open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Попередня

КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА

від 11 травня 2006 р. № 637
Київ

Про затвердження Програми розселення та облаштування депортованих кримських татар і осіб інших національностей, що повернулися на проживання в Україну, їх адаптації та інтеграції в українське суспільство на період до 2010 року

{Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
№ 960 від 25.07.2007}

Кабінет Міністрів України постановляє:

1. Затвердити Програму розселення та облаштування депортованих кримських татар і осіб інших національностей, що повернулися на проживання в Україну, їх адаптації та інтеграції в українське суспільство на період до 2010 року (далі - Програма), що додається.

2. Державному комітетові у справах національностей та релігій, іншим центральним органам виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим разом із заінтересованими органами місцевого самоврядування щороку визначати поточні завдання із здійснення заходів, передбачених Програмою, та установити контроль за їх виконанням.

{Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 960 від 25.07.2007}

3. Державному комітетові у справах національностей та релігій подавати щороку до 15 квітня Кабінетові Міністрів України інформацію про стан виконання Програми.

{Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 960 від 25.07.2007}

Прем'єр-міністр України

Ю.ЄХАНУРОВ

Інд. 28





ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 11 травня 2006 р. № 637

ПРОГРАМА
розселення та облаштування депортованих кримських татар і осіб інших національностей, що повернулися на проживання в Україну, їх адаптації та інтеграції в українське суспільство на період до 2010 року

{У тексті Програми слово "Держкомнацміграції" замінено словом "Держкомнацрелігій" згідно з Постановою КМ № 960 від 25.07.2007}

Ця Програма спрямована на розв'язання соціально-економічних і культурно-освітніх проблем, пов'язаних з поверненням в Україну депортованих кримських татар і осіб інших національностей (далі - репатріанти), визначення пріоритетних завдань органів виконавчої влади щодо їх розселення, облаштування, адаптації та інтеграції в українське суспільство.

Протягом 1991-2005 років в Україну повернулося понад 258 тис. репатріантів. Більшість з них компактно проживає у мм. Севастополі та Сімферополі, а також у Сімферопольському, Бахчисарайському, Білогірському, Джанкойському, Кіровському, Красногвардійському і Ленінському районах Автономної Республіки Крим та Генічеському районі Херсонської області.

За межами України залишається близько 100 тис. кримських татар і осіб інших національностей, що можуть повернутися в Україну. Процес репатріації буде тривати ще протягом десятиліття, а кількість репатріантів може коливатися від 1,5 до 3 тис. осіб на рік. Загалом у період до 2010 року очікується повернення в Україну не менш як 15-20 тис. репатріантів.

Бюджетами різних рівнів починаючи з 1991 року окремим рядком передбачаються видатки, пов'язані з облаштуванням репатріантів. Кошти спрямовуються переважно на будівництво житла, інженерних комунікацій, об'єктів соціально-культурного призначення. Так, за 14 років на капітальне будівництво витрачено 818,4 млн. гривень, що дало змогу ввести в експлуатацію 400 тис. кв. метрів житла, побудувати сім шкіл на 2043 учнівських місця, прокласти водопроводи протяжністю 793 кілометри, лінії електропередачі - 1144 кілометри, дороги - 110 кілометрів, газопроводи - 178 кілометрів та ввести в експлуатацію інші об'єкти соціально-культурної інфраструктури.

Проте багато питань як у соціально-побутовій, так і в освітній та культурній сфері залишаються невирішеними. Так, на 1 січня 2006 р. забезпечено житлом близько 150 тис., або лише 60 відсотків репатріантів, з них за рахунок бюджетних коштів - понад 35 тисяч. Майже 115 тис. осіб самостійно придбали чи спорудили будинки.

На квартирному обліку перебуває 6 тис. сімей, а ще 17 тис. індивідуальних забудовників з числа репатріантів через відсутність коштів не в змозі завершити розпочате будівництво. Таким чином, нині не мають власного житла майже 100 тис. репатріантів.

Із 300 селищ і мікрорайонів компактного проживання репатріантів на сьогодні третину не забезпечено водою та електроенергією. Лише 18 селищ мають дороги з твердим покриттям. Практично відсутні мережі водовідведення. Потребують підтримки і заклади охорони здоров'я, освіти і культури.

Гострими залишаються питання створення для репатріантів робочих місць, забезпечення медичного обслуговування. Не відповідає потребам мережа шкіл та класів з кримськотатарською мовою навчання та мовами інших національностей з числа репатріантів, а також закладів культури, їх матеріально-технічна база, забезпечення бібліотек навчальних закладів навчальною, методичною, публіцистичною та художньою літературою. Потребують підтримки періодичні видання, що виходять на рідній мові репатріантів.

Необхідність прийняття Програми зумовлюється тим, що для розв'язання існуючих проблем потрібні значні бюджетні асигнування, а також комплексний підхід та спільність дій відповідних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

Основними завданнями Програми є:

формування зведеного реєстру репатріантів та членів їх сімей;

удосконалення системи розселення репатріантів, а також дотримання вимог щодо збереження довкілля;

будівництво та придбання житла для репатріантів, створення робочих місць, належної соціально-культурної інфраструктури;

задоволення потреби репатріантів у належному водо-, газо-, електропостачанні і водовідведенні, облаштуванні під'їзних доріг з твердим покриттям.

Пріоритетними напрямами виконання Програми є:

з питань розселення - розміщення репатріантів з урахуванням оцінки територіальних ресурсів та інженерної інфраструктури;

з питань забезпечення житлом та інженерною інфраструктурою - спорудження та придбання житла на вторинному ринку, будівництво об'єктів інженерної інфраструктури (водо-, газо-, електропостачання і водовідведення) та облаштування доріг з твердим покриттям;

з питань розвитку соціально-культурної сфери - розширення мережі закладів освіти, культури та охорони здоров'я (фельдшерсько-акушерські пункти), зміцнення їх матеріально-технічної бази, створення робочих місць.

Заходи, визначені Програмою, здійснюються в межах коштів, передбачених на її виконання щороку центральним і місцевим органам виконавчої влади у державному та місцевих бюджетах, а також за рахунок інших джерел. Прогнозні обсяги фінансування наведено у додатку.

Для забезпечення виконання Програми передбачається здійснити такі заходи:

Розселення та облаштування репатріантів

Будівництво житла для репатріантів і придбання житлових будинків (квартир) на вторинному ринку загальною площею близько 131 тис. кв. метрів.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міська і
Херсонська обласна держадміністрації,
Держкомнацрелігій, Мінекономіки.

Введення в експлуатацію мереж електропостачання загальною протяжністю 63 кілометри.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Держкомнацрелігій, Мінекономіки.

Будівництво мережі водопостачання загальною протяжністю 256,7 кілометра.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міська і
Херсонська обласна держадміністрації,
Держкомнацрелігій, Мінекономіки.

Введення в дію каналізаційних мереж протяжністю 30,2 кілометра.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міськдержадміністрація,
Держкомнацрелігій, Мінекономіки.

Введення в дію газопроводу протяжністю 925 кілометрів.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міська і
Херсонська обласна держадміністрації,
Держкомнацрелігій, Мінекономіки.

Будівництво під'їзних доріг з твердим покриттям до місць компактного проживання репатріантів протяжністю 44,6 кілометра.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міська і
Херсонська обласна держадміністрації,
Держкомнацрелігій, Мінекономіки.

Реконструкція та завершення будівництва шести шкіл з кримськотатарською мовою навчання.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міська і
Херсонська обласна держадміністрації,
Держкомнацрелігій, Мінекономіки, МОН.

Спорудження чотирьох фельдшерсько-акушерських пунктів у місцях компактного проживання репатріантів.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міська і
Херсонська обласна держадміністрації,
Держкомнацрелігій, Мінекономіки, МОЗ.

Задоволення соціально-економічних
та культурних потреб репатріантів

Формування протягом 2006-2007 років зведеного реєстру репатріантів та членів їх сімей.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міськдержадміністрація,
Держкомнацрелігій.

Сприяння репатріантам у створенні малих підприємств у місцях їх компактного проживання, розвиткові традиційних галузей сільського господарства, народних промислів і ремесел, сільського (зеленого) та етнографічного туризму, зокрема шляхом залучення іноземних інвестицій.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міськдержадміністрація,
Держкомнацрелігій.

Зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів і закладів культури у місцях компактного проживання репатріантів.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міськдержадміністрація,
Держкомнацрелігій, Мінекономіки,
МОН, МКТ.

Сприяння у забезпеченні підручниками, методичними посібниками і програмами навчальних закладів з кримськотатарською мовою навчання.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міськдержадміністрація,
Держкомнацрелігій, Мінекономіки, МОН.

Удосконалення системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів для загальноосвітніх закладів з кримськотатарською мовою навчання та мовами інших національностей з числа репатріантів.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міськдержадміністрація,
Держкомнацрелігій, Мінекономіки, МОН.

Сприяння будівництву протягом 2006-2007 років Республіканського кримськотатарського музею мистецтв і його філіалу - музею Амет-хана Султана у м. Алупці; завершення реконструкції Кримськотатарського академічного музично-драматичного театру і створення при ньому школи-студії юного глядача; проведення реконструкції приміщення, в якому розташований кримськотатарський фольклорний ансамбль "Крим", та його матеріально-технічне забезпечення.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Держкомнацрелігій, МКТ, Мінекономіки.

Сприяння поверненню культурних цінностей кримськотатарського народу та інших національностей з числа репатріантів, що були вивезені за межі України під час їх депортації.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Держкомнацрелігій, МКТ, МЗС,
Мінекономіки.

Сприяння розвитку засобів масової інформації, що ведуть мовлення чи видаються рідною мовою репатріантів.


Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Держкомнацрелігій, Мінекономіки.

Забезпечення щорічного фінансування в межах коштів, передбачених на виконання Програми у державному і місцевих бюджетах на відповідний рік, видатків, пов'язаних з наданням одноразової матеріальної допомоги на завершення будівництва індивідуального житла, компенсацією витрат на переїзд та перевезення багажу репатріантів, постачанням питної води у місцях їх компактного проживання, задоволенням інших соціальних і культурних потреб.


Держкомнацрелігій,
Рада міністрів Автономної Республіки Крим,
Севастопольська міська і
Херсонська обласна держадміністрації.




Додаток
до Програми

ПРОГНОЗНІ ОБСЯГИ
фінансування заходів, пов'язаних з розселенням та облаштуванням депортованих кримських татар і осіб інших національностей, що повернулися на проживання в Україну, їх адаптацією та інтеграцією в українське суспільство на період до 2010 року

Джерело фінансування

Загальний обсяг фінансування, млн. гривень

Обсяг будівництва

2006 рік

2007 рік

2008 рік

2009 рік

2010 рік

введення в експлуатацію

обсяг фінансування, млн. гривень

введення в експлуатацію

обсяг фінансування, млн. гривень

введення в експлуатацію

обсяг фінансування, млн. гривень

введення в експлуатацію

обсяг фінансування, млн. гривень

введення в експлуатацію

обсяг фінансування, млн. гривень

Усього

651,312



98,91


110,327


126,648


148,622


166,805

У тому числі:

державний бюджет

481,402



71,4


82007


94,758


108,622


124,615

бюджет Автономної Республіки Крим

159,5



25,5


26


30


38


40

бюджет Херсонської області

4,93



1,27


1,32


0,78


0,76


0,8

бюджет м. Севастополя

5,48



0,74


1


1,11


1,24


1,39

Капітальне будівництво - усього

590,476



87,996


99,09


114,66


135,77


152,96

У тому числі:

державний бюджет

452,046



67,046


77


89


102


117

бюджет Автономної Республіки Крим

129



19


20


24


32


34

бюджет Херсонської області

4,93



1,27


1,32


0,78


0,76


0,8

бюджет м. Севастополя

4,5



0,68


0,77


0,88


1,01


1,16

Забезпечення житлом, кв. метрів

287,868

130786

22436

40,288

22038

45,45

26216

57,58

28428

66,25

31668

78,3

У тому числі:

державний бюджет

263,57

119521

19144

34,57

20850

43

24586

54

27034

63

27907

69

бюджет Автономної Республіки Крим

22,518

10450

3187

5,518

970

2

1366

3

1287

3

3640

9

бюджет м. Севастополя

1,78

815

105

0,2

218

0,45

264

0,58

107

0,25

121

0,3

Комунальне будівництво - усього

245,407



32,507


43,64


50,08


58,52


59,66

У тому числі:

державний бюджет

162,061



25,061


29


31


35


42

бюджет Автономної Республіки Крим

75,696



5,696


13


19


22


16

бюджет Херсонської області

4,93



1,27


1,32


0,78


0,76


0,8

бюджет м. Севастополя

2,72



0,48


0,32


0,3


0,76


0,86

Мережі електропостачання, кілометрів

8,166

63

15,2

1,166

15,1

2

7,1

1

6,7

1

18,9

3

У тому числі:

державний бюджет

6,166

50,4

15,2

1,166

15,1

2

7,1

1

6,7

1

6,3

1

бюджет Автономної Республіки Крим

2

12,6









12,6

2

Мережі водопостачання, кілометрів

54,681

256,68

54,98

10,921

102,7

21,14

51

11,18

26,7

6,2

21,3

5,24

У тому числі:

державний бюджет

34,719

167,38

41,78

7,719

77,7

16

22,8

5

12,9

3

12,2

3

бюджет Автономної Республіки Крим

18,962

84,7

12

1

24,3

5

27,4

6

12,9

3

8,1

2

бюджет Херсонської області

0,88

4

0,6

0,12

0,7

0,14

0,8

0,18

0,9

0,2

1

0,24

бюджет м. Севастополя

0,12

0,6

0,6

0,12









Мережі газопостачання, кілометрів

132,374

925

86,6

17,654

115,5

14,2

211,1

27,6

284,4

39,46

227,4

33,46

У тому числі:

державний бюджет

92,559

635,3

68,5

14,559

65,1

8

145,3

19

173

24

183,4

27

бюджет Автономної Республіки Крим

35,855

258

7,2

1,855

40,7

5

61,2

8

108,1

15

40,8

6

бюджет Херсонської області

2,7

22

8,8

1

8,1

1

2,3

0,3

1,4

0,2

1,4

0,2

бюджет м. Севастополя

1,26

9,7

2,1

0,24

1,6

0,2

2,3

0,3

1,9

0,26

1,8

0,26

Дороги з твердим покриттям, кілометрів

37086

42,9

3,8

2,766

4,3

3,3

11,2

9,3

9,4

8,36

14,2

13,36

У тому числі:

державний бюджет

21,617

24,9

2,2

1,617

2,6

2

6

5

5,6

5

8,5

8

бюджет Автономної Республіки Крим

13,879

16

1,2

0,879

1,3

1

4,8

4

3,4

3

5,3

5

бюджет Херсонської області

1,35

1,6

0,2

0,15

0,2

0,18

0,4

0,3

0,4

0,36

0,4

0,36

бюджет м. Севастополя

0,24

0,4

0,2

0,12

0,2

0,12







Мережі каналізаційні, кілометрів

13,1

30,2



7,7

3

4,8

2

7,9

3,5

9,8

4,6

У тому числі:

державний бюджет

7

15,9



2,6

1

2,4

1

4,5

2

6,4

3

бюджет Автономної Республіки Крим

5

11,9


1

5,1

2

2,4

1

2,3

1

2,1

1

бюджет м. Севастополя

1,1

2,4







1,1

0,5

1,3

0,6

Будівництво (реконструкція) шкіл

52,792

6

2

11,792

1

10

1

6


11

2

14

У тому числі:

державний бюджет

24,525

4

2

6,525

1

5


4


4

1

5

бюджет Автономної Республіки Крим

28,267

2


5,267


5

1

2


7

1

9

Будівництво фельдшерськоакушерських пунктів

2,89

4

2

0,89



1

1



1

1

державний бюджет

2,89

4

2

0,89



1

1



1

1

Будівництво інших об'єктів

2,519



2,519









бюджет Автономної Республіки Крим

2,519



2,519









Соціальнокультурні заходи

60,836



10,914


11,237


11,988


12,852


13,845

У тому числі

державний бюджет

29,356



4,354


5,007


5,758


6,622


7,615

з них:

компенсація за проїзд і перевезення майна




2,7078


0,9


1,487


1,712


1,972

надання одноразової матеріальної допомоги на завершення індивідуального будівництва




0,666


2,98


2,975


3,42


3,933

соціальнокультурні заходи, спрямовані на адаптацію та інтеграцію в українське суспільство репатріантів




0,98


1,127


1,296


1,49


1,71

бюджет Автономної Республіки Крим

30,5



6,5


6


6


6


6

бюджет м. Севастополя

0,98



0,06


0,23


0,23


0,23


0,23

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: