open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ

ЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯМ БЕЗПЕКИ АВІАЦІЇ
Н А К А З
30.01.2006 N 62
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

22 лютого 2006 р.

за N 162/12036
{ Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства

транспорту та зв'язку

N 337 ( z0349-08 ) від 26.03.2008 }
Про затвердження аеропортових зборів

за обслуговування повітряних суден і пасажирів

у Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль"

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від
25 грудня 1996 р. N 1548 ( 1548-96-п ) "Про встановлення
повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських
рад щодо регулювання цін (тарифів)" та рекомендацій Міжнародної
організації цивільної авіації (ІКАО) Н А К А З У Ю:
1. Затвердити аеропортові збори за обслуговування повітряних
суден і пасажирів у Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль"
(додаються).
2. Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль" здійснити до
15 березня 2006 року взаєморозрахунки між аеропортом та
авіаперевізниками за 2005 рік згідно з умовами, діючими у
2004-2005 роках.
3. Департаменту фінансово-економічного регулювання
(Зеленков В.І.):
3.1. Забезпечити реєстрацію цього наказу в Міністерстві
юстиції України в установленому порядку.
3.2. Довести цей наказ до відома керівників авіапідприємств
цивільної авіації України для використання в роботі.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого
заступника Голови Давидова О.М.
Голова Державіаслужби М.О.Марченко
ПОГОДЖЕНО:
В.о. Міністра економіки України А.А.Максюта
Голова Державного комітету України
з питань регуляторної політики
та підприємництва А.В.Дашкевич

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Державіаслужби

30.01.2006 N 62
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

22 лютого 2006 р.

за N 162/12036

АЕРОПОРТОВІ ЗБОРИ

за обслуговування повітряних суден і пасажирів

у Державному міжнародному аеропорту "Бориспіль"

1. За аеропортове обслуговування повітряних суден (далі - ПС)
і пасажирів, пов'язане із забезпеченням: посадки-зльоту ПС,
обслуговування пасажирів в аеровокзалі, наднормативної стоянки ПС,
авіаційної безпеки, стягуються аеропортові збори.
2. Аеропортові збори
2.1. Збір за посадку-зліт ПС Збір за посадку-зліт ПС установлюється за кожну тонну
максимальної злітної маси (далі - МЗМ) ПС, указаної у посвідченні
про придатність його до виконання польотів, залежно від виду
сполучення. 2.1.1. Збір для опублікування у міжнародних авіаційних
довідниках становить: для міжнародних сполучень: - 10,50 дол. США за 1 тонну МЗМ ПС; для внутрішніх сполучень: - 1,05 дол. США за 1 тонну МЗМ ПС. 2.1.2. Збір за посадку-зліт ПС, який стягується аеропортом з
авіаперевізників, становить:
------------------------------------------------------------------ | Загальна кількість рейсів | Для |Для внутрішніх| | авіаперевізника, відправлених та | міжнародних | сполучень, | | прибулих з/в аеропорту за місяць, | сполучень, |дол. США за | | одиниць | дол. США за | 1 тонну | |-----------------------------------| 1 тонну | МЗМ ПС | |період з 1 квітня| період з | МЗМ ПС | | | до 31 жовтня | 1 листопада до | | | | | 31 березня | | | |-----------------+-----------------+-------------+--------------| | до 300 включно | до 250 включно | 10,50 | 1,05 | |-----------------+-----------------+-------------+--------------| | від 301 до 400 | від 251 до 350 | 9,45 | 1,05 | |-----------------+-----------------+-------------+--------------| | від 401 до 500 | від 351 до 450 | 8,40 | 1,05 | |-----------------+-----------------+-------------+--------------| | від 501 | від 451 | 7,35 | 1,05 | ------------------------------------------------------------------
Якщо посадка та/або зліт здійснюються в нічний час, збір
збільшується на 24 відсотки. Розмір збору визначається з урахуванням нічного часу. Нічний час установлюється у таких межах (час місцевий): з 1 квітня до 30 вересня - з 20.00 до 06.00 включно; з 1 жовтня до 31 березня - з 18.00 до 08.00 включно. При виконанні тренувальних, тестових, випробувальних,
технічних польотів, які здійснюються відповідно до чинних
нормативно-правових актів, що регламентують виконання польотів,
кожне заходження на посадку враховується з коефіцієнтом 0,2 до
денного розміру збору за посадку-зліт ПС, але якщо при цьому
включається світлосигнальна система, то кожний захід ураховується
з коефіцієнтом 0,5 до денного розміру збору за посадку-зліт ПС,
навіть коли літак не торкається поверхні злітно-посадкової смуги
(далі - ЗПС). Якщо посадка-зліт ПС в аеропорту здійснюється згідно з
призначенням на регулярну або чартерну повітряну лінію, посадка за
міжнародним рейсом, а виліт за внутрішнім або навпаки (із
відповідною зміною номера рейсу), то збір за посадку-зліт
визначається у розмірі 50 відсотків від суми зборів згідно з
видами сполучень. До збору за посадку-зліт застосовується коефіцієнт 0,5: при здійсненні технічної посадки ПС без зміни комерційного
завантаження; при здійсненні посадки ПС у зв'язку з метеорологічними
умовами; при поверненні літака до аеропорту зльоту протягом 40 хвилин
після зльоту у зв'язку з авіаційною подією; якщо для здійснення посадки та зльоту ПС з максимально
дозволеною злітною масою до 6 тонн включно не використовується
штучна ЗПС. Від сплати збору за посадку-зліт ПС звільняються рейси під
літерою "А", а також польоти з метою обльоту авіаційної техніки,
тренувальні, випробувальні та перегінні польоти для забезпечення
виконання рейсів під літерою "А".
2.2. Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі встановлюється
за одного відправленого пасажира залежно від виду сполучення. 2.2.1. Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі для
опублікування в системах бронювання становить: для міжнародних сполучень: - 13,00 дол. США за кожного відправленого пасажира; для внутрішніх сполучень: - 2,50 дол. США за кожного відправленого пасажира. 2.2.2. Збір за обслуговування пасажирів в аеровокзалі для
авіаперевізника становить:
------------------------------------------------------------------ |Загальна кількість рейсів| За кожного | За кожного | За кожного | | авіаперевізника, |відправлено-|відправлено-|відправлено-| |відправлених та прибулих |го пасажира | го |го пасажира | |з/в аеропорту за місяць, | на |трансферного| на | | одиниць |міжнародних | пасажира, | внутрішніх | |-------------------------|рейсах, дол.|який прибув |рейсах, дол.| | період з | період з | США | та | США | |1 квітня до |1 листопада | |відправляє- | | | 31 жовтня | до | | ться на | | | | 31 березня | |міжнародних | | | | | |рейсах, дол.| | | | | | США | | |------------+------------+------------+------------+------------| | до 300 | до 250 | 13,00 | 6,50 | 2,50 | | включно | включно | | | | |------------+------------+------------+------------+------------| | від 301 до | від 251 до | 11,70 | 5,85 | 2,25 | | 400 | 350 | | | | |------------+------------+------------+------------+------------| | від 401 до | від 351 до | 10,40 | 5,20 | 2,00 | | 500 | 450 | | | | |------------+------------+------------+------------+------------| | від 501 | від 451 | 9,10 | 4,55 | 1,75 | ------------------------------------------------------------------
Від сплати збору за обслуговування пасажирів у аеровокзалі
звільняються: пасажири рейсів, що виконуються виключно для перевезення
королівських осіб, голів держав і урядів; ветерани війни відповідно до Закону України "Про статус
ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" ( 3551-12 ); пасажири гуманітарних рейсів, статус яких визначається
відповідною Комісією з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті
Міністрів України; транзитні пасажири; пасажири із сервісними квитками; діти до 2 років; пасажири рейсів з метою пошуку, рятування, санітарних рейсів,
які виконуються за завданням компетентних органів; пасажири рейсів під літерою "А", які виконує Державне
авіаційне підприємство "Україна".
2.3. Збір за забезпечення авіаційної безпеки 2.3.1. Збір за забезпечення авіаційної безпеки пасажирського
ПС установлюється за кожного відправленого пасажира залежно від
виду сполучення. Збір за забезпечення авіаційної безпеки пасажирського ПС
становить: для міжнародних сполучень: - 4,00 дол. США за кожного відправленого пасажира; для внутрішніх сполучень: - 1,50 дол. США за кожного відправленого пасажира. Від сплати збору звільняються: пасажири рейсів, що виконуються виключно для перевезення
королівських осіб, голів держав і урядів; ветерани війни відповідно до Закону України "Про статус
ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" ( 3551-12 ); пасажири гуманітарних рейсів, статус яких визначається
відповідною Комісією з питань гуманітарної допомоги при Кабінеті
Міністрів України; транзитні пасажири; пасажири із сервісними квитками; діти до 2 років; пасажири рейсів з метою пошуку, рятування, санітарних рейсів,
які виконуються за завданням компетентних органів; пасажири рейсів під літерою "А", які виконує Державне
авіаційне підприємство "Україна". 2.3.2. Збір за забезпечення авіаційної безпеки вантажного ПС
установлюється за кожну тонну МЗМ відправленого ПС залежно від
виду сполучення. Збір за забезпечення авіаційної безпеки вантажного ПС
становить: для міжнародних сполучень: - 3,80 дол. США за 1 тонну МЗМ; для внутрішніх сполучень: - 1,40 дол. США за 1 тонну МЗМ. До збору за забезпечення авіаційної безпеки вантажного ПС
застосовується коефіцієнт 0,5 при відсутності комерційного
завантаження рейсу при прильоті та вильоті.
2.4. Збір за наднормативну стоянку ПС Збір за наднормативну стоянку ПС установлюється за кожну
годину наднормативної стоянки та кожну тонну МЗМ ПС незалежно від
виду сполучення (час наднормативної стоянки визначається у годинах
з округленням до першого десяткового знаку) та становить: - 0,41 дол.США за кожну годину наднормативної стоянки та за
кожну тонну МЗМ ПС. Нормативний (без сплати збору) час стоянки пасажирського ПС
становить 3 години. Нормативний (без сплати збору) час стоянки вантажного ПС
визначається відповідно до МЗМ, а саме:
------------------------------------------------------------------ | МЗМ ПС | Час при здійсненні | Час при здійсненні | | | навантаження або | навантаження та | | | розвантаження ПС, | розвантаження ПС, | | | години | години | |---------------------+---------------------+--------------------| | до 40 тонн включно | 3 | 6 | |---------------------+---------------------+--------------------| |понад 40 до 100 тонн | 4 | 8 | | включно | | | |---------------------+---------------------+--------------------| |понад 100 до 200 тонн| 6 | 12 | | включно | | | |---------------------+---------------------+--------------------| | понад 200 тонн | 12 | 12 | ------------------------------------------------------------------
До збору за наднормативну стоянку застосовується коефіцієнт
0,5 у разі затримки авіарейсу, спричиненої метеорологічними
умовами. Збір за наднормативну стоянку не стягується, якщо затримка
авіарейсу сталася з вини працівників аеропорту, а також при
виконанні рейсів під літерою "А", які виконує Державне авіаційне
підприємство "Україна".
3. Аеропортовий збір за обслуговування ПС і пасажирів
установлений без урахування податку на додану вартість.
4. Сплата аеропортових зборів здійснюється відповідно до
законодавства України.
5. Розрахунки за обслуговування повітряних суден і пасажирів
проводяться аеропортом з авіаперевізниками на підставі попередніх
щомісячних даних. За підсумками календарного року не пізніше 1
березня року, наступного за звітним, здійснюються остаточні
взаєморозрахунки за надані аеропортові послуги.
Директор департаменту
фінансово-економічного
регулювання В.І.Зеленков

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: