Про затвердження Державної цільової програми розвитку міського електротранспорту на період до 2017 року
{Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 601 від 24.07.2013}
{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 601 від 24.07.2013}
Кабінет Міністрів України постановляє:
1. Затвердити Державну цільову програму розвитку міського електротранспорту на період до 2017 року (далі - Програма), що додається.
{Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 601 від 24.07.2013}
2. Міністерству інфраструктури разом з Міністерством фінансів передбачити під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік кошти, необхідні для виконання Програми.
{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 601 від 24.07.2013}
3. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям за участю Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства розробити і затвердити в шестимісячний строк регіональні та місцеві програми розвитку міського електротранспорту на період до 2015 року з урахуванням завдань, передбачених Програмою.
4. Раді міністрів Автономної Республіки Крим, обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям подавати щороку до 1 лютого Міністерству інфраструктури інформацію про хід виконання Програми для її узагальнення та подання до 1 березня Кабінетові Міністрів України та Міністерству економічного розвитку і торгівлі.
{Пункт 4 в редакції Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}
ДЕРЖАВНА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
розвитку міського електротранспорту на період до 2017 року
{Назва Програми із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 601 від 24.07.2013}
{Розділ "Загальна частина" виключено на підставі Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}
забезпечення державної фінансової підтримки у вирішенні питань оновлення парку рухомого складу міського електротранспорту вітчизняними трамвайними вагонами і тролейбусами;
створення умов для надання населенню високоякісних послуг з перевезення трамвайними вагонами і тролейбусами;
забезпечення стабільного функціонування і подальшого розвитку міського електротранспорту;
підвищення рівня технічного оснащення підприємств міського електротранспорту та ефективності їх роботи;
налагодження серійного виробництва сучасних трамвайних вагонів і тролейбусів, іншого обладнання для потреб галузі;
збереження і розвиток електротранспортної інфраструктури та маршрутної мережі;
врахування потреб інвалідів з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення під час виконання завдань і заходів Програми, а також належне облаштування зупинок міського електротранспорту.
{Розділ в редакції Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}
Шляхи і способи розв'язання проблеми
{Назва розділу в редакції Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}
Проблему забезпечення належного рівня перевезень пасажирів міським електротранспортом передбачається розв'язати шляхом:
організації ефективного управління зазначеним видом транспорту та використання його майнового комплексу;
забезпечення беззбиткового функціонування підприємств;
технічного переоснащення міського електротранспорту;
нормативно-правового і науково-технічного забезпечення його подальшого функціонування та розвитку;
створення умов для ефективного розвитку галузі.
Організація ефективного управління міським електротранспортом та використання його майнового комплексу передбачає:
активізацію роботи місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо здійснення функцій замовника послуг з перевезень пасажирів відповідно до вимог Закону України "Про міський електричний транспорт";
передачу у разі доцільності об'єктів міського електротранспорту в оренду або концесію відповідно до законодавства;
створення на базі комунальних підприємств транспортних компаній для вирішення питань комплексного розвитку маршрутної мережі, виключення невиправданого дублювання приватними автоперевізниками трамвайних і тролейбусних маршрутів, ефективного використання та розвитку ремонтної інфраструктури підприємств, належного утримання рухомого складу, забезпечення безпеки руху та поліпшення якості надання транспортних послуг.
Забезпечення беззбиткового функціонування підприємств передбачає:
вирішення центральними та місцевими органами виконавчої влади питань щодо повного відшкодування з державного та місцевих бюджетів втрат підприємств від безоплатного перевезення окремих категорій громадян, а також від установлення тарифів на проїзд у міському електротранспорті, рівень яких не покриває витрат з перевезення пасажирів;
збільшення власних доходів підприємств шляхом створення органами місцевого самоврядування умов для рівноцінної конкуренції на ринку транспортних послуг, здійснення ними у порядку, встановленому законодавством, регулювання граничних рівнів тарифів на проїзд для різних видів транспорту;
підвищення ефективності роботи із збору плати за проїзд;
збільшення надходжень від розміщення реклами на транспорті, оренди приміщень, надання інших додаткових послуг;
зменшення витрат на експлуатаційну діяльність шляхом оптимізації чисельності працівників підприємств, переведення на самостійне функціонування їх об'єктів соціальної сфери, підвищення якості технічного обслуговування і ремонту об'єктів міського електротранспорту, впровадження заходів з енергозбереження, оптимізації обсягів надання транспортних послуг та збільшення експлуатаційної швидкості рухомого складу на маршрутах.
Робота з технічного переоснащення міського електротранспорту передбачає:
оновлення трамвайних вагонів і тролейбусів, що вичерпали свій технічний ресурс, шляхом закупівлі сучасного вітчизняного рухомого складу;
будівництво та реконструкцію трамвайних і тролейбусних ліній з використанням новітніх технологій, конструкцій і спеціальних частин для трамвайних колій і контактних мереж.
Нормативно-правове і науково-технічне забезпечення функціонування та розвитку міського електротранспорту передбачає:
розроблення та затвердження нових і перегляд застарілих нормативно-правових актів з питань регулювання відносин у сфері міського електротранспорту, будівництва, експлуатації та ремонту його об'єктів;
узгодження національних стандартів та нормативних документів у сфері функціонування міського електротранспорту з директивами Європейського Союзу;
удосконалення вітчизняної бази з виготовлення сучасного рухомого складу, освоєння виробництва трамвайних вагонів для вузької колії і ліній швидкісного трамвая, вагонів, пристосованих для користування інвалідами з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та іншими маломобільними групами населення, а також рухомого складу спеціального призначення - вантажного, снігоприбирального, рейкошліфувального;
{Абзац двадцять третій розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 601 від 24.07.2013}
розроблення та впровадження сучасних технологій для діагностики та відновлення технічного ресурсу трамвайних вагонів і тролейбусів.
Створення умов для пріоритетного розвитку міського електротранспорту передбачає:
уточнення органами місцевого самоврядування комплексних схем розвитку міського пасажирського транспорту та схем організації руху з метою збільшення обсягу пасажирських перевезень міським електротранспортом у містах з підвищеним рівнем забруднення довкілля, у зонах масового відпочинку та щільної житлової забудови;
здійснення заходів, спрямованих на удосконалення інфраструктури міського електротранспорту;
розроблення і виконання місцевих програм розвитку галузі.
Прогнозні обсяги та джерела фінансування Програми наведені у додатку 1.
{Розділ доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 601 від 24.07.2013}
Завдання і заходи з виконання Програми, визначені у додатку 2, спрямовані на забезпечення державної підтримки вітчизняних виробників рухомого складу та обладнання міського електротранспорту у вирішенні питань оновлення парку трамвайних вагонів та тролейбусів, впровадження новітніх технологій, передусім енергозберігаючих, у процесі виробництва, будівництва, реконструкції та модернізації трамвайних вагонів і тролейбусів, контактних мереж, тягових підстанцій, трамвайних колій, інших об’єктів, призначених для надання транспортних послуг, збереження і розвиток електротранспортної інфраструктури та маршрутної мережі з урахуванням потреб інвалідів з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення, що передбачає, зокрема, належне облаштування зупинок міського електротранспорту.
{Програму доповнено розділом згідно з Постановою КМ № 601 від 24.07.2013}
{Розділ "Етапи виконання Програми" виключено на підставі Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}
Очікувані результати, ефективність Програми
{Назва розділу із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 601 від 24.07.2013}
Виконання Програми дасть можливість:
у соціальній сфері - підвищити рівень задоволення потреби населення у високоякісних та безпечних перевезеннях трамваями і тролейбусами, забезпечити розвиток маршрутної мережі міського електротранспорту, поліпшити екологічний стан у містах з підвищеним рівнем забруднення довкілля, у зонах масового відпочинку та щільної житлової забудови;
в економічній сфері - забезпечити ефективне використання електроенергії та зменшити обсяг імпорту нафтопродуктів, розширити обсяг виробництва конкурентоспроможного рухомого складу та обладнання для міського електротранспорту, що сприятиме економічному зміцненню підприємств та створенню нових робочих місць;
у технологічній сфері - освоїти серійне виробництво нових типів сучасного рухомого складу з високим рівнем інновацій, а також обладнання, що дозволяє зменшити енергоспоживання трамвайними вагонами і тролейбусами, покращити показники надійності, комфортності та безпеки пасажирських перевезень.
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку 3.
{Розділ доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 601 від 24.07.2013}
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів державного і місцевих бюджетів, а також інших джерел.
Обсяг фінансування Програми уточнюється щороку під час підготовки проектів державного та місцевих бюджетів на відповідний рік у межах видатків, передбачених головним розпорядникам бюджетних коштів, відповідальним за виконання завдань і заходів Програми.
Виділення коштів з державного бюджету для фінансування заходів Програми здійснюється за умови спрямування відповідних коштів з місцевого бюджету.
{Розділ в редакції Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}
Додаток 1 |
ПАСПОРТ
Державної цільової програми розвитку міського електротранспорту на період до 2017 року
1. Концепцію Програми схвалено розпорядженням Кабінету Міністрів України від 15 червня 2006 р. № 330 (Офіційний вісник України, 2006 р., № 25, ст. 1828).
2. Програма затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2006 р. № 1855 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 1, ст. 41).
3. Державний замовник - Мінінфраструктури.
4. Керівник Програми - Міністр інфраструктури.
5. Виконавці: Мінінфраструктури та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, суб’єкти господарювання.
6. Строк виконання: 2007-2017 роки.
7. Прогнозні обсяги та джерела фінансування:
Джерела фінансування | Обсяг фінансування, млн. гривень | У тому числі за роками | ||||||
2007-2012* | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |||
Державний бюджет | 2550,717 | 617,802 | 615,579 | 464,73 | 440,094 | 412,512 | ||
Місцеві бюджети | 4228,695 | 1017,17 | 1015,17 | 774,55 | 733,49 | 687,52 | ||
Інші джерела | 1691,478 | 406,868 | 406,386 | 309,82 | 293,396 | 275,008 | ||
Усього | 8470,89 | 2041,84 | 2037,93 | 1549,1 | 1466,98 | 1375,04 |
__________
*Відповідні показники відсутні, оскільки видатки державного бюджету на здійснення заходів Програми не передбачалися.
{Додаток 1 в редакції Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}
Додаток 2 |
ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
з виконання Державної цільової програми розвитку міського електротранспорту на період до 2017 року
Найменування завдання | Найменування показника | Значення показника | Найменування заходу | Відповідальні за виконання | Джерела фінансування | Прогнозні обсяги фінансування, млн. гривень | ||||||||||||
усього | за роками | усього | за роками | |||||||||||||||
2007-2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2007-2012* | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |||||||
1. Оновлення рухомого складу міського електротранспорту з урахуванням його доступності для інвалідів з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення шляхом придбання у вітчизняних виробників із ступенем локалізації не менш як 80 відсотків нових трамваїв і тролейбусів | кількість одиниць придбаного рухомого складу | 1) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для Автономної Республіки Крим, у тому числі: | ||||||||||||||||
18 | 112 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | тролейбусів для забезпечення транспортного сполучення за маршрутом м. Сімферополь - м. Алушта - м. Ялта | Мінінфраструктури | державний бюджет | 10,8 | 2,4 | 2,4 | 2,4 | 1,8 | 1,8 | |||
Рада міністрів Автономної Республіки Крим | місцевий бюджет | 18 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 | |||||||||||
інші джерела | 7,2 | 1,6 | 1,6 | 1,6 | 1,2 | 1,2 | ||||||||||||
10 |
| 4 | 2 | 2 | 1 | 1 | трамвайних вагонів для м. Євпаторії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 15 | 6 | 3 | 3 | 1,5 | 1,5 | |||
Євпаторійська міська рада | місцевий бюджет | 25 | 10 | 5 | 5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||
інші джерела | 10 | 4 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||
3 | 4 | 1 | 1 | 1 |
|
| тролейбусів для м. Керчі | Мінінфраструктури | державний бюджет | 1,8 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | |||||
Керченська міська рада | місцевий бюджет | 3 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||||
інші джерела | 1,2 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | ||||||||||||||
65 | 5 | 20 | 20 | 10 | 10 | 5 | 2) придбання нових тролейбусів для м. Вінниці | Мінінфраструктури | державний бюджет | 39 | 12 | 12 | 6 | 6 | 3 | |||
Вінницька міська рада | місцевий бюджет | 65 | 20 | 20 | 10 | 10 | 5 | |||||||||||
інші джерела | 26 | 8 | 8 | 4 | 4 | 2 | ||||||||||||
35 | 7 | 10 | 7 | 6 | 6 | 6 | 3) придбання нових тролейбусів для м. Луцька | Мінінфраструктури | державний бюджет | 21 | 6 | 4,2 | 3,6 | 3,6 | 3,6 | |||
Луцька міська рада | місцевий бюджет | 35 | 10 | 7 | 6 | 6 | 6 | |||||||||||
інші джерела | 14 | 4 | 2,8 | 2,4 | 2,4 | 2,4 | ||||||||||||
4) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для Дніпропетровської області, у тому числі: | ||||||||||||||||||
8 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | трамвайних вагонів для м. Дніпродзержинська | Мінінфраструктури | державний бюджет | 12 | 3 | 3 | 3 | 1,5 | 1,5 | ||||
Дніпродзержинська міська рада | місцевий бюджет | 20 | 5 | 5 | 5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||
інші джерела | 8 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||
для м. Дніпропетровська: | ||||||||||||||||||
45 |
| 10 | 10 | 10 | 10 | 5 | - трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 67,5 | 15 | 15 | 15 | 15 | 7,5 | |||
Дніпропетровська міська рада | місцевий бюджет | 112,5 | 25 | 25 | 25 | 25 | 12,5 | |||||||||||
інші джерела | 45 | 10 | 10 | 10 | 10 | 5 | ||||||||||||
50 | 8 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | - тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 30 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | |||
Дніпропетровська міська рада | місцевий бюджет | 50 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |||||||||||
інші джерела | 20 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||
для м. Кривого Рогу: | ||||||||||||||||||
23 | 8 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | - трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 34,5 | 7,5 | 7,5 | 7,5 | 7,5 | 4,5 | |||
Криворізька міська рада | місцевий бюджет | 57,5 | 12,5 | 12,5 | 12,5 | 12,5 | 7,5 | |||||||||||
інші джерела | 23 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | ||||||||||||
42 | 27 | 10 | 10 | 10 | 6 | 6 | - тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 25,2 | 6 | 6 | 6 | 3,6 | 3,6 | |||
Криворізька міська рада | місцевий бюджет | 42 | 10 | 10 | 10 | 6 | 6 | |||||||||||
інші джерела | 16,8 | 4 | 4 | 4 | 2,4 | 2,4 | ||||||||||||
5) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для Донецької області, у тому числі: | ||||||||||||||||||
5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | трамвайних вагонів для м. Авдіївки | Мінінфраструктури | Державний бюджет | 7,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | ||||
Авдіївська міська рада | місцевий бюджет | 12,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||
інші джерела | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
для м. Горлівки: | ||||||||||||||||||
11 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | - трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 16,5 | 4,5 | 3 | 3 | 3 | 3 | ||||
Горлівська міська рада | місцевий бюджет | 27,5 | 7,5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||
інші джерела | 11 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||
14 | 5 | 3 | 2 | 2 | 2 | - тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 8,4 | 3 | 1,8 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | ||||
Горлівська міська рада | місцевий бюджет | 14 | 5 | 3 | 2 | 2 | 2 | |||||||||||
інші джерела | 5,6 | 2 | 1,2 | 0,8 | 0,8 | 0,8 | ||||||||||||
для м. Донецька: | ||||||||||||||||||
46 | 11 | 10 | 10 | 10 | 8 | 8 | - трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 69 | 15 | 15 | 15 | 12 | 12 | |||
Донецька міська рада | місцевий бюджет | 115 | 25 | 25 | 25 | 20 | 20 | |||||||||||
інші джерела | 46 | 10 | 10 | 10 | 8 | 8 | ||||||||||||
50 | 119 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | - тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 30 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | |||
Донецька міська рада | місцевий бюджет | 50 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |||||||||||
інші джерела | 20 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||
5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | трамвайних вагонів для м. Дружківки | Мінінфраструктури | державний бюджет | 7,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | ||||
Дружківська міська рада | місцевий бюджет | 12,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||
інші джерела | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
для м. Єнакієвого: | ||||||||||||||||||
7 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | - трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 10,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 3 | 3 | ||||
Єнакіївська міська рада | місцевий бюджет | 17,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 5 | 5 | |||||||||||
інші джерела | 7 | 1 | 1 | 1 | 2 | 2 | ||||||||||||
2 | 1 | 1 | - тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 1,2 | 0,6 | 0,6 | ||||||||||
Єнакіївська міська рада | місцевий бюджет | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||
інші джерела | 0,8 | 0,4 |
| 0,4 | ||||||||||||||
для м. Краматорська: | ||||||||||||||||||
5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | - трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 7,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | ||||
Краматорська міська рада | місцевий бюджет | 12,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||
інші джерела | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
14 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | - тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 8,4 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,2 | |||
Краматорська міська рада | місцевий бюджет | 14 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | |||||||||||
інші джерела | 5,6 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 0,8 | ||||||||||||
18 | 2 | 4 | 4 | 4 | 4 | тролейбусів для м. Макіївки | Мінінфраструктури | державний бюджет | 10,8 | 1,2 | 2,4 | 2,4 | 2,4 | 2,4 | ||||
Макіївська міська рада | місцевий бюджет | 18 | 2 | 4 | 4 | 4 | 4 | |||||||||||
інші джерела | 7,2 | 0,8 | 1,6 | 1,6 | 1,6 | 1,6 | ||||||||||||
для м. Маріуполя: | ||||||||||||||||||
24 | 7 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | - трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 36 | 6 | 7,5 | 7,5 | 7,5 | 7,5 | |||
Маріупольська міська рада | місцевий бюджет | 60 | 10 | 12,5 | 12,5 | 12,5 | 12,5 | |||||||||||
інші джерела | 24 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||
44 | 17 | 8 | 8 | 8 | 10 | 10 | - тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 26,4 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | 6 | 6 | |||
Маріупольська міська рада | місцевий бюджет | 44 | 8 | 8 | 8 | 10 | 10 | |||||||||||
інші джерела | 17,6 | 3,2 | 3,2 | 3,2 | 4 | 4 | ||||||||||||
11 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | тролейбусів для м. Слов'янська | Мінінфраструктури | державний бюджет | 6,6 | 1,8 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | ||||
Слов'янська міська рада | місцевий бюджет | 11 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||||||||
інші джерела | 4,4 | 1,2 | 0,8 | 0,8 | 0,8 | 0,8 | ||||||||||||
6) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для м. Житомира, у тому числі: | ||||||||||||||||||
14 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 21 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | 3 | ||||
Житомирська міська рада | місцевий бюджет | 35 | 7,5 | 7,5 | 7,5 | 7,5 | 5 | |||||||||||
інші джерела | 14 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | ||||||||||||
70 | 8 | 15 | 15 | 15 | 15 | 10 | тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 42 | 9 | 9 | 9 | 9 | 6 | |||
Житомирська міська рада | місцевий бюджет | 70 | 15 | 15 | 15 | 15 | 10 | |||||||||||
інші джерела | 28 | 6 | 6 | 6 | 6 | 4 | ||||||||||||
7) придбання нових трамвайних загонів та тролейбусів для м. Запоріжжя, у тому числі: | ||||||||||||||||||
32 | 1 | 7 | 7 | 7 | 6 | 5 | трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 48 | 10,5 | 10,5 | 10,5 | 9 | 7,5 | |||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 80 | 17,5 | 17,5 | 17,5 | 15 | 12,5 | |||||||||||
інші джерела | 32 | 7 | 7 | 7 | 6 | 5 | ||||||||||||
65 | 5 | 15 | 15 | 15 | 10 | 10 | тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 39 | 6 | 12 | 9 | 6 | 6 | |||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 65 | 10 | 20 | 15 | 10 | 10 | |||||||||||
інші джерела | 26 | 4 | 8 | 6 | 4 | 4 | ||||||||||||
27 | 4 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 | 8) придбання нових тролейбусів для м. Івано-Франківська | Мінінфраструктури | державний бюджет | 16,2 | 3,6 | 3,6 | 3 | 3 | 3 | |||
Івано-Франківська міська рада | місцевий бюджет | 27 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||
інші джерела | 10,8 | 2,4 | 2,4 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||
16 | 8 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | 9) придбання нових тролейбусів для м. Білої Церкви | Мінінфраструктури | державний бюджет | 9,6 | 2,4 | 2,4 | 2,4 | 1,2 | 1,2 | |||
Білоцерківська міська рада | місцевий бюджет | 16 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 | |||||||||||
інші джерела | 6,4 | 1,6 | 1,6 | 1,6 | 0,8 | 0,8 | ||||||||||||
9 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | 10) придбання нових тролейбусів для м. Кіровограда | Мінінфраструктури | державний бюджет | 5,4 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 0,6 | |||
Кіровоградська міська рада | місцевий бюджет | 9 | 2 | 2 | 2 | 2 | 1 | |||||||||||
інші джерела | 3,6 | 0,8 | 0,8 | 0,8 | 0,8 | 0,4 | ||||||||||||
11) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для Луганської області, у тому числі: | ||||||||||||||||||
16 | 4 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | тролейбусів для м. Алчевська | Мінінфраструктури | державний бюджет | 9,6 | 2,4 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | |||
Алчевська міська рада | місцевий бюджет | 16 | 4 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||
інші джерела | 6,4 | 1,6 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | ||||||||||||
5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | тролейбусів для м. Антрацита | Мінінфраструктури | державний бюджет | 3 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | ||||
Антрацитівська міська рада | місцевий бюджет | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
інші джерела | 2 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | ||||||||||||
11 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | тролейбусів для м. Краснодона | Мінінфраструктури | державний бюджет | 6,6 | 1,8 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | ||||
Краснодонська міська рада | місцевий бюджет | 11 | 3 | 2 | 2 | 2 | 2 | |||||||||||
інші джерела | 4,4 | 1,2 | 0,8 | 0,8 | 0,8 | 0,8 | ||||||||||||
14 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | тролейбусів для м. Лисичанська | Мінінфраструктури | державний бюджет | 8,4 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,2 | |||
Лисичанська міська рада | місцевий бюджет | 14 | 3 | 3 | 3 | 3 | 2 | |||||||||||
інші джерела | 5,6 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 0,8 | ||||||||||||
для м. Луганська: | ||||||||||||||||||
27 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 | - трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 40,5 | 9 | 9 | 7,5 | 7,5 | 7,5 | ||||
Луганська міська рада | місцевий бюджет | 67,5 | 15 | 15 | 12,5 | 12,5 | 12,5 | |||||||||||
інші джерела | 27 | 6 | 6 | 5 | 5 | 5 | ||||||||||||
37 | 20 | 8 | 8 | 7 | 7 | 7 | - тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 22,2 | 4,8 | 4,8 | 4,2 | 4,2 | 4,2 | |||
Луганська міська рада | місцевий бюджет | 37 | 8 | 8 | 7 | 7 | 7 | |||||||||||
інші джерела | 14,8 | 3,2 | 3,2 | 2,8 | 2,8 | 2,8 | ||||||||||||
18 | 10 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | тролейбусів для м. Сєвєродонецька | Мінінфраструктури | державний бюджет | 10,8 | 1,8 | 2,4 | 2,4 | 2,4 | 1,8 | |||
Сєвєродонецька міська рада | місцевий бюджет | 18 | 3 | 4 | 4 | 4 | 3 | |||||||||||
інші джерела | 7,2 | 1,2 | 1,6 | 1,6 | 1,6 | 1,2 | ||||||||||||
12) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для м. Львова, у тому числі: | ||||||||||||||||||
85 | 20 | 20 | 15 | 15 | 15 | трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 127,5 | 30 | 30 | 22,5 | 22,5 | 22,5 | ||||
Львівська міська рада | місцевий бюджет | 212,5 | 50 | 50 | 37,5 | 37,5 | 37,5 | |||||||||||
інші джерела | 85 | 20 | 20 | 15 | 15 | 15 | ||||||||||||
64 | 3 | 14 | 14 | 14 | 12 | 10 | тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 38,4 | 8,4 | 8,4 | 8,4 | 7,2 | 6 | |||
Львівська міська рада | місцевий бюджет | 61 | 14 | 14 | 14 | 12 | 10 | |||||||||||
інші джерела | 25,6 | 5,6 | 5,6 | 5,6 | 4,8 | 4 | ||||||||||||
13) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для м. Миколаєва, у тому числі: | ||||||||||||||||||
38 | 4 | 8 | 8 | 8 | 7 | 7 | трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 57 | 12 | 12 | 12 | 10,5 | 10,5 | |||
Миколаївська міська рада | місцевий бюджет | 95 | 20 | 20 | 20 | 17,5 | 17,5 | |||||||||||
інші джерела | 38 | 8 | 8 | 8 | 7 | 7 | ||||||||||||
45 | 4 | 10 | 10 | 10 | 8 | 7 | тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 27 | 6 | 6 | 6 | 4,8 | 4,2 | |||
Миколаївська міська рада | місцевий бюджет | 45 | 10 | 10 | 10 | 8 | 7 | |||||||||||
інші джерела | 18 | 4 | 4 | 4 | 3,2 | 2,8 | ||||||||||||
14) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для м. Одеси, у тому числі: | ||||||||||||||||||
46 | 6 | 11 | 10 | 10 | 8 | 7 | трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 69 | 16,5 | 15 | 15 | 12 | 10,5 | |||
Одеська міська рада | місцевий бюджет | 115 | 27,5 | 25 | 25 | 20 | 17,5 | |||||||||||
інші джерела | 46 | 11 | 10 | 10 | 8 | 7 | ||||||||||||
100 | 16 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 60 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | |||
Одеська міська рада | місцевий бюджет | 100 | 20 | 20 | 20 | 20 | 20 | |||||||||||
інші джерела | 40 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | ||||||||||||
15) придбання нових тролейбусів для Полтавської області, у тому числі для: | ||||||||||||||||||
36 | 4 | 7 | 8 | 7 | 7 | 7 | м. Кременчука | Мінінфраструктури | державний бюджет | 21,6 | 4,2 | 4,8 | 4,2 | 4,2 | 4,2 | |||
Кременчуцька міська рада | місцевий бюджет | 36 | 7 | 8 | 7 | 7 | 7 | |||||||||||
інші джерела | 14,4 | 2,8 | 3,2 | 2,8 | 2,8 | 2,8 | ||||||||||||
36 | 12 | 7 | 8 | 7 | 7 | 7 | м. Полтави | Мінінфраструктури | державний бюджет | 21,6 | 4,2 | 4,8 | 4,2 | 4,2 | 4,2 | |||
Полтавська міська рада | місцевий бюджет | 36 | 7 | 8 | 7 | 7 | 7 | |||||||||||
інші джерела | 14,4 | 2,8 | 3,2 | 2,8 | 2,8 | 2,8 | ||||||||||||
60 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 16) придбання нових тролейбусів для м. Рівного | Мінінфраструктури | державний бюджет | 36 | 7,2 | 7,2 | 7,2 | 7,2 | 7,2 | ||||
Рівненська міська рада | місцевий бюджет | 60 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | |||||||||||
інші джерела | 24 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | ||||||||||||
17) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для Сумської області, у тому числі: | ||||||||||||||||||
7 | 1 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | трамвайних вагонів для м. Конотопа | Мінінфраструктури | державний бюджет | 10,5 | 3 | 3 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |||
Конотопська міська рада | місцевий бюджет | 17,5 | 5 | 5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||
інші джерела | 7 | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
45 | 8 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | тролейбусів для м. Сум | Мінінфраструктури | державний бюджет | 27 | 5,4 | 5,4 | 5,4 | 5,4 | 5,4 | |||
Сумська міська рада | місцевий бюджет | 45 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | |||||||||||
інші джерела | 18 | 3,6 | 3,6 | 3,6 | 3,6 | 3,6 | ||||||||||||
25 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 18) придбання нових тролейбусів для м. Тернополя | Мінінфраструктури | державний бюджет | 15 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||
Тернопільська міська рада | місцевий бюджет | 25 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||
інші джерела | 10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||
19) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для м. Харкова, у тому числі: | ||||||||||||||||||
60 | 14 | 14 | 13 | 11 | 11 | 11 | трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 90 | 21 | 19,5 | 16,5 | 16,5 | 16,5 | |||
Харківська міська рада | місцевий бюджет | 150 | 35 | 32,5 | 27,5 | 27,5 | 27,5 | |||||||||||
інші джерела | 60 | 14 | 13 | 11 | 11 | 11 | ||||||||||||
90 | 164 | 20 | 20 | 20 | 15 | 15 | тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 54 | 12 | 12 | 12 | 9 | 9 | |||
Харківська міська рада | місцевий бюджет | 90 | 20 | 20 | 20 | 15 | 15 | |||||||||||
інші джерела | 36 | 8 | 8 | 8 | 6 | 6 | ||||||||||||
61 | 3 | 14 | 14 | 11 | 11 | 11 | 20) придбання нових тролейбусів для м. Херсона | Мінінфраструктури | державний бюджет | 36,6 | 8,4 | 8,4 | 6,6 | 6,6 | 6,6 | |||
Херсонська міська рада | місцевий бюджет | 61 | 14 | 14 | 11 | 11 | 11 | |||||||||||
інші джерела | 24,4 | 5,6 | 5,6 | 4,4 | 4,4 | 4,4 | ||||||||||||
60 | 4 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | 21) придбання нових тролейбусів для м. Хмельницького | Мінінфраструктури | державний бюджет | 36 | 7,2 | 7,2 | 7,2 | 7,2 | 7,2 | |||
Хмельницька міська рада | місцевий бюджет | 60 | 12 | 12 | 12 | 12 | 12 | |||||||||||
інші джерела | 24 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | ||||||||||||
56 | 5 | 12 | 12 | 12 | 10 | 10 | 22) придбання нових тролейбусів для м. Черкас | Мінінфраструктури | державний бюджет | 33,6 | 7,2 | 7,2 | 7,2 | 6 | 6 | |||
Черкаська міська рада | місцевий бюджет | 56 | 12 | 12 | 12 | 10 | 10 | |||||||||||
інші джерела | 22,4 | 4,8 | 4,8 | 4,8 | 4 | 4 | ||||||||||||
28 | 5 | 6 | 6 | 6 | 5 | 5 | 23) придбання нових тролейбусів для м. Чернівців | Мінінфраструктури | державний бюджет | 16,8 | 3,6 | 3,6 | 3,6 | 3 | 3 | |||
Чернівецька міська рада | місцевий бюджет | 28 | 6 | 6 | 6 | 5 | 5 | |||||||||||
інші джерела | 11,2 | 2,4 | 2,4 | 2,4 | 2 | 2 | ||||||||||||
70 | 11 | 15 | 15 | 14 | 14 | 12 | 24) придбання нових тролейбусів для м. Чернігова | Мінінфраструктури | державний бюджет | 42 | 9 | 9 | 8,4 | 8,4 | 7,2 | |||
Чернігівська міська рада | місцевий бюджет | 70 | 15 | 15 | 14 | 14 | 12 | |||||||||||
інші джерела | 28 | 6 | 6 | 5,6 | 5,6 | 4,8 | ||||||||||||
25) придбання нових трамвайних вагонів та тролейбусів для м. Києва, у тому числі: | ||||||||||||||||||
115 | 33 | 35 | 20 | 20 | 20 | 20 | трамвайних вагонів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 172,5 | 52,5 | 30 | 30 | 30 | 30 | |||
Київська міськдержадміністрація | місцевий бюджет | 287,5 | 87,5 | 50 | 50 | 50 | 50 | |||||||||||
інші джерела | 115 | 35 | 20 | 20 | 20 | 20 | ||||||||||||
237 | 269 | 77 | 40 | 40 | 40 | 40 | тролейбусів | Мінінфраструктури | державний бюджет | 142,2 | 46,2 | 24 | 24 | 24 | 24 | |||
Київська міськдержадміністрація | місцевий бюджет | 237 | 77 | 40 | 40 | 40 | 40 | |||||||||||
інші джерела | 94,8 | 30,8 | 16 | 16 | 16 | 16 | ||||||||||||
50 | 24 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 26) придбання нових тролейбусів для м. Севастополя | Мінінфраструктури | державний бюджет | 30 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | |||
Севастопольська міськдержадміністрація | місцевий бюджет | 50 | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | |||||||||||
інші джерела | 20 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | ||||||||||||
Разом за завданням 1 | 6499 | 1530 | 1377 | 1280 | 1201 | 1111 | ||||||||||||
у тому числі | державний бюджет | 1949,7 | 459 | 413,1 | 384 | 360,3 | 333,3 | |||||||||||
місцевий бюджет | 3249,5 | 765 | 688,5 | 640 | 600,5 | 555,5 | ||||||||||||
інші джерела | 1299,8 | 306 | 275,4 | 256 | 240,2 | 222,2 | ||||||||||||
2. Будівництво трамвайних і тролейбусних ліній | протяжність, кілометрів | 4,5 | 4,5 | 1) будівництво трамвайної лінії від вул. Квятека до автовокзалу "Західний" у м. Вінниці | Мінінфраструктури | державний бюджет | 21 | 21 | ||||||||||
Вінницька міська рада | місцевий бюджет | 35 | 35 | |||||||||||||||
інші джерела | 14 | 14 | ||||||||||||||||
41 | 12,4 | 28,6 | 2) будівництво тролейбусної лінії за маршрутом м. Бровари - м. Київ | Мінінфраструктури | державний бюджет | 158,553 | 48,144 | 110,409 | ||||||||||
Броварська міська рада | місцевий бюджет | 264,255 | 80,240 | 184,015 | ||||||||||||||
інші джерела | 105,702 | 32,096 | 73,606 | |||||||||||||||
Разом за завданням 2 | 598,51 | 230,48 | 368,03 | |||||||||||||||
у тому числі | державний бюджет | 179,553 | 69,144 | 110,409 | ||||||||||||||
місцевий бюджет | 299,255 | 115,24 | 184,015 | |||||||||||||||
інші джерела | 119,702 | 46,096 | 73,606 | |||||||||||||||
3. Реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній | протяжність, кілометрів | 1) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній в Автономній Республіці Крим, у тому числі: | ||||||||||||||||
22 | 4,4 | 4,4 | 4,4 | 4,4 | 4,4 | реконструкція тролейбусної лінії за маршрутом м. Сімферополь - м. Алушта - м. Ялта | Мінінфраструктури | державний бюджет | 6,6 | 1,32 | 1,32 | 1,32 | 1,32 | 1,32 | ||||
Верховна Рада Автономної Республіки Крим | місцевий бюджет | 11 | 2,2 | 2,2 | 2,2 | 2,2 | 2,2 | |||||||||||
інші джерела | 4,4 | 0,88 | 0,88 | 0,88 | 0,88 | 0,88 | ||||||||||||
22 | 4,4 | 4,4 | 4,4 | 4,4 | 4,4 | реконструкція трамвайної лінії у м. Євпаторії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 9,9 | 1,98 | 1,98 | 1,98 | 1,98 | 1,98 | ||||
Верховна Рада Автономної Республіки Крим | місцевий бюджет | 16,5 | 3,3 | 3,3 | 3,3 | 3,3 | 3,3 | |||||||||||
інші джерела | 6,6 | 1,32 | 1,32 | 1,32 | 1,32 | 1,32 | ||||||||||||
1,878 | 0,891 | 0,313 | 0,337 | 0,337 | реконструкція тролейбусної лінії у м. Керчі | Мінінфраструктури | державний бюджет | 4,68 | 2,22 | 0,78 | 0,84 | 0,84 | ||||||
Верховна Рада Автономної Республіки Крим | місцевий бюджет | 7,8 | 3,7 | 1,3 | 1,4 | 1,4 | ||||||||||||
інші джерела | 3,12 | 1,48 | 0,52 | 0,56 | 0,56 | |||||||||||||
2) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у Дніпропетровській області, у тому числі: | ||||||||||||||||||
у м. Дніпропетровську: | ||||||||||||||||||
8 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | - трамвайної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 3,6 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,45 | 0,45 | ||||
Дніпропетровська міська рада | місцевий бюджет | 6 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 0,75 | 0,75 | |||||||||||
інші джерела | 2,4 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,3 | 0,3 | ||||||||||||
8 | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | - тролейбусної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 2,4 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,3 | 0,3 | ||||
Дніпропетровська міська рада | місцевий бюджет | 4 | 1 | 1 | 1 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
інші джерела | 1,6 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,2 | 0,2 | ||||||||||||
4 | 1 | 1 | 1 | 1 | тролейбусної лінії у м. Кривому Розі | Мінінфраструктури | державний бюджет | 1,2 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | ||||||
Криворізька міська рада | місцевий бюджет | 2 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||
інші джерела | 0,8 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | |||||||||||||
3) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у Донецькій області, у тому числі: | ||||||||||||||||||
4 | 2 | 2 | - тролейбусної лінії у м. Артемівську | Мінінфраструктури | державний бюджет | 1,2 | 0,6 | 0,6 | ||||||||||
Артемівська міська рада | місцевий бюджет | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||
інші джерела | 0,8 | 0,4 | 0,4 | |||||||||||||||
у м. Горлівці: | 24 | 12 | 12 | |||||||||||||||
10 |
| 5 | 5 |
|
|
| - трамвайної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 6 | 3 | 3 | ||||||
Горлівська міська рада | місцевий бюджет | 10 | 5 | 5 | ||||||||||||||
інші джерела | 4 | 2 | 2 | |||||||||||||||
4 | 2 | 2 | - тролейбусної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 1,2 | 0,6 | 0,6 | ||||||||||
Горлівська міська рада | місцевий бюджет | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||
інші джерела | 0,8 | 0,4 | 0,4 | |||||||||||||||
у м. Донецьку: | ||||||||||||||||||
67 | 13 | 14 | 14 | 14 | 14 | - трамвайної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 59,55 | 11,55 | 12 | 12 | 12 | 12 | ||||
Донецька міська рада | місцевий бюджет | 99,25 | 19,25 | 20 | 20 | 20 | 20 | |||||||||||
інші джерела | 39,7 | 7,7 | 8 | 8 | 8 | 8 | ||||||||||||
32,4 | 12,4 | 5 | 5 | 5 | 5 | - тролейбусної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 9,72 | 3,72 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | ||||
Донецька міська рада | місцевий бюджет | 16,2 | 6,2 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||
інші джерела | 6,48 | 2,48 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
20 | 8 | 2 | 2 | 4 | 4 | тролейбусної лінії у м. Слов'янську | Мінінфраструктури | державний бюджет | 1,2 | 0,48 | 0,12 | 0,12 | 0,24 | 0,24 | ||||
Слов'янська міська рада | місцевий бюджет | 2 | 0,8 | 0,2 | 0,2 | 0,4 | 0,4 | |||||||||||
інші джерела | 0,8 | 0,32 | 0,08 | 0,08 | 0,16 | 0,16 | ||||||||||||
24 | 4 | 6 | 6 | 4 | 4 | тролейбусної лінії у м. Макіївці | Мінінфраструктури | державний бюджет | 3,6 | 0,6 | 0,9 | 0,9 | 0,6 | 0,6 | ||||
Макіївська міська рада | місцевий бюджет | 6 | 1 | 1,5 | 1,5 | 1 | 1 | |||||||||||
інші джерела | 2,4 | 0,4 | 0,6 | 0,6 | 0,4 | 0,4 | ||||||||||||
у м. Маріуполі: | ||||||||||||||||||
85,85 | 18 | 16,4 | 14,25 | 16,6 | 20,6 | - трамвайної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 7,731 | 1,62 | 1,476 | 1,287 | 1,494 | 1,854 | ||||
Маріупольська міська рада | місцевий бюджет | 12,885 | 2,7 | 2,46 | 2,145 | 2,49 | 3,09 | |||||||||||
інші джерела | 5,154 | 1,08 | 0,984 | 0,858 | 0,996 | 1,236 | ||||||||||||
89,6 | 12,8 | 21,6 | 16 | 21 | 18,2 | - тролейбусної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 7,569 | 0,666 | 1,944 | 1,431 | 1,89 | 1,638 | ||||
Маріупольська міська рада | місцевий бюджет | 12,615 | 1,11 | 3,24 | 2,385 | 3,15 | 2,73 | |||||||||||
інші джерела | 5,046 | 0,444 | 1,296 | 0,954 | 1,26 | 1,092 | ||||||||||||
у м. Краматорську: | ||||||||||||||||||
5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | - трамвайної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 7,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | ||||
Краматорська міська рада | місцевий бюджет | 12,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||
інші джерела | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
12 | 2 | 3 | 3 | 2 | 2 | - тролейбусної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 3,6 | 0,6 | 0,9 | 0,9 | 0,6 | 0,6 | ||||
Краматорська міська рада | місцевий бюджет | 6 | 1 | 1,5 | 1,5 | 1 | 1 | |||||||||||
інші джерела | 2,4 | 0,4 | 0,6 | 0,6 | 0,4 | 0,4 | ||||||||||||
4) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Житомирі, у тому числі: | ||||||||||||||||||
2 | 2 | трамвайної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 0,9 | 0,9 | ||||||||||||
Житомирська міська рада | місцевий бюджет | 1,5 | 1,5 | |||||||||||||||
інші джерела | 0,6 | 0,6 | ||||||||||||||||
10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | тролейбусної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 3 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | ||||
Житомирська міська рада | місцевий бюджет | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
інші джерела | 2 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | ||||||||||||
5) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Запоріжжі, у тому числі: | ||||||||||||||||||
10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | трамвайної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 4,5 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | ||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 7,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |||||||||||
інші джерела | 3 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | ||||||||||||
36 | 8 | 6 | 8 | 8 | 6 | тролейбусної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 10,8 | 2,4 | 1,8 | 2,4 | 2,4 | 1,8 | ||||
Запорізька міська рада | місцевий бюджет | 18 | 4 | 3 | 4 | 4 | 3 | |||||||||||
інші джерела | 7,2 | 1,6 | 1,2 | 1,6 | 1,6 | 1,2 | ||||||||||||
10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 6) реконструкція тролейбусних ліній у м. Івано-Франківську | Мінінфраструктури | державний бюджет | 3 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | ||||
Івано-Франківська міська рада | місцевий бюджет | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
інші джерела | 2 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | ||||||||||||
4 | 2 | 2 |
|
|
| 7) реконструкція тролейбусних ліній у м. Білій Церкві | Мінінфраструктури | державний бюджет | 1,2 | 0,6 | 0,6 | |||||||
Білоцерківська міська рада | місцевий бюджет | 2 | 1 | 1 | ||||||||||||||
інші джерела | 0,8 | 0,4 | 0,4 | |||||||||||||||
15 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 8) реконструкція тролейбусних ліній у м. Кіровограді | Мінінфраструктури | державний бюджет | 4,5 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | ||||
Кіровоградська міська рада | місцевий бюджет | 7,5 |
| 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | ||||||||||
інші джерела | 3 |
| 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | |||||||||||
9) реконструкція тролейбусних ліній у Луганській області, у тому числі у: | ||||||||||||||||||
4 | 1 | 1 | 1 | 1 | м. Алчевську | Мінінфраструктури | державний бюджет | 1,2 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | ||||||
Алчевська міська рада | місцевий бюджет | 2 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | ||||||||||||
інші джерела | 0,8 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | |||||||||||||
10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | м. Лисичанську | Мінінфраструктури | державний бюджет | 3 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | ||||
Лисичанська міська рада | місцевий бюджет | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
інші джерела | 2 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | ||||||||||||
10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | м. Луганську | Мінінфраструктури | державний бюджет | 3 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | ||||
Луганська міська рада | місцевий бюджет | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
інші джерела | 2 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | ||||||||||||
10) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Львові, у тому числі: | ||||||||||||||||||
15 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | трамвайної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 6,75 | 1,35 | 1,35 | 1,35 | 1,35 | 1,35 | ||||
Львівська міська рада | місцевий бюджет | 11,25 | 2,25 | 2,25 | 2,25 | 2,25 | 2,25 | |||||||||||
інші джерела | 4,5 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | ||||||||||||
15 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | тролейбусної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 4,5 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | 0,9 | ||||
Львівська міська рада | місцевий бюджет | 7,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | |||||||||||
інші джерела | 3 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | ||||||||||||
11) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Миколаєві, у тому числі: | ||||||||||||||||||
5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | трамвайної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 2,25 | 0,45 | 0,45 | 0,45 | 0,45 | 0,45 | ||||
Миколаївська міська рада | місцевий бюджет | 3,75 | 0,75 | 0,75 | 0,75 | 0,75 | 0,75 | |||||||||||
інші джерела | 1,5 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | ||||||||||||
30 | 6 | 6 | 6 | 6 | 6 | тролейбусної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 9 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | ||||
Миколаївська міська рада | місцевий бюджет | 15 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||
інші джерела | 6 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | ||||||||||||
12) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Одесі, у тому числі: | ||||||||||||||||||
20 | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | трамвайної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 9 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | 1,8 | ||||
Одеська міська рада | місцевий бюджет | 15 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | |||||||||||
інші джерела | 6 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | 1,2 | ||||||||||||
5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | тролейбусної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 1,5 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | ||||
Одеська міська рада | місцевий бюджет | 2,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
інші джерела | 1 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | ||||||||||||
7 | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | 13) реконструкція тролейбусних ліній у м. Рівному | Мінінфраструктури | державний бюджет | 2,1 | 0,6 | 0,3 | 0,6 | 0,3 | 0,3 | ||||
Рівненська міська рада | місцевий бюджет | 3,5 | 1 | 0,5 | 1 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
інші джерела | 1,4 | 0,4 | 0,2 | 0,4 | 0,2 | 0,2 | ||||||||||||
6 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 14) реконструкція трамвайних ліній у м. Конотопі | Мінінфраструктури | державний бюджет | 2,7 | 0,45 | 0,9 | 0,45 | 0,45 | 0,45 | ||||
Конотопська міська рада | місцевий бюджет | 4,5 | 0,75 | 1,5 | 0,75 | 0,75 | 0,75 | |||||||||||
інші джерела | 1,8 | 0,3 | 0,6 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | ||||||||||||
10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 15) реконструкція тролейбусних ліній у м. Тернополі | Мінінфраструктури | державний бюджет | 3 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | ||||
Тернопільська міська рада | місцевий бюджет | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
інші джерела | 2 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | ||||||||||||
16) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Харкові, у тому числі: | ||||||||||||||||||
14,7 | 2,83 | 2,64 | 2,64 | 3,16 | 3,43 | трамвайної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 31,614 | 6,852 | 6,15 | 5,802 | 6,57 | 6,24 | ||||
Харківська міська рада | місцевий бюджет | 52,69 | 11,42 | 10,25 | 9,67 | 10,95 | 10,4 | |||||||||||
інші джерела | 21,076 | 4,568 | 4,1 | 3,868 | 4,38 | 4,16 | ||||||||||||
25 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | тролейбусної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 7,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | ||||
Харківська міська рада | місцевий бюджет | 12,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | |||||||||||
інші джерела | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||||||||||||
10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 17) реконструкція тролейбусних ліній у м. Херсоні | Мінінфраструктури | державний бюджет | 3 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | ||||
Херсонська міська рада | місцевий бюджет | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
інші джерела | 2 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | ||||||||||||
5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 18) реконструкція тролейбусних ліній у м. Хмельницькому | Мінінфраструктури | державний бюджет | 1,5 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | 0,3 | ||||
Хмельницька міська рада | місцевий бюджет | 2,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | 0,5 | |||||||||||
інші джерела | 1 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | 0,2 | ||||||||||||
10 | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 | 19) реконструкція тролейбусних ліній у м. Чернівцях | Мінінфраструктури | державний бюджет | 3 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | 0,6 | ||||
Чернівецька міська рада | місцевий бюджет | 5 | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | |||||||||||
інші джерела | 2 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | 0,4 | ||||||||||||
60 | 10 | 20 | 10 | 10 | 10 | 20) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Чернігові | Мінінфраструктури | державний бюджет | 18 | 3 | 6 | 3 | 3 | 3 | ||||
Чернігівська міська рада | місцевий бюджет | 30 | 5 | 10 | 5 | 5 | 5 | |||||||||||
інші джерела | 12 | 2 | 4 | 2 | 2 | 2 | ||||||||||||
21) реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній у м. Києві, у тому числі: | ||||||||||||||||||
37,2 | 24,5 | 6 | 7,8 | 7,8 | 7,8 | 7,8 | трамвайної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 91,2 | 14,4 | 19,2 | 19,2 | 19,2 | 19,2 | |||
Київська міськдержадміністрація | місцевий бюджет | 152 | 91,6 | 24 | 32 | 32 | 32 | 32 | ||||||||||
інші джерела | 60,8 | 9,6 | 12,8 | 12,8 | 12,8 | 12,8 | ||||||||||||
65 | 10 | 10 | 15 | 15 | 15 | тролейбусної лінії | Мінінфраструктури | державний бюджет | 19,5 | 3 | 3 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | ||||
Київська міськдержадміністрація | місцевий бюджет | 32,5 | 5 | 5 | 7,5 | 7,5 | 7,5 | |||||||||||
інші джерела | 13 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
14 | 2 | 3 | 3 | 3 | 3 | 22) реконструкція тролейбусних ліній у м. Севастополі | Мінінфраструктури | державний бюджет | 19,5 | 3 | 3 | 4,5 | 4,5 | 4,5 | ||||
Севастопольська міськдержадміністрація | місцевий бюджет | 32,5 | 5 | 5 | 7,5 | 7,5 | 7,5 | |||||||||||
інші джерела | 13 | 2 | 2 | 3 | 3 | 3 | ||||||||||||
Разом за завданням 3 | 1359,88 | 91,6 | 273,86 | 286,9 | 269,1 | 265,98 | 264,04 | |||||||||||
у тому числі | державний бюджет | 407,964 | 82,158 | 86,07 | 80,73 | 79,794 | 79,212 | |||||||||||
місцевий бюджет | 679,94 | 91,6 | 136,93 | 143,45 | 134,55 | 132,99 | 132,02 | |||||||||||
інші джерела | 271,976 | 54,772 | 57,38 | 53,82 | 53,196 | 52,803 | ||||||||||||
4. Науково-технічне забезпечення функціонування міського електротранспорту | кількість документів, комплектів | 1) розроблення конструкторської документації для виготовлення: | Мінінфраструктури | державний бюджет | ||||||||||||||
1 | трамвайного вагона для колії завширшки 1000 міліметрів | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||||
1 | вагона для ліній швидкісного трамвая | -"- | -"- | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||
1 | рухомого складу спеціального призначення | -"- | -"- | 4 | 2 | 2 | ||||||||||||
2) оснащення галузевого центру з випробувань міського електротранспорту відповідно до міжнародних стандартів | -"- | -"- | 1,5 | 1,5 | ||||||||||||||
Разом за завданням 4 | -"- | 13,5 | 7,5 | 6 | ||||||||||||||
5. Удосконалення законодавства у відповідній сфері | кількість актів | 1 | 1) внесення змін до нормативно-правового акта з питань облаштування та будівництва зупинок міського електротранспорту з урахуванням потреб інвалідів з ураженнями органів зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення | Мінінфраструктури | -"- | |||||||||||||
Разом за Програмою | 8470,89 | 92,999 | 2041,84 | 2037,93 | 1549,1 | 1466,98 | 1375,04 | |||||||||||
у тому числі | державний бюджет | 2550,717 | 1,399 | 617,802 | 615,579 | 464,73 | 440,094 | 412,512 | ||||||||||
місцевий бюджет | 4228,695 | 1017,17 | 1015,965 | 774,55 | 733,49 | 687,52 | ||||||||||||
інші джерела | 1691,478 | 406,868 | 406,386 | 309,82 | 293,396 | 275,008 |
__________
*Відповідні показники відсутні, оскільки видатки в державному бюджеті на здійснення заходів Програми не передбачалися.
{Додаток 2 в редакції Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}
Додаток 3 |
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ
виконання Державної цільової програми розвитку міського електротранспорту на період до 2017 року
Найменування завдання | Найменування показників | Одиниця виміру | Значення показника | ||||||
усього за 2007-2012 роки | усього за 2013-2017 роки | у тому числі за роками | |||||||
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |||||
1. Оновлення рухомого складу міського електротранспорту з урахуванням його доступності для інвалідів з ураженнями зору, слуху, опорно-рухового апарату та інших маломобільних груп населення шляхом придбання у вітчизняних виробників із ступенем локалізації не менш як 80 відсотків нових трамваїв і тролейбусів | кількість придбаних трамвайних вагонів та тролейбусів | одиниць | 984 (85 трам-вайних вагонів і 899 тролейбусів) | 2330 | 548 | 490 | 460 | 431 | 401 |
2. Будівництво трамвайних і тролейбусних ліній | протяжність ліній | кілометрів | 45,5 | 16,9 | 28,6 | ||||
3. Реконструкція трамвайних і тролейбусних ліній | -“- | -“- | 24,5 | 884,63 | 182,72 | 190,55 | 168,83 | 172,36 | 170,17 |
4. Науково-технічне забезпечення функціонування міського електротранспорту | орієнтовна кількість документів (приладів) | одиниць | 2 | 4 | 2 | 2 | |||
5. Удосконалення законодавства у відповідній сфері | орієнтовна кількість документів | одиниць | 1 | 1 |
{Додаток 3 в редакції Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}
{Додаток 4 виключено на підставі Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}
{Додаток 5 виключено на підставі Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}
{Додаток 6 виключено на підставі Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}
{Додаток 7 виключено на підставі Постанови КМ № 601 від 24.07.2013}