open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 23 травня 2007 р. N 751

Київ
Про затвердження Порядку підготовки, укладення

та виконання угоди щодо регіонального розвитку

і відповідної типової угоди
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ

N 233 ( 233-2010-п ) від 02.03.2010

N 862 ( 862-2010-п ) від 13.09.2010 }

Відповідно до статей 4 та 5 Закону України "Про стимулювання
розвитку регіонів" ( 2850-15 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити такі, що додаються:
Порядок підготовки, укладення та виконання угоди щодо
регіонального розвитку;
типову угоду щодо регіонального розвитку.
2. Міністерству регіонального розвитку та будівництва
забезпечити виконання функцій з координації розроблення угод щодо
регіонального розвитку, здійснення їх державної реєстрації, а
також наукового та методичного забезпечення діяльності у цій сфері
органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 862
( 862-2010-п ) від 13.09.2010 }

Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 39

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 23 травня 2007 р. N 751
ПОРЯДОК

підготовки, укладення та виконання

угоди щодо регіонального розвитку

1. Цей Порядок визначає процедуру ініціювання, підготовки та
підписання угоди щодо регіонального розвитку, а також проведення
моніторингу її виконання.
2. Угода щодо регіонального розвитку (далі - угода)
укладається між Кабінетом Міністрів України та Верховною Радою
Автономної Республіки Крим, обласною, Київською або
Севастопольською міською радою відповідно до Закону України "Про
стимулювання розвитку регіонів" ( 2850-15 ) та інших актів
законодавства з метою узгодження діяльності центральних і місцевих
органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування у
сфері державного стимулювання розвитку регіонів.
3. Письмова пропозиція міністерства, іншого центрального
органу виконавчої влади, Верховної Ради Автономної Республіки
Крим, обласної, Київської або Севастопольської міської ради
(далі - ініціатор) щодо укладення угоди надсилається на розгляд
Мінрегіонбуду як координатору розроблення угод. Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 862
( 862-2010-п ) від 13.09.2010 }
4. Мінрегіонбуд разом з Мінфіном, Мінекономіки, іншими
заінтересованими центральними і місцевими органами виконавчої
влади, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною,
Київською або Севастопольською міською радою протягом місяця
вивчає подану відповідно до пункту 3 цього Порядку пропозицію та
визначає: { Абзац перший пункту 4 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 862 ( 862-2010-п ) від 13.09.2010 }
повноту обґрунтування доцільності підготовки та укладення
угоди;
відповідність пріоритетних напрямів стратегії розвитку
відповідного регіону пріоритетним напрямам Державної стратегії
регіонального розвитку;
пріоритетні напрями, за якими здійснюватимуться спільні
заходи центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів
місцевого самоврядування з реалізації в регіоні Державної
стратегії регіонального розвитку і стратегії розвитку відповідного
регіону (далі - спільні заходи);
актуальність проблемних питань соціально-економічного
розвитку регіону, які передбачається розв'язати за підсумками
виконання угоди;
очікувані результати виконання угоди.
Мінфін протягом двох тижнів аналізує пропозиції щодо
орієнтовного обсягу фінансування спільних заходів та умов їх
співфінансування, визначає повноту обґрунтування фінансової
спроможності їх здійснення і подає Мінрегіонбуду відповідні
висновки. { Абзац сьомий пункту 4 із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 862 ( 862-2010-п ) від 13.09.2010 }
5. Мінрегіонбуд з урахуванням висновків Мінфіну, пропозицій
заінтересованих центральних і місцевих органів виконавчої влади,
Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, Київської або
Севастопольської міської ради подає Кабінетові Міністрів України
пропозиції щодо доцільності укладення угоди. { Абзац перший пункту
5 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 862
( 862-2010-п ) від 13.09.2010 }
Про прийняте рішення за дорученням Прем'єр-міністра України
Мінрегіонбуд повідомляє ініціаторові. { Абзац другий пункту 5 із
змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 862 ( 862-2010-п ) від
13.09.2010 }
6. З метою узгодження намірів та дій під час підготовки
проекту угоди Мінрегіонбуд за участю представників інших
центральних і місцевих органів виконавчої влади, Верховної Ради
Автономної Республіки Крим, обласної, Київської або
Севастопольської міської ради може складати проект протоколу
намірів щодо укладення угоди (далі - протокол намірів). Пункт 6 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 233
( 233-2010-п ) від 02.03.2010, N 862 ( 862-2010-п ) від
13.09.2010 }
7. У проекті протоколу намірів зазначається:
основна мета укладення угоди;
пріоритетні напрями, за якими передбачається здійснення
спільних заходів для досягнення основної мети;
орієнтовний перелік спільних заходів із зазначенням
орієнтовних строків їх здійснення;
орієнтовні обсяги та джерела фінансування спільних заходів;
орієнтовні строки підготовки проекту угоди.
Проект протоколу намірів може включати також інші положення.
8. Проект протоколу намірів узгоджується Мінрегіонбудом із
заінтересованими центральними і місцевими органами виконавчої
влади, Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною,
Київською або Севастопольською міською радою та подається на
підпис Прем'єр-міністрові України або іншій уповноваженій
Кабінетом Міністрів України особі. Пункт 8 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 862
( 862-2010-п ) від 13.09.2010 }
9. Підготовку проекту угоди забезпечує її ініціатор.
10. Для забезпечення координації робіт з підготовки і подання
в установленому порядку Кабінетові Міністрів України узгодженого
проекту угоди Мінрегіонбуд утворює робочу групу за участю
керівників заінтересованих центральних і місцевих органів
виконавчої влади або їх заступників, а також представників
Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласної, Київської та
Севастопольської міської ради.
Робочу групу очолює Міністр регіонального розвитку та
будівництва, який затверджує її персональний склад та план роботи.
Врегулювання спірних позицій під час підготовки та укладання
угоди здійснює відповідний Урядовий комітет за поданням
Мінрегіонбуду.
Про хід підготовки проекту угоди Мінрегіонбуд інформує
щопівроку Кабінет Міністрів України. Пункт 10 в редакції Постанови КМ N 862 ( 862-2010-п ) від
13.09.2010 }
11. Протокол намірів (за наявності) та інші необхідні
матеріали з питань укладення угоди надсилаються Мінрегіонбуду
заінтересованим центральним і місцевим органам виконавчої влади,
органам місцевого самоврядування для підготовки пропозицій щодо
визначення спільних заходів.
Одержані протягом місяця від центральних і місцевих органів
виконавчої влади, органів місцевого самоврядування пропозиції щодо
визначення спільних заходів узагальнюються Мінрегіонбудом та
виносяться на розгляд робочої групи. Пункт 11 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 233
( 233-2010-п ) від 02.03.2010, N 862 ( 862-2010-п ) від
13.09.2010 }
12. У разі виникнення спірних питань щодо врахування окремих
пропозицій з визначення спільних заходів робоча група проводить
детальне обговорення варіантів рішень із спірних позицій, до якого
можуть залучатися представники заінтересованих центральних і
місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого
самоврядування, що мають зауваження, а також спеціалісти
відповідної сфери діяльності.
Визначені робочою групою за результатами обговорення
пропозиції центральних і місцевих органів виконавчої влади,
органів місцевого самоврядування щодо спільних заходів
надсилаються ініціаторові для врахування під час підготовки
проекту угоди.
13. Проект угоди готується відповідно до типової угоди і
вимог законодавства з урахуванням строків, визначених у порядку
розроблення прогнозних і програмних документів економічного і
соціального розвитку та складання проекту державного бюджету,
затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 26 квітня
2003 р. N 621 ( 621-2003-п ) (Офіційний вісник України, 2003 р.,
N 18-19, ст. 834). При цьому фінансування спільних заходів за
рахунок коштів державного бюджету передбачається лише за умови
співфінансування з місцевих бюджетів та інших джерел.
Рекомендовані розміри співфінансування для об'єктів
будівництва та реконструкції:
для кожного з об'єктів, розташованих у мм. Києві та
Севастополі, містах обласного, республіканського в Автономній
Республіці Крим значення, - не менш як 50 відсотків суми коштів,
передбачених на фінансування об'єкта;
для кожного з об'єктів районного значення та тих, що
розташовані в містах районного значення, - не менш як 20 відсотків
суми коштів, передбачених на фінансування об'єкта;
для об'єктів комунальної власності сільських та селищних
територіальних громад - не менш як 10 відсотків суми коштів,
передбачених на фінансування об'єкта. Пункт 13 в редакції Постанови КМ N 233 ( 233-2010-п ) від
02.03.2010 }
14. Проект угоди Мінрегіонбудом узгоджується із
заінтересованими центральними і місцевими органами виконавчої
влади, органами місцевого самоврядування та оприлюднюється
протягом 10 днів у регіональних засобах масової інформації та в
Інтернет з метою проведення громадського обговорення. Пункт 14 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 862
( 862-2010-п ) від 13.09.2010 }
15. Зауваження та пропозиції до проекту угоди, висловлені
заінтересованими центральними і місцевими органами виконавчої
влади, органами місцевого самоврядування, а також ті, що надійшли
у результаті громадського обговорення, опрацьовуються робочою
групою, яка вносить у разі потреби зміни до проекту угоди або
приймає рішення про їх відхилення.
Обґрунтовані зауваження та пропозиції Мінфіну підлягають
обов'язковому врахуванню. { Абзац другий пункту 15 із змінами,
внесеними згідно з Постановою КМ N 862 ( 862-2010-п ) від
13.09.2010 }
16. Мінрегіонбуд після прийняття Верховною Радою Автономної
Республіки Крим, обласною, Київською або Севастопольською міською
радою рішення щодо укладення угоди готує та в установленому
порядку подає проект відповідного рішення Кабінету Міністрів
України разом з проектом угоди та іншими матеріалами, що
обґрунтовують необхідність її укладення і підтверджують узгодження
із заінтересованими органами. Пункт 16 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 862
( 862-2010-п ) від 13.09.2010 }
17. Рішення Кабінету Міністрів України щодо укладення угоди
приймається на його засіданні, на яке запрошується відповідно
Голова Верховної Ради Автономної Республіки Крим, голова обласної,
Севастопольської міської ради або Київський міський голова.
18. Угода підписується Прем'єр-міністром України або іншою
особою за дорученням Кабінету Міністрів України та відповідно
Головою Верховної Ради Автономної Республіки Крим, головою
обласної, Севастопольської міської ради або Київським міським
головою і набирає чинності після її схвалення відповідно Верховною
Радою Автономної Республіки Крим, обласною, Київською або
Севастопольською міською радою.
Схвалена угода підлягає державній реєстрації в Мінрегіонбуді
та офіційному опублікуванню в газеті "Урядовий кур'єр", а також
оприлюдненню у регіональних засобах масової інформації. { Абзац
другий пункту 18 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 862 ( 862-2010-п ) від 13.09.2010 }
19. Для проведення моніторингу стану виконання угод
центральні та місцеві органи виконавчої влади, відповідальні за
здійснення спільних заходів, аналізують кожного півріччя хід
виконання угоди і до 1 березня та 1 серпня подають Мінрегіонбуду
відповідну інформацію для узагальнення за встановленою ним формою.
Мінрегіонбуд щороку до 1 квітня та 1 вересня подає
узагальнену інформацію Кабінетові Міністрів України та повідомляє
відповідно Верховну Раду Автономної Республіки Крим, обласну,
Київську або Севастопольську міську раду, а також забезпечує
оприлюднення звіту про хід виконання угоди у засобах масової
інформації. Пункт 19 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 862
( 862-2010-п ) від 13.09.2010 }
20. У разі невиконання або несвоєчасного виконання своїх
зобов'язань, зокрема фінансових, центральні і місцеві органи
виконавчої влади вживають вичерпних заходів до забезпечення їх
виконання, проводять консультації відповідно з Верховною Радою
Автономної Республіки Крим, обласною, Київською або
Севастопольською міською радою, надають необхідну інформацію та
письмові пояснення, а також повідомляють про це Мінрегіонбуд. Пункт 20 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 862
( 862-2010-п ) від 13.09.2010 }
21. У разі потреби питання про стан виконання угоди
заслуховується на засіданні Кабінету Міністрів України.

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 23 травня 2007 р. N 751
{ У тексті Типової угоди слово "Мінекономіки" замінено

словом "Мінрегіонбуд" у відповідному відмінку

згідно з Постановою КМ N 862 ( 862-2010-п ) від

13.09.2010 }
ТИПОВА УГОДА

щодо регіонального розвитку __________________________________________________

(найменування регіону)
_________________ ___ _________ 200_ р.
(місце укладення)
Кабінет Міністрів України в особі ___________________________

(посада, _________________________________________________________________

прізвище, ім'я та по батькові уповноваженої особи)
(далі - Кабінет Міністрів України), що діє на підставі ___________

(рішення,

доручення)
Кабінету Міністрів України від ____ __________ 200_ р. N ____, з
одного боку, та Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласна,
Київська або Севастопольська міська рада (далі - рада) в особі
голови ради _____________________________________________________,

(прізвище, ім'я та по батькові) о діє на підставі рішення ____ сесії ради ______ скликання від ___ __________ 200_ р. N ____ про обрання голови ради, з іншого
боку (далі - сторони), відповідно до Закону України "Про
стимулювання розвитку регіонів" та інших актів законодавства
уклали цю угоду щодо регіонального розвитку ___________________________________ (далі - угода).

(найменування регіону)
1. Предмет угоди
1.1. Предметом угоди є узгоджена діяльність сторін щодо
здійснення спільних заходів центральних та місцевих органів
виконавчої влади і органів місцевого самоврядування з реалізації в
регіоні Державної стратегії регіонального розвитку, а також
здійснення спільних заходів центральних та місцевих органів
виконавчої влади і органів місцевого самоврядування з реалізації
стратегії розвитку _______________________________________________

(найменування регіону) далі - спільні заходи), згідно з переліком, визначеним у додатку
1 до угоди.
1.2. Пріоритетними напрямами узгодженої діяльності сторін
щодо здійснення спільних заходів згідно з додатком 1 до угоди є: _________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
2. Права та обов'язки сторін
2.1. Кожна сторона має право:
вносити пропозиції іншій стороні стосовно вирішення питань,
що виникають під час виконання угоди;
запитувати та одержувати в установленому порядку від іншої
сторони інформацію та документи, необхідні для виконання угоди.
2.2. Сторони зобов'язані:
виконувати свої зобов'язання за угодою в установленому
порядку і строки та сприяти іншій стороні у їх виконанні;
концентрувати в установленому порядку на конкурсних засадах
кошти державного та місцевих бюджетів, а також інші ресурси на
фінансування спільних заходів у формі, обсягах та порядку,
визначених у додатку 2 до угоди, з метою досягнення найбільш
ефективного їх використання;
забезпечувати перерахування коштів на здійснення спільних
заходів в обсязі та строки, визначені у додатках 2, 3 і 4 до
угоди;
забезпечувати цільове та ефективне використання коштів та
інших ресурсів, передбачених на фінансування спільних заходів;
вчасно повідомляти про зміни чи інші обставини, що можуть
вплинути на виконання сторонами своїх зобов'язань за угодою;
інформувати іншу сторону у порядку, визначеному угодою, про
стан здійснення спільних заходів.
2.3. Кабінет Міністрів України зобов'язується:
щороку під час підготовки проекту Державної програми
економічного і соціального розвитку України передбачати здійснення
спільних заходів;
забезпечити координацію діяльності центральних та місцевих
органів виконавчої влади щодо здійснення спільних заходів
відповідно до їх повноважень;
забезпечити своєчасне опублікування угоди в газеті "Урядовий
кур'єр".
2.4. Рада зобов'язується:
щороку передбачати у регіональних програмах
соціально-економічного та культурного розвитку здійснення спільних
заходів;
_______________
Примітка. Пріоритетні напрями узгодженої діяльності сторін щодо

здійснення спільних заходів визначаються з урахуванням

пріоритетних напрямів Державної стратегії регіонального

розвитку та стратегії розвитку відповідного регіону.
забезпечити здійснення спільних заходів відповідно до своєї
компетенції;
залучати в установленому порядку додаткові кошти та інші
ресурси для здійснення спільних заходів;
оприлюднити цю угоду в регіональних засобах масової
інформації;
щороку до 1 березня та 1 серпня проводити аналіз виконання
угоди, використання виділених для цього коштів та подавати
Мінрегіонбуду відповідну інформацію згідно з додатком 5 до угоди,
підписану уповноваженою особою, в паперовій та електронній формі.
3. Порядок, обсяг та строки

фінансування спільних заходів
3.1. Фінансування спільних заходів здійснюється у формі,
обсязі, строки, за пріоритетними напрямами, джерелами і головними
розпорядниками коштів, визначеними у додатках 2, 3 і 4 до угоди.
3.2. Орієнтовний обсяг фінансування спільних заходів
становить __________ гривень, у тому числі за рахунок державного
бюджету - _________ , місцевих бюджетів - ________ , інших
джерел - _________ гривень.
3.3. Обсяг фінансування спільних заходів щороку визначається
у державному та місцевих бюджетах виходячи з реальних можливостей
бюджетів, а також інших джерел, визначених у встановленому порядку
відповідно до законодавства.
3.4. Обсяг фінансування спільних заходів уточнюється в
місячний строк після набрання чинності Законом про Державний
бюджет України на відповідний рік та рішеннями про затвердження
місцевих бюджетів або внесення змін до зазначених Закону чи
рішень.
Уточнення обсягу фінансування спільних заходів здійснюється
шляхом укладення додаткової угоди.
3.5. Фінансування спільних заходів за рахунок коштів
державного та місцевих бюджетів здійснюється з додержанням вимог
бюджетного законодавства у межах видатків, визначених у
встановленому порядку.
3.6. Фінансування спільних заходів за рахунок коштів
державного та місцевих бюджетів здійснюється в порядку та на
умовах, визначених у додатку 2 до угоди.
3.7. Плани фінансування спільних заходів та інші пов'язані з
ним питання щороку протягом місяця після набрання чинності Законом
про Державний бюджет України на відповідний рік та рішеннями про
затвердження місцевих бюджетів взаємоузгоджуються головними
розпорядниками коштів відповідних бюджетів.
3.8. Фінансування спільних заходів припиняється з дати
припинення дії угоди.
4. Порядок інформування про

стан виконання угоди
4.1. Сторони забезпечують проведення моніторингу стану
виконання угоди та надання відповідної інформації іншій стороні.
4.2. Рада аналізує кожного півріччя хід виконання угоди за
показниками, визначеними у додатку 5, і до 1 березня та 1 серпня
подає відповідну інформацію для узагальнення Мінрегіонбудом.
4.3. Узагальнену інформацію про стан виконання угоди, що
надійшла від ради, центральних органів виконавчої влади,
Мінрегіонбуд щороку до 1 квітня та 1 вересня надсилає сторонам.
4.4. Сторони забезпечують оприлюднення звіту про виконання
угоди у засобах масової інформації.
4.5. У разі невиконання або несвоєчасного виконання своїх
зобов'язань, зокрема фінансових, відповідна сторона вживає
вичерпних заходів до забезпечення їх здійснення, проводить
консультації з іншою стороною, надає їй необхідну інформацію та
письмові пояснення.
4.6. Сторони забезпечують широке інформування громадськості
про стан виконання угоди.
5. Відповідальність сторін.

Порядок розв'язання спорів
5.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або
неналежне виконання своїх зобов'язань за угодою відповідно до
законодавства.
Зміна складу Кабінету Міністрів України або ради не тягне за
собою відмову від виконання зобов'язань, визначених угодою.
5.2. У разі порушення строків здійснення спільних заходів
сторони зобов'язані організувати роботу для виправлення становища.
5.3. Жодна із сторін не несе відповідальності за невиконання
чи неналежне виконання своїх зобов'язань за угодою, якщо це
зумовлено дією обставин непереборної сили (форс-мажорних
обставин).
5.4. Сторона, яка через форс-мажорні обставини не має змоги
виконати свої зобов'язання за угодою, зобов'язана не пізніше ____
календарних днів з дати настання таких обставин повідомити у
письмовій формі іншу сторону.
У разі коли обставини непереборної сили мають місце протягом
більше ніж півроку, будь-яка із сторін може розірвати угоду.
5.5. Спірні питання, що виникають у ході виконання угоди,
вирішуються сторонами шляхом проведення переговорів.
5.6. Сторони зобов'язуються використати всі можливості для
розв'язання спорів.
6. Інші умови
6.1. Питання, не врегульовані угодою, вирішуються в
установленому законодавством порядку.
6.2. Додатки до угоди є її невід'ємною частиною.
7. Внесення змін до угоди та

дострокове припинення її дії
7.1. Умови угоди можуть бути змінені за письмовою згодою
сторін.
Зміни до угоди вносяться шляхом укладення додаткових угод з
додержанням порядку, визначеного для угоди.
7.2. Сторона, що ініціює внесення змін до угоди, письмово
повідомляє свої пропозиції іншій стороні з вмотивованим їх
обґрунтуванням та зазначенням строків проведення відповідних
переговорів.
7.3. Дія угоди припиняється у зв'язку із закінченням її
строку.
7.4. Дія угоди може бути припинена достроково за письмовою
згодою сторін або однією із сторін у разі систематичного
невиконання чи неналежного виконання своїх зобов'язань будь-якою
стороною.
7.5. Сторона, що ініціює дострокове припинення дії угоди,
письмово повідомляє про це іншу сторону з вмотивованим
обґрунтуванням не пізніше ніж за шість місяців до дати, з якої
вона передбачає припинити її дію.
Якщо сторони не дійшли згоди щодо припинення дії угоди шляхом
переговорів, її дія припиняється через шість місяців після
відповідного письмового повідомлення про це іншої сторони.
8. Порядок набрання чинності угодою

та строк її дії
8.1. Угода набирає чинності після її схвалення на сесії ради
і діє до ___ ____________ ____ року.
8.2. Угода підлягає державній реєстрації в Мінрегіонбуді
протягом місяця після схвалення на сесії ради.
Після державної реєстрації угода протягом 10 днів підлягає
офіційному опублікуванню у газеті "Урядовий кур'єр", а також
оприлюдненню в регіональних засобах масової інформації.
8.3. Угоду укладено у трьох примірниках, які мають однакову
юридичну силу.
Один примірник угоди зберігається в Секретаріаті Кабінету
Міністрів України, другий - у раді, третій - в Мінрегіонбуді.
Найменування та юридична адреса сторін
_____________________________ _________________________________ _____________________________ _________________________________ _____________________________ _________________________________ _____________________________ _________________________________
Угоду підписали:
Від Кабінету Міністрів України Від Верховної Ради Автономної

Республіки Крим, обласної,

Київської, Севастопольської

міської ради
____________________________ Голова ради
(посада уповноваженої особи) __________ _________________ __________ __________________
(підпис) (ініціали та (підпис) (ініціали та

прізвище) прізвище)
____ ___________ 200__ р. _____ ___________ 200__ р.
М.П. М.П.

Додаток 1

до типової угоди
СПІЛЬНІ ЗАХОДИ,

що здійснюються за пріоритетними напрямами

узгодженої діяльності сторін

Пріоритетний напрям__________________________________________

(найменування)
Спільні заходи ______________________________________________

(найменування) _________________________________________________________________
__________________________________________________________________

Додаток 2

до типової угоди
СПІЛЬНІ ЗАХОДИ,

що здійснюються за пріоритетним напрямом __________________________________________

(найменування)

Зміст спільного заходу ___________________________________________ _________________________________________________________________ _________________________________________________________________
Для здійснення спільного заходу сторони зобов'язуються:
від Кабінету Міністрів України ___________________________________ _________________________________________________________________

(зміст конкретного заходу, обсяг робіт, відповідальні

виконавці) _________________________________________________________________
від ради _________________________________________________________ _________________________________________________________________

(зміст конкретного заходу, обсяг робіт, відповідальні

виконавці) _________________________________________________________________
Порядок та умови фінансування спільного заходу ___________________ _________________________________________________________________
(джерела, форми, обсяги, строки фінансування із зазначенням

головних _________________________________________________________________

розпорядників коштів, порядок та умови співфінансування) _________________________________________________________________
Очікуваний результат _____________________________________________ _________________________________________________________________
(очікуваний ефект та конкретні показники, яких буде досягнуто в _________________________________________________________________

результаті здійснення спільного заходу) _________________________________________________________________

Примітка. За таким зразком оформляються кожний спільний захід та

зобов'язання щодо його здійснення.

Додаток 3

до типової угоди
ФІНАНСУВАННЯ СПІЛЬНИХ ЗАХОДІВ

(за пріоритетними напрямами, обсягом,

строками та джерелами)
Пріоритетний напрям _________________________________________

(найменування)

----------------------------------------------------------------------- Зміст |Крите- |Відпо- |Орієн-| У тому числі за роками | заходу| рії |відаль-|товний|---------------------------------------| |(показ-|ні за | обсяг| 200_ | ... | | ники) |вико- |фінан-|-------------------+-------------------| |досяг- |нання |суван-| з | з | з | з | з | з | | нення | | ня, |дер- |місце-|інших |дер- |місце-|інших | |резуль-| | тис. |жав- | вих |джерел|жав- | вих |джерел| | татів | |гриве-|ного |бюдже-| |ного |бюдже-| | | | | нь | бю- | тів | | бю- | тів | | | | | |джету| | |джету| | | ------+-------+-------+------+-----+------+------+-----+------+------| | | | | | | | | | | ----------------------------------------------------------------------
Спільний захід ___________________________________________________
1.
2. ______________
Разом
Спільний захід ___________________________________________________
1.
2. ______________
Разом
Усього

Додаток 4

до типової угоди
ФІНАНСУВАННЯ СПІЛЬНИХ ЗАХОДІВ

(за джерелами та головними розпорядниками коштів)
------------------------------------------------------------------ Джерела фінансування | Орієнтовний | У тому числі за роками | спільних заходів | обсяг |------------------------| |фінансування,| 200_ | ... | | тис. гривень| | | ----------------------------------------------------------------- ержавний бюджет - разом
у тому числі за головними озпорядниками коштів: ________________________ ________________________
Місцеві бюджети - разом
у тому числі за головними озпорядниками коштів: ________________________ ________________________
Інші джерела - разом
у тому числі за головними озпорядниками коштів: ________________________ ________________________
Усього ________________________

Додаток 5

до типової угоди
КРИТЕРІЇ ОЦІНКИ

стану виконання угоди
I. Моніторинг стану фінансування спільних заходів
Пріоритетний напрям _________________________________________

(найменування)
-------------------------------------------------------------------------------------------- Зміст| Орієнтовний обсяг | Фактичний обсяг | Стан виконання | заходу| фінансування, | фінансування, | відсотків | | тис. гривень | тис. гривень | | ------+---------------------------+---------------------------+---------------------------| |усьо-| з | з | з |усьо-| з | з | з |усьо-| з | з | з | | го |держав-|місце-|інших | го |держав-|місце-|інших | го |держав-|місце-|інших | | | ного | вих |джерел| | ного | вих |джерел| | ного | вих |джерел| | |бюджету| бюд-| | |бюджету| бюд-| | |бюджету| бюд-| | | | | жетів| | | | жетів| | | | жетів| | ------------------------------------------------------------------------------------------- пільний захід ___________________________________________________
1.
2. ______________
Разом
Спільний захід ___________________________________________________
1.
2. ______________
Разом
Усього
II. Моніторинг стану виконання спільних заходів
Пріоритетний напрям _________________________________________

(найменування)
------------------------------------------------------------------ Зміст| Критерії (показники) досягнення | Причина | заходу| результатів | невиконання | |----------------------------------------| | |очікувані|фактичні|відхилення, відсотків| | ----------------------------------------------------------------- пільний захід ___________________________________________________
1.
2.
Спільний захід ___________________________________________________
1.
2.
____________________________ __________ ______________________
(посада уповноваженої особи) (підпис) (ініціали та прізвище)
____ ___________ 200_ р.

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: