open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
Нечинна
                             
                             
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 185 від 25.04.2000 Зареєстровано в Міністерстві

м.Київ юстиції України

15 травня 2000 р.
vd20000425 vn185 за N 274/4495

Про затвердження аеропортових зборів за

обслуговування повітряних суден у

міжнародному аеропорту "Донецьк"

Донецької державної авіакомпанії

"Донбас - Східні авіалінії України"

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від
25.12.96 N 1548 ( 1548-96-п ) "Про встановлення повноважень
органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо
регулювання цін (тарифів)" та рекомендацій Міжнародної організації
цивільної авіації (ІКАО) Н А К А З У Ю:
1. Затвердити аеропортові збори за обслуговування повітряних
суден у міжнародному аеропорту "Донецьк" Донецької державної
авіакомпанії "Донбас - Східні авіалінії України" (додаються). 2. Дозволити Донецькій державній авіакомпанії
"Донбас - Східні авіалінії України" при укладанні договорів щодо
надання аеропортових послуг в аеропорту "Донецьк" експлуатантам,
які виконують регулярні польоти, застосовувати знижки до
аеропортових зборів не більше 40 відсотків. 3. Головному управлінню тарифного і страхового регулювання на
транспорті (Підгорний Б.П.) разом з Головним управлінням правового
забезпечення (Логінова Л.М.) в установленому порядку зареєструвати
даний наказ у Міністерстві юстиції України. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Міністра транспорту А.Ф.Демиденка.
Міністр Л.М.Костюченко
Затверджено

Наказ Міністерства транспорту

України 25.04.00 N 185
Зареєстровано в Міністерстві

юстиції України

15 травня 2000 р.

за N 274/4495
Аеропортові збори
за обслуговування повітряних суден у міжнародному аеропорту

"Донецьк" Донецької державної авіакомпанії

"Донбас - Східні авіалінії України"
1. За аеропортове обслуговування повітряних суден (далі -
ПС), пов'язане з обслуговуванням пасажирів (пасажирський збір),
забезпеченням зльоту-посадки, наднормативної стоянки повітряного
пасажирського судна, авіаційної безпеки пасажирських перевезень,
аеропорт стягує аеропортові збори за встановленими розмірами.
2. Розміри аеропортових зборів 2.1. Збір за зліт-посадку повітряного судна (без
обслуговування повітряного руху) за кожну тонну максимально
дозволеної злітної ваги ПС становить при виконанні польотів таких
сполучень:

- внутрішнього - в межах України - 3,5 USD; - міжнародного - в межах країн СНД - 6,0 USD; - міжнародного - за межі країн СНД - 9,8 USD. Розмір збору збільшується, якщо в нічний час здійснюється: посадка або зліт - на 20%; як посадка, так і зліт - на 40%. - внутрішнього - в межах України - 3,5 USD; - міжнародного - в межах країн СНД - 6,0 USD; - міжнародного - за межі країн СНД - 9,8 USD. Розмір збору збільшується, якщо в нічний час здійснюється: посадка або зліт - на 20%; як посадка, так і зліт - на 40%. Нічний час установлюється в таких межах: - з 1 квітня до 30 вересня включно - з 20.00 до 06.00; - з 1 жовтня до 31 березня включно - з 17.00 до 08.00. При виконанні тренувальних, випробувальних, технічних
польотів над злітно-посадочною смугою (далі - ЗПС) кожні 5 (п'ять)
заходів на посадку враховуються як 1 (одна) посадка, але якщо при
цьому включається світлосигнальна система, то кожні 2 (два) заходи
враховуються як 1 (одна) посадка, навіть коли літак не торкається
поверхні ЗПС. 2.2. Збір за обслуговування в аеровокзалі одного пасажира
(пасажирський збір) залежно від виду сполучень становить:

- при внутрішньому - в межах України - 3,0 USD; - при міжнародному - в межах країн СНД - 6,0 USD; - при міжнародному - за межі країн СНД - 12,0 USD. - при внутрішньому - в межах України - 3,0 USD; - при міжнародному - в межах країн СНД - 6,0 USD; - при міжнародному - за межі країн СНД - 12,0 USD. Від сплати пасажирського збору звільняються: транзитні
пасажири; діти до 2 років; пасажири із сервісними квитками
авіакомпаній; пасажири рейсів, що виконуються виключно для
перевезення королівських осіб, голів держав і урядів; пасажири
рейсів з метою пошуку та рятування, які виконуються за завданнями
компетентних органів. 2.3. Збір за наднормативну стоянку пасажирського повітряного
судна за кожну годину наднормативної стоянки та кожну тонну
максимально дозволеної злітної ваги ПС - 0,25 USD. Нормативний час безкоштовної стоянки пасажирського ПС
становить 3 години. Збір не стягується в разі затримки ПС, спричиненої
метеорологічними умовами чи діями робітників аеропорту. 2.4. Збір за забезпечення авіаційної безпеки за кожного
відправленого пасажира становить, залежно від виду сполучень:

- при внутрішньому - в межах України - 0,9 USD; - при внутрішньому - в межах України - 0,9 USD; - при міжнародному в межах та за межі країн СНД - 1,8 USD.
3. Аеропортові збори наведені без урахування податку на
додану вартість. 4. Експлуатанти сплачують 50% аеропортового збору в разі
технічної посадки або повернення зі старту ПС, які не пов'язані з
висадкою (посадкою) пасажирів, вивантаженням (завантаженням)
багажу, пошти, а також у разі виконання гуманітарних рейсів та
рейсів ПС військової авіації. 5. Іноземні експлуатанти сплачують аеропортові збори у
доларах США або у валюті, визначеній відповідною міждержавною
угодою. Українські експлуатанти сплачують аеропортові збори у
національній валюті. Перерахунок доларів США в інші валюти здійснюється за курсом
Національного банку України на дату надання послуг.
6. Визначення вартісної основи аеропортових зборів 6.1. Забезпечення зльоту-посадки (без обслуговування
повітряного руху) Витрати пов'язані з використанням і утриманням
злітно-посадочної смуги, рулильних доріжок, перонів та інших
споруд й будівель перону, світло-технічного обладнання, утриманням
аварійно-рятувальної команди, включаючи протипожежну службу та
швидку допомогу. 6.2. Забезпечення обслуговування пасажирів в аеровокзалі
(пасажирський збір) Витрати пов'язані з використанням та утриманням аеровокзалу й
інших засобів обслуговування пасажирів та осіб, які зустрічають
або проводжають. 6.3. Забезпечення понаднормативної стоянки повітряного судна Витрати під час наднормативної стоянки повітряного судна
пов'язані з утриманням твердого покриття перонів, розташуванням
повітряних суден на місцях стоянки, буксируванням повітряних суден
до місць стоянки та їх охороною на місцях стоянки, користуванням
відповідним освітлювальним обладнанням. 6.4. Забезпечення авіаційної безпеки Витрати пов'язані із забезпеченням авіаційної безпеки
пасажирів, їх ручної поклажі, багажу, бортових припасів,
повітряних суден та льотного персоналу, об'єктів аеродрому в
контрольованих зонах аеропорту службами авіаційної безпеки
аеропорту, недопущенням несанкціонованого втручання в діяльність
цивільної авіації.
Заступник начальника Головного
управління тарифного і страхового
регулювання на транспорті Б.П.Підгорний

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: