open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ЦЕНТРАЛЬНА ВИБОРЧА КОМІСІЯ
П О С Т А Н О В А
07.03.2006 N 855
{ Постанова втратила чинність на підставі Постанови

Центральної виборчої комісії

N 2007 ( v2007359-12 ) від 27.12.2012 }
Про Роз'яснення щодо правомірності

виконання повноважень дільничних комісій

з республіканського (місцевого)

консультативного референдуму з ініціативи

громадян України, що постійно проживають

в Автономній Республіці Крим, дільничними

виборчими комісіями з виборів народних

депутатів України, депутатів місцевих

рад, сільських, селищних, міських голів

Відповідно до статей 1, 12, 13, пункту 5 частини першої
статті 17, статей 19, 21, пункту 3 частини першої статті 22 Закону
України "Про Центральну виборчу комісію" ( 1932-15 ), Центральна
виборча комісія п о с т а н о в л я є:
1. Затвердити Роз'яснення щодо правомірності виконання
повноважень дільничних комісій з республіканського (місцевого)
консультативного референдуму з ініціативи громадян України, що
постійно проживають в Автономній Республіці Крим, дільничними
виборчими комісіями з виборів народних депутатів України,
депутатів місцевих рад, сільських, селищних, міських голів
(додаються).
2. Копії цієї постанови надіслати виборчій комісії Автономної
Республіки Крим.
Голова Центральної виборчої комісії Я.ДАВИДОВИЧ

Додаток

до постанови Центральної виборчої комісії

від 7 березня 2006 року N 855
РОЗ'ЯСНЕННЯ

щодо правомірності виконання повноважень

дільничних комісій з республіканського

(місцевого) консультативного референдуму

з ініціативи громадян України, що постійно

проживають в Автономній Республіці Крим,

дільничними виборчими комісіями з виборів

народних депутатів України, депутатів

місцевих рад, сільських, селищних,

міських голів

Відповідно до частин п'ятої та шостої статті 24 Закону
України "Про всеукраїнський та місцеві референдуми" ( 1286-12 )
комісії з референдуму можуть бути утворені на основі існуючих
виборчих комісій. У разі якщо референдум проводиться одночасно з
виборами народних депутатів України або Президента України, може
бути утворено спільні комісії з референдуму та виборів.
Згідно з частиною одинадцятою статті 22 Закону України "Про
вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим,
місцевих рад та сільських, селищних, міських голів" ( 1667-15 ) у
разі проведення місцевих виборів одночасно з виборами народних
депутатів України дільничні виборчі комісії утворюються відповідно
до Закону України "Про вибори народних депутатів України"
( 1665-15 ).
При визначенні можливості покладення на дільничні виборчі
комісії обов'язків щодо організації проведення голосування з
республіканського (місцевого) консультативного референдуму з
ініціативи громадян України, що постійно проживають в Автономній
Республіці Крим, потрібно виходити із правового регулювання
порядку утворення дільничних виборчих комісій, вичерпного кола
повноважень дільничних виборчих комісій, установлених саме Законом
України "Про вибори народних депутатів України" ( 1665-15 ),
оскільки цей Закон набрав чинності пізніше, ніж Закон України "Про
всеукраїнський та місцеві референдуми" ( 1286-12 ).
Необхідно брати до уваги, що Закон України "Про вибори
народних депутатів України" ( 1665-15 ) встановлює обмеження щодо
одночасного членства особи в комісії з виборів та в комісії з
референдуму.
Так, відповідно до частини другої статті 26 цього Закону
( 1665-15 ) виборець може входити до складу лише однієї виборчої
комісії, що здійснює підготовку та проведення виборів народних
депутатів України, а також виборів Президента України, депутатів
Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів місцевих рад
та сільських, селищних, міських голів, комісії всеукраїнського або
місцевого референдуму, якщо зазначені вибори чи референдум
проводяться одночасно з виборами народних депутатів України.
Таким чином, Законом України "Про вибори народних депутатів
України" ( 1665-15 ) встановлено обмеження щодо можливості
обіймати посаду члена дільничної комісії з виборів та комісії з
референдуму, якщо вибори та референдум проводяться одночасно. У
зв'язку з цим покладення обов'язків з організації проведення
голосування з референдуму на дільничні виборчі комісії з виборів
народних депутатів, депутатів місцевих рад та сільських, селищних,
міських голів не відповідає вимогам Закону України "Про вибори
народних депутатів України" ( 1665-15 ) в частині утворення і
діяльності дільничних виборчих комісій.
Частиною третьою статті 34 цього Закону ( 1665-15 ), якою
визначено вичерпне коло осіб, які мають право бути присутніми на
виборчій дільниці в день виборів у приміщенні, де проводиться
голосування, не встановлено можливості присутності у приміщенні
членів інших дільничних комісій. Так, відповідно до вказаної норми
на засіданнях окружної чи дільничної виборчої комісії, у тому
числі при підрахунку голосів та встановленні результатів
голосування, на виборчій дільниці в день виборів у приміщенні, де
проводиться голосування, мають право бути присутніми без дозволу
чи запрошення відповідної комісії лише такі особи:
1) члени виборчих комісій вищого рівня;
2) кандидати у депутати, уповноважені особи партій (блоків),
офіційні спостерігачі від партій (блоків) - суб'єктів виборчого
процесу (разом не більше двох осіб - кандидатів у депутати,
уповноважених осіб чи офіційних спостерігачів - від однієї партії
чи блоку);
3) офіційні спостерігачі від громадських організацій (разом
не більше трьох осіб від різних громадських організацій);
4) офіційні спостерігачі від іноземних держав і міжнародних
організацій;
5) представники засобів масової інформації (не більше двох
осіб від одного засобу масової інформації).
Крім того, відповідно до частини першої статті 28 Закону
України "Про вибори народних депутатів України" ( 1665-15 )
дільнична виборча комісія утворюється відповідною окружною
виборчою комісією.
Згідно з частиною першою статті 29 Закону України "Про
всеукраїнський та місцеві референдуми" ( 1286-12 ) дільнична
комісія з референдуму утворюється районними, міськими, районними в
містах, селищними і сільськими радами народних депутатів або їх
головами.
Таким чином, суб'єкти утворення дільничних виборчих комісій з
виборів народних депутатів, депутатів місцевих рад, сільських,
селищних, міських голів та комісій з референдуму різні, що
додатково вказує на неможливість виконання повноважень дільничних
комісій з республіканського (місцевого) консультативного
референдуму з ініціативи громадян України, що постійно проживають
в Автономній Республіці Крим, дільничними виборчими комісіями з
виборів народних депутатів України, депутатів місцевих рад,
сільських, селищних, міських голів.
Секретар Центральної виборчої комісії С.ДУБОВИК

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: