open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
У К А З

ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про зупинення дії постанови

Кабінету Міністрів України

від 18 червня 2008 року N 558
{ Додатково див. Конституційне подання Президента

( n0026100-08 ) від 21.07.2008 }

Кабінетом Міністрів України 18 червня 2008 року видано
постанову N 558 ( 558-2008-п ) "Деякі питання державного
управління у сфері міграційної політики".
Названим актом ( 558-2008-п ) Кабінетом Міністрів України з
метою оптимізації системи державного управління у сфері міграції
на Міністерство внутрішніх справ України покладено виконання
функцій спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої
влади у справах міграції в межах, визначених законодавством про
біженців, та з координації діяльності центральних органів
виконавчої влади щодо забезпечення реалізації державної
міграційної політики до законодавчого визначення протягом одного
року питання, пов'язаного з утворенням відповідного центрального
органу виконавчої влади (пункт 1).
Зазначеною постановою ( 558-2008-п ) також перейменовано
Державний департамент у справах громадянства, імміграції та
реєстрації фізичних осіб у Державний департамент міграційної
служби (пункт 2). Пунктом 3 постанови ( 558-2008-п ) до сфери
управління Міністерства внутрішніх справ України передано пункти
тимчасового розміщення біженців; до складу Державного департаменту
міграційної служби - органи міграційної служби в Автономній
Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, утворені
відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 травня
2004 року N 700 ( 700-2004-п ).
Постанову N 558 ( 558-2008-п ) видано Кабінетом Міністрів
України всупереч положенням Конституції України ( 254к/96-ВР ).
Конституція України ( 254к/96-ВР ) має найвищу юридичну силу.
Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі
Конституції України ( 254к/96-ВР ) і повинні відповідати їй
(частина друга статті 8 Конституції України) ( 254к/96-ВР ).
Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої
повноваження у встановлених Конституцією України ( 254к/96-ВР )
межах і відповідно до законів України (частина друга статті 6
Конституції України) ( 254к/96-ВР ). За частиною другою статті 19
Конституції України ( 254к/96-ВР ) органи державної влади та
органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані
діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені
Конституцією ( 254к/96-ВР ) і законами України.
Забезпечення державної безпеки і захист державного кордону
України покладаються на відповідні військові формування та
правоохоронні органи держави, організація і порядок діяльності
яких визначаються законом (частина третя статті 17 Конституції
України) ( 254к/96-ВР ). За приписом пункту 22 частини першої
статті 85 Основного Закону ( 254к/96-ВР ) держави до повноважень
Верховної Ради України належить затвердження загальної структури,
чисельності, визначення функцій Служби безпеки України, Збройних
Сил України, інших утворених відповідно до законів України
військових формувань, а також Міністерства внутрішніх справ
України. Пункт 10 частини першої статті 92 Конституції України
( 254к/96-ВР ) передбачає, що виключно законами України
визначаються засади регулювання міграційних процесів.
Усупереч наведеним конституційним положенням Кабінет
Міністрів України своєю постановою ( 558-2008-п ) покладає на
Міністерство внутрішніх справ України виконання функцій спеціально
уповноваженого центрального органу виконавчої влади у справах
міграції в межах, визначених законодавством про біженців, та з
координації діяльності центральних органів виконавчої влади щодо
забезпечення реалізації державної міграційної політики.
Законом України "Про загальну структуру і чисельність
Міністерства внутрішніх справ України" ( 2925-14 ) затверджено
загальну структуру і чисельність Міністерства внутрішніх справ
України. При цьому функціонування самостійних територіальних
органів державних департаментів, що діють у складі Міністерства як
урядові органи державного управління за окремими напрямами
службової діяльності, визначеними Кабінетом Міністрів України,
зазначеним Законом ( 2925-14 ) не передбачено.
За таких обставин передавши до сфери управління Міністерства
внутрішніх справ України пункти тимчасового розміщення біженців та
до складу Державного департаменту міграційної служби органи
міграційної служби в Автономній Республіці Крим, областях, містах
Києві та Севастополі, Кабінет Міністрів України змінив загальну
структуру та чисельність Міністерства внутрішніх справ України.
Відтак, видавши постанову N 558 ( 558-2008-п ), Кабінет
Міністрів України вирішив питання, віднесені Конституцією України
( 254к/96-ВР ) до повноважень Верховної Ради України, врегулював
підзаконним актом питання, віднесені Основним Законом
( 254к/96-ВР ) держави до регулювання виключно законами України,
чим порушив вищезазначені норми Конституції України
( 254к/96-ВР ), а також вимоги частини третьої статті 113, частини
першої статті 117 Основного Закону ( 254к/96-ВР ) держави, які
зобов'язують Кабінет Міністрів України керуватись у своїй
діяльності, зокрема, Конституцією України ( 254к/96-ВР ), видавати
постанови і розпорядження в межах своєї компетенції.
Ураховуючи викладене, відповідно до пункту 15 частини
першої статті 106 Конституції України ( 254к/96-ВР )
п о с т а н о в л я ю:
1. Зупинити дію постанови Кабінету Міністрів України від
18 червня 2008 року N 558 ( 558-2008-п ) "Деякі питання державного
управління у сфері міграційної політики".
2. Цей Указ набирає чинності з дня його опублікування.

Президент України В.ЮЩЕНКО
м. Київ, 21 липня 2008 року

N 643/2008

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: