open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Попередня
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
31.08.2009 N 1555/5

Про затвердження стандартів

надання адміністративних послуг
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства

юстиції

N 325/5 ( v0325323-10 ) від 17.02.2010

N 338/5 ( v338_323-10 ) від 18.02.2010 }

З метою виконання підпункту 4 пункту 2 постанови Кабінету
Міністрів України від 17 липня 2009 року N 737 ( 737-2009-п ) "Про
заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних
послуг" щодо затвердження стандартів адміністративних послуг
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити такі, що додаються: - Стандарт надання адміністративної послуги із здійснення
реєстрації адвокатських об'єднань; - Стандарт надання адміністративної послуги з здійснення
видачі свідоцтва про право на зайняття нотаріальною діяльністю; - Стандарт надання адміністративної послуги щодо проставлення
апостиля на офіційних документах, призначених для використання на
території інших держав; - Стандарт надання адміністративної послуги щодо здійснення
реєстрації політичних партій; - Стандарт надання адміністративної послуги щодо легалізації
об'єднань громадян; - Стандарт надання адміністративної послуги із реєстрації
символіки об'єднань громадян; - Стандарт надання адміністративної послуги щодо здійснення
державної реєстрації благодійних організацій; - Стандарт надання адміністративної послуги щодо здійснення
державної реєстрації інформаційних агентств як суб'єктів
інформаційної діяльності; - Стандарт надання адміністративної послуги щодо здійснення
державної реєстрації друкованих засобів масової інформації; - Стандарт надання адміністративної послуги щодо присвоєння
кваліфікації судового експерта; { Пункт 1 доповнено абзацом згідно
з Наказом Міністерства юстиції N 325/5 ( v0325323-10 ) від
17.02.2010 } - Стандарт надання адміністративної послуги з реєстрації
приватної нотаріальної діяльності; { Пункт 1 доповнено абзацом
одинадцятим згідно з Наказом Міністерства юстиції N 338/5
( v338_323-10 ) від 18.02.2010 } Стандарт надання адміністративної послуги щодо підготовки
нотаріально оформлених документів для їх подальшої консульської
легалізації, призначених для використання на території інших
держав. { Пункт 1 доповнено абзацом дванадцятим згідно з Наказом
Міністерства юстиції N 338/5 ( v338_323-10 ) від 18.02.2010 }
2. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра юстиції України Віктора Цоклана.
Міністр М.Оніщук
{ Стандарти не наводяться }

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги

щодо присвоєння кваліфікації судового експерта

1. Загальні положення
1.1. Цей Стандарт визначає опис етапів надання
адміністративної послуги щодо присвоєння кваліфікації судового
експерта, склад, послідовність дій одержувача та адміністративного
органу, вимоги щодо необхідного рівня її доступності та якості.
1.2. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає
послугу: Центральна експертно-кваліфікаційна комісія при Міністерстві
юстиції (далі - ЦЕКК) (організаційне забезпечення діяльності ЦЕКК
здійснюється Управлінням експертного забезпечення правосуддя
(далі - Управління)).
1.3. У цьому Стандарті терміни вживаються в значенні,
визначеному в Законі України від 25.02.94 N 4038-XII ( 4038-12 )
"Про судову експертизу".
2. Перелік категорій одержувачів адміністративної послуги
2.1. Фізичні особи - фахівці, що не працюють у державних
спеціалізованих установах та мають намір пройти атестацію з метою
отримання кваліфікації судового експерта.
3. Перелік документів, необхідних для надання
адміністративної послуги
3.1. Особиста заява фахівця на ім'я голови ЦЕКК до якої
додаються: - нотаріально засвідчена копія диплома про відповідну вищу
освіту; - витяг з трудової книжки; - довідка про проходження навчання (стажування) з
відповідного виду судової експертизи та експертної спеціальності; - реферати з процесуальних та спеціальних питань (у разі
присвоєння кваліфікації судового експерта); - проекти (копії) трьох - п'яти висновків з експертних
спеціальностей відповідних видів експертиз; - рецензії на реферати, проекти (копії) висновків, складені
судовими експертами, що не брали участі в навчанні (стажуванні); - дві фотокартки розміром 3 х 4.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного
органу, опис етапів надання послуги
4.1. Одержувач адміністративної послуги подає до Мін'юсту
заяву та повний пакет документів, необхідних для надання
адміністративної послуги.
4.2. Заява реєструється відповідним структурним підрозділом
Мін'юсту та передається на розгляд до Управління.
4.3. Після надходження документів в Управлінні проводиться їх
перевірка щодо відповідності вимогам Положення про
експертно-кваліфікаційні комісії та атестацію судових експертів,
затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 09.08.2005
N 86/5 ( z0882-05 ).
4.4. Управління залежно від результатів перевірки: - передає документи на розгляд ЦЕКК для проходження
атестації; - повертає документи фахівцеві для належного їх оформлення.
4.5. Під час атестації комісія: - розглядає подані документи та допускає експерта або
відмовляє йому в допуску до кваліфікаційного іспиту; - приймає кваліфікаційний іспит, що проводиться у формі
співбесіди, під час якої фахівці дають відповіді на питання,
поставлені членами комісії.
4.6. За наслідками кваліфікаційного іспиту в залежності від
рівня професійних знань комісія приймає одне з таких рішень: - про присвоєння кваліфікації судового експерта; - про підтвердження раніше присвоєної кваліфікації судового
експерта; - про відмову в присвоєнні (підтвердженні) кваліфікації
судового експерта.
4.7. У разі прийняття ЦЕКК рішення про присвоєння або
підтвердження кваліфікації судового експерта фахівцю видається
Свідоцтво про присвоєння кваліфікації судового експерта
( z0882-05 ) (далі - Свідоцтво) або робиться відмітка в Свідоцтві
про продовження терміну його дії.
4.8. Судовому експерту, якому додатково надано право на
проведення іншого виду експертизи або за іншою експертною
спеціальністю, видається доповнення до Свідоцтва ( z0882-05 ), яке
є його невід'ємною частиною.
4.9. Свідоцтво ( z0882-05 ) і доповнення до нього
підписуються головою комісії та секретарем, засвідчуються печаткою
ЦЕКК.
4.10. Свідоцтво ( z0882-05 ) реєструється в журналі, ведення
якого покладається на секретаря комісії.
4.11. Фахівці, яким присвоєна (підтверджена) кваліфікація
судового експерта, включаються до державного Реєстру атестованих
судових експертів.
4.12. Якщо комісія прийняла рішення про відмову в присвоєнні
(підтвердженні) кваліфікації судового експерта, фахівець має право
в загальному порядку знову подати документи для проходження
атестації з метою присвоєння (підтвердження) кваліфікації судового
експерта.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також
до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання
адміністративної послуги
5.1. Засідання комісій проводяться за потреби. Строк розгляду заяв не повинен перевищувати 30 днів з дня
надходження до комісії та може бути продовжений за наявності
поважних причин, пов'язаних з їх розглядом, до 45 днів.
5.2. Документи подаються до ЦЕКК не пізніше ніж за 10 днів до
проведення атестації.
5.3. Про результати атестації фахівцю повідомляється протягом
10 днів після проведення атестації.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови в наданні
адміністративної послуги
6.1. Фахівцю може бути відмовлено у присвоєнні кваліфікації
судового експерта у разі: - визнання його у встановленому законом порядку недієздатним; - наявності судимості; - відсутності відповідної вищої освіти; - незадовільно підготовлених рефератів і проектів (копій)
висновків та наявності негативних рецензій на них; - незадовільної відповіді на запитання, задані членами
комісії під час проведення кваліфікаційного іспиту.
6.2. Рішення про відмову у присвоєнні кваліфікації судового
експерта повинно містити підстави такої відмови. Це рішення може
бути оскаржено у судовому порядку.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач
7.1. У разі прийняття ЦЕКК рішення про присвоєння або
підтвердження кваліфікації судового експерта фахівцю видається
Свідоцтво про присвоєння кваліфікації судового експерта або
робиться відмітка ( z0882-05 ) в Свідоцтві про продовження терміну
його дії.
7.2. Судовому експерту, якому додатково надано право на
проведення іншого виду експертизи або за іншою експертною
спеціальністю, видається доповнення до Свідоцтва ( z0882-05 ), яке
є його невід'ємною частиною.
7.3. Фахівці, яким присвоєна (підтверджена) кваліфікація
судового експерта, включаються до державного Реєстру атестованих
судових експертів.
7.4. Присвоєння фахівцю кваліфікації судового експерта та
внесення відомостей про нього до державного Реєстру атестованих
судових експертів надає особі статусу суб'єкта судово-експертної
діяльності відповідно до Закону України "Про судову експертизу"
( 4038-12 ).
8. Інформація про платність або безоплатність надання
адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата
передбачена
8.1. Адміністративна послуга щодо присвоєння кваліфікації
судового експерта здійснюється безоплатно.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують
надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх
кваліфікації
9.1. Склад ЦЕКК формується з постійних і змінних членів
комісії.
9.2. Постійний склад ЦЕКК затверджується наказом Мін'юсту. До постійного складу ЦЕКК входять голова, заступники голови,
два представники Міністерства юстиції України, фахівець з
процесуальних питань судової експертизи, секретар.
9.3. Змінний склад затверджується головою ЦЕКК. До змінного складу ЦЕКК входять найбільш досвідчені фахівці
науково-дослідних установ судових експертиз Мін'юсту, які мають
кваліфікацію судового експерта та стаж практичної роботи за
спеціальністю не менше п'яти років. До змінного складу ЦЕКК можуть входити фахівці наукових
установ і навчальних закладів інших державних органів, громадських
організацій (за їх згодою).
9.4. До участі в засіданні ЦЕКК запрошуються не менше двох
фахівців з тієї експертної спеціальності, з якої комісія проводить
атестацію з метою присвоєння (підтвердження) кваліфікації судового
експерта.
9.5. Підготовку матеріалів для розгляду комісією здійснює
секретар комісії, який є працівником Управління та повинен мати
вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче
спеціаліста, стаж роботи за фахом у державній службі не менше
трьох років.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з
рахуванням його транспортної і пішохідної доступності
10.1. Надання адміністративної послуги здійснюється у
адміністративній будівлі Мін'юсту.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому
одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про
надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо
11.1. Одержувачі адміністративної послуги можуть отримати
консультаційну допомогу з питань, пов'язаних з наданням
адміністративної послуги, за контактним телефоном:
(044) 234-16-44.
11.2. Видача Свідоцтва ( z0882-05 ) здійснюється відповідно
до графіка роботи Міністерства юстиції: понеділок - четвер - з
9.00 до 18.00, п'ятниця - з 9.00 до 16,45, обідня перерва з 13.00
до 13.45.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення
дій та прийняття рішень) в разі перевищення попиту на
адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування,
у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної
послуги
12.1. З метою повного задоволення попиту на надання
адміністративної послуги щодо присвоєння кваліфікації судового
експерта засідання ЦЕКК проводяться у міру потреби з урахуванням
строків розгляду заяв.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при
зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги
13.1. Інформація про цей Стандарт та про надання
адміністративної послуги надається одержувачеві безкоштовно
шляхом: розміщення в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті
Міністерства юстиції України: minjust.gov.ua); надання консультацій за контактним телефоном:
(044) 234-16-44.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам
похилого віку та інвалідам тощо
14.1. Послуга надається на загальних умовах.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на
недотримання Стандарту
15.1. У разі звернення особи з письмовою заявою (скаргою) на
дії працівників Мін'юсту щодо недотримання Стандарту, Мін'юст
розглядає заяву (скаргу) в установленому законодавством порядку і
повідомляє заявнику рішення Мін'юсту, прийняте за наслідками
розгляду скарги.
{ Наказ доповнено Стандартом згідно з Наказом Міністерства юстиції
N 325/5 ( v0325323-10 ) від 17.02.2010 }

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги

щодо підготовки нотаріально оформлених документів

для їх подальшої консульської легалізації,

призначених для використання

на території інших держав

1. Загальні положення
1.1. Цей Стандарт визначає опис етапів надання
адміністративної послуги щодо підготовки нотаріально оформлених
документів для їх подальшої консульської легалізації, призначених
для використання на території інших держав, склад, послідовність
дій одержувача та адміністративного органу, вимоги щодо
необхідного рівня її доступності та якості.
1.2. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає
послугу: Міністерство юстиції (Департамент нотаріату та реєстрації
адвокатських об'єднань): на документах, що оформляються нотаріусами України.
2. Перелік категорій одержувачів Підготовка нотаріально оформлених документів для їх подальшої
консульської легалізації здійснюється на вимогу фізичних або
юридичних осіб.
3. Перелік документів, необхідних для надання
адміністративної послуги Для одержання адміністративної послуги до Міністерства
юстиції України відповідно до вимог пункту 1.11 Інструкції про
порядок консульської легалізації офіційних документів в Україні і
за кордоном, затвердженої наказом Міністерства закордонних справ
України від 4 червня 2002 року N 113 ( z0535-02 ), подаються такі
документи: 1) засвідчена в установленому порядку фотокопія (копія)
офіційного документа, складеного за участю органів державної влади
та органів місцевого самоврядування, або такого, що від них
виходить, як на території України, так і за кордоном. 2) фізичні особи подають документ, який посвідчує особу, та
заяву на вчинення консульської легалізації. 3) юридичні особи подають лист-звернення про вчинення
консульської легалізації. У разі подання заяви представником фізичної чи юридичної
особи подається довіреність або інший документ, що підтверджує
повноваження діяти від імені цих осіб.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного
органу, опис етапів надання послуги Послідовність дій одержувача адміністративної послуги: подання до Міністерства юстиції документів. Послідовність дій адміністративного органу: з'ясування: чи підлягають подані документи подальшій консульській
легалізації; справжності підпису та якості, в якій виступала особа, що
підписала документ, а також справжності відбитків печатки та/або
штампа, проставлених на документах; у разі відсутності в
компетентного органу зразка відповідного підпису, відбитка печатки
та/або штампа - отримання такого зразка; проставлення штампу, який засвідчує справжність попереднього
підпису державного або приватного нотаріуса, уповноваженого в силу
закону вчиняти нотаріальні дії, і справжність відбитка гербової
печатки державної нотаріальної контори або приватного нотаріуса.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також
до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання
адміністративної послуги Згідно з наказом Міністерства юстиції України від
26 червня 2007 року N 880/7 (у редакції наказу Міністерства
юстиції України від 10 вересня 2008 року N 1352/7) "Про внесення
змін до наказу Міністерства юстиції України від 26.06.2007 N 880/7
"Про затвердження графіка організації роботи по оформленню
документів для їх подальшої консульської легалізації та
проставлення апостиля на документах, призначених для використання
на території інших держав" термін підготовки документів для їх
подальшої консульської легалізації становить 3 робочі дні.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні
адміністративної послуги У підготовці документів для їх подальшої консульської
легалізації відмовляється, якщо: документи й акти, які суперечать законодавству України або
можуть за своїм змістом завдати шкоди інтересам України, або
містять відомості, що порочать честь і гідність громадян; документи, видані органами та посадовими особами з
перевищенням їх повноважень. Не підлягають легалізації також оригінали, копії та фотокопії
паспортів, військових квитків, трудових книжок, документів, що
мають характер листування, дозволів на носіння зброї, свідоцтв про
реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів), посвідчення
водія, посвідчення особи, нормативно-правові акти та роз'яснення
щодо їх застосування.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач Уповноважена особа проставляє штамп, який засвідчує
справжність попереднього підпису державного або приватного
нотаріуса, уповноваженого в силу закону вчиняти нотаріальні дії, а
також засвідчує справжність відбитка гербової печатки державної
нотаріальної контори або приватного нотаріуса
8. Інформація про платність або безоплатність надання
адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата
передбачена Послуги з підготовки нотаріально оформлених документів для їх
подальшої консульської легалізації надаються Міністерством юстиції
України безкоштовно.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують
надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх
кваліфікації Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують
надання адміністративної послуги, встановлені законодавством
України про державну службу.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з
урахуванням його транспортної і пішохідної доступності Документи, необхідні для надання адміністративної послуги,
надсилаються поштою на адресу Міністерства юстиції України за
адресою: м. Київ, провулок Рильський, 10, або подаються
безпосередньо до к. 104. Видача документів з проставленим
апостилем здійснюється за адресою: м. Київ,
провулок Рильський, 10, к. 104.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому
одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про
надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо Прийом та видача документів здійснюється відповідно до
графіка, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від
26.06.2007 N 880/7 (у редакції наказу Міністерства юстиції України
від 10.09.2008 N 1352/7), який розміщується на веб-сайті
Міністерства юстиції України (www.minjust.gov.ua) та
інформаційному стенді у приміщенні Міністерства юстиції України за
адресою: м. Київ, провулок Рильський, 10, та територіальних
управліннях юстиції.
Прийом документів
від фізичних осіб: від юридичних осіб:
понеділок з 09-00 до 12-00 понеділок з 09-00 до 12-00
вівторок з 09-00 до 12-00 вівторок з 09-00 до 12-00
середа з 09-00 до 12-00 середа з 09-00 до 12-00
п'ятниця з 09-00 до 12-00
Видача документів фізичним та юридичним особам:
понеділок з 16-00 до 17-30
вівторок з 16-00 до 17-30
середа з 16-00 до 17-30
п'ятниця з 15-00 до 16-30
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення
дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на
адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування,
у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної
послуги Послуга надається по мірі надходження заяв та відповідних
документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при
зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги Інформація про законодавчі та нормативні акти, якими
врегульовано питання щодо порядку надання адміністративної
послуги, графік прийому і видачі документів розміщені на веб-сайті
Міністерства юстиції України (www.minjust.gov.ua), інформаційних
стендах Міністерства юстиції України та територіальних органів
юстиції, а також надається за контактним телефоном:
(044) 271-16-01, 271-16-54.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам
похилого віку та інвалідам тощо Особи похилого віку та інваліди можуть одержати
адміністративну послугу без особистої явки до Міністерства юстиції
України шляхом надання представнику відповідних повноважень, які
мають бути підтверджені відповідним чином.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на
недотримання стандарту Скарга на недотримання стандарту може адресуватись до
Міністерства юстиції, яка розглядається в терміни, визначені
чинним законодавством. Скарга надсилається поштою на адресу
Міністерства юстиції: м. Київ, пров. Рильський, 10, або подається
до поштової скриньки Міністерства юстиції, яка розташована на
першому поверсі.
16. Інше Не приймають на легалізацію документи, текст яких неможливо
прочитати внаслідок пошкодження, такі, що написані олівцем або
отримані через засоби факсимільного зв'язку, а також документи, у
яких уживається декілька мов одночасно. Наказ доповнено Стандартом згідно з Наказом Міністерства юстиції
N 338/5 ( v338_323-10 ) від 18.02.2010 }

СТАНДАРТ

надання адміністративної послуги з реєстрації

приватної нотаріальної діяльності

1. Загальні положення
1.1. Цей Стандарт визначає опис процедури надання
адміністративної послуги з реєстрації приватної нотаріальної
діяльності, склад, послідовність дій одержувача та
адміністративного органу, вимоги щодо необхідного рівня її
доступності та якості.
1.2. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає
послугу: Головне управління юстиції Міністерства юстиції України в
Автономній Республіці Крим, головні управління юстиції в областях,
містах Києві та Севастополі (далі - управління юстиції).
2. Перелік категорій одержувачів Одержувачами адміністративної послуги є особи, які одержали
свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю, не мають
судимості за вчинення злочину, не обмежені у дієздатності або не
визнані недієздатними за рішенням суду, не займаються
підприємницькою або адвокатською діяльністю, не є засновниками
адвокатських об'єднань, не перебувають на державній службі або на
службі в органах місцевого самоврядування, не перебувають у штаті
інших юридичних осіб, не входять самостійно, через представника
або підставних осіб до складу правління чи інших виконавчих
органів господарських організацій, кредитно-фінансових установ, а
також не виконують іншу оплачувану роботу, крім викладацької,
наукової і творчої, у вільний від роботи час.
3. Перелік документів, необхідних для надання
адміністративної послуги Відповідно до вимог статті 24 Закону України "Про нотаріат"
( 3425-12 ) та пункту 2 Положення про порядок реєстрації приватної
нотаріальної діяльності, затвердженого наказом Міністерства
юстиції України від 12 грудня 2008 року N 2151/5 ( z1187-08 ),
особа, яка має намір зареєструвати приватну нотаріальну
діяльність, подає до відповідного управління юстиції заяву та акт
про сертифікацію про відповідність робочого місця (контори)
приватного нотаріуса встановленим Законом України "Про нотаріат"
( 3425-12 ) вимогам. У заяві зазначається назва нотаріального
округу, в якому особа буде займатися нотаріальною діяльністю. До заяви про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності
додаються: свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю та
його засвідчена в установленому порядку копія; документ, що підтверджує право власності або право оренди на
приміщення для розташування робочого місця (контори) приватного
нотаріуса, чи договір про співпрацю з іншим приватним нотаріусом,
який надає заявнику відповідне приміщення, та його засвідчена в
установленому порядку копія; довідка про відсутність судимості; довідка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців про те, що особа не займається
підприємницькою діяльністю; дві фотокартки розміром 3 х 4 см; паспорт громадянина України та трудова книжка, які подаються
особисто.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного
органу, опис етапів надання послуги
4.1. Послідовність дій одержувача послуги: 4.1.1. Подання до управління юстиції повного пакета
документів, визначених пунктом 3 цього Стандарту, особисто. 4.1.2. Отримання реєстраційного посвідчення про реєстрацію
приватної нотаріальної діяльності (далі - реєстраційне
посвідчення).
4.2. Послідовність дій адміністративного органу: 4.2.1. Розгляд документів щодо реєстрації приватної
нотаріальної діяльності на предмет повноти комплекту та
відповідності законодавству. 4.2.2. Прийняття рішення про: - реєстрацію приватної нотаріальної діяльності; - відмову у реєстрації приватної нотаріальної діяльності. 4.2.3. Видача реєстраційного посвідчення. 4.2.4 Внесення інформації про видачу реєстраційного
посвідчення до Журналу обліку виданих реєстраційних посвідчень.
5. Вимоги до строку надання адміністративної послуги, а також
до строків здійснення дій, прийняття рішень у процесі надання
адміністративної послуги Реєстраційне посвідчення видається управлінням юстиції у
семиденний строк після подання заяви.
6. Вичерпний перелік підстав для відмови у наданні
адміністративної послуги Управління юстиції може відмовити одержувачеві
адміністративної послуги у випадках, передбачених частиною 5
статті 24 Закону України "Про нотаріат" ( 3425-12 ) та пунктом 3
Положення про порядок реєстрації приватної нотаріальної
діяльності, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від
12 грудня 2008 року N 2151/5 ( z1187-08 ). Відмова в реєстрації приватної нотаріальної діяльності
допускається лише в разі, коли подані документи не відповідають
встановленим вимогам.
7. Опис результату, який повинен отримати одержувач Управління юстиції видає реєстраційне посвідчення. Форма реєстраційного посвідчення затверджена наказом
Міністерства юстиції України від 12 грудня 2008 року N 2151/5
( z1187-08 ) "Про затвердження Положення про порядок реєстрації
приватної нотаріальної діяльності" (додаток 1).
8. Інформація про платність або безоплатність надання
адміністративної послуги та розмір плати за її надання, якщо плата
передбачена Послуга з реєстрації приватної нотаріальної діяльності
надається управліннями юстиції безкоштовно.
9. Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують
надання адміністративної послуги, включаючи вимоги до їх
кваліфікації Вимоги до посадових осіб, які безпосередньо забезпечують
надання адміністративної послуги, встановлені чинним
законодавством України.
10. Вимоги до місця надання адміністративної послуги з
урахуванням його транспортної і пішохідної доступності Місцезнаходження адміністративного органу, що надає
адміністративну послугу з реєстрації приватної нотаріальної
діяльності, знаходиться в доступних та зручних місцях, зокрема, з
огляду на належне транспортне та пішохідне сполучення.
11. Режим роботи адміністративного органу, порядок прийому
одержувачів, у тому числі можливість одержання бланків запитів про
надання адміністративної послуги та їх реєстрації тощо Прийом та видача документів здійснюється відповідно до
порядку, встановленого управлінням юстиції. Інформація про місцезнаходження управлінь юстиції та їх
контактні телефони розміщені в мережі Інтернет на офіційному
веб-сайті Міністерства юстиції України: www.minjust.gov.ua. Графіки прийому одержувачів послуги з реєстрації приватної
нотаріальної діяльності розміщені на стендах у приміщеннях
управлінь юстиції та на їх веб-сайтах.
12. Черговість надання адміністративної послуги (здійснення
дій та прийняття рішень) у випадку перевищення попиту на
адміністративну послугу над можливістю її надання без очікування,
у тому числі терміни й умови очікування надання адміністративної
послуги Послуга надається по мірі надходження заяв та відповідних
документів у терміни, визначені законодавством.
13. Вимоги до інформаційного забезпечення одержувача при
зверненні за одержанням та у ході надання адміністративної послуги Інформація про цей Стандарт та про надання адміністративної
послуги надається одержувачеві безкоштовно шляхом надання
консультацій управлінням юстиції.
14. Особливості надання адміністративної послуги особам
похилого віку та інвалідам тощо Чинним законодавством не встановлено особливого порядку при
наданні послуги з реєстрації приватної нотаріальної діяльності
особам похилого віку, інвалідам тощо.
15. Порядок подачі, реєстрації і розгляду скарг на
недотримання стандарту Відмова у реєстрації приватної діяльності може бути оскаржена
до суду в місячний строк з дня її одержання.
16. Порядок виправлення можливих недоліків наданої
адміністративної послуги і відшкодування збитків одержувачу Порядок виправлення можливих недоліків наданої
адміністративної послуги і відшкодування одержувачеві збитків
чинним законодавством не встановлено. Наказ доповнено Стандартом згідно з Наказом Міністерства юстиції
N 338/5 ( v338_323-10 ) від 18.02.2010 }

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: