КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 3 вересня 2008 р. N 776
Київ
Про внесення змін до Програми розвиткудержавної служби на 2005-2010 роки
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
Внести до Програми розвитку державної служби на 2005-2010
роки, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 8
червня 2004 р. N 746 ( 746-2004-п ) (Офіційний вісник України,
2004 р., N 23, ст. 1554), зміни, що додаються.
Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО
Інд. 19
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 3 вересня 2008 р. N 776
ЗМІНИ,що вносяться до Програми розвитку
державної служби на 2005-2010 роки
( 746-2004-п )
1. Розділ II доповнити:
1) після абзацу десятого новим абзацом такого змісту:
"створення системи управління якістю в органах державної
влади та органах місцевого самоврядування;".
У зв'язку з цим абзаци одинадцятий - п'ятнадцятий вважати
відповідно абзацами дванадцятим - шістнадцятим;
2) абзацом такого змісту:
"- інституціонального розвитку державних органів.".
2. У розділі IV:
1) доповнити розділ після абзацу шостого новим абзацом такого
змісту:
"відповідності системи державного управління в Україні
базовим показникам SIGMA;".
У зв'язку з цим абзаци сьомий - тридцять третій вважати
відповідно абзацами восьмим - тридцять четвертим;
2) в абзаці чотирнадцятому цифри і слово "2007 року" замінити
цифрами і словом "2008 року";
3) абзац п'ятнадцятий виключити;
4) абзац сімнадцятий викласти у такій редакції:
"проведення щорічного конкурсу "Приязна адміністрація";";
5) виключити:
в абзаці двадцять п'ятому слова і цифри "в 2005 році";
в абзаці тридцять другому слова і цифри "у 2005 році";
в абзаці тридцять третьому слова і цифри "у період до
2007 року".
3. У розділі V:
1) в абзаці другому слова і цифри "протягом 2005-2006 років"
замінити словами і цифрами "протягом 2008-2010 років";
2) доповнити розділ після абзацу дванадцятого новим абзацом
такого змісту:
"проведення щорічного конкурсу "Кращий державний
службовець";".
У зв'язку з цим абзаци тринадцятий - двадцятий вважати
відповідно абзацами чотирнадцятим - двадцять першим;
3) абзац двадцять перший викласти у такій редакції:
"вдосконалення законодавчого врегулювання процедури
притягнення державних службовців до дисциплінарної
відповідальності.".
4. У розділі VI:
1) абзаци четвертий і дев'ятий викласти у такій редакції:
"розроблення та прийняття нормативно-правових актів з питань
визначення принципів та особливостей організації державної служби
і системи державних органів відповідно до європейських стандартів,
у тому числі запобігання вчиненню корупційних дій;";
"удосконалити, у тому числі шляхом внесення відповідних змін
до законодавства, порядок призначення на посаду та звільнення з
посади державних службовців;";
2) в абзаці тринадцятому цифри і слово "2006 році" замінити
цифрами і словом "2010 році";
3) в абзаці чотирнадцятому слова і цифри "не пізніше ніж у
2007 році" виключити;
4) доповнити розділ після абзацу двадцять сьомого новим
абзацом такого змісту:
"запобігання виникненню законодавчих колізій, що створюють
можливості для корупційних дій та інших зловживань на державній
службі.".
У зв'язку з цим абзац двадцять восьмий вважати абзацом
двадцять дев'ятим.
5. У розділі VII:
1) доповнити розділ після абзацу четвертого новими абзацами
такого змісту:
"Раціоналізація системи управління державною службою
передбачає, в першу чергу, створення інституціональної
спроможності державних органів здійснювати комплекс заходів,
спрямованих на адаптацію державної служби України до стандартів
ЄС, зокрема:
використання таких інструментів інституціонального розвитку
Європейської Комісії, як Twinning і TAIEX, які є необхідними для
адаптації законодавства України до законодавства ЄС та
встановлення робочих зв'язків між державними службовцями України
та країн ЄС;
створення, забезпечення функціонування і розвиток мережі груп
аналізу політики в усіх державних органах як інституціональної
основи для координації процесу формування державної політики;
ініціювання, підготовку та реалізацію спільних з міжнародними
фінансовими організаціями проектів інституціонального розвитку у
сфері державної служби.".
У зв'язку з цим абзаци п'ятий - дев'ятий вважати відповідно
абзацами дев'ятим - тринадцятим;
2) абзац дванадцятий виключити;
3) доповнити розділ абзацами такого змісту:
"відбору державних службовців з урахуванням рівня професійної
компетентності та забезпеченням публічного, прозорого і
справедливого оцінювання кандидатів на зайняття посад усіх рівнів.
Одним із шляхів раціоналізації системи управління державної
служби є стандартизація діяльності органу виконавчої влади,
зокрема визначення єдиних стандартів і процедур його діяльності,
розроблення методичних рекомендацій щодо запровадження в органах
виконавчої влади системи управління якістю відповідно до
міжнародного стандарту ISO 9001-2001, що дасть змогу забезпечити
належну якість надання державних послуг та їх адресність.".
6. У розділі VIII:
1) абзац третій викласти у такій редакції:
"створення умов для залучення кваліфікованої молоді на
державну службу з перспективою подальшого професійного
зростання;";
2) в абзаці шостому слова "освітній галузі" замінити словами
"галузі знань";
3) доповнити абзац дев'ятий після слів "із залученням"
словами "спеціально уповноваженого";
4) доповнити розділ:
після абзацу одинадцятого новими абзацами такого змісту:
"удосконалення механізму вивчення потреб державних органів у
професійному навчанні державних службовців з метою їх ефективного
задоволення, а також здійснення подальшого планування таких
потреб;
адаптацію програм професійного навчання державних службовців
та посадових осіб місцевого самоврядування до стандартів ЄС;
створення гнучкої системи організації тренінгового навчання
державних службовців з метою набуття ними практичних навичок,
необхідних для виконання службових обов'язків;
створення умов для періодичного стажування та навчання
державних службовців у відповідних органах та установах інших
держав, у тому числі за рахунок міжнародної технічної допомоги;
організацію та проведення спільних заходів органів державної
влади, органів місцевого самоврядування, громадських організацій з
метою розв'язання проблем державного управління та місцевого
самоврядування, у тому числі із залученням молоді.".
У зв'язку з цим абзаци дванадцятий - двадцять перший вважати
відповідно абзацами сімнадцятим - двадцять шостим;
після абзацу двадцять першого новими абзацами такого змісту:
"правове регулювання відносин України з ЄС;
інформаційна політика ЄС та європейська модель налагодження
зв'язків державних структур з громадськістю;".
У зв'язку з цим абзаци двадцять другий - двадцять шостий
вважати відповідно абзацами двадцять четвертим - двадцять восьмим;
абзацом такого змісту:
"Реформування системи професійного навчання державних
службовців та посадових осіб місцевого самоврядування повинне
здійснюватися з урахуванням європейських стандартів з метою
створення ефективної системи підготовки висококваліфікованих
державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.".
7. У розділі IX:
1) виключити:
в абзаці двадцять третьому слова і цифри "у 2007 році";
в абзаці двадцять восьмому слова і цифри "протягом
2005-2007 років";
2) доповнити:
абзац двадцять дев'ятий після слів "мережі в" словами
"спеціально уповноваженому";
розділ абзацом такого змісту:
"єдину базу даних про вакантні посади державних службовців
усіх державних органів, які розміщувати на офіційних веб-сайтах
спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з
питань державної служби та інших державних органів.".
8. Доповнити Програму розділом IX-1 такого змісту:
"Розділ IX-1. Очікувані результати та ефективність Програми
У результаті виконання завдань і заходів, передбачених
Програмою, буде забезпечено:
формування ефективного інституту державної служби, який
базуватиметься на принципах стабільності, професіоналізму,
політичної неупередженості та відповідатиме європейським
стандартам;
прийняття нового законодавства про державну службу з
урахуванням стандартів ЄС;
удосконалення структури державних органів з метою
забезпечення ефективного надання державних послуг;
підвищення рівня професійних знань, умінь і навичок державних
службовців відповідно до європейських стандартів;
формування інституціональної спроможності системи державної
служби з метою її наближення до стандартів ЄС;
запровадження у системі державних органів електронного
урядування;
створення ефективного механізму запобігання проявам корупції
на державній службі.
Результати виконання завдань і заходів Програми
відображаються в заключному аналітичному звіті про її виконання.".
9. Розділ X викласти у такій редакції:
"Розділ Х. Фінансове забезпечення
Фінансування Програми здійснюється відповідно до орієнтовного
обсягу, зазначеного у додатку.
Обсяг фінансування завдань і заходів Програми визначається
щороку виходячи з обсягів видатків, передбачених з цією метою у
Державному бюджеті України на відповідний рік.".
10. Додаток до Програми викласти у такій редакції:
"Додатокрозвитку державної служби на 2008-2010 роки
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Найменування | Найменування | Значення показника | Найменування | Головний | Джерела |Орієнтовний| У тому числі за | завдання | показника |---------------------| заходу | розпорядник |фінансування| обсяг | роками | | |усього| за роками | | бюджетних |(державний, | фінансу- | | | | |--------------| | коштів | місцевий | вання, |-------------------| | | |2008|2009|2010| | | бюджет, | тис. |2008 | 2009 | 2010 | | | | | | | | | інші) | гривень | | | | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| Підвищення ефективності виконання державною службою завдань і функцій держави | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| 1. Удосконалення |кількість | 1 | 1 | | |розроблення проекту|Головдержслужба|державний | 300 | 300 | | | системи та |проектів | | | | |Концепції | |бюджет | | | | | структури |нормативно- | | | | |удосконалення | | | | | | | органів |правових | | | | |системи та | | | | | | | виконавчої влади |актів | | | | |структури органів | | | | | | | | | | | | |виконавчої влади | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 1 | 1 | | |формування реєстрів| - " - | - " - | 850 | 850 | | | |реєстрів | | | | |державних функцій | | | | | | | |державних | | | | |та послуг за | | | | | | | |функцій | | | | |результатами | | | | | | | | | | | | |горизонтального | | | | | | | | | | | | |функціонального | | | | | | | | | | | | |обстеження органів | | | | | | | | | | | | |виконавчої влади | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |оновлення | 2 | | 1 | 1 |запровадження | - " - | - " - | 1200 | | 600 | 600 | |реєстрів | | | | |механізму | | | | | | | |державних | | | | |постійного | | | | | | | |функцій | | | | |оновлення реєстрів | | | | | | | | | | | | |державних функцій | | | | | | | | | | | | |та послуг | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 2 | | 1 | 1 |проведення | - " - | - " - | 1600 | | 750 | 850 | |конкурсів | | | | |щорічного конкурсу | | | | | | | | | | | | |"Приязна | | | | | | | | | | | | |адміністрація" | | | | | | | -----------------+-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| 2. Посилення в |кількість | 30 | 10 | 10 | 10 |застосування | - " - |державний | 4600 |1200 | 1600 | 1800 | органах |проектів Twinning| | | | |інструментів | |бюджет, | | | | | виконавчої влади |-----------------+------+----+----+----|інституціональної | |міжнародна | | | | | інституціональної|кількість заходів| 75 | 25 | 25 | 25 |розбудови Twinning,| |технічна | | | | | спроможності, |TAIEX | | | | |TAIEX і SIGMA та | |допомога | | | | | необхідної для |-----------------+------+----+----+----|забезпечення | | | | | | | адаптації |чисельність | 1800 |600 |600 |600 |діяльності | | | | | | | національного |учасників заходів| | | | |Адміністративного | | | | | | | законодавства до |TAIEX | | | | |офісу програми | | | | | | | законодавства |-----------------+------+----+----+----|Twinning | | | | | | | ЄС |кількість | 12 | 2 | 4 | 6 | | | | | | | | (acquis |заходів, | | | | | | | | | | | | communautaire) |проведених за | | | | | | | | | | | | |участю експертів | | | | | | | | | | | | |SIGMA | | | | | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |частка | 90 | 40 | 60 | 90 |забезпечення |Головдержслужба|державний | 11550 |3550 | 3750 | 4250 | |центральних | | | | |адаптації державної| |бюджет | | | | | |органів | | | | |служби до | | | | | | | |виконавчої влади,| | | | |стандартів ЄС | | | | | | | |в яких | | | | | | | | | | | | |здійснюються | | | | | | | | | | | | |заходи, відсотків| | | | | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 42 | 7 | 15 | 20 |забезпечення | - " - | - " - | 6753 |1253 | 2600 | 2900 | |документів з | | | | |інституціоналізацїї| | | | | | | |питань державної | | | | |та розвитку мережі | | | | | | | |політики | | | | |груп аналізу | | | | | | | | | | | | |політики в системі | | | | | | | | | | | | |центральних органів| | | | | | | | | | | | |виконавчої влади | | | | | | | -----------------+-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| 3. Організація |кількість | 3 | 1 | 1 | 1 |дослідження історії| - " - | - " - | 1500,5 |700,5| 800 | | наукових |академічних | | | | |державної служби в | | | | | | | досліджень і |видань | | | | |Україні | | | | | | | прикладних |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| розробок у сфері |кількість | 4 | | 1 | 3 |розроблення | - " - | - " - | 2850 | | 1400 | 1450 | державної служби |реалізованих | | | | |механізму | | | | | | | та з питань її |пілотних | | | | |оцінювання | | | | | | | адаптації до |проектів | | | | |професійних, | | | | | | | стандартів ЄС | | | | | |ділових і | | | | | | | | | | | | |моральних якостей | | | | | | | | | | | | |кандидатів на | | | | | | | | | | | | |посади державних | | | | | | | | | | | | |службовців | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 3 | | 1 | 2 |удосконалення | - " - | - " - | 3800 | | 1700 | 2100 | |прикладних | | | | |механізму та | | | | | | | |розробок | | | | |процедури | | | | | | | | | | | | |публічного | | | | | | | | | | | | |адміністрування | | | | | | | | | | | | |відповідно до | | | | | | | | | | | | |стандартів ЄС | | | | | | | -----------------+-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| 4. Поглиблення |кількість | 45 | 10 | 15 | 20 |виконання планів | - " - |державний | 1500 | 300 | 460 | 740 | міжнародного |міжнародних | | | | |співробітництва і | |бюджет, | | | | | співробітництва |заходів | | | | |проведення спільних| |міжнародна | | | | | у сфері державної| | | | | |заходів у рамках | |технічна | | | | | служби та | | | | | |міжурядових та | |допомога | | | | | державного | | | | | |міжвідомчих | | | | | | | управління | | | | | |договорів про | | | | | | | | | | | | |співробітництво у | | | | | | | | | | | | |сфері державної | | | | | | | | | | | | |служби, з питань | | | | | | | | | | | | |державного | | | | | | | | | | | | |управління та | | | | | | | | | | | | |адміністративної | | | | | | | | | | | | |реформи | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 11 | 2 | 4 | 5 |посилення ролі |Головдержслужба|державний | 2200 | 400 | 800 | 1000 | |заходів, | | | | |України у | |бюджет | | | | | |проведених | | | | |міжнародних | | | | | | | |міжнародними | | | | |організаціях, що | | | | | | | |організаціями | | | | |беруть участь у | | | | | | | |за участю | | | | |вирішенні питань | | | | | | | |України | | | | |державного | | | | | | | | | | | | |управління та | | | | | | | | | | | | |державної служби | | | | | | | | | | | | |(насамперед в | | | | | | | | | | | | |Організації | | | | | | | | | | | | |економічного | | | | | | | | | | | | |співробітництва та | | | | | | | | | | | | |розвитку, | | | | | | | | | | | | |Європейському | | | | | | | | | | | | |інституті | | | | | | | | | | | | |державного | | | | | | | | | | | | |управління, | | | | | | | | | | | | |Організації | | | | | | | | | | | | |Чорноморського | | | | | | | | | | | | |економічного | | | | | | | | | | | | |співробітництва), з| | | | | | | | | | | | |урахуванням сплати | | | | | | | | | | | | |членських внесків | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 12 | 2 | 4 | 6 |здійснення заходів | - " - | - " - | 250 | | 100 | 150 | |організаційних | | | | |щодо залучення | | | | | | | |заходів | | | | |іноземних партнерів| | | | | | | | | | | | |з метою проведення | | | | | | | | | | | | |в Україні у 2017 | | | | | | | | | | | | |році Глобального | | | | | | | | | | | | |форуму ООН з питань| | | | | | | | | | | | |державного | | | | | | | | | | | | |управління | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 1 | | | 1 |забезпечення | - " - |державний | 7000 | | | 7000 | |інвестиційних | | | | |підготовки | |бюджет, | | | | | |проектів | | | | |спільного із | |міжнародна | | | | | | | | | | |Світовим банком | |технічна | | | | | | | | | | |інвестиційного | |допомога | | | | | | | | | | |проекту | | | | | | | | | | | | |"Інституціональний | | | | | | | | | | | | |розвиток та | | | | | | | | | | | | |модернізація | | | | | | | | | | | | |державної служби" | | | | | | | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| Прозорість і відповідальність у сфері державної служби | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| 5. Запобігання |кількість | 2,1 |0,6 | 1 |1,5 |підвищення |Головдержслужба|державний | 2800 | 500 | 900 | 1400 | проявам корупції |державних | | | | |кваліфікації | |бюджет | | | | | на державній |службовців, що | | | | |працівників органів| | | | | | | службі та на |підвищили | | | | |державної влади та | | | | | | | службі в органах |кваліфікацію, | | | | |органів місцевого | | | | | | | місцевого |тисяч | | | | |самоврядування з | | | | | | | самоврядування | | | | | |питань боротьби з | | | | | | | | | | | | |корупцією | | | | | | | | | | | | |відповідно до | | | | | | | | | | | | |рекомендацій GRECO | | | | | | | -----------------+-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| 6. Інформування |кількість | 28 | 3 | 10 | 15 |проведення | - " - | - " - | 3900 |1100 | 1400 | 1400 | громадськості з |інформаційних | | | | |інформаційно- | | | | | | | питань |заходів | | | | |рекламної | | | | | | | функціонування | | | | | |соціальної | | | | | | | та розвитку | | | | | |кампанії, | | | | | | | державної служби | | | | | |запровадження | | | | | | | | | | | | |тематичної рубрики | | | | | | | | | | | | |в друкованих | | | | | | | | | | | | |засобах масової | | | | | | | | | | | | |інформації, | | | | | | | | | | | | |створення теле- та | | | | | | | | | | | | |радіопередач, | | | | | | | | | | | | |спрямованих на | | | | | | | | | | | | |популяризацію серед| | | | | | | | | | | | |населення, зокрема | | | | | | | | | | | | |молоді, державної | | | | | | | | | | | | |служби та служби в | | | | | | | | | | | | |органах місцевого | | | | | | | | | | | | |самоврядування, | | | | | | | | | | | | |поширення | | | | | | | | | | | | |інформації щодо | | | | | | | | | | | | |протидії корупції, | | | | | | | | | | | | |правове виховання | | | | | | | | | | | | |громадян та | | | | | | | | | | | | |роз'яснення актів | | | | | | | | | | | | |законодавства | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 36 | 12 | 12 | 12 |забезпечення | - " - | - " - | 2100 | 700 | 700 | 700 | |друкованих | | | | |випуску друкованих | | | | | | | |видань | | | | |видань з питань | | | | | | | | | | | | |функціонування та | | | | | | | | | | | | |розвитку державної | | | | | | | | | | | | |служби | | | | | | | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| Розвиток нормативно-правового забезпечення функціонування системи державної служби | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| 7. Розроблення |кількість | 26 | | 26 | |розроблення |Головдержслужба|технічна | | | | | нового |нормативно- | | | | |проектів | |допомога | | | | | законодавства |правових актів | | | | |нормативно-правових| |Уряду | | | | | з питань | | | | | |актів: | |Королівства | | | | | державної | | | | | |необхідних для | |Данія | | | | | служби та | | | | | |виконання Закону | | | | | | | підготовка до | | | | | |України "Про | | | | | | | його впровадження| | | | | |державну службу" | | | | | | | | | | | | |( 3723-12 ) | | | | | | | | | | | | |(нова редакція) | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | - " - | 1 | 1 | | |з питань | - " - | - " - | | | | | | | | | | |дисциплінарної | | | | | | | | | | | | |відповідальності | | | | | | | | | | | | |державних | | | | | | | | | | | | |службовців | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | - " - | 2 | 2 | | |з питань | - " - |державний | | | | | | | | | | |врегулювання | |бюджет | | | | | | | | | | |конфлікту інтересів| | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | - " - | 30 | 5 | 7 | 18 |з питань | - " - | - " - | 600 | 100 | 140 | 360 | | | | | | |удосконалення | | | | | | | | | | | | |регулювання | | | | | | | | | | | | |державної служби | | | | | | | | | | | | |відповідно до | | | | | | | | | | | | |Закону України "Про| | | | | | | | | | | | |державну службу" | | | | | | | | | | | | |( 3723-12 ) | | | | | | | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| Раціоналізація системи управління державною службою | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| 8. Запровадження |кількість | 6 | | 3 | 3 |запровадження | - " - |технічна | | | | | сучасних методів |реалізованих | | | | |сучасних методів | |допомога | | | | | управління |пілотних | | | | |управління | |Уряду Канади| | | | | персоналом у |проектів | | | | |персоналом у | | | | | | | системі державної| | | | | |системі державної | | | | | | | служби | | | | | |служби стосовно | | | | | | | | | | | | |добору та вступу на| | | | | | | | | | | | |державну службу, її| | | | | | | | | | | | |проходження, | | | | | | | | | | | | |оцінювання | | | | | | | | | | | | |результатів | | | | | | | | | | | | |діяльності | | | | | | | | | | | | |державних | | | | | | | | | | | | |службовців | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 1 | | | 1 |розроблення нової |Головдержслужба|технічна | | | | | |моделей | | | | |моделі класифікації| |допомога | | | | | | | | | | |посад державних | |Уряду Канади| | | | | | | | | | |службовців | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| | - " - | 1 | | | 1 |розроблення моделі | - " - | - " - | | | | | | | | | | |оплати праці з | | | | | | | | | | | | |урахуванням | | | | | | | | | | | | |результатів | | | | | | | | | | | | |порівняльних | | | | | | | | | | | | |досліджень | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 1 | | | 1 |розроблення проекту| - " - |державний | 700 | | 400 | 300 | |нормативно- | | | | |Державної цільової | |бюджет | | | | | |правових актів | | | | |програми | | | | | | | | | | | | |реформування | | | | | | | | | | | | |державної служби на| | | | | | | | | | | | |2011-2015 роки | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 108 | | 54 | 54 |організація | - " - | - " - | 2200 | | 1100 | 1100 | |ярмарків | | | | |регіональних | | | | | | | | | | | | |ярмарків вакантних | | | | | | | | | | | | |посад державних | | | | | | | | | | | | |службовців, | | | | | | | | | | | | |насамперед з метою | | | | | | | | | | | | |залучення молоді до| | | | | | | | | | | | |державної служби | | | | | | | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| Професіоналізація державної служби | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| 9. Формування |кількість | 50 | | 20 | 30 |створення, розвиток| - " - |державний | 9000 | | 4000 | 5000 | нової |заходів | | | | |та забезпечення | |бюджет, | | | | | інституціональної| | | | | |діяльності школи | |технічна | | | | | спроможності для | | | | | |вищого корпусу | |допомога | | | | | професійного | | | | | |державної служби, | |Уряду | | | | | навчання | | | | | |зокрема підготовка | |Ірландії | | | | | державних | | | | | |та виконання | | | | | | | службовців та | | | | | |тренінгових програм| | | | | | | розвитку вищого | | | | | |у сфері державної | | | | | | | корпусу державної| | | | | |служби, державного | | | | | | | служби | | | | | |управління і | | | | | | | | | | | | |європейської | | | | | | | | | | | | |інтеграції для | | | | | | | | | | | | |державних | | | | | | | | | | | | |службовців, що | | | | | | | | | | | | |займають посади | | | | | | | | | | | | |I-II категорії | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 23 | | 8 | 15 |модернізація |Головдержслужба|державний | 9200 | | 3300 | 5900 | |центрів, у яких | | | | |центрів підготовки | |бюджет | | | | | |запроваджено | | | | |та підвищення | | | | | | | |нову модель | | | | |кваліфікації | | | | | | | |роботи | | | | |працівників органів| | | | | | | | | | | | |державної влади, | | | | | | | | | | | | |органів місцевого | | | | | | | | | | | | |самоврядування, | | | | | | | | | | | | |державних | | | | | | | | | | | | |підприємств, | | | | | | | | | | | | |установ та | | | | | | | | | | | | |організацій | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість вищих | 12 | | 5 | 7 |удосконалення | - " - | - " - | 3400 | | 1500 | 1900 | |навчальних | | | | |системи підготовки | | | | | | | |закладів - | | | | |у галузі знань | | | | | | | |учасників | | | | |"Державне | | | | | | | |реалізації | | | | |управління" | | | | | | | |пілотного | | | | | | | | | | | | |проекту | | | | | | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 2 | | 1 | 1 |проведення | - " - | - " - | 1900 | | 900 | 1000 | |конкурсів | | | | |щорічного конкурсу | | | | | | | | | | | | |"Кращий державний | | | | | | | | | | | | |службовець" | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 300 | |120 |180 |направлення на | - " - |державний | 12800 | | 5100 | 7700 | |державних | | | | |навчання | |бюджет, | | | | | |службовців, | | | | |(стажування) за | |міжнародна | | | | | |зокрема, з числа | | | | |кордоном державних | |технічна | | | | | |молоді, що | | | | |службовців, | |допомога | | | | | |пройшли навчання | | | | |передусім з числа | | | | | | | |(стажування) | | | | |молоді | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 6 | 2 | 2 | 2 |підготовка фахівців| - " - |державний | 91500 |29500|31000 |31000 | |випускників, | | | | |у галузі знань | |бюджет | | | | | |тисяч | | | | |"Державне | | | | | | | | | | | | |управління" | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 15 | 5 | 5 | 5 |підвищення | - " - | - " - | 11400 |3400 | 4000 | 4000 | |державних | | | | |кваліфікації | | | | | | | |службовців та | | | | |державних | | | | | | | |посадових осіб | | | | |службовців та | | | | | | | |місцевого | | | | |посадових осіб | | | | | | | |самоврядування, | | | | |місцевого | | | | | | | |тисяч | | | | |самоврядування, що | | | | | | | | | | | | |займають посади | | | | | | | | | | | | |I-IV категорії | | | | | | | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| Застосування інформаційних технологій в системі державної служби | ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------| 10. Розвиток |кількість |5; 27 |1; 5|1; 8| 3; |створення |Головдержслужба|державний | 7710,5 | 940 |3363,2|3407,3| єдиної |державних | | | | 14 |телекомунікаційної | |бюджет | | | | | інфраструктури |органів, в яких | | | | |IP-інфраструктури | | | | | | | інформатизації |впроваджено | | | | |державної служби | | | | | | | системи державної|телекомунікаційну| | | | |для забезпечення | | | | | | | служби |IP-мережу | | | | |сучасними | | | | | | | |(центральних; | | | | |програмно- | | | | | | | |територіальних | | | | |технічними засобами| | | | | | | |органів) | | | | |взаємодії державних| | | | | | | | | | | | |службовців та | | | | | | | | | | | | |обміну даними | | | | | | | | | | | | |інформаційно- | | | | | | | | | | | | |аналітичних систем | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 9 | | 1 | 8 |впровадження в | - " - | - " - | 1810 | 510 | 600 | 700 | |державних | | | | |органах виконавчої | | | | | | | |органів, | | | | |влади інтегрованого| | | | | | | |підключених до | | | | |електронного | | | | | | | |центру обміну | | | | |документообігу з | | | | | | | |документами | | | | |використанням | | | | | | | |системи | | | | |електронного | | | | | | | |інтегрованого | | | | |цифрового підпису | | | | | | | |електронного | | | | |на базі спеціальної| | | | | | | |документообігу | | | | |інформаційно- | | | | | | | | | | | | |телекомунікаційної | | | | | | | | | | | | |системи | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |наповнення бази | 90 | 80 | 85 | 90 |розвиток системи | - " - | - " - | 604 |271,2|252,8 | 80 | |даних кадрового | | | | |автоматизованого | | | | | | | |обліку, | | | | |кадрового обліку та| | | | | | | |відсотків | | | | |накопичення в | | | | | | | | | | | | |системі "Картка" | | | | | | | | | | | | |даних про державних| | | | | | | | | | | | |службовців | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |наповнення | 20 | | | 20 |створення | - " - | - " - | 33600 |3000 |13600 |17000 | |національної бази| | | | |національної бази | | | | | | | |електронних | | | | |електронних | | | | | | | |особових справ, | | | | |особових справ | | | | | | | |відсотків | | | | |державних | | | | | | | | | | | | |службовців та | | | | | | | | | | | | |посадових осіб | | | | | | | | | | | | |місцевого | | | | | | | | | | | | |самоврядування, | | | | | | | | | | | | |системи обліку та | | | | | | | | | | | | |заміщення вакантних| | | | | | | | | | | | |посад державних | | | | | | | | | | | | |службовців | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |місце офіційного | | 14 | 12 | 10 |модернізація |Головдержслужба|державний | 1500 | 160 | 800 | 540 | |веб-сайту | | | | |інформаційних | |бюджет | | | | | |Головдержслужби | | | | |ресурсів офіційного| | | | | | | |у рейтингу | | | | |веб-сайту | | | | | | | |інформаційних | | | | |Головдержслужби з | | | | | | | |ресурсів | | | | |урахуванням | | | | | | | |державних | | | | |розвитку веб- | | | | | | | |органів | | | | |ресурсів | | | | | | | | | | | | |територіальних | | | | | | | | | | | | |органів для надання| | | | | | | | | | | | |інформаційних | | | | | | | | | | | | |послуг | | | | | | | |-----------------+------+----+----+----+-------------------+---------------+------------+-----------+-----+------+------| |кількість | 62 | | 14 | 48 |створення у | - " - | - " - | 3000 | | 1100 | 1900 | |автоматизованих | | | | |Головдержслужбі | | | | | | | |робочих місць, | | | | |інформаційно- | | | | | | | |підключених до | | | | |аналітичної системи| | | | | | | |інформаційно- | | | | |забезпечення | | | | | | | |аналітичної | | | | |прийняття рішень | | | | | | | |системи | | | | | | | | | | | | |забезпечення | | | | | | | | | | | | |прийняття рішень | | | | | | | | | | | | |Головдержслужби | | | | | | | | | | | | -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------".
Джерело:Офіційний портал ВРУ