КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 7 лютого 2007 р. N 154
Київ
Про затвердження Порядку організаціїроботи з підготовки та реалізації
проектів Twinning в Україні
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМN 528 ( 528-2008-п ) від 04.06.2008 }
Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Порядок організації роботи з підготовки та
реалізації проектів Twinning в Україні, що додається.
2. Взяти до відома, що функції адміністративного офіса
програми Twinning в Україні виконує Центр адаптації державної
служби до стандартів Європейського Союзу. Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 528
( 528-2008-п ) від 04.06.2008 }
3. Головному управлінню державної служби забезпечити надання
відповідних роз'яснень щодо особливостей застосування Порядку,
затвердженого цією постановою, та з інших питань, пов'язаних з
організацією роботи з підготовки та реалізації проектів Twinning в
Україні.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 31
ЗАТВЕРДЖЕНОпостановою Кабінету Міністрів України
від 7 лютого 2007 р. N 154
ПОРЯДОКорганізації роботи з підготовки та реалізації
проектів Twinning в Україні
1. Цей Порядок визначає основні вимоги щодо організації
центральними органами виконавчої влади роботи з підготовки та
реалізації проектів Twinning в Україні.
2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке
значення:
проект Twinning (далі - проект) - проект технічної допомоги
ЄС, який полягає в організації співпраці державного органу або
державної установи держави - члена ЄС (далі - держава-партнер) з
відповідним центральним органом виконавчої влади України -
бенефіціаром проекту з метою запровадження інституціональних
елементів державного управління, необхідних для адаптації
законодавства України до законодавства ЄС;
Twinning-контракт (далі - контракт) - договір, що укладається
у формі, визначеній Європейською Комісією, між державним органом
або державною установою держави-партнера та Європейською Комісією
за погодженням із центральним органом виконавчої влади України -
бенефіціаром проекту. Обов'язковим додатком до контракту є робочий
план, у якому визначаються очікувані результати реалізації
проекту, заходи, що передбачається здійснити для їх досягнення, із
зазначенням строку і критеріїв виконання, а також обов'язків
учасників проекту;
керівник проекту від держави-партнера - державний службовець
або прирівняна до державного службовця особа (громадянин однієї з
держав - членів ЄС), яка займає посаду в державному органі або
державній установі держави-партнера, здійснює разом з керівником
проекту від України загальне керівництво роботою з підготовки
контракту та реалізації проекту у відповідному центральному органі
виконавчої влади і несе відповідальність за досягнення очікуваних
результатів його реалізації;
керівник проекту від України - державний службовець, що
займає посаду не нижче другої категорії посад державних службовців
у центральному органі виконавчої влади - бенефіціарі проекту, який
разом з керівником проекту від держави-партнера здійснює загальне
керівництво роботою з підготовки контракту та реалізації проекту і
несе відповідальність за досягнення очікуваних результатів його
реалізації;
постійний радник проекту - державний службовець або
прирівняна до державного службовця особа (громадянин однієї з
держав - членів ЄС), яка постійно працює у рамках проекту і
відряджається в Україну не менш як на рік для забезпечення
реалізації проекту в центральному органі виконавчої влади -
бенефіціарі проекту;
радники проекту, що призначаються на короткий або середній
строк (далі - радники), - службові особи (громадяни держав -
членів ЄС), які відповідно до контракту та робочого плану проекту
залучаються державою-партнером і тимчасово (в основному на період
від кількох днів до кількох тижнів) відряджаються в Україну до
відповідного центрального органу виконавчої влади для реалізації
проекту.
3. Центральний орган виконавчої влади - бенефіціар проекту:
1) визначає під час підготовки контракту:
керівника проекту від України;
посадову особу, яка на постійній основі буде співпрацювати
безпосередньо з постійним радником проекту протягом усього періоду
реалізації проекту;
відповідальних працівників центрального органу виконавчої
влади, що залучаються до реалізації проекту, та розподіляє
обов'язки між ними;
2) забезпечує за рахунок коштів, передбачених Державним
бюджетом України на відповідний рік на утримання центрального
органу виконавчої влади:
надання постійному раднику проекту з дня його прибуття в
Україну відповідного офісного приміщення, оснащеного меблями,
комп'ютерною технікою з підключенням до Інтернет, засобами
міжнародного телефонного (у тому числі факсимільного) та
електронного зв'язку, копіювальною технікою;
створення у відповідному органі виконавчої влади належних
умов для роботи радників проекту з урахуванням їх повноважень,
визначених контрактом, в інтересах центрального органу виконавчої
влади;
надання для проведення тренінгів, семінарів, конференцій,
інших заходів у рамках проекту приміщень, оснащених спеціальним
обладнанням для презентацій та синхронного перекладу;
3) забезпечує керівника проекту від держави-партнера,
постійного радника проекту, а також радників інформацією,
необхідною для забезпечення виконання ними своїх обов'язків
відповідно до контракту.
Доступ керівника проекту від держави-партнера, постійного
радника проекту, а також радників до інформації, яка становить
державну таємницю, надається на підставах та з дотриманням умов,
визначених Законом України "Про державну таємницю" ( 3855-12 ). У
разі коли документи або інші матеріали, необхідні для забезпечення
реалізації проекту, містять конфіденційну інформацію, що є
власністю держави, рішення про їх надання приймається керівником
відповідного центрального органу виконавчої влади;
4) забезпечує ознайомлення керівника проекту від
держави-партнера, постійного радника проекту, а також радників з
вимогами щодо охорони праці, дотримання правил пожежної безпеки,
інших вимог стосовно забезпечення безпеки їх робочого місця, а
також правилами внутрішнього трудового розпорядку, що діють у
відповідному центральному органі виконавчої влади;
5) має право ініціювати відкликання державою-партнером
постійного радника проекту та радників у разі неналежного
виконання ними своїх обов'язків, визначених контрактом;
6) забезпечує виконання інших заходів, передбачених
контрактом і робочим планом проекту;
7) подає СБУ:
протягом двадцяти днів з моменту підписання контракту його
копію;
протягом трьох днів письмове повідомлення про прибуття
постійного радника проекту, керівника проекту від держави-партнера
та радників із зазначенням їх прізвища, імені та посади,
громадянства, строку їх перебування в Україні;
протягом десяти днів на її вимогу для ознайомлення проміжні
(квартальні) та підсумковий звіти про результати реалізації
проекту у відповідному центральному органі виконавчої влади.
4. Постійний радник проекту здійснює оперативне управління
реалізацією проекту у відповідному центральному органі виконавчої
влади - бенефіціарі проекту, є підзвітним і підконтрольним у своїй
діяльності керівникові проекту від держави-партнера.
5. Постійний радник проекту в межах повноважень, визначених
контрактом та робочим планом проекту, надає консультаційні послуги
та технічну допомогу працівникам центрального органу виконавчої
влади, залученим до реалізації проекту.
6. Усі права на будь-які результати роботи постійного радника
проекту та радників, що пов'язані з підготовкою і реалізацією
проекту в Україні, є власністю центрального органу виконавчої
влади - бенефіціара проекту. Держава-партнер та Європейська
Комісія можуть використовувати зазначені результати лише з дозволу
центрального органу виконавчої влади - бенефіціара проекту. У
наданні такого дозволу може бути відмовлено у разі, коли їх
використання суперечить інтересам цього органу або здійснюється у
комерційних цілях.
7. Керівник проекту від держави-партнера готує проміжні
(квартальні) і підсумковий звіти про результати реалізації проекту
у відповідному органі виконавчої влади та подає їх на розгляд
керівникові проекту від України.
8. Керівник проекту від України у разі наявності зауважень та
пропозицій до проміжних (квартальних) і підсумкового звітів про
результати реалізації проекту подає їх керівникові проекту від
держави-партнера.
9. Підписані керівником проекту від України та керівником
проекту від держави-партнера звіти подаються до адміністративного
офіса програми Twinning та Представництва Європейської Комісії в
Україні.
Джерело:Офіційний портал ВРУ