МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
22.07.2008 N 912
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
1 серпня 2008 р.
за N 706/15397
Про затвердження Перелікуобов'язкового суднового навігаційного обладнання
та систем для торговельних суден
(за винятком риболовних суден)
валовою місткістю менше 150 одиниць,
які здійснюють будь-які рейси, та інших суден,
що не здійснюють міжнародні рейси
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерстваінфраструктури
N 160 ( z0539-13 ) від 18.03.2013 }
Відповідно до глави V Міжнародної конвенції з охорони
людського життя на морі 1974 року ( 995_251 ), підпунктів 25 та 33
пункту 4 Положення про Міністерство транспорту та зв'язку України,
затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06.06.2006
N 789 ( 789-2006-п ), та з метою забезпечення безпечних умов
плавання торговельних суден Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Перелік обов'язкового суднового навігаційного
обладнання та систем для торговельних суден (за винятком
риболовних суден) валовою місткістю менше 150 одиниць, які
здійснюють будь-які рейси, та інших суден, що не здійснюють
міжнародні рейси, що додається.
2. Державному департаменту морського і річкового транспорту
(Севирін М.В.):
2.1. Забезпечити в установленому порядку подання цього наказу
на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
2.2. Довести цей наказ до відома всіх зацікавлених
підприємств установ і організацій та забезпечити його неухильне
виконання.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра - директора Державного департаменту морського і річкового
транспорту Работньова В.Г.
Міністр Й.Вінський
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва К.Ващенко
Заступник Міністра юстиції
України В.В.Лутковська
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
22.07.2008 N 912
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
1 серпня 2008 р.
обов'язкового суднового навігаційного обладнання
та систем для торговельних суден
(за винятком риболовних суден)
валовою місткістю менше 150 одиниць,
які здійснюють будь-які рейси, та інших суден,
що не здійснюють міжнародні рейси(1)
------------------------------------------------------------------------- | N | Навігаційне | Кількість для суден | Пояснення | |з/п| обладнання | валовою місткістю | | | | та системи |-----------------------| | | | |до 150 | 150 | 300 | | | | |одиниць|одиниць|одиниць| | | | | | і | і | | | | | |більше |більше | | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| | 1 |Компас магнітний | 1 | 1 | 1 |У комплект компаса| | |основний, таблиця | | | |повинен входити | | |залишкової девіації (2) | | | |пілорус або | | | | | | |пеленгаторний | | | | | | |пристрій, що | | | | | | |забезпечує взяття | | | | | | |пеленгів за дугою | | | | | | |горизонту 360 | | | | | | |град., незалежний | | | | | | |від будь-якого | | | | | | |джерела | | | | | | |електричного | | | | | | |живлення. Повинна | | | | | | |забезпечуватись | | | | | | |оптична | | | | | | |дистанційна | | | | | | |передача показань | | | | | | |основного | | | | | | |магнітного компаса| | | | | | |до основного поста| | | | | | |керування рулем | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| | 2 |Компас магнітний | 1 (3)| 1 | 1 |Повинен бути | | |запасний | | | |взаємозамінним з | | | | | | |основним магнітним| | | | | | |компасом | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| | 3 |Приймач глобальної | 1 | 1 | 1 |Поточні | | |навігаційної | | | |координати | | |супутникової системи або| | | |місцеположення | | |наземної | | | |судна повинні | | |радіонавігаційної | | | |визначатися | | |системи | | | |автоматично. | | | | | | |Система, яка | | | | | | |використовується | | | | | | |на судні, повинна | | | | | | |бути доступна для | | | | | | |використання в | | | | | | |будь-який час | | | | | | |протягом рейсу | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| | 4 |Радіолокаційна станція | 1 (4)| 1 (5) | 1 |Радіолокаційна | | | | | | |станція має | | | | | | |працювати в | | | | | | |діапазоні 9 ГГц | | | | | | |(довжина хвилі - | | | | | | |3 см) | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| | 5 |Засіб електронного | 1 (3)| 1 (3) | 1 |- | | |прокладення або інший | | | | | | |засіб прокладення | | | | | | |електронним способом | | | | | | |дистанції і пеленгу | | | | | | |цілей для визначення | | | | | | |небезпеки зіткнення (6) | | | | | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| | 6 |Пристрій дистанційної | - | - | 1 |Повинна | | |передачі магнітного | | | |забезпечуватись | | |курсу (7) | | | |передача | | | | | | |інформації про | | | | | | |курс до | | | | | | |обладнання, | | | | | | |передбаченого | | | | | | |пунктами 4, 5, 12 | | | | | | |цього Переліку | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| | 7 |Ехолот (8) | 1 (3) | 1 (3) | 1 |- | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| | 8 |Лаг (8) | 1 (3) | 1 (3) | 1 |Повинен | | | | | | |забезпечувати | | | | | | |вимір швидкості і | | | | | | |пройденої | | | | | | |відстані відносно | | | | | | |води | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| | 9 |Апаратура автоматичної | 1 | 1 | 1 |- | | |ідентифікаційної системи| | | | | | |класу "А" (9) | | | | | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |10 |Спрощений реєстратор | - | - | 1 (10)|- | | |даних рейсу | | | | | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |11 |Система прийому | - | 1 | 1 |Необхідна на | | |зовнішніх звукових | | | |суднах із | | |сигналів | | | |закритим ходовим | | | | | | |містком і суднах, | | | | | | |які керуються | | | | | | |однією людиною | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |12 |Електронна картографічна| - | 1 | 1 |Має бути | | |навігаційно-інформаційна| | | |забезпечене | | |система (далі - ЕКНІС) | | | |дублювання. Як | | |(11) | | | |дублюючий засіб | | | | | | |може | | | | | | |використовуватися | | | | | | |комплект | | | | | | |відкоригованих | | | | | | |паперових | | | | | | |навігаційних карт | | | | | | |на запланований | | | | | | |рейс або резервна | | | | | | |ЕКНІС | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |13 |Радіолокаційний відбивач| 1 | - | - |Не вимагається, | | | | | | |якщо ефективна | | | | | | |площа розсіювання | | | | | | |судна достатня | | | | | | |для його | | | | | | |виявлення за | | | | | | |допомогою | | | | | | |радіолокаційної | | | | | | |станції в | | | | | | |діапазонах 9 і 3 | | | | | | |ГГц (довжина | | | | | | |хвилі (3 і 10 см | | | | | | |відповідно) | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |14 |Лот звичайний (ручний), | 1 | 1 | 1 |- | | |комплект | | | | | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |15 |Секстан навігаційний | - | - | 1 |Не вимагається | | | | | | |для суден, що | | | | | | |здійснюють | | | | | | |плавання в | | | | | | |акваторії порту | | | | | | |або з віддаленням | | | | | | |від берега до 5 | | | | | | |миль | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |16 |Хронометр | - | - | 1 |На пасажирських | | | | | | |суднах і суднах | | | | | | |спеціального | | | | | | |призначення | | | | | | |валовою місткістю | | | | | | |300 одиниць і | | | | | | |більше | | | | | | |вимагається два | | | | | | |хронометри | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |17 |Секундомір | - | 1 | 1 |- | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |18 |Бінокль призматичний | 1 | 1 | 1 |- | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |19 |Анемометр | - | - | 1 |Не вимагається на | | | | | | |суднах обмеженого | | | | | | |району плавання | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |20 |Барометр-анероїд | - | 1 | 2 |- | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |21 |Кренометр | 1 | 1 | 1 |- | |---+------------------------+-------+-------+-------+------------------| |22 |Сигнальна лампа | 1 (3) | 1 | 1 |Не вимагається на | | | | | | |суднах, що | | | | | | |здійснюють | | | | | | |плавання у | | | | | | |внутрішніх | | | | | | |акваторіях порту | -------------------------------------------------------------------------
Примітки:
(1) Обладнання згідно з цим Переліком не вимагається на
маломірних (малих) суднах 3-го, 4-го та 5-го прибережних районів
плавання, стоянкових суднах та суднах без механічних і вітрильних
засобів руху. (2) Допускається використання шляхового магнітного компаса
для суден валовою місткістю до 300 одиниць та суден валовою
місткістю 300 одиниць і більше, які здійснюють плавання в
акваторії порту. (3) Для пасажирських суден та суден, що перевозять небезпечні
вантажі. (4) Для пасажирських суден та суден, що перевозять небезпечні
вантажі, лоцманських катерів. (5) Для пасажирських суден та суден, що перевозять небезпечні
вантажі, буксирів, лоцманських катерів. (6) Допустиме застосування засобу відображення цілей від
автоматичної ідентифікаційної системи, що є складовою частиною
радіолокаційної станції. (7) Не вимагається, якщо на судні встановлений гіроскопічний
компас або пристрій дистанційної передачі курсу, що забезпечує
передачу інформації про курс до обладнання, яке передбачене
пунктами 4, 5, 12 цього Переліку. (8) Не вимагається на суднах, для яких на момент побудови
Міжнародною конвенцією з охорони людського життя на морі 1974 року
( 995_251 ) не вимагалося встановлення обладнання. Якщо проектом
судна було передбачено встановлення відповідного обладнання - його
наявність є обов’язковою. (9) Для суден валовою місткістю менше 300 одиниць
допускається використання обладнання класу "В". Для суден валовою
місткістю 300 одиниць і більше, але менше 500 одиниць, крім
пасажирських суден та суден, які перевозять небезпечні вантажі,
допускається використання обладнання класу "В". (10) Для пасажирських суден валовою місткістю 3000 одиниць і
більше. (11) Не вимагається за наявності на судні відкоригованих
паперових морських навігаційних карт для виконання попереднього і
виконавчого прокладень протягом рейсу.
{ Перелік із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
інфраструктури N 160 ( z0539-13 ) від 18.03.2013 }
Заступник Міністра -
директор Державного департаменту
морського і річкового транспорту В.Работньов
Джерело:Офіційний портал ВРУ