КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В Авід 23 квітня 2003 р. N 585
Київ
Про встановлення тривалості здобуття повної загальноїсередньої освіти особами з особливими освітніми
потребами у закладах загальної середньої освіти
{ Назва Постанови із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
N 753 ( 753-2016-п ) від 26.10.2016
N 773 ( 773-2019-п ) від 21.08.2019
N 983 ( 983-2020-п ) від 21.10.2020 }
{ Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМN 780 ( 780-2010-п ) від 27.08.2010
N 753 ( 753-2016-п ) від 26.10.2016
N 773 ( 773-2019-п ) від 21.08.2019
N 983 ( 983-2020-п ) від 21.10.2020 }
Відповідно до частини другої статті 12 Закону України "Про
загальну середню освіту" ( 651-14 ) Кабінет Міністрів України
п о с т а н о в л я є:
1. Відповідно до частини другої статті 4 Закону України "Про
повну загальну середню освіту" ( 463-20 ) установити тривалість
здобуття повної загальної середньої освіти особами з особливими
освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти:
1) тривалість здобуття повної загальної середньої освіти
особами з особливими освітніми потребами, які навчаються в
інклюзивних класах, може бути продовжена на один рік на рівні
початкової освіти та/або на один рік на рівні базової середньої
освіти відповідно до індивідуальної освітньої траєкторії.
Потреба щодо продовження тривалості навчання визначається
командою психолого-педагогічного супроводу не пізніше ніж за
півроку до завершення навчання, що зазначається в протоколі
засідання, та є підставою звернення до інклюзивно-ресурсного
центру для повторної комплексної оцінки розвитку дитини.
На підставі висновку про повторну психолого-педагогічну
оцінку розвитку дитини, виданого інклюзивно-ресурсним центром, та
заяви одного з батьків (іншого законного представника) дитини
рішення про продовження тривалості навчання приймається
педагогічною радою та вводиться в дію наказом керівника закладу
освіти;
2) тривалість здобуття початкової та базової середньої освіти
в спеціальних закладах освіти та спеціальних класах закладів
загальної середньої освіти на рівнях, що визначені постановою
Кабінету Міністрів України від 6 березня 2019 р. N 221
( 221-2019-п ) "Про затвердження Положення про спеціальну школу та
Положення про навчально-реабілітаційний центр" (Офіційний вісник
України, 2019 р., N 24, ст. 853), становить 10 (11) років.{ Пункт 1 в редакції Постанови КМ N 983 ( 983-2020-п ) від
21.10.2020 }
{ Пункт 2 виключено на підставі Постанови КМ N 780
( 780-2010-п ) від 27.08.2010 }
3. Припинити набір учнів до підготовчих та перших класів
спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей із
затримкою психічного розвитку з 1 вересня 2017 р., забезпечивши
умови для навчання дітей із затримкою психічного розвитку в
спеціальних або інклюзивних класах закладів загальної середньої
освіти.{ Постанову доповнено пунктом 3 згідно з Постановою КМ N 753
( 753-2016-п ) від 26.10.2016; із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 773 ( 773-2019-п ) від 21.08.2019 }
4. Рекомендувати органам місцевого самоврядування перетворити
до 2022 року існуючі спеціальні загальноосвітні школи
(школи-інтернати) для дітей із затримкою психічного розвитку в
інші типи закладів освіти.{ Постанову доповнено пунктом 4 згідно з Постановою КМ N 753
( 753-2016-п ) від 26.10.2016; із змінами, внесеними згідно з
Постановою КМ N 773 ( 773-2019-п ) від 21.08.2019 }
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 28
Джерело:Офіційний портал ВРУ