ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ СТАТИСТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
30.09.2002 N 357
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
17 жовтня 2002 р.
за N 832/7120
Про затвердження форми державного статистичногоспостереження N 2-етр та Інструкції щодо її складання
Відповідно до статті 14 Закону України "Про державну
статистику" ( 2614-12 ) та з метою подальшого удосконалення
державних статистичних спостережень з електротранспорту
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити:
1.1. Форму державного статистичного спостереження N 2-етр
"Звіт про роботу міського електротранспорту" та Інструкцію щодо
складання звіту про роботу міського електротранспорту за формою
державного статистичного спостереження N 2-етр (додаються).
1.2. Перший розділ форми державного статистичного
спостереження N 2-етр ввести в дію зі звіту за I квартал 2003
року, другий розділ - зі звіту за 2002 рік.
2. Поширити форму N 2-етр та Інструкцію щодо її складання на
трамвайні, тролейбусні, трамвайно-тролейбусні підприємства,
виробничі об'єднання "Міськелектротранс", що підпорядковані
органам комунального господарства, підприємства та організації,
які мають на своєму балансі трамвайне (тролейбусне) господарство,
виробничі управління метрополітенів.
3. Управлінню статистики послуг та соціальних програм
(Калачова І.В.):
3.1. Передати управлінню справами оригінал бланка форми
державного статистичного спостереження N 2-етр та Інструкції щодо
її складання для тиражування.
3.2. Спільно з Головним міжрегіональним управлінням
статистики у м. Києві (Сидоренко М.М.) передбачити внесення
відповідних змін до постановки задачі і програмного забезпечення
КЕОІ за формою N 2-етр у проекті Плану розробки та експлуатації
КЕОІ на 2003 рік.
3.3. Здійснювати методологічне керівництво збором та
розробкою звітів за формою N 2-етр.
4. Фінансово-економічному управлінню (Сорокіна Т.В.)
забезпечити фінансування виготовлення бланків форми державного
статистичного спостереження N 2-етр.
5. Управлінню справами (Царський В.І.) забезпечити контроль
за своєчасним виготовленням і розсилкою бланків зазначених форми
та Інструкції на адресу Головного управління статистики в
Автономній Республіці Крим, обласних, Київського та
Севастопольського міських управлінь статистики.
6. Начальнику Головного управління статистики в Автономній
Республіці Крим, обласних, Київського та Севастопольського міських
управлінь статистики забезпечити в установленому порядку збір,
розробку і подання форми державного статистичного спостереження
N 2-етр в установлені терміни.
7. Головному міжрегіональному управлінню статистики у м.
Києві (Сидоренко М.М.) забезпечити збір і розробку зведених даних
форми державного статистичного спостереження N 2-етр згідно з
Планом державних статистичних спостережень.
8. Вважати таким, що втратив чинність, наказ Держкомстату
України від 19.01.2001 N 58 ( z0182-01 ) "Про затвердження
Інструкції щодо складання державної статистичної звітності про
роботу міського електротранспорту за формою N 2-етр",
зареєстрований у Міністерстві юстиції України 28.02.2001 за
N 182/5373.
9. Скасувати наказ Держкомстату України від 27.06.2002 N 242
( v0242202-02 ) "Про затвердження форми державного статистичного
спостереження N 2-етр".
10. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника
Голови Комітету Власенко Н.С.
Голова Комітету О.Г.Осауленко
ПОГОДЖЕНО:
Заступник Голови Державного комітету
з питань житлово-комунального
господарства України О.Б.Лотоцький
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Державного комітету
статистики України
30.09.2002 N 357
Форма N 2-етрКвартальна
Поштова
Державне статистичне спостереження
Конфіденційність статистичної інформації забезпечується
статтею 21 Закону України "Про державну статистику" ( 2614-12 )
Порушення термінів або ненадання інформації, а також
викривлення даних тягне за собою відповідальність, яка встановлена
статтею 186-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення
( 80731-10 )
ЗВІТПРО РОБОТУ МІСЬКОГО ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ
за ______ квартал 200_ р.
------------------------------------------------------------- | Подають: |Терміни | | |подання | |----------------------------------------------+------------| |трамвайні, тролейбусні, трамвайно-тролейбусні|15-го числа | |підприємства, виробничі об'єднання |після | |"Міськелектротранс", що підпорядковані органам|звітного | |комунального господарства, підприємства та |періоду | |організації, які мають на своєму балансі | | |трамвайне (тролейбусне) господарство, | | |виробничі управління метрополітенів - органу | | |державної статистики за місцезнаходженням | | -------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------- |Найменування організації - складача інформації | |-------------------------------------------------------------------| |Місцезнаходження | |-------------------------------------------------------------------| | | Коди організації-складача | |Код |-------------------------------------------------------------| |форми| за |терито-|виду |форми|органі- |міністерства,| |КС | |доку-|ЄДРПОУ|рії |еконо-|влас-|заційно-|іншого цент- | | | |мента| |(КОАТУУ|мічної|ності|правової|рального | | | | за | | |діяль-|(КФВ)|форми |органу, якому| | | | ДКУД| | |ності | |господа-|підпорядкова-| | | | | | |(КВЕД)| |рювання |на | | | | | | | | |(КОПФГ) |організація -| | | | | | | | | |складач | | | | | | | | | |інформації | | | | | | | | | | (СПОДУ)* | | | |-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |-----+------+-------+------+-----+--------+-------------+------+---| --------------------------------------------------------------------- ____________
* Тільки для підприємств державної форми власності.
------------------------------------- | Вид транспорту | код | |-----------------------------+-----| |метрополітен | 1 | |-----------------------------+-----| |трамвай (включаючи фунікулер)| 2 | |-----------------------------+-----| |тролейбус | 3 | -------------------------------------
Примітка. Відповідний код взяти в дужки.
I розділ. Продукція електротранспорту(заповнюється за кожний квартал окремо)
----------------------------------------------------------------------------------- | Показники | Код | Одиниця |Всього| у тому за видами сполучення | | |рядка|вимірювання|(сума |--------------------------------| | | | |гр. |внутріш-|з них у |при- |між- | | | | |2,4,5)|ньо- |обласному|міське|міське| | | | | |міське |центрі | | | |-----------------------+-----+-----------+------+--------+---------+------+------| | А | Б | В | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |-----------------------+-----+-----------+------+--------+---------+------+------| |Перевезено пасажирів - | 01 | тис. | | | | | | |усього | | | | | | | | |-----------------------+-----+-----------+------+--------+---------+------+------| |у тому числі | 02 | -"- | | | | | | |з платним проїздом | | | | | | | | -----------------------------------------------------------------------------------
II розділ. Шляхове господарство та рухомий складна кінець звітного року
(заповнюється один раз на рік)
------------------------------------------------------------------ | Показники | Код | Одиниця |Фактично*| | |рядка |вимірювання| | |-----------------------------------+------+-----------+---------| | А | Б | 1 | 2 | |-----------------------------------+------+-----------+---------| |Кількість станцій метрополітену | 21 | одиниць | | |загального користування | | | | |-----------------------------------+------+-----------+---------| |Довжина колій (ліній) | | | | |-----------------------------------+------+-----------+---------| |- розгорнута (в одноколійному | 22 | км | | |обчисленні)** | | | | |-----------------------------------+------+-----------+---------| |- експлуатаційна (у двоколійному | 23 | км | | |обчисленні)** | | | | |-----------------------------------+------+-----------+---------| |- експлуатаційна (в | 23.1 | км | | |одноколійному обчисленні)*** | | | | |-----------------------------------+------+-----------+---------| |Інвентарна кількість пасажирського | 24 | одиниць | | |рухомого складу | | | | |-----------------------------------+------+-----------+---------| |у тому числі за часом експлуатації:| | | | |-----------------------------------+------+-----------+---------| |до 5 років | 24.1 | - " - | | |-----------------------------------+------+-----------+---------| |від 5 до 10 років | 24.2 | - " - | | |-----------------------------------+------+-----------+---------| |від 10 до 15 років | 24.3 | - " - | | |-----------------------------------+------+-----------+---------| |від 15 і більше | 24.4 | - " - | | |-----------------------------------+------+-----------+---------| |Вартість основних виробничих | 25 | тис. грн. | | |засобів (виробничо-експлуатаційного| | | | |призначення) | | | | ------------------------------------------------------------------ --------------- * Дані наводяться (за винтком рядків 21 та 24) з точністю до
0,1. ** Заповнюють тільки управління метрополітенів. *** Заповнюють тільки трамвайні, тролейбусні,
трамвайно-тролейбусні господарства: трамвайні - в одноколійному обчисленні, тролейбусні - в однопутному обчисленні.
Керівник _____________ _________________________(прізвище виконавця)
"___" ____________ 200_ р. _________________________(телефон)
М.П.
Начальник управління статистики
послуг та соціальних програм І.В.Калачова
ЗАТВЕРДЖЕНОНаказ Державного комітету
статистики України
30.09.2002 N 357
Зареєстровано в Міністерствіюстиції України
17 жовтня 2002 р.
ЩОДО СКЛАДАННЯ ЗВІТУ ПРО РОБОТУ МІСЬКОГО
ЕЛЕКТРОТРАНСПОРТУ ЗА ФОРМОЮ ДЕРЖАВНОГО СТАТИСТИЧНОГО
СПОСТЕРЕЖЕННЯ N 2-ЕТР
1. Загальні положення
Ця Інструкція встановлює єдиний порядок обліку обсягів послуг
міського електротранспорту (трамвая (фунікулера), тролейбуса,
метрополітену), наявності основних виробничих засобів (у
натуральному та вартісному виразі) з метою одержання зведеної
статистичної інформації про роботу міського електротранспорту.
Дія Інструкції поширюється на трамвайні, тролейбусні,
трамвайно-тролейбусні підприємства, виробничі об'єднання
"Міськелектротранс" усіх форм власності та підпорядкування,
підприємства та організації, які мають на своєму балансі трамвайне
(тролейбусне) господарство, а також на виробничі управління
метрополітенів (далі - підприємства).
2. Порядок складання форми державного статистичногоспостереження про роботу міського електротранспорту
Звіт про роботу міського електротранспорту за формою
державного статистичного спостереження N 2-етр складається окремо
для кожного виду транспорту - трамвай (фунікулер), тролейбус,
метро.
2.1. У першому розділі "Продукція електротранспорту"
наводяться дані про обсяги перевезень пасажирів, у тому числі з
платним проїздом. Розділ заповнюється за кожний звітний квартал
окремо.
2.1.1. "Перевезено пасажирів" - визначається відповідно до
пункту 6 Інструкції про порядок обліку пасажирів, що перевозяться
громадським транспортом на маршрутах, затвердженої наказом
Міністерства статистики України від 27.05.96 N 150 ( z0258-96 ),
зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 30.05.96 за
N 258/1283 (із змінами та доповненнями). Кількість перевезених
пасажирів дорівнює сумі кількості перевезених пасажирів за
разовими квитками (талонами, жетонами), абонементними квитками та
кількості пасажирів з правом безплатного проїзду згідно з чинним
законодавством. При цьому: кількість перевезених пасажирів за разовими квитками
(талонами, жетонами) визначається діленням виторгу від продажу
разових квитків (талонів, жетонів) на затверджений місцевими
органами виконавчої влади для відповідного виду транспорту тариф
або на єдиний тариф для усіх видів транспорту; кількість перевезених пасажирів за абонементними проїзними
квитками визначається множенням кількості проданих абонементних
квитків на встановлену кількість поїздок; кількість перевезених пасажирів за посвідченнями, що дають
право на безплатний проїзд у громадському транспорті згідно з
чинним законодавством, визначається за коефіцієнтами
співвідношення безплатних та платних пасажирів, які затверджуються
для підприємств пасажирського транспорту територіальними
управліннями статистики один раз на рік. Із загальної кількості перевезених пасажирів виділяються дані
"у тому числі з платним проїздом". Дані про кількість перевезених пасажирів усього та з платним
проїздом наводяться в цілому та "у тому числі за видами
сполучення": у внутрішньоміському (перевезення пасажирів у межах
міста), з них - в обласному центрі (перевезення пасажирів у межах
обласного центру); у приміському (перевезення пасажирів на
маршрутах, довжина яких не перевищує 50 км); у міжміському
(перевезення пасажирів на маршрутах, довжина яких перевищує 50
км).
2.2. У другому розділі "Шляхове господарство та рухомий склад
на кінець звітного року" наводяться дані про основні виробничі
фонди в натуральному та вартісному виразі. Розділ заповнюється
один раз на рік за станом на 31 грудня звітного року.
2.2.1. "Розгорнута довжина колій" - визначається для
метрополітену в одноколійному обчисленні і включає пасажирські,
вантажні, деповські колії (лінії), роз'їзди, вузли, поворотні
кільця та інші колії, які враховані в інвентарних даних. Довжина колій, що закриті для руху і підлягають знесенню, до
звіту не включається. "Експлуатаційна довжина колій в двоколійному обчисленні" для
метрополітену визначається як протяжність головної колії. "Експлуатаційна довжина колії (лінії) в одноколійному
(путному) обчисленні" визначається для трамвайного, тролейбусного
(трамвайно-тролейбусного) підприємства і включає довжину всіх
трамвайних колій, тролейбусних ліній, які є в експлуатації та
перебувають на балансі трамвайних, тролейбусних та
трамвайно-тролейбусних господарств". Підставою для заповнення є технічний паспорт колійного
господарства та документи бухгалтерського обліку.
2.2.2. "Інвентарна кількість пасажирського рухомого складу" -
включає наявну кількість пасажирських трамвайних вагонів, вагонів
метрополітену та тролейбусів, що перебувають на балансі
підприємства, незалежно від технічного стану. Підставою для
заповнення є документи бухгалтерського обліку основних засобів. Дані "Інвентарної кількості пасажирського рухомого складу"
наводяться в цілому та "у тому числі за часом експлуатації: до 5
років; від 5 до 10 років; від 10 до 15 років; від 15 і більше".
2.2.3. "Вартість основних виробничих засобів" - включає
наявність виробничих засобів у вартісному виразі (залишкова
вартість), які перебувають на балансі підприємства та пов'язані з
виконанням основного виду економічної діяльності підприємства
перевезенням пасажирів. Якщо підрозділи трамвайно-тролейбусних підприємств
(перетворювальні електростанції, депо, ремонтні майстерні та інші)
обслуговують як трамвайне, так і тролейбусне господарство, то
загальна вартість усіх основних виробничих засобів цих підрозділів
визначається таким чином: вартість перетворювальних електростанцій - пропорційно до
спожитої електроенергії; вартість змішаного депо - пропорційно до кількості
обслуговуваного ним пасажирського рухомого складу; вартість ремонтних майстерень - пропорційно до обсягу
виконаних робіт. Підставою для заповнення даних щодо вартості основних
виробничих засобів є документи бухгалтерського обліку (інвентарні
картки або книги обліку основних засобів, актів на списання
основних засобів та інші).
3. Порядок подання звіту
Звіт про роботу міського електротранспорту за формою N 2-етр
заповнюється відповідно до даної Інструкції, підписується
керівником підприємства та головним бухгалтером, які несуть
адміністративну відповідальність згідно з чинним законодавством за
неподання органам державної статистики даних для проведення
державних статистичних спостережень або подання їх недостовірними,
не в повному обсязі, не за формою, передбаченою
звітно-статистичною документацією, чи із запізненням.
Начальник управління статистики
послуг та соціальних програм І.В.Калачова
Джерело:Офіційний портал ВРУ