open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО УКРАЇНИ У СПРАВАХ СІМ'Ї,

МОЛОДІ ТА СПОРТУ
ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Міністерства України

у справах сім'ї, молоді

та спорту

28.04.2007 N 1386

( z0582-07 )
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

5 червня 2007 р.

за N 583/13850
{ Порядок втратив чинність на підставі Наказу Міністерства

України у справах сім'ї, молоді та спорту

N 4580 ( z1200-08 ) від 18.11.2008 }
N 4580 ( z1200-08 ) від 18.11.2008 }
ПОРЯДОК

ведення Єдиного електронного банку даних

дітей, які опинились у складних життєвих обставинах

1. Загальні положення Цей Порядок розроблений та запроваджується відповідно до
Законів України "Про органи і служби у справах дітей та спеціальні
установи для дітей" ( 20/95-ВР ), Указу Президента України від
11.07.2005 N 1086 ( 1086/2005 ) "Про першочергові заходи щодо
захисту прав дітей", постанови Кабінету Міністрів України від
11.05.2006 N 623 ( 623-2006-п ) "Про затвердження Державної
програми подолання дитячої безпритульності і бездоглядності на
2006-2010 роки" та у зв'язку з необхідністю удосконалення
соціального захисту дітей, реалізації їх права на здоровий
розвиток та сімейне виховання, підвищення ефективності діяльності
органів виконавчої влади, впровадженням в Україні Єдиного
електронного банку даних дітей, які опинились у складних життєвих
обставинах. Єдиний електронний банк даних дітей, які опинились у складних
життєвих обставинах (далі - Єдиний банк даних), - це єдина
електронна інформаційно-аналітична система обліку дітей зазначеної
категорії. Основною метою створення та ведення Єдиного банку даних є
удосконалення соціального захисту дітей, які опинились у складних
життєвих обставинах, проведення профілактичної роботи, їх
виявлення та влаштування, реалізація їх права на здоровий розвиток
та сімейне виховання, підвищення ефективності діяльності органів
виконавчої влади з питань захисту дитинства, ведення статистичного
обліку дітей цієї категорії в інтересах самих дітей. Порядок ведення Єдиного банку даних здійснюється з
урахуванням вимог Конвенції про права дитини ( 995_021 ) від 20
листопада 1989 року, Сімейного кодексу України ( 2947-14 ),
Законів України "Про охорону дитинства" ( 2402-14 ), "Про органи і
служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей"
( 20/95-ВР ), "Про інформацію" ( 2657-12 ), "Про попередження
насильства в сім'ї" ( 2789-14 ). Основними завданнями формування та використання Єдиного банку
даних є: запровадження в Україні єдиної електронної
інформаційно-аналітичної системи обліку дітей, які опинились у
складних життєвих обставинах; єдність правил формування та використання інформації Єдиного
банку даних.
2. Визначення термінів Нижченаведені терміни вживаються у такому значенні: Єдиний банк даних - Єдиний електронний банк даних про дітей,
які опинились у складних життєвих обставинах, - це цілісна
автоматизована інформаційно-аналітична система збору матеріалів,
сформованих на рівні сільської (селищної), районної (районної у
місті), міської, обласної служб у справах дітей, Міністерства
України у справах сім'ї, молоді та спорту, щодо дітей, які
опинились у складних життєвих обставинах, з метою удосконалення їх
соціального захисту, підвищення ефективності діяльності
центральних, місцевих органів виконавчої влади та органів
місцевого самоврядування в інтересах таких дітей; оператор Єдиного банку даних - фахівець служби у справах
дітей, що має доступ до Єдиного банку даних і виконує пошук,
перегляд або внесення даних; реєстраційний код - система цифрових знаків, що складається з
порядкового номера та року внесення запису до Єдиного банку даних
про дітей, які опинились в складних життєвих обставинах, коду
області (району) і зберігається на весь час перебування дитини на
обліку. Розрізняють такі рівні операторів Єдиного банку даних: оператор місцевого рівня - оператор Єдиного банку даних у
службах у справах дітей районних державних адміністрацій,
виконавчих комітетів міських, районних у містах рад; оператор регіонального рівня - оператор Єдиного банку даних у
відділі у справах дітей Міністерства у справах молоді, сім'ї та
гендерної політики Автономної Республіки Крим, службах у справах
дітей обласних, Київської або Севастопольської міських державних
адміністрацій; оператор державного рівня - оператор Єдиного банку даних в
Державному департаменті з усиновлення та захисту прав дитини.
3. Компетенція органів виконавчої влади у забезпеченні
порядку ведення Єдиного банку даних На служби у справах дітей районних державних адміністрацій,
виконавчих комітетів міських, районних у містах рад покладається: реєстрація в Єдиному банку даних та своєчасне поновлення
інформації щодо дітей, які опинились у складних життєвих
обставинах; недопущення розголошення відомостей Єдиного банку даних. На відділ у справах дітей Міністерства у справах молоді,
сім'ї та гендерної політики Автономної Республіки Крим, служби у
справах дітей обласних, Київської та Севастопольської міських
державних адміністрацій покладається: контроль за повнотою внесення і своєчасним поновленням
інформації в Єдиному банку даних підпорядкованими операторами
місцевого рівня; недопущення розголошення відомостей Єдиного банку даних; забезпечення підготовки та перепідготовки операторів
місцевого рівня по роботі з Єдиним банком даних. Керівники служб у справах дітей районних державних
адміністрацій, виконавчих комітетів міських, районних у містах рад
є відповідальними за: технічне забезпечення роботи операторів Єдиного банку даних
місцевого рівня; персональні комп'ютери; підключення та подальшу роботу каналів зв'язку з мережею
Інтернет. Керівники Міністерства у справах молоді, сім'ї та гендерної
політики Автономної Республіки Крим, керівники служб у справах
дітей обласних, Київської та Севастопольської міських державних
адміністрацій є відповідальними за: технічне забезпечення роботи операторів Єдиного банку даних
регіонального рівня; персональні комп'ютери; підключення та подальшу роботу каналів зв'язку з мережею
Інтернет; організацію проведення навчання операторів Єдиного банку
даних регіонального та місцевого рівнів. Державний департамент з усиновлення та захисту прав дитини
здійснює: ведення єдиного обліку дітей, які опинились у складних
життєвих обставинах; забезпечення підготовки та перепідготовки операторів
регіонального рівня по роботі з Єдиним банком даних; контроль за повнотою внесення і своєчасним поновленням
інформації операторами місцевого та регіонального рівнів в Єдиному
банку даних; забезпечення конфіденційності щодо відомостей Єдиного банку
даних; розробку Інструкції оператора Єдиного банку даних; надання і припинення доступу до Єдиного банку даних
операторів усіх рівнів; підтримку функціонування Єдиного банку даних; збереження і захист даних Єдиного банку даних. Усі оператори Єдиного банку даних є відповідальними за: достовірність, узгодженість, повноту та своєчасність внесення
даних до Єдиного банку даних; нерозголошення параметрів підключення до Єдиного банку даних; обов'язкове виконання Інструкції оператора Єдиного банку
даних.
4. Структура даних про дітей, які перебувають у складних
життєвих обставинах, Єдиного банку даних Підставами реєстрації дитини, яка перебуває у складних
життєвих обставинах, в Єдиному банку даних є: проживання у сім'ї, у якій батьки або особи, що їх замінюють,
ухиляються від виконання батьківських обов'язків; систематичне самовільне залишення дитиною місця постійного
проживання; скоєння фізичного, психологічного, сексуального або
економічного насилля щодо дитини в сім'ї. Інформація про дитину в Єдиний банк даних дітей вноситься та
зберігається в електронній обліково-статистичній картці дитини. На
основі внесеної інформації Єдиний банк даних забезпечує
автоматичне формування таких переліків обліку дітей службами у
справах дітей по регіонах та в цілому по Україні: перелік дітей у складних життєвих обставинах; перелік справ дітей, які перебувають в архіві.
5. Захист даних Конфіденційною інформацією про фізичну особу (персональною
інформацією) є: обліково-статистичні картки дітей, які перебувають у складних
життєвих обставинах; аналітична та статистична інформація, зведена за певними
критеріями на основі інформації про дітей, які перебувають у
складних життєвих обставинах. Захист інформації Єдиного банку даних забезпечується такими
заходами: ідентифікація операторів Єдиного банку даних за допомогою
індивідуального реєстраційного імені та пароля; обмеження прав операторів Єдиного банку даних на роботу з
Єдиним банком даних відповідно до наданих їм повноважень з
урахуванням служби у справах дітей та рівня оператора; автоматичний запис аудиту сеансів роботи операторів з Єдиним
банком даних; автоматичний запис аудиту зміни операторами ключових даних
Єдиного банку даних. Підключення операторів до Єдиного банку даних виконується
Державним департаментом з усиновлення та захисту прав дитини після
отримання письмової заявки, підписаної керівником служби у справах
дітей. Розголошення параметрів підключення до банку даних
співробітниками служб у справах дітей не дозволяється. Перед
звільненням оператора банку даних з служби у справах дітей або
переводом на іншу посаду керівник відповідної служби у справах
дітей має направити в Державний департамент з усиновлення та
захисту прав дитини заявку на зміну/припинення повноважень
оператора банку даних.
6. Відповідальність за ведення банку даних Особи, винні в порушенні цього Порядку, несуть
відповідальність згідно із чинним законодавством.
Заступник директора Державного
департаменту з усиновлення
та захисту прав дитини Ф.В.Гриценко

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: