open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 3 від 25.01.2000 Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

9 лютого 2000 р.

за N 76/4297
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу

Головного управління державної служби

N 33 ( z0258-04 ) від 17.02.2004 )
Про затвердження Порядку оформлення документів

для розгляду питань щодо погодження продовження

терміну перебування на державній службі

( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Головдержслужби

N 54 ( z0728-01 ) від 07.08.2001 )

Відповідно до статті 23 Закону України "Про державну службу"
( 3723-12 ), з метою впорядкування вирішення питань щодо
погодження продовження терміну перебування на державній службі
Н А К А З У Ю:
1. Затвердити Порядок оформлення документів для розгляду
питань щодо продовження терміну перебування на державній службі
(далі - Порядок), що додається. 2. Управлінню територіальних державних органів
(Цимовський Б.І.) подати Порядок до Міністерства юстиції України
для державної реєстрації в установленому порядку. 3. Управлінню справами (Кузьменко М.М.), управлінню
центральних державних органів (Гапон І.І.) і управлінню
територіальних державних органів (Цимовський Б.І.) після державної
реєстрації в Міністерстві юстиції України забезпечити розсилку
Порядку центральним органам виконавчої влади, Раді Міністрів
Автономної Республіки Крим, обласним, Київській і Севастопольській
міським державним адміністраціям, обласним, Київській і
Севастопольській міським радам та іншим органам, в яких працюють
державні службовці. 4. Науково-аналітичному управлінню (Сороко В.М.) опублікувати
Порядок у черговому номері "Вісника державної служби України". 5. Контроль за виконанням наказу покласти на першого
заступника Начальника Головдержслужби Павленчика П.Т.
Начальник
Головдержслужби Г.І.Леліков
Затверджено

Наказ Головдержслужби України

25.01.2000 N 3
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

9 лютого 2000 р.

за N 76/4297
Порядок
оформлення документів для розгляду питань щодо погодження

продовження терміну перебування на державній службі
1. Цей Порядок розроблено відповідно до статті 23 Закону
України "Про державну службу" ( 3723-12 ) та Положення про
Головне управління державної служби України, затвердженого Указом
Президента України від 02.10.99 N 1272/99, для отримання
погодження продовження терміну перебування на державній службі. 2. Цим Порядком визначаються терміни подання, перелік, вимоги
до змісту документів для розгляду питань щодо погодження
продовження терміну перебування на державній службі. 3. Подання керівника відповідного державного органу, його
апарату щодо продовження терміну перебування на державній службі
подається до Головдержслужби за один місяць до досягнення
державним службовцем граничного віку перебування на державній
службі або закінчення терміну попереднього продовження. 4. Рішення про продовження терміну перебування на державній
службі приймається Головдержслужбою в місячний термін. 5. У поданні разом з обгрунтуванням потреби продовження
зазначеного терміну вказується: повна дата народження державного службовця (день, місяць,
рік); причини невикористання кадрового резерву на посаду, яку
обіймає державний службовець, що досяг граничного віку перебування
на державній службі, список кадрового резерву (за встановленою
формою) та терміни його підготовки на цю посаду; наявність погодження з іншими державними органами щодо
продовження терміну перебування на державній службі даного
працівника, якщо призначення на посаду (звільнення з посади)
передбачає погодження кандидатур з цими органами. До подання додається завірена печаткою та підписом з
зазначенням дати копія (ксерокопія) трудової книжки державного
службовця щодо його роботи в минулому до цього часу. Якщо в ході розгляду подання виникне потреба з'ясування
питань щодо порядку прийняття на посаду державного службовця,
позачергового присвоєння йому рангу та інших, то на запит
Головдержслужби додатково надсилаються документи, в яких надаються
потрібні пояснення. У зв'язку з цим термін розгляду подання
продовжується на строк надходження цих документів. 6. Подання щодо продовження терміну перебування на державній
службі осіб, які відповідно до чинного законодавства призначаються
на посади Президентом України, Кабінетом Міністрів України,
погоджується Головдержслужбою з відповідними посадовими особами. 7. Порушення визначенних законодавчими актами порядку
прийняття на посаду, проходження державної служби, неправильне
оформлення документів є підставою для відмови в погодженні
продовження терміну перебування на державній службі. Повторні
подання розглядаються Головдержслужбою після усунення зазначених
порушень.
( Пункт 8 втратив чинність на підставі Наказу Головдержслужби
N 54 ( z0728-01 ) від 07.08.2001 )

( Пункт 9 втратив чинність на підставі Наказу Головдержслужби
N 54 ( z0728-01 ) від 07.08.2001 )

( Пункт 10 втратив чинність на підставі Наказу
Головдержслужби N 54 ( z0728-01 ) від 07.08.2001 )
( Пункт 11 втратив чинність на підставі Наказу
Головдержслужби N 54 ( z0728-01 ) від 07.08.2001 )
Начальник управління центральних
державних органів І.Гапон
Начальник управління територіальних
державних органів Б.Цимовський

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: