open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
20.06.2006 N 215-р
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

1 серпня 2006 р.

за N 899/12773

Про затвердження форми Реєстру отриманих

тендерних пропозицій при здійсненні

процедур закупівель товарів, робіт

і послуг за державні кошти та

Інструкції щодо її заповнення

Відповідно до частини третьої статті 3-1 та частини першої
статті 24 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за
державні кошти" ( 1490-14 ), Закону України "Про Антимонопольний
комітет України" ( 3659-12 ) та з метою забезпечення державного
контролю за додержанням законодавства щодо закупівель
Антимонопольний комітет України П О С Т А Н О В И В:
1. Затвердити: форму Реєстру отриманих тендерних пропозицій при здійсненні
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
(додається); Інструкцію щодо заповнення форми Реєстру отриманих тендерних
пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і
послуг за державні кошти (додається).
2. Рекомендувати керівникам підприємств, установ та
організацій при розробці відомчих нормативних актів керуватися
формою Реєстру отриманих тендерних пропозицій при здійсненні
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
3. Департаменту конкурентної політики забезпечити в
установленому порядку реєстрацію цього розпорядження в
Міністерстві юстиції України.
Голова Комітету О.Костусєв

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження

Антимонопольного комітету

України

20.06.2006 N 215-р

РЕЄСТР

отриманих тендерних пропозицій при здійсненні

процедур закупівель товарів, робіт і послуг

за державні кошти

1. Повне найменування замовника _______________________________________________________________
Місцезнаходження ______________________________________________
Банківські реквізити, у тому числі поточний рахунок
_______________________________________________________________
у відділенні __________________ банку, МФО ____________________
_______________________________________________________________
у відділенні __________________ банку, МФО ____________________
Відповідальний за проведення торгів
____________________ (П.І.Б.) _________________________________
телефон _________________ факс ________________________________
2. Процедура торгів стосовно закупівлі:
(опис предмета закупівлі) _______________________________________________________________
____________________ (П.І.Б.) _________________________________
телефон _________________ факс ________________________________
2. Процедура торгів стосовно закупівлі:
(опис предмета закупівлі) _______________________________________________________________
розпочалась:
_______________________________________________________________
(указати число, місяць, рік)
_______________________________________________________________
(указати число, місяць, рік)
Вибраний спосіб проведення торгів:
_______________________________________________________________
3. Оголошення про проведення торгів було опубліковано в: __________________________ (указати назву спеціалізованого
друкованого засобу масової інформації або вказати дату
запрошення/запиту) N _________ від _____________
інформаційному бюлетені Тендерної палати України
N ____________ від _____________
Інформаційної системи мережі Інтернет N _____ від _____________
4. На час проведення процедур торгів тендерним комітетом було
отримано принаймні одну скаргу від учасника тендерної
пропозиції _______ (кількість).
_______________________________________________________________
3. Оголошення про проведення торгів було опубліковано в: __________________________ (указати назву спеціалізованого
друкованого засобу масової інформації або вказати дату
запрошення/запиту) N _________ від _____________
інформаційному бюлетені Тендерної палати України
N ____________ від _____________
Інформаційної системи мережі Інтернет N _____ від _____________
4. На час проведення процедур торгів тендерним комітетом було
отримано принаймні одну скаргу від учасника тендерної
пропозиції _______ (кількість).
Результат розгляду скарг
_______________________________________________________________
5. ------------------------------------------------------------------ | N |Повне найменування|Місцезнаходження| Відповідальний за | |з/п| учасника, який | учасника | подання тендерної | | | надав тендерну | | пропозиції | | | пропозицію | |------------------------| | | | | П.І.Б. |телефон|факс | |---+------------------+----------------+----------+-------+-----| | | | | | | | |---+------------------+----------------+----------+-------+-----| | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
6. Інша інформація _______________________________________________________________
7. Прийняття тендерних пропозицій закінчилось _________ (дата) ______ (час)
Підпис секретаря _______________________________
_______________________________________________________________
5. ------------------------------------------------------------------ | N |Повне найменування|Місцезнаходження| Відповідальний за | |з/п| учасника, який | учасника | подання тендерної | | | надав тендерну | | пропозиції | | | пропозицію | |------------------------| | | | | П.І.Б. |телефон|факс | |---+------------------+----------------+----------+-------+-----| | | | | | | | |---+------------------+----------------+----------+-------+-----| | | | | | | | ------------------------------------------------------------------
6. Інша інформація _______________________________________________________________
7. Прийняття тендерних пропозицій закінчилось _________ (дата) ______ (час)
Підпис секретаря _______________________________
М.П.
Підпис голови тендерного комітету _______________________________
Державний уповноважений М.Бараш

ЗАТВЕРДЖЕНО

Розпорядження

Антимонопольного комітету

України

20.06.2006 N 215-р
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

1 серпня 2006 р.

за N 899/12773

ІНСТРУКЦІЯ

щодо заповнення форми Реєстру отриманих

тендерних пропозицій при здійсненні

процедур закупівель товарів, робіт

і послуг за державні кошти

1. У Реєстрі отриманих тендерних пропозицій при здійсненні
процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти
зазначаються за формою, що додається, усі особи, від яких надійшли
тендерні пропозиції.
2. Щодо пункту 2 Реєстру Якщо замовлення - будівельні роботи, то вказуються вид
будівлі, розмір, розташування. Якщо замовлення - поставки, то вказуються вид поставки,
кількість сировини, продуктів, обладнання тощо. Якщо замовлення - послуги, то вказуються їхній вид і обсяг.
3. Щодо пункту 3 Реєстру Якщо замовник додатково розміщував оголошення про проведення
торгів у міжнародному виданні, потрібно вказати назву видання, у
якому було опубліковано оголошення, а також номер і дату
публікації оголошення, код, присвоєний інформаційною системою в
мережі Інтернет.
4. Щодо пункту 6 Реєстру У цьому пункті замовник може вказати таку інформацію: підстави для обмеження в участі в торгах окремих
постачальників (виконавців), якщо їхній професійний та економічний
стан викликає сумніви; якщо залучались експерти, надати коротку інформацію про них; якщо перелік постачальників внаслідок техніко-економічних
умов обмежений виключно іноземними учасниками, закупівля
проводиться за погодженням органу Антимонопольного комітету
України чи Тендерної палати України, слід указати номер і дату
погодження зазначеної закупівлі та назву установи, яка погодила цю
закупівлю.
Державний уповноважений М.Бараш

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: