open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня
                             
                             
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А

від 26 квітня 2003 р. N 621

Київ
Про розроблення прогнозних і програмних

документів економічного і соціального

розвитку та складання проекту

державного бюджету
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ

N 165 ( 165-2004-п ) від 11.02.2004 )

На виконання Закону України "Про державне прогнозування та
розроблення програм економічного і соціального розвитку України"
( 1602-14 ) і Бюджетного кодексу України ( 2542-14 ), з метою
формування цілісної системи прогнозних і програмних документів
економічного і соціального розвитку України, окремих галузей
економіки та адміністративно-територіальних одиниць, забезпечення
складання проекту державного бюджету на відповідний рік Кабінет
Міністрів України п о с т а н о в л я є:
1. Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції
та Міністерству фінансів забезпечити взаємоузгоджене розроблення
проектів прогнозів економічного і соціального розвитку України на
середньостроковий та короткостроковий період, Державної програми
економічного і соціального розвитку України на короткостроковий
період та проекту державного бюджету на відповідний рік.
2. Затвердити такі, що додаються:
порядок розроблення прогнозних і програмних документів
економічного і соціального розвитку та складання проекту
державного бюджету;
структуру прогнозу економічного і соціального розвитку
України на середньостроковий період;
структуру прогнозу економічного і соціального розвитку
України на короткостроковий період;
структуру Державної програми економічного і соціального
розвитку України на короткостроковий період;
типову структуру прогнозу економічного і соціального розвитку
Автономної Республіки Крим, області, району, міста на
середньостроковий період;
типову структуру програми економічного і соціального розвитку
Автономної Республіки Крим, області, району, міста на
короткостроковий період;
типову структуру прогнозу розвитку галузі економіки на
середньостроковий період;
типову структуру програми розвитку галузі економіки;
типовий перелік галузей економіки, для яких розробляють
прогноз на середньостроковий період та програму.
3. Визначити Міністерство економіки та з питань європейської
інтеграції головним виконавцем та координатором розроблення:
прогнозу економічного і соціального розвитку України на
середньостроковий період (раз на п'ять років - у рік проведення
чергових виборів Президента України);
прогнозу економічного і соціального розвитку України на
короткостроковий період (на 1 рік);
Державної програми економічного і соціального розвитку
України на короткостроковий період (на 1 рік).
4. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади
розробляти прогнози розвитку галузей економіки на
середньостроковий період та програми розвитку галузей економіки
відповідно до затвердженого типового переліку галузей економіки,
для яких розробляється такий прогноз та програма, забезпечивши їх
взаємоузгодженість з прогнозом економічного і соціального розвитку
України на відповідний період та Державною програмою економічного
і соціального розвитку України.
5. Установити, що:
прогнози розвитку галузей економіки на середньостроковий
період та програми розвитку галузей економіки розробляються
міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади за
погодженням з Міністерством економіки та з питань європейської
інтеграції і взаємоузгоджуються з прогнозом економічного і
соціального розвитку на відповідний період та подаються Кабінетові
Міністрів України;
необхідність розроблення програм розвитку галузей економіки
визначає Кабінет Міністрів України за поданням відповідальних
виконавців з урахуванням затверджених програм та строків
закінчення їх реалізації.
6. Державному комітетові статистики оперативно забезпечувати
Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції, інші
центральні органи виконавчої влади, Національний банк, Раду
міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київську та
Севастопольську міські державні адміністрації статистичною
інформацією для розроблення прогнозних і програмних документів.
7. Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції
розробити і надати міністерствам, іншим центральним та місцевим
органам виконавчої влади - співвиконавцям методичні рекомендації з
розроблення прогнозів і програм.

Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 18

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 26 квітня 2003 р. N 621
ПОРЯДОК

розроблення прогнозних і програмних документів

економічного і соціального розвитку та складання

проекту державного бюджету
--------------------------------------------------------------------------- Напрям роботи | Головні | Строк | Співвиконавці | розробники | розроблення/ | | (виконавці) | подання | -------------------------------------------------------------------------- 1. Надання Мінекономіки 15 вересня Мінфін, Мінпраці, співвиконавцям року Національний сценарних умов розроблення банк (за згодою), функціонування інші центральні економіки, переліку органи виконавчої прогнозних влади показників, розподілу розділів прогнозу між відповідальними виконавцями, вимог до їх написання, графіка робіт з розроблення проекту прогнозу економічного і соціального розвитку України на середньостроковий період
2. Погодження Мінекономіки 25 вересня Мінфін, Мінпраці, сценарних умов року Національний функціонування розроблення банк (за згодою), економіки, переліку інші центральні прогнозних органи виконавчої показників, влади, Рада розподілу розділів міністрів прогнозу між Автономної відповідальними Республіки виконавцями, вимог Крим, обласні, до їх написання, Київська та графіка робіт з Севастопольська розроблення міські проекту прогнозу держадміністрації економічного і соціального розвитку України на середньостроковий період з урахуванням можливих зауважень і пропозицій
3. Подання міністерства, 20 жовтня
Мінекономіки інші центральні року
середньострокових органи розроблення
прогнозних виконавчої
показників за влади,
сценарними умовами Національний
функціонування банк
економіки, останніх (за згодою),
уточнених звітних Рада міністрів
даних та Автономної
передбачуваних Республіки
даних виконання Крим, обласні,
державного бюджету Київська та
в цілому за рік, а Севастопольська
також відповідних міські
проектів розділів держ-
прогнозу адміністрації
4. Підготовка проекту Мінекономіки 15 листопада міністерства, інші прогнозу року центральні органи економічного і розроблення виконавчої влади, соціального розвитку Національний України на банк (за згодою), середньостроковий Рада міністрів період та Автономної направлення його Республіки Крим, співвиконавцям на обласні, Київська погодження та Севастопольська міські

держадміністрації

5. Погодження проекту міністерства, 20 листопада
прогнозу інші року
економічного і центральні розроблення
соціального органи
розвитку виконавчої
України на влади,
середньостроковий Національний
період банк

(за згодою)
6. Подання Кабінетові Мінекономіки 1 грудня
Міністрів України року
проекту прогнозу розроблення
економічного і
соціального
розвитку України на
середньостроковий
період
7. Прийняття рішення Кабінет до 1 січня
щодо проекту Міністрів першого
прогнозу України прогнозного
економічного і року
соціального
розвитку України на
середньостроковий
період
8. Направлення Мінекономіки у тижневий
центральним органам строк після
виконавчої влади та схвалення
Національному банку Кабінетом
прогнозу Міністрів
економічного і України
соціального
розвитку України на
середньостроковий
період
9. Надання Мінекономіки 20 лютого Мінфін, Мінпраці, співвиконавцям Національний переліку прогнозних банк (за згодою), показників, інші центральні сценарних умов органи виконавчої функціонування влади економіки, розподілу розділів прогнозу між відповідальними виконавцями, вимог до їх написання, графіка робіт з розроблення проекту прогнозу економічного і соціального розвитку України на короткостроковий період
10. Погодження Мінекономіки 1 березня Мінфін, Мінпраці, сценарних умов Національний функціонування банк (за згодою), економіки, переліку інші центральні прогнозних органи виконавчої показників, влади, Рада розподілу розділів міністрів прогнозу між Автономної відповідальними Республіки Крим, виконавцями, вимог обласні, Київська до їх написання, та Севастопольська графіка робіт з міські розроблення проекту держадміністрації прогнозу економічного і соціального розвитку України на короткостроковий період з урахуванням можливих зауважень і пропозицій
11. Подання Мінфіну та Мінекономіки 1 березня
Національному банку
звіту за попередній
рік, прогнозу на
поточний, наступний
та три подальші
роки щодо
попередніх
показників валового
внутрішнього
продукту, інфляції,
зовнішньої торгівлі
та прямих іноземних
інвестицій, обсягів
технічної допомоги
та інших показників,
необхідних для
розрахунку
показників до
проекту державного
бюджету
12. Подання Мінфін 1 березня
Національному
банку, Мінекономіки
звіту за попередній
рік, прогнозу на
поточний, наступний
та три подальші
роки щодо попередніх
показників обсягів
державних
запозичень,
обслуговування та
погашення боргових
зобов'язань, а також
інформації щодо
виконання державного
бюджету в
попередньому році
13. Подання Фонд 1 березня
Національному державного
банку, майна
Мінекономіки,
Мінфіну звіту за
попередній рік,
прогнозу на
поточний, наступний
та три подальші роки
щодо попередніх
показників
надходження коштів
від приватизації та
доходів від
розпоряджання
державним майном
14. Подання Державна 1 березня
Національному банку комісія з
та Мінекономіки цінних паперів
звітних даних щодо та фондового
стану ринку цінних ринку
паперів за
попередній рік,
попереднього
прогнозу на
поточний, наступний
та три подальші
роки, у тому числі
щодо участі
нерезидентів у
проведенні операцій
на фондовому ринку
за ці періоди
15. Подання Державна 1 березня Державна комісія з Мінекономіки та комісія з цінних паперів та Національному регулювання фондового ринку банку звіту за ринків попередній рік, фінансових прогнозу на послуг в поточний, наступний Україні та три подальші роки щодо попередніх показників ринку фінансових послуг
16. Подання міністерства, 13 березня
Мінекономіки інші
прогнозних центральні
показників за органи
сценарними умовами виконавчої
функціонування влади,
економіки, Національний
уточнених звітних банк
даних, відповідних (за згодою),
проектів розділів Рада міністрів
прогнозу Автономної
економічного і Республіки
соціального Крим, обласні,
розвитку України на Київська та
короткостроковий Севастопольська
період міські

держ-

адміністрації
17. Подання Національний 1 квітня
Мінекономіки та банк
Мінфіну звіту за (за згодою)
попередній рік,
попереднього
прогнозу платіжного
балансу України на
поточний, наступний
та три подальші роки
18. Підготовка проекту Мінекономіки 9 квітня міністерства, інші прогнозу центральні органи економічного і виконавчої влади, соціального розвитку Національний України на банк (за згодою), короткостроковий Рада міністрів період та подання Автономної співвиконавцям на Республіки Крим, погодження обласні, Київська та Севастопольська міські

держадміністрації
19. Погодження проекту міністерства, 16 квітня
прогнозу інші
економічного і центральні
соціального органи
розвитку України на виконавчої
короткостроковий влади,
період Національний

банк

(за згодою)
20. Подання Кабінетові Мінекономіки 23 квітня
Міністрів України
проекту прогнозу
економічного і
соціального розвитку
України на
короткостроковий
період
21. Прийняття рішення Кабінет до 15 травня
щодо проекту Міністрів
прогнозу України
економічного і
соціального розвитку
України на
короткостроковий
23 квітня період
22. Подання Кабінетові Мінфін до 15 травня
Міністрів України
проекту Основних
напрямів бюджетної
політики на
наступний рік
23. Направлення Мінекономіки у тижневий
прогнозу строк після
економічного і схвалення
соціального Кабінетом
розвитку України на Міністрів
короткостроковий України
період
міністерствам,
іншим центральним
органам виконавчої
влади, Раді
міністрів Автономної
Республіки Крим,
обласним, Київській
та Севастопольській
міським
держадміністраціям
24. Прийняття рішення Кабінет до 25 травня
щодо проекту Міністрів
Основних напрямів України
бюджетної політики
на наступний рік
25. Доведення до Мінфін у двотижневий
головних строк після
розпорядників коштів схвалення
державного бюджету Кабінетом
граничних обсягів Міністрів
видатків проекту України
державного бюджету Основних
з відповідними напрямів
інструкціями з бюджетної
підготовки бюджетних політики на
запитів наступний рік
26. Подання Мінфін 15 червня
Мінекономіки та
Національному
банку уточненої
інформації про
виконання
державного бюджету
в попередньому році,
аналізу виконання
бюджету з початку
поточного року та
очікуваних даних
його виконання на
кінець поточного
року, змін до
прогнозів на
подальші роки
27. Подання Національний 15 червня
Мінекономіки банк
аналізу стану (за згодою)
банківської системи
28. Подання міністерства, 15 червня
Мінекономіки інші
пропозицій щодо центральні
розроблення органи
Державної програми виконавчої
економічного і влади,
соціального Рада міністрів
розвитку України на Автономної
короткостроковий Республіки
період, зокрема Крим, обласні,
щодо: Київська та

Севастопольська

фінансування міські 15 червня

капітальних держ-

вкладень адміністрації

за рахунок

коштів

державного

бюджету
фінансування 15 червня

наукових

розробок за

напрямами

цільових

витрат
обсягів 15 червня

державного

замовлення
фінансування до 1 липня

державних

цільових програм,

у тому числі

за рахунок коштів

державного

бюджету
розвитку 15 червня

державного

сектору

економіки,

зокрема отримання

та використання

доходів від

розпоряджання

державним майном,

ефективності

використання

об'єктів

права державної

власності,

розвитку казенних

підприємств
29. Подання Мінфін 1 липня
Національному банку
та Мінекономіки
остаточних даних
про обсяги державних
зовнішніх
запозичень,
обслуговування та
погашення боргових
зобов'язань на
поточний, наступний
та три подальші роки
30. Подання Фонд 1 липня
Національному державного
банку, майна
Мінекономіки та
Мінфіну уточнених
даних щодо
очікуваного
надходження коштів
від приватизації та
доходів від
розпоряджання
державним майном за
поточний рік,
прогнозу на
наступний та три
подальші роки
31. Подання Державна 1 липня
Мінекономіки, комісія з
Національному банку цінних
аналізу стану ринку паперів та
цінних паперів та фондового
участі нерезидентів ринку
у проведенні
операцій на
фондовому ринку
за I квартал
поточного року,
прогнозу на
наступний та три
подальші роки
32. Подання Державна 1 липня
Мінекономіки, комісія з
Національному банку регулювання
аналізу стану ринку ринків
фінансових послуг фінансових
за попередній рік, послуг в
уточненого прогнозу Україні
на поточний,
наступний та три
подальші роки
33. Подання Мінфіну головні у місячній
бюджетних запитів розпорядники строк
згідно з бюджетних після
установленими коштів доведення
вимогами граничних

обсягів
34. Доведення до Ради Мінфін 10 липня
міністрів
Автономної
Республіки Крим,
обласних, Київської
та Севастопольської
міських
держадміністрацій
особливостей
проведення
розрахунків
показників до
проектів бюджетів
на наступний
бюджетний період
(інструктивних
матеріалів щодо
складання бюджету
на наступний рік та
методичних
рекомендацій щодо
розрахунків прогнозу
доходів, обсягів
міжбюджетних
трансфертів та
показників, на
підставі яких
здійснюється їх
визначення)
35. Подання Мінфіну та Національний 20 липня
Мінекономіки банк
прогнозних даних (за згодою)
щодо перевищення
кошторисних доходів
над кошторисними
видатками
Національного банку
у наступному році, а
також остаточних,
очікуваних та
прогнозних даних
щодо обсягів
монетарної бази,
грошової маси та
темпів їх зростання,
обмінного курсу
гривні - на кінець
року та в середньому
за рік, уточненого
прогнозу платіжного
балансу на наступний
та три подальші роки
36. Подання Мінфіну Рада міністрів 1 серпня центральні органи інформації, Автономної виконавчої влади, необхідної Республіки Національний для проведення Крим, обласні, банк (за згодою) розрахунків обсягів Київська міжбюджетних та трансфертів, та Севастопольська інших показників міські (прогнозів зведених держ- бюджетів на адміністрації наступний рік з необхідними обгрунтуваннями і поясненнями)
37. Підготовка проекту Мінекономіки 1 серпня
закону про Державну
програму
економічного і
соціального розвитку
України на
короткостроковий
період та
направлення його на
погодження
38. Доопрацювання центральні у разі
проекту закону про органи необхідності
Державну програму виконавчої (1-8 серпня)
економічного і влади,
соціального Національний
розвитку України на банк
короткостроковий (за згодою)
період та подання
його Мінекономіки
39. Погодження проекту центральні 10 серпня
закону про Державну органи
програму виконавчої
економічного і влади,
соціального Національний
розвитку України на банк
короткостроковий (за згодою)
період
40. Подання Мінфін 15 серпня
Національному банку
показників зовнішніх
запозичень, обсягів
обслуговування та
погашення
зовнішнього боргу,
які враховані у
проекті закону про
державний бюджет на
наступний рік
41. Подання Кабінетові Мінфін 15 серпня
Міністрів України та
Національному банку
проекту закону про
державний бюджет на
наступний рік
42. Подання Кабінетові Мінекономіки 15 серпня
Міністрів України та
Національному банку
проекту закону про
Державну програму
економічного і
соціального розвитку
України на
короткостроковий
період
43. Розгляд Кабінетом Кабінет до 10 вересня Мінфін,
Міністрів України Міністрів Мінекономіки проектів законів України про державний бюджет на наступний рік та про Державну програму економічного і соціального розвитку України на короткостроковий період
44. Подання Верховній Кабінет 15 вересня
Раді України Міністрів
проектів законів України
про державний бюджет
на наступний рік та
про Державну
програму
економічного і
соціального розвитку
України на
короткостроковий
період
45. Направлення Мінекономіки одночасно з
Національному банку передачею до
проекту закону про Верховної
Державну програму Ради України
економічного і
соціального
розвитку України на
короткостроковий
період
46. Уточнення Мінекономіки у період між
макроекономічних першим і
показників на другим
наступний та три читанням
подальші роки проекту

державного

бюджету

(у разі

потреби)
47. Подання Мінекономіки у разі
Національному банку уточнення
уточнених
макроекономічних
показників на
наступний та три
подальші роки
48. Розроблення:
прогнозів Рада міністрів у двомісячний

економічного і Автономної строк

соціального Республіки після

розвитку Крим, місцеві схвалення

Автономної держ- Кабінетом

Республіки Крим, адміністрації, Міністрів

областей, органи України

районів і місцевого проекту

міст на самоврядування прогнозу

середньостроковий економічного

період і соціального

розвитку

України на

середньо-

строковий

період
прогнозів центральні - " -

розвитку органи

галузей виконавчої

економіки влади
програм Рада міністрів у двомісячний

економічного Автономної строк після

і соціального Республіки схвалення

розвитку Крим, місцеві Кабінетом

Автономної держ- Міністрів

Республіки Крим, адміністрації, України

областей, органи проектів

районів і місцевого законів про

міст на самоврядування Державну

короткостроковий програму

період економічного

і соціального

розвитку

України на

коротко-

строковий

період і

державний

бюджет

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 26 квітня 2003 р. N 621
СТРУКТУРА

прогнозу економічного і соціального розвитку

України на середньостроковий період*

Частина перша
1. Загальна частина
2. Національна економіка
3. Зовнішньоекономічне середовище
Частина друга
4. Внутрішні припущення
4.1. Економічна політика, цільові параметри та пріоритети розвитку
4.2. Нормативно-правова база
5. Зовнішні припущення
5.1. Прогноз розвитку країн світу
5.2. Прогноз розвитку зовнішніх ринків товарів українського

експорту
6. Сценарії розвитку країни
Частина третя
7. Основні фактори економічного зростання
7.1. Демографічний прогноз та зайнятість населення
7.2. Основний капітал
7.3. Науково-технічний прогрес та інновації
8. Валовий внутрішній продукт, тенденції, структурні пропорції
8.1. Виробництво валового внутрішнього продукту
8.2. Використання валового внутрішнього продукту
Частина четверта
9. Людський розвиток та рівень життя населення
9.1. Грошові доходи населення, заробітна плата, соціальні

стандарти
9.2. Охорона здоров'я
9.3. Освіта
10. Навколишнє природне середовище
11. Розвиток регіонів
12. Ризики прогнозу
13. Альтернативні сценарії розвитку країни

Додаток. Основні баланси та показники економічного і

соціального розвитку.
_______________

* Щорічне уточнення прогнозу економічного і соціального
розвитку України на середньостроковий період Мінекономіки
проводить за окремою процедурою.

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 26 квітня 2003 р. N 621
СТРУКТУРА

прогнозу економічного і соціального розвитку

України на короткостроковий період

1. Загальна частина
2. Зовнішньоекономічне середовище
3. Припущення прогнозу: базовий та альтернативні сценарії

розвитку країни
4. Валовий внутрішній продукт - загальні тенденції
5. Попит
5.1. Використання валового внутрішнього продукту
5.2. Споживання
5.3. Інвестиції
5.4. Чистий експорт
6. Пропозиція
6.1. Виробництво валового внутрішнього продукту
6.2. Промисловість
6.3. Сільське господарство
6.4. Торгівля та послуги
7. Економічна рівновага
7.1. Бюджет
7.2. Ціни
7.3. Доходи
7.4. Ринок праці
7.5. Платіжний баланс
8. Фінансові ринки
8.1. Ринки капіталу
8.2. Гроші та кредит
8.3. Валютний ринок
9. Альтернативні сценарії розвитку країни

Додаток. Основні показники економічного і соціального

розвитку.

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 26 квітня 2003 р. N 621
СТРУКТУРА

Державної програми економічного і соціального

розвитку України на короткостроковий період

1. Оцінка тенденцій економічного розвитку в поточному році
2. Цілі та головні дії в наступному році
3. Соціальна політика
3.1. Демографічна ситуація
3.2. Грошові доходи населення та заробітна плата
3.3. Зайнятість населення та ринок праці
3.4. Пенсійна реформа
3.5. Соціальне забезпечення
3.6. Соціально-трудові відносини
3.7. Міграційна політика
3.8. Житлова політика
4. Гуманітарна сфера
4.1. Охорона здоров'я, материнства та дитинства
4.2. Освіта
4.3. Культура
4.4. Розвиток інформаційного простору
4.5. Туристично-рекреаційна галузь
5. Безпека життєдіяльності людини
5.1. Охорона навколишнього природного середовища
5.2. Техногенна безпека. Подолання наслідків Чорнобильської

катастрофи
5.3. Охорона праці
6. Забезпечення умов для подальшого соціально-економічного

зростання
6.1. Податково-бюджетна політика
6.2. Інвестиційна політика
6.3. Грошово-кредитна та валютно-курсова політика
6.3.1. Грошово-кредитна політика
6.3.2. Валютно-курсова політика
6.4. Інституціональні та організаційні механізми економічного

регулювання
6.4.1. Реформування відносин власності
6.4.2. Управління об'єктами державної власності та корпоративними

правами держави
6.4.3. Регуляторна політика та розвиток підприємництва.

Стандартизація, метрологія, сертифікація, акредитація
6.4.4. Формування конкурентного середовища
6.4.5. Удосконалення фінансових відносин підприємств
6.4.6. Адміністративна реформа та поліпшення якості державного

управління
6.5. Політика розвитку фінансового ринку
6.5.1. Фондовий ринок
6.5.2. Розвиток небанківських фінансових установ та ринку

фінансових послуг
6.5.3. Оздоровлення та зміцнення банківської системи
7. Розвиток реального сектору економіки
7.1. Енергозабезпечення та енергозбереження
7.2. Промислова політика
7.3. Аграрна політика
7.4. Транспорт, зв'язок та інформаційні технології
7.5. Науково-технічна та інноваційна політика
7.6. Політика у сфері обігу споживчих товарів і послуг
7.7. Зовнішньоекономічна політика
7.8. Розвиток мінерально-сировинної бази
8. Регіональна політика
9. Розвиток системи державних закупівель
10. Співробітництво з міжнародними фінансовими організаціями

Додатки: 1. Основні показники та баланси національної

економіки.
2. Перелік державних цільових програм, які

передбачається фінансувати в наступному році.
3. План співробітництва з міжнародними фінансовими

організаціями на наступний рік.
4. Бюджет розвитку.

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 26 квітня 2003 р. N 621
ТИПОВА СТРУКТУРА

прогнозу економічного і соціального розвитку

Автономної Республіки Крим, області, району,

міста на середньостроковий період

1. Аналіз економічного і соціального розвитку за попередній

період
1.1. Динаміка розвитку економіки, стан використання природного,

виробничого, науково-технічного та трудового потенціалу
1.2. Головні проблеми розвитку економіки і соціальної сфери
2. Цілі та пріоритети економічного і соціального розвитку в

середньостроковому періоді
3. Альтернативні варіанти прогнозу*
4. Торговельно-економічні зв'язки з іншими регіонами та

зовнішньоекономічна діяльність
5. Фінансові ресурси
6. Економічний і соціальний розвиток регіону
6.1. Соціальна і гуманітарна сфера
6.2. Структурні зміни
6.3. Перспективи розвитку інвестиційної діяльності
6.4. Розвиток видів економічної діяльності та ринкової

інфраструктури
7. Демографічна ситуація та ринок праці
8. Природокористування та охорона навколишнього природного

середовища
9. Грошові доходи населення
10. Висновки

Додатки: 1. Основні показники (згідно з установленими

Мінекономіки зразками).
2. Прогноз кон'юнктури на регіональних ринках

основних видів товарів та послуг**.
______________

* Розробляється кілька альтернативних варіантів на основі
припущень та наводяться очікувані результати за основними
показниками, серед них вибирається рекомендований варіант, який
деталізується.
** Тільки для прогнозів економічного і соціального розвитку
Автономної Республіки Крим та області.

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 26 квітня 2003 р. N 621
ТИПОВА СТРУКТУРА

програми економічного і соціального розвитку

Автономної Республіки Крим, області, району,

міста на короткостроковий період

1. Аналіз економічного і соціального розвитку за попередній

період
1.1. Динаміка розвитку економіки, стан використання природного,

виробничого, науково-технічного та трудового потенціалу
1.2. Головні проблеми розвитку економіки і соціальної сфери
2. Цілі і пріоритети економічного і соціального розвитку у

наступному році
3. Шляхи розв'язання головних проблем розвитку економіки і

соціальної сфери та досягнення поставлених цілей
4. Фінансові ресурси
4.1. Джерела формування
4.2. Фінансування заходів
4.3. Фінансовий стан суб'єктів господарювання
5. Ринкові перетворення
5.1. Реформування відносин власності
5.2. Розвиток підприємництва
5.3. Формування конкурентного середовища на регіональних ринках*
5.4. Регулювання цін**
5.5. Розвиток ринкової інфраструктури
6. Механізми регулювання
6.1. Управління об'єктами комунальної власності
6.2. Інвестиційна діяльність
6.3. Закупівля продукції (товарів, робіт, послуг) для

регіональних потреб
6.4. Реалізація державних цільових програм та регіональних

програм
7. Розвиток реального сектору економіки
7.1. Структурні зміни
7.2. Паливно-енергетичний комплекс
7.3. Промисловість
7.4. Агропромисловий комплекс
7.5. Транспорт і зв'язок
7.6. Науково-технічна сфера
7.7. Виробництво споживчих товарів та послуг
8. Зовнішньоекономічна діяльність
9. Соціальна сфера
9.1. Демографічна ситуація
9.2. Зайнятість населення та ринок праці
9.3. Грошові доходи населення та заробітна плата
9.4. Соціальне забезпечення
9.5. Пенсійна реформа
9.6. Житлово-комунальне господарство
10. Гуманітарна сфера
10.1. Охорона здоров'я
10.2. Освіта
10.3. Культура
10.4. Фізична культура і спорт
10.5. Туристично-рекреаційна галузь
11. Природокористування та безпека життєдіяльності людини
11.1. Розвиток мінерально-сировинної бази
11.2. Охорона навколишнього природного середовища
11.3. Техногенна безпека
11.4. Охорона праці

Додатки: 1. Основні показники (згідно з установленими

Мінекономіки зразками).
2. Заходи щодо забезпечення виконання завдань

програм економічного і соціального розвитку

Автономної Республіки Крим, області, району,

міста на наступний рік.
3. Перелік державних цільових та регіональних

програм, які передбачається фінансувати в

наступному році.
4. Перелік об'єктів будівництва, які передбачається

фінансувати в наступному році за рахунок

бюджетних коштів.
5. Закупівля продукції (товарів, робіт, послуг) для

регіональних потреб.
6. Показники розвитку підприємств та організацій

комунальної власності.
_______________

* Тільки для програм економічного і соціального розвитку
Автономної Республіки Крим та області.
** Тільки для програм економічного і соціального розвитку
Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва та Севастополя.

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 26 квітня 2003 р. N 621
ТИПОВА СТРУКТУРА

прогнозу розвитку галузі економіки на

середньостроковий період

1. Тенденції розвитку галузі
1.1. Динаміка виробництва та реалізації продукції (послуг)
1.2. Використання потенціалу галузі
1.3. Задоволення потреб в основних видах товарів і послуг на

внутрішньому ринку
1.4. Ресурсне забезпечення галузі
1.5. Головні проблеми розвитку галузі
2. Прогноз кон'юнктури на внутрішньому і зовнішньому ринку

основних видів товарів і послуг галузі
3. Цілі і пріоритети розвитку галузі в середньостроковому

періоді
4. Альтернативні варіанти прогнозу розвитку галузі*
5. Напрями державної політики розвитку галузі
5.1. Структурні зміни
5.2. Оновлення виробництва та впровадження досягнень

науково-технічного прогресу
5.3. Енергозбереження
5.4. Реформування відносин власності
5.5. Формування конкурентного середовища. Цінова політика
5.6. Підвищення ефективності виробництва
5.7. Інвестиційна політика
5.8. Удосконалення системи збуту продукції
6. Висновки

Додатки: 1. Основні показники розвитку галузі (згідно з

установленими Мінекономіки зразками).
2. Баланси основних матеріальних ресурсів.
_______________

* Розробляються кілька альтернативних варіантів на основі
припущень та наводяться очікувані результати за основними
показниками, серед них вибирається рекомендований варіант, який
подається в розгорнутому вигляді.

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 26 квітня 2003 р. N 621
ТИПОВА СТРУКТУРА

програми розвитку галузі економіки

1. Характеристика стану розвитку галузі
1.1. Аналіз розвитку галузі економіки за попередній період та

визначення головних проблем реалізації державної політики в галузі
1.2. Характеристика використання потенціалу галузі
2. Стратегічні цілі і пріоритети розвитку
3. Економічне обгрунтування і оцінка необхідних ресурсів для

реалізації програми. Розрахунки необхідної бюджетної підтримки
4. Розрахунок очікуваної ефективності і строк виконання Програми
5. Визначення механізму управління і контролю за ходом виконання

Програми
6. Комплекс законодавчих і організаційних заходів та завдань

(цільових проектів) щодо реалізації Програми

ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України

від 26 квітня 2003 р. N 621
ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК

галузей економіки, для яких розробляється прогноз

на середньостроковий період та Програма*

------------------------------------------------------------------ Галузь | Відповідальні виконавці ----------------------------------------------------------------- аливно-енергетичний комплекс Мінпаливенерго
Агропромисловий комплекс Мінагрополітики
Лісопромисловий комплекс Мінпромполітики

Мінекоресурсів
Гірничо-металургійний комплекс Мінпромполітики
Хімічна промисловість - " -
Виробництво машин та устаткування - " -
Виробництво електричного та
електронного устаткування - " -
Виробництво транспортного
устаткування - " -
Легка промисловість - " -
Медична та мікробіологічна
промисловість МОЗ
Транспорт і шляхи сполучення Мінтранс
Зв'язок та інформатизація Держкомзв'язку
Туризм Держтурадміністрація
Охорона здоров'я МОЗ
Освіта МОН
Наука та інновації МОН
_______________

* Типовий перелік передбачає зміни у складі галузей.
( Типовий перелік із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 165 ( 165-2004-п ) від 11.02.2004 )

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: