open Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
У К А З

ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про підвищення ефективності

системи державної служби

З метою підвищення ефективності державної служби, її
реформування згідно з вимогами Концепції адміністративної реформи
та відповідно до пункту 28 статті 106 Конституції України
( 254к/96-ВР ) п о с т а н о в л я ю:
1. Утворити при Президентові України Координаційну раду з
питань державної служби (далі - Рада).
Встановити, що до складу Ради за посадою входять: Глава
Адміністрації Президента України - голова Ради; Урядовий Секретар
- заступник голови Ради; Начальник Головного управління державної
служби України - заступник голови Ради; Міністр юстиції України;
Міністр економіки України; Міністр фінансів України; керівник
апарату Верховної Ради України; ректор Української академії
державного управління при Президентові України; Голова Фонду
сприяння місцевому самоврядуванню України; заступник Глави
Адміністрації Президента України - Керівник Головного управління
організаційно-кадрової роботи та взаємодії з регіонами; Голова
Національного банку України; представники місцевих органів
виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також по
одному представнику Верховного Суду України, Вищого арбітражного
суду України, Конституційного Суду України, Генеральної
прокуратури України та науковці.
Голові Ради подати у місячний строк проект Положення про
Координаційну раду з питань державної служби та пропозиції щодо її
персонального складу.
2. Кабінету Міністрів України:
розробити та подати у місячний строк на затвердження
Президентові України Стратегію реформування системи державної
служби в Україні;
забезпечити протягом 2000 року проведення функціонального
обстеження апаратів органів виконавчої влади всіх рівнів та
затвердження відповідно до його результатів організаційних
структур зазначених апаратів.
3. Встановити, що проведення функціонального обстеження та
затвердження відповідно до його результатів організаційних
структур апаратів державних органів, правовий статус яких
регулюється спеціальними законами України, забезпечують керівники
відповідних органів. Методичне забезпечення цієї роботи здійснює
Головне управління державної служби України.
4. Абзац перший пункту 1 Положення про Головне управління
державної служби України, затвердженого Указом Президента України
від 2 жовтня 1999 року N 1272 ( 1272/99 ), викласти в такій
редакції:
"Головне управління державної служби України (Головдержслужба
України) є центральним органом виконавчої влади із спеціальним
статусом, підконтрольним і підзвітним Президентові України".
5. Визнати такими, що втратили чинність, статті 3, 4, 5 Указу
Президента України від 19 травня 1995 року N 381 ( 381/95 ) "Про
заходи щодо вдосконалення роботи з кадрами в органах виконавчої
влади, з керівниками підприємств, установ і організацій", Указ
Президента України від 24 липня 1995 року N 642 ( 642/95 ) "Про
Положення про Раду по роботі з кадрами" (із змінами і
доповненнями, внесеними Указами Президента України від
17 листопада 1995 року N 1064 ( 1064/95 ); 27 лютого 1997 року
N 186 ( 186/97 ); 18 грудня 1997 року N 1358 ( 1358/97 ); 13 липня
1998 року N 767 ( 767/98 ); 11 березня 1999 року N 246 ( 246/99 );
18 грудня 1999 року N 1589 ( 1589/99 ).

Президент України Л.КУЧМА
м. Київ, 11 лютого 2000 року

N 208/2000

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: