

облдержадміністрація.
4. До 25 березня:
1) забезпечити підготовку і проведення зустрічі з
керівництвом компанії "Панасонік" (Японія) стосовно визначення
перспективних напрямів співпраці, зокрема залучення інвестицій в
економіку України, під час підготовки програми візиту
Прем'єр-міністра України до Японії у березні цього року.
МЗС, Мінекономіки,

Укрзовнішінвест;
2) забезпечити розгляд зазначених питань
українсько-японського співробітництва під час візиту
Прем'єр-міністра України до Японії та під час засідання
Координаційної ради з питань співробітництва з Японією у березні
цього року.
МЗС, Мінекономіки.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: