open
Про систему
  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст
Нечинна
                             
                             
ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ
N 1718 від 17.08.2000 Зареєстровано в Міністерстві

м.Київ юстиції України

29 вересня 2000 р.

за N 668/4889
Затверджено

Наказ Фонду державного

майна України

17.08.2000 N 1718

( z0666-00 )

Положення

про порядок приватизації майна радгоспів та інших

державних сільськогосподарських підприємств, а

також заснованих на їх базі орендних підприємств
{ Із змінами, внесеними згідно з Наказом

Фонду державного майна

N 1153 ( z0965-06 ) від 24.07.2006 }

Розділ 1. Загальні положення
1. Це Положення розроблено відповідно до Закону України "Про
приватизацію державного майна" ( 2163-12 ), Закону України "Про
особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі"
( 290/96-ВР ), Державної програми приватизації на 2000 - 2002
роки ( 1723-14 ). 2. Відповідно до цього Положення приватизації підлягає майно
радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств і
організацій (надалі - радгоспи), а також створених на їх базі
орендних підприємств, які за основним напрямком своєї
господарської діяльності здійснюють виробництво
сільськогосподарської продукції та згідно з національним
класифікатором України ( va375202-05 ), затвердженим і введеним в
дію наказом Держспоживстандарту від 26.12.2005 N 375
( v0375609-05 ), мають коди виду економічної діяльності (КВЕД) від
01.1 до 01.3. Пункт 2 розділу 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду
державного майна N 1153 ( z0965-06 ) від 24.07.2006 } 3. Об'єктом приватизації, відповідно до цього Положення, є
майно радгоспів як цілісних майнових комплексів. При цьому
державний житловий фонд, об'єкти соціально-побутового призначення,
інженерні мережі та споруди комунального господарства, включаючи
побудовані за рахунок коштів фонду соціального розвитку,
передаються органами приватизації в комунальну власність за згодою
власників підприємств. Заклади фізкультурно-спортивного призначення можуть
передаватися на таких же умовах, без зміни їх профілю, сільським
спортивним товариствам. 4. Об'єктом приватизації орендних підприємств, створених на
базі радгоспів, є частка майна, що належить державі. 5. Приватизація майна радгоспів та інших державних
сільськогосподарських підприємств здійснюється шляхом перетворення
їх у колективні сільськогосподарські підприємства або у відкриті
акціонерні товариства за рішенням загальних зборів (зборів
уповноважених). При цьому таке колективне сільськогосподарське
підприємство або відкрите акціонерне товариство є правонаступником
майнових прав та зобов'язань радгоспу, що приватизується. Радгоспи, що приватизуються за погодженням з Кабінетом
Міністрів України або створені на базі міжгосподарських
підприємств, заснованих колгоспами та іншими недержавними
сільськогосподарськими підприємствами, радгоспами, а також орендні
підприємства, створені на базі радгоспів, підлягають приватизації
шляхом їх перетворення у відкриті акціонерні товариства, якщо
вартість їх майна достатня для його створення, в протилежному разі
вони перетворюються у колективні сільськогосподарські
підприємства.
Розділ 2. Порядок прийняття рішення про приватизацію
1. Ініціатива щодо приватизації майна радгоспу може виходити
від органу приватизації, а також покупців, визнаних такими
відповідно до статті 8 Закону України "Про приватизацію державного
майна" ( 2163-12 ), шляхом подання останніми до органу
приватизації заяви на приватизацію. Якщо ініціатива щодо приватизації майна радгоспу виходить від
органу приватизації, останній протягом 10 днів після прийняття
рішення про приватизацію, пропонує на розгляд загальних зборів
(зборів уповноважених) вибір способу приватизації. 2. Заява на приватизацію майна радгоспу подається відповідно
до Порядку подання та розгляду заяв на приватизацію, затвердженого
наказом Фонду державного майна України від 1 липня 1997 року
N 683 ( z0362-97 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України
29.08.97 за N 362/2166 (зі змінами). Якщо працівники та прирівняні до них особи претендують на
приватизацію майна радгоспу на безоплатній основі за прискореною
процедурою відповідно до статті 23 Закону України "Про особливості
приватизації майна в агропромисловому комплексі" ( 290/96-ВР ), то
до заяви про приватизацію додаються документи, які підтверджують
таке право: - копія рішення, прийнятого у свій час у формі постанови чи
розпорядження виконкомом обласної (районної, міської) Ради
народних депутатів трудящих чи іншим органом виконавчої влади,
прийнятого окремо чи спільно з відповідними органами КПРС, про
створення цього радгоспу на базі майна колгоспів та заснованих
ними міжгосподарських підприємств без викупу державою майна цих
господарств (підприємств); - довідка, що видається уповноваженим органом про те, що
держава не витрачала (витрачала) бюджетні кошти для придбання
(введення в дію) основних фондів і будівництва в зазначеному
радгоспі; - копія рішення про включення населених пунктів радгоспу до
відповідних переліків зони гарантованого добровільного відселення
внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, затверджених постановою
Кабінету Міністрів УРСР від 23 липня 1991 р. N 106
( 106а-91-п, 106б-91-п ) і розпорядженням Кабінету Міністрів
України від 12 січня 1993 р. N 17 ( 17-93-р ), або зон відселення,
визначених в установленому порядку. 3. За результатами розгляду заяви на приватизацію та
документів, що до неї додаються, орган приватизації протягом
одного місяця приймає рішення про приватизацію цього радгоспу та
визначає процедуру, за якою приватизація проводиться. У разі подання разом із заявою про приватизацію документів,
які засвідчують право покупця на приватизацію його майна на
безоплатній основі, орган приватизації відповідно до статті 23
Закону України "Про особливості приватизації майна в
агропромисловому комплексі" ( 290/96-ВР ) приймає рішення про
приватизацію майна радгоспу за прискореною процедурою.
Розділ 3. Порядок проведення приватизації
1. Про прийняте рішення щодо приватизації радгоспу орган
приватизації у 5-денний термін повідомляє адміністрацію та
трудовий колектив відповідного радгоспу, місцеву раду, відповідний
орган управління сільського господарства та продовольства,
фінансовий орган, відповідний орган Антимонопольного комітету
України, а також покупців, які подали заяви про приватизацію. 2. Орган приватизації, протягом 30 днів з дня прийняття
рішення про приватизацію радгоспу, створює комісію з приватизації
підприємства. 3. Загальні збори (збори уповноважених) працівників радгоспу,
протягом 10 днів з дня отримання від органу приватизації
повідомлення про прийняте рішення щодо приватизації цього
радгоспу, приймають рішення про вибір способу приватизації в разі,
якщо колектив згідно з чинним законодавством України має право
такого вибору. Протокол рішення загальних зборів (зборів
уповноважених) подається до відповідного органу приватизації. 4. На підставі рішення загальних зборів (зборів
уповноважених) щодо вибору способу приватизації, орган
приватизації приймає рішення про перетворення радгоспу в
колективне сільськогосподарське підприємство або у відкрите
акціонерне товариство. У разі неприйняття загальними зборами
(зборами уповноважених) рішення з цього питання, орган
приватизації приймає рішення про перетворення радгоспу у відкрите
акціонерне товариство. 5. Проект плану приватизації та документи, що до нього
додаються, розроблені комісією з приватизації, подаються для
розгляду трудовому колективу. Трудовий колектив, у разі його
незгоди з проектом плану приватизації, подає до органу
приватизації альтернативний проект плану приватизації у
двотижневий термін з дня одержання колективом проекту плану
приватизації, розробленого комісією з приватизації. Проект плану приватизації та документи, що до нього
додаються, розглядаються і затверджуються відповідним органом
приватизації протягом 10 календарних днів з дня отримання
зазначених документів. 6. При перетворенні радгоспу, який приватизується, у відкрите
акціонерне товариство або в колективне сільськогосподарське
підприємство, згідно з планом приватизації, може проводитися його
реструктуризація відповідно до порядку, що визначається Фондом
державного майна України.
Розділ 4. Порядок роботи комісії з приватизації
1. Комісія з приватизації (надалі - комісія) створюється
відповідно до Положення про комісію з приватизації, затвердженого
наказом Фонду державного майна України від 15 липня 1997 р. N 743
( z0361-97 ), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29
серпня 1997 р. за N 361/2165 (зі змінами та доповненнями). Пункт 1 розділу 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду
державного майна N 1153 ( z0965-06 ) від 24.07.2006 } 2. За рішенням комісії до її роботи за згодою можуть
залучатися представники землевпорядного та інших державних
органів, експерти, консультанти та інші спеціалісти, яким на
засіданнях комісії з приватизації надається право дорадчого
голосу. 3. Комісія з приватизації здійснює свою роботу відповідно до
Положення про комісію з приватизації ( z0361-97 ), з урахуванням
особливостей, визначених цим Положенням. 4. При розробці плану приватизації комісія здійснює: - оцінку вартості радгоспного майна як цілісного майнового
комплексу відповідно до Методики оцінки майна, яка затверджена
постановою Кабінету Міністрів України від 10.12.2003 N 1891
( 1891-2003-п ) (із змінами та доповненнями); { Абзац другий
пункту 4 розділу 4 в редакції Наказу Фонду державного майна N 1153
( z0965-06 ) від 24.07.2006 } - визначає вартість майна, що підлягає приватизації; - розраховує розмір частки державного майна (акцій), що
передається безоплатно, відповідно до ст. 6 Закону України "Про
особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі"
( 290/96-ВР ) як добуток вартості майна, що припадає на одного
члена колективного сільськогосподарського підприємства в області
(Автономній Республіці Крим), і наявної кількості працівників
радгоспу, що приватизується, та прирівняних до них осіб на дату
оцінки майна відповідно до частини 3 статті 3 цього Закону; - визначає розмір та форму платежів за об'єкт приватизації; - розробляє проекти договорів купівлі-продажу (безоплатної
передачі) майна (акцій) працівникам радгоспу та прирівняним до них
особам. 5. Якщо радгосп було створено на базі колгоспів без викупу
державою їх майна, то комісія з приватизації здійснює оцінку
вартості майна, що підлягає приватизації, відповідно до Методики
оцінки вартості основних фондів, придбаних (введених у дію) за
рахунок бюджетних коштів у радгоспах та інших державних
сільськогосподарських підприємствах, організованих на базі
колгоспів та заснованих ними міжгосподарських
сільськогосподарських підприємств без викупу державою їх майна,
яка затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 21
червня 1995 року N 447 ( 447-95-п ) (із змінами та доповненнями). 6. При розрахунках цієї частки майна (акцій) комісія з
приватизації використовує вартість майна, що припадає в середньому
на одного члена колективного сільськогосподарського підприємства в
області (Автономній Республіці Крим), визначену в порядку,
встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2000
N 1327 ( 1327-2000-п ) "Про розрахунок частки державного майна
(акцій), яка безоплатно передається у процесі приватизації
працівникам радгоспів та інших державних сільськогосподарських
підприємств". 7. Якщо за результатами розрахунків працівникам радгоспу та
прирівняним до них особам передбачається надання пільг щодо
безоплатної передачі майна (акцій), розмір яких дорівнює або
перевищує вартість майна радгоспу, що приватизується, то планом
приватизації передбачається приватизація майна радгоспу на
безоплатній основі. 8. У разі перевищення розміру пільг, що надаються працівникам
радгоспу та прирівняним до них особам, над вартістю майна
радгоспу, що приватизується, виплата компенсації за таке
перевищення не передбачається. 9. У випадку, коли при розробці проекту плану приватизації
радгоспу шляхом перетворення у колективне сільськогосподарське
підприємство виявляється, що розміру пільг його працівників та
прирівняних до них осіб недостатньо для безоплатного одержання
всього майна радгоспу, що приватизується, комісія з приватизації
пропонує працівникам радгоспу здійснити необхідні при цьому
платежі на виплат до 5 років (без нарахування відсотків, але з
урахуванням змін цін на момент викупу). Якщо відсутня згода загальних зборів (зборів уповноважених)
щодо здійснення таких платежів, комісія з приватизації пропонує
органу приватизації прийняти рішення щодо приватизації цього
радгоспу шляхом перетворення його у відкрите акціонерне
товариство. 10. У разі приватизації радгоспу шляхом перетворення його у
відкрите акціонерне товариство комісія з приватизації визначає: - кількість акцій, що підлягають безоплатній передачі
працівникам радгоспу та особам, що до них прирівнюються відповідно
до частини 3 статті 3 Закону України "Про особливості приватизації
майна в агропромисловому комплексі" ( 290/96-ВР ); - пакет акцій для придбання його працівниками за власні кошти
на виплат до 5 років (без нарахування відсотків, але з урахуванням
змін цін на момент викупу акцій); - пакет (пакети) акцій для продажу на конкурентних засадах за
способами, наведеними у пункті 60 Державної програми приватизації
на 2000 - 2002 роки ( 1723-14 ), у разі незгоди працівників
радгоспу, що приватизується, придбати цей пакет (пакети) акції на
виплат. Рішення працівників радгоспу щодо згоди (незгоди) на
придбання майна (акцій) на виплат терміном до 5 років
підтверджується протоколом загальних зборів (зборів
уповноважених). 11. Проект плану приватизації складається комісією з
приватизації на основі Типового плану приватизації державного
майна, що додається до Положення про план приватизації,
затвердженого наказом Фонду державного майна від 01.10.97 N 1065
( z0490-97 ) і зареєстрованого Міністерством юстиції України
17.10.97 за N 490/2294 (у редакції наказу Фонду державного майна
України від 28.07.2000 N 1572 ( z0504-00 ). При цьому в разі перетворення радгоспу у відкрите акціонерне
товариство розділ VI "План розміщення акцій" проекту плану
приватизації складається за формою, наведеною в додатку 4 до цього
Положення, а в розділі VII наводиться розрахунок ціни об'єкта
продажу: - вартість майна, що підлягає приватизації; - вартість майна, що припадає в середньому на одного члена
колективного сільськогосподарського підприємства в області
(Автономній Республіці Крим), визначену в порядку, встановленому
постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2000 N 1327
( 1327-2000-п ) "Про розрахунок частки державного майна (акцій),
яка безоплатно передається у процесі приватизації працівникам
радгоспів та інших державних сільськогосподарських підприємств"; - кількість осіб, прирівняних до працівників відповідно до
частини 3 статті 3 Закону України "Про особливості приватизації
майна в агропромисловому комплексі" ( 290/96-ВР ); - вартість майна (розмір пакета акцій), що тимчасово
залишається у власності держави; - вартість майна (розмір пакета акцій), що безоплатно
передається працівникам та прирівняним до них особам. 12. У разі приватизації радгоспу шляхом перетворення у
колективне сільськогосподарське підприємство, розділи V і VI
проекту плану приватизації не заповнюються, а в розділі VII
наводиться розрахунок ціни об'єкта продажу. 13. Залежно від способу приватизації, комісія з приватизації
складає та подає до органу приватизації такі документи: - якщо приватизація відбувається шляхом перетворення у
колективне сільськогосподарське підприємство - проекти плану
приватизації радгоспу, акта оцінки об'єкта приватизації, договору
безоплатної передачі державного майна або договору купівлі-продажу
та акта приймання-передання майна радгоспу за цими договорами, а
також відомості про вартість майна, що припадає в середньому на
одного члена колективного сільськогосподарського підприємства по
області (Автономній Республіці Крим), визначену в порядку,
встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2000
N 1327 ( 1327-2000-п ); - при перетворенні радгоспу в процесі приватизації у відкрите
акціонерне товариство - проекти плану приватизації, акта оцінки
об'єкта приватизації, статуту відкритого акціонерного товариства,
договору про безоплатну передачу акцій, договору купівлі-продажу
акцій та акта приймання-передання акцій ВАТ за цими договорами, а
також відомості про вартість майна, що припадає в середньому на
одного члена колективного сільськогосподарського підприємства в
області (Автономній Республіці Крим), визначену в порядку,
встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 22.08.2000
N 1327 ( 1327-2000-п ) "Про розрахунок частки державного майна
(акцій), яка безоплатно передається у процесі приватизації
працівникам радгоспів та інших державних сільськогосподарських
підприємств".
Розділ 5. Прискорена процедура приватизації
1. Приватизація радгоспу здійснюється за прискореною
процедурою у разі прийняття органом приватизації такого рішення
відповідно до пункту 3 розділу 2 цього Положення. 2. Орган приватизації протягом 15 днів від дня прийняття
рішення про приватизацію майна за прискореною процедурою, створює
комісію з приватизації у складі керівника (голова комісії) та
головного бухгалтера радгоспу, що приватизується, а також
представників органу приватизації та відповідного органу,
уповноваженого управляти державним майном. 3. Комісія з приватизації у місячний термін від дня
затвердження її складу розробляє проект плану приватизації. При розробці проекту плану приватизації комісія: - здійснює оцінку вартості об'єкта приватизації на підставі
даних балансу на початок відповідного року та за результатами
останньої повної інвентаризації майна радгоспу; - розробляє проекти необхідних документів відповідно до
розділу 4 цього Положення, залежно від обраного способу
приватизації; - здійснює інші функції, передбачені законодавством з
приватизації. 4. Проекти плану приватизації та документів, які до нього
додаються, розроблені комісією з приватизації, розглядаються і
затверджуються відповідним органом приватизації у терміни,
зазначені у пункті 5 розділу 3 цього Положення.
Розділ 6. Перетворення радгоспу у колективне

сільськогосподарське підприємство
1. Загальні збори (збори уповноважених) працівників радгоспу
приймають рішення про вибір способу приватизації радгоспу шляхом
його перетворення у колективне сільськогосподарське підприємство
(надалі - КСП). Рішення оформлюється протоколом загальних зборів
(зборів уповноважених). 2. Працівники радгоспу та прирівняні до них особи для
спільної участі в приватизації радгоспу створюють та реєструють
КСП. Створення КСП не обумовлюється будь-яким рішенням державних,
господарських та інших органів. 3. Порядок державної реєстрації визначається відповідно до
Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних
осіб - підприємців" ( 755-15 ). Пункт 3 розділу 6 в редакції Наказу Фонду державного майна
N 1153 ( z0965-06 ) від 24.07.2006 } 4. Орган приватизації відповідно до затвердженого плану
приватизації укладає з КСП договір купівлі-продажу (додаток 1) або
договір про безоплатне передання (додаток 2) майна радгоспу, що
приватизується. 5. Передання державного майна радгоспу, що приватизується,
КСП здійснюється за актом приймання-передання майна радгоспу. 6. КСП за укладеним договором купівлі-продажу або
безоплатного передання майна радгоспу стає правонаступником
майнових прав і зобов'язань цього радгоспу з моменту складання
акта приймання-передання майна радгоспу. 7. Після складання акта приймання-передання майна радгоспу
орган приватизації повідомляє органи статистики про приватизацію
радгоспу для вилучення його з Єдиного державного реєстру
підприємств і організацій України. 8. З моменту вилучення з Єдиного державного реєстру
підприємств і організацій України ( 118-96-п ) радгосп вважається
таким, що припинив діяльність.
Розділ 7. Розміщення акцій відкритого акціонерного

товариства, створеного в процесі приватизації на базі

майна радгоспу
1. Перетворення радгоспу у ВАТ здійснюється відповідно до
Порядку перетворення в процесі приватизації державних, орендних
підприємств і підприємств зі змішаною формою власності у відкриті
акціонерні товариства, затвердженого постановою Кабінету Міністрів
України від 11 вересня 1996 року N 1099 ( 1099-96-п )
(із змінами та доповненнями). 2. Розміщення акцій ВАТ, створеного на базі майна радгоспу,
здійснюється відповідно до розділу VI плану приватизації (додаток
4), наведеного в затвердженому плані приватизації, шляхом: - безоплатного передання акцій працівникам та прирівняним до
них особам відповідно до частини 3 статті 3 Закону України "Про
особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі"
( 290/96-ВР ) за договором про безоплатну передачу акцій, що
укладається між органом приватизації та ВАТ, створеним на базі
майна радгоспу, що приватизується (додаток 2); - пільгового продажу акцій працівникам та прирівняним до них
особам, а також керівникам, його заступникам, головним
спеціалістам та керівникам структурних підрозділів підприємств
відповідно до підпункту 1 пункту 60 Закону України "Про Державну
програму приватизації" ( 1723-14 ) та згідно з Порядком проведення
пільгового продажу акцій відкритих акціонерних товариств,
затвердженим наказом Фонду державного майна від 3 липня 2000
N 1368 ( z0428-00 ) і зареєстрованим у Міністерстві юстиції
України 18.07.2000 за N 428/4649; - передання працівникам та прирівняним до них особам
відповідно до частини 3 статті 3 Закону України "Про особливості
приватизації майна в агропромисловому комплексі" ( 290/96-ВР )
акцій на виплат до 5 років за кошти та компенсаційні сертифікати,
за договором купівлі-продажу, що укладається між органом
приватизації та ВАТ, створеним на базі майна радгоспу, що
приватизується (додаток 3); - продажу акцій іншими способами, зазначеними в плані
розміщення акцій. 3. Акції, що залишились нереалізованими після пільгового
продажу відповідно до абзацу третього пункту 2 цього розділу,
орган приватизації за згодою загальних зборів (зборів
уповноважених) передає працівникам відповідно до статті 6 Закону
України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому
комплексі" ( 290/96-ВР ) на виплат до 5 років, за окремим
договором купівлі-продажу, що укладається між органом приватизації
та працівниками і прирівняними до них особами. 4. Орган приватизації видає окремі розпорядження про внесення
змін до Реєстру власників іменних цінних паперів ВАТ після
одержання: протоколу загальних зборів (зборів уповноважених) про
розподіл акцій, безоплатно переданих працівникам та прирівняним до
них особам; протоколу комісії з пільгового продажу акцій про підсумки
цього продажу; протоколу загальних зборів (зборів уповноважених) про
розподіл акцій, переданих працівникам та прирівняним до них особам
на виплат до 5 років; документів, що надають підставу для внесення змін до Реєстру
за іншими способами розміщення акцій. 5. Орган приватизації протягом 2000 року пропонує до продажу
непродані акції ВАТ, створеного на базі майна радгоспу, що
відноситься до об'єктів груп Б, В (віднесених до таких груп
відповідно до Державної програми приватизації на 1998 рік
( 124/98-ВР ), продаж акцій якого здійснювався з 1995 по 1999 роки
включно, для забезпечення продажу 100 відсотків шляхом пропозиції
зазначених акцій на організаційно оформлених ринках цінних паперів
у встановленому порядку. У разі, якщо ці пакети не будуть продані,
орган приватизації пропонує їх для викупу акціонерам, які придбали
акції цього ВАТ на пільгових умовах, за кошти за ціною на рівні
половини номінальної вартості акцій. У разі відмови від придбання
зазначених акцій, орган приватизації вносить на загальні збори
акціонерів питання про зменшення статутного фонду та анулювання
таких акцій відповідно до статей 32, 39 Закону України "Про
господарські товариства" ( 1576-12 ). 6. План приватизації (розміщення акцій) вважається виконаним
з моменту завершення розміщення всіх акцій, передбачених планом
приватизації (розміщення акцій) до розміщення, та оформляється
наказом відповідного державного органу приватизації. У разі
тимчасового залишення у державній власності пакета акцій план
приватизації (розміщення акцій) вважається виконаним за умови
розміщення всіх акцій, за винятком тимчасово залишених у власності
держави.
Розділ 8. Договірні відносини приватизації
1. Сторонами при укладанні угод з приватизації виступають: - відповідний орган приватизації та КСП, що створене
працівниками радгоспу та прирівняними до них особами; - відповідний орган приватизації та ВАТ, яке діє на підставі
спільної угоди між працівниками та ним (у разі перетворення
радгоспу у ВАТ) (додатки 5, 6). 2. У договорі про безоплатну передачу державного майна
(акцій) визначається частка державного майна (акцій), що
передається безоплатно для подальшого розподілу серед працівників
радгоспу та прирівняних до них осіб, відповідно до рішення
загальних зборів (зборів уповноважених). Договір про безоплатну передачу акцій (майна) повинен
містити: - назву об'єкта приватизації та його адресу; - відомості про сторони, що укладають договір; - вартість акцій (майна), що безоплатно передається; - зобов'язання сторін; - застереження про відповідальність сторін; - умови збереження та експлуатації об'єктів
соціально-побутового призначення, які не включені у пайовий фонд
КСП (статутний фонд ВАТ); - інші умови. 3. У договорі купівлі-продажу державного майна визначається: - частка державного майна, що передається безоплатно для
подальшого розподілу серед працівників радгоспу та прирівняних до
них осіб, відповідно до рішення загальних зборів (зборів
уповноважених); - частка державного майна, що передається на виплат строком
до 5 років за власні кошти. Договір купівлі-продажу державного майна має містити такі
дані: - назву об'єкта приватизації та його адресу; - відомості про сторони, що укладають договір; - вартість майна, що безоплатно передається; - порядок здійснення розрахунків за майно; - зобов'язання сторін; - зобов'язання КСП щодо обов'язкової передачі майна в
статутний фонд відкритого акціонерного товариства, на випадок
розірвання договору купівлі-продажу державного майна в разі, якщо
орган приватизації ухвалить рішення про створення відкритого
акціонерного товариства на базі майна радгоспу; - зобов'язання працівників КСП та прирівняних до них осіб
безоплатно прийняти акції відкритого акціонерного товариства,
створеного на базі майна радгоспу, на суму вартості майна, що було
передано безоплатно, та майна, сплаченого приватизаційними
майновими сертифікатами за договором купівлі-продажу державного
майна; - умови збереження та експлуатації об'єктів
соціально-побутового призначення, які не включені у пайовий фонд
КСП; - застереження про відповідальність сторін; - інші умови. 4. Договір купівлі-продажу акцій повинен містити: - назву об'єкта приватизації та його адресу; - відомості про сторони, що укладають договір; - вартість акцій, що безоплатно передається; - вартість акцій, які передаються на виплат на 5 років за
кошти або компенсаційні сертифікати; - зобов'язання сторін; - порядок здійснення розрахунків за акції; - застереження про відповідальність сторін; - умови збереження та експлуатації об'єктів
соціально-побутового призначення, які не включені у статутний фонд
ВАТ; - інші умови. 5. Розрахунки за придбане майно здійснюються відповідно до
Положення про порядок розрахунків за придбані об'єкти
приватизації, затвердженого Національним банком України 30 жовтня
1992 року і наказом Фонду державного майна України від 2 листопада
1992 року N 467 ( v0467224-92 ) (зі змінами та доповненнями).
Розділ 9. Особливості приватизації радгоспів за

погодженням з Кабінетом Міністрів України
1. Підприємства, приватизація майна яких здійснюється за
погодженням з Кабінетом Міністрів України, зазначені в додатку до
Постанови Верховної Ради України від 10 липня 1996 р. N 291/96-ВР
( 291/96-ВР ) "Про порядок введення в дію Закону України "Про
особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі". 2. У проекті плану приватизації радгоспів, що приватизуються
за погодженням з Кабінетом Міністрів України, першочергово
визначається пакет акцій, що залишається в державній власності
тимчасово терміном на три роки. Решта акцій підлягає розміщенню відповідно до пункту 8
розділу 4 цього Положення. 3. Розмір пакета акцій, що тимчасово залишається в державній
власності, при приватизації майна становить: - розмір вартості багаторічних насаджень, але не менше ніж 25
відсотків розміру статутного фонду плюс одна акція - для
сільськогосподарських підприємств, які спеціалізуються на
вирощуванні багаторічних насаджень (хміль, ефіроолійні та
лікарські рослини тощо); - не менше 51 відсотка розміру статутного фонду - для
дослідних господарств, експериментальних виробництв і інших
підприємств, підпорядкованих навчальним та науково-дослідним
установам; - для всіх інших радгоспів, приватизація яких здійснюється за
погодженням з Кабінетом Міністрів України, - 25 або 50 відсотків
статутного фонду плюс одна акція відповідного ВАТ. 4. Проект плану приватизації погоджується органом
приватизації з Кабінетом Міністрів України в установленому
порядку. 5. Проект плану приватизації, погоджений з Кабінетом
Міністрів України, орган приватизації затверджує в 10-денний
термін. 6. Працівники радгоспу або іншого сільськогосподарського
підприємства, що приватизується, а також колишні працівники цих
підприємств, які вийшли на пенсію, звільнені на підставі пункту 1
статті 40 Кодексу законів про працю України ( 322-08 ) і не
працюють з моменту звільнення на інших підприємствах, особи, які
мають право відповідно до законодавства повернутися на попереднє
місце роботи на цьому підприємстві, інваліди, звільнені у зв'язку
з каліцтвом або професійним захворюванням, та працівники,
звільнені у зв'язку із станом здоров'я, а також працівники
соціально-культурних і оздоровчо-лікувальних закладів, що
приватизуються у складі підприємств, на балансі яких вони
перебувають, мають право у разі продажу пакета акцій відповідного
підприємства, що тимчасово залишався у державній власності, на
пільги щодо безоплатного передання пакета акцій, не реалізованого
в повному обсязі під час розміщення решти акцій цього
підприємства.
Розділ 10. Особливості приватизації часток (паїв) держави

у майні підприємств із змішаною формою власності,

орендних підприємств, створених на базі радгоспів
1. Приватизація часток (паїв) держави у майні підприємств із
змішаною формою власності, орендних підприємств, створених на базі
радгоспів, здійснюється шляхом їх перетворення у відкриті
акціонерні товариства. Засновниками відкритого акціонерного товариства виступають з
боку держави орган приватизації та недержавні засновники
(учасники) підприємства із змішаною формою власності (господарське
товариство, створене орендарем) відповідно до своїх внесків до
статутного фонду цього товариства. 2. Якщо сума вартості майна є недостатньою для формування
статутного фонду акціонерного товариства, приватизація державної
частки (паю) відбувається шляхом викупу майна членами трудового
колективу підприємства за грошові кошти та компенсаційні
сертифікати. 3. Вартість майна орендного підприємства, в тому числі
вартість майна орендаря, визначається відповідно до Методики
оцінки майна, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України
від 10.12.2003 N 1891 ( 1891-2003-п ) (із змінами та
доповненнями). Пункт 3 розділу 10 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду
державного майна N 1153 ( z0965-06 ) від 24.07.2006 } 4. Визначення державної частки (паю) у майні підприємств із
змішаною формою власності, а також частки (паю) кожного із
співзасновників цього підприємства здійснюється у порядку, що
визначається Фондом державного майна України. 5. У плані приватизації визначається розміщення акцій, що
належать державі, відповідно до пункту 10 розділу 4 цього
Положення. При цьому члени організації орендарів, які не є працівниками
радгоспу або прирівняними до них особами, мають право на пільгове
придбання акцій, що належать державі, відповідно до статті 25
Закону України "Про приватизацію державного майна" ( 2163-12 ). 6. Якщо підприємство із змішаною формою власності (орендне
підприємство), яке створено на базі майна радгоспу, підлягає
приватизації за погодженням з Кабінетом Міністрів України, то в
плані приватизації визначається пакет акцій, що тимчасово терміном
на три роки залишається в державній власності. Проект установчого договору відкритого акціонерного
товариства, що створюється на базі підприємства зі змішаною формою
власності, комісія з приватизації розробляє у відповідності до
порядку, що визначається Фондом державного майна України. 7. Комісія з приватизації, разом з проектами документів,
зазначених у пункті 11 розділу 4 цього Положення, розробляє також
проект рішення про створення акціонерного товариства (установчого
договору акціонерного товариства).
Начальник Управління В.Чорноіванов
Додаток 1

до Положення про порядок

приватизації майна радгоспів

та інших державних

сільськогосподарських

підприємств, а також заснованих

на їх базі орендних підприємств
Зразковий договір купівлі-продажу

(державного майна з розстроченням платежів)
__________________________________________________________________

(місце укладення; число, місяць, рік - літерами)
__________________________________________________________________

(назва та місцезнаходження органу приватизації)
в особі _________________________________________________, що

(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
діє на підставі ____________________________________________,

(назва документа)
надалі - Продавець, та ______________________________________

(назва та місцезнаходження ________________________________________________________________,

колективного сільськогосподарського підприємства)
яке зареєстроване __________________________________________,

(орган реєстрації, дата та реєстраційний номер)
в особі ____________________________________________________,

(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі _________________________________________,

(назва документа та дата укладання)
надалі - Покупець (надалі - сторони), уклали цей Договір про
таке:
1. Предмет Договору
1.1. Продавець зобов'язується передати Покупцю державне майно
цілісного майнового комплексу радгоспу (або іншого
сільськогосподарського підприємства) _____________________________ _________________________________________________________________

(повна назва підприємства, код ЄДРПОУ)
який знаходиться за адресою: _____________________________ та розташований на земельній ділянці ________________________ га

(розмір земельної ділянки)
(надалі - Об'єкт приватизації), згідно з планом приватизації,
затвердженим наказом органу приватизації ______________________________________________________________, а

(дата, номер наказу про затвердження плану приватизації)
Покупець зобов'язується прийняти державне майно Об'єкта
приватизації в порядку і на умовах, передбачених цим Договором. 1.2. Згідно з актом оцінки цілісного майнового комплексу ________________________________________________________________,

(назва підприємства)
який затверджений __________________________________________,

(ким та коли затверджений)
вартість відчужуваного цілісного майнового комплексу
становить _______________________________________________ гривень.

(сума цифрами і літерами)

1.2.1. Відповідно до п. 6.1 ст. 6 Закону України "Про податок
на додану вартість" податок на додану вартість на продаж цілісного
майнового комплексу Об'єкта приватизації становить ________________________ гривень.
(сума цифрами і літерами)
1.3. Вартість майна, яке викуповується відповідно до цього
Договору, становить _____________________________________ гривень.

(сума цифрами і літерами)
1.4. Майно, вартістю ___________ (_________________) гривень,

(сума цифрами і літерами)
передається Покупцю безоплатно відповідно до статей 6, 8 Закону
України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому
комплексі" для подальшого розподілу серед працівників Покупця.
2. Передача Об'єкта приватизації
2.1. Передача Об'єкта приватизації здійснюється Продавцем
Покупцю в десятиденний термін з дня нотаріального посвідчення
цього договору шляхом підписання акта приймання-передання. 2.2. Відповідно до пункту 7.3.1 Закону України "Про податок
на додану вартість" Покупець перераховує зі свого рахунку на
рахунок Органу приватизації податок на додану вартість у розмірі,
зазначеному у підпункті 1.2.1 цього Договору. 2.3. Право власності на майно, що є предметом цього Договору,
переходить до Покупця з моменту сплати повної вартості придбаного
Об'єкта.
3. Порядок розрахунків за придбаний Об'єкт приватизації
3.1. Майно вартістю ____________ (_________________) гривень

(сума цифрами та літерами)
передається на виплат строком на ______ років з моменту укладення
цього Договору (але не більше ніж 5 років) за грошові кошти
Покупця з урахуванням зміни цін на момент розрахунків і
сплачується Покупцем у такі терміни та в таких обсягах: 3.1.1. ____ відсотків належної до сплати суми перераховуються
Покупцем не пізніше 12 місяців від дати укладення цього Договору,
тобто не пізніше "___" _______________ 200_ року, з урахуванням
індексу інфляції за зазначений період. Індекс інфляції
визначається згідно з офіційним повідомленням Державного комітету
статистики України. У разі, коли індекс інфляції у будь-якому
місяці становить менше 1, для розрахунку береться його значення,
що дорівнює 1. 3.1.2. ____ відсотків належної до сплати суми перераховуються
Покупцем не пізніше 24 місяців від дати підписання цього Договору,
тобто не пізніше "___" _______________ 200_ року, з урахуванням
індексу інфляції за зазначений період. Індекс інфляції
визначається згідно з офіційним повідомленням Державного комітету
статистики України. У разі, коли індекс інфляції у будь-якому
місяці становить менше 1, для розрахунку береться його значення,
що дорівнює 1. 3.1.3. ____ відсотків належної до сплати суми перераховуються
Покупцем не пізніше 36 місяців від дати підписання цього Договору,
тобто не пізніше "___" _______________ 200_ року, з урахуванням
індексу інфляції за зазначений період. Індекс інфляції
визначається згідно з офіційним повідомленням Державного комітету
статистики України. У разі, коли індекс інфляції у будь-якому
місяці становить менше 1, для розрахунку береться його значення,
що дорівнює 1. 3.1.4. ____ відсотків належної до сплати суми перераховуються
Покупцем не пізніше 48 місяців від дати підписання цього Договору,
тобто не пізніше "___" _______________ 200_ року, з урахуванням
індексу інфляції за зазначений період. Індекс інфляції
визначається згідно з офіційним повідомленням Державного комітету
статистики України. У разі, коли індекс інфляції у будь-якому
місяці становить менше 1, для розрахунку береться його значення,
що дорівнює 1. 3.1.5. ____ відсотків належної до сплати суми перераховуються
Покупцем не пізніше 60 місяців від дати підписання цього Договору,
тобто не пізніше "___" _______________ 200_ року, з урахуванням
індексу інфляції за зазначений період. Індекс інфляції
визначається згідно з офіційним повідомленням Державного комітету
статистики України. У разі, коли індекс інфляції у будь-якому
місяці становить менше 1, для розрахунку береться його значення,
що дорівнює 1.
4. Права та обов'язки сторін
4.1. Сторони цього Договору зобов'язуються належним чином
виконувати обов'язки, покладені на них цим Договором, та сприяти
одна одній у виконанні обов'язків. 4.2. Сторони несуть матеріальну відповідальність за
невиконання або неналежне виконання умов цього Договору. 4.3. Сторона, яка порушила зобов'язання відповідно до цього
Договору, повинна усунути ці порушення.
5. Обов'язки Покупця
5.1. У терміни, порядку та обсягах, що встановлені цим
Договором, здійснити розрахунки за придбаний Об'єкт приватизації. 5.2. Здійснити серед працівників Покупця розподіл майна,
безоплатно переданого відповідно до статей 6 і 8 Закону України
"Про особливості приватизації майна в агропромисловому комплексі"
після повної сплати за майно згідно з цим Договором. 5.3. У встановлений цим Договором строк прийняти Об'єкт
приватизації. 5.4. Надавати Продавцю необхідні відомості, документи тощо
про виконання умов цього Договору. 5.5. За наявності згоди Продавця, з моменту передачі Об'єкта
приватизації відповідно до п. 2 цього договору та до повного
розрахунку за Об'єкт приватизації - укладати договори щодо
відчуження, передання в оренду, а також застави Покупцем Об'єкта
приватизації. Умови цього Договору зберігають силу для нового
власника, заставодержателя у разі набуття останнім права власності
на предмет застави за умовами договору застави. 5.6. У разі передання придбаного Об'єкта приватизації в
оренду виконання умов цього Договору може бути покладено на
орендаря. 5.7. Протягом термінів, зазначених у плані приватизації,
затвердженому органом приватизації (наказ від "___" ______________ 199_ року N _____), виконувати такі умови:

а) _________________________________________________________; б) _________________________________________________________; в) _________________________________________________________; г) _________________________________________________________.
6. Обов'язки Продавця
Передати Об'єкт приватизації Покупцю у встановлений цим
Договором термін. У разі потреби - сприяти Покупцю у переоформленні документів
на право власності на земельну ділянку, на якій розташований
Об'єкт приватизації. Повідомляти Покупця про несвоєчасне внесення платежів за
Об'єкт приватизації.
7. Відповідальність Покупця
7.1. У разі порушення термінів оплати за Об'єкт приватизації,
визначених у пп. 3.2, 5.2 цього Договору, Покупець сплачує
Продавцю пеню в розмірі ____ відсотків від несплаченої суми за
кожен день прострочення. 7.2. За невиконання умов, зазначених у пункті 5.7 цього
Договору, Покупець сплачує Продавцю такі штрафи: а) за ____________________________ - штраф у розмірі __ % від
вартості Об'єкта приватизації; б) за ____________________________ - штраф у розмірі __ % від
вартості Об'єкта приватизації; в) за ____________________________ - штраф у розмірі __ % від
вартості Об'єкта приватизації; г) за ____________________________ - штраф у розмірі __ % від
вартості Об'єкта приватизації. Штраф сплачується Покупцем у повному обсязі протягом 30
календарних днів від дня письмового повідомлення керівного органу
Покупця Продавцем щодо порушення умов цього Договору. 7.3. У разі невиконання умов цього Договору Продавець має
право в установленому чинним законодавством України порядку
розірвати цей Договір у таких випадках: 7.3.1. Якщо протягом 60 днів з моменту завершення, згідно з
п. 3.2 цього Договору, терміну чергових платежів та після
одержання письмового повідомлення Покупець не внесе цих платежів. 7.3.2. Якщо протягом 60 днів з моменту завершення терміну
сплати пені, відповідно до пп. 7.1, 7.2 цього Договору, та після
одержання письмового повідомлення Покупець не внесе цих платежів. 7.3.3. Якщо Покупець відмовиться прийняти Об'єкт
приватизації, що є предметом цього Договору. 7.4. У випадках, передбачених пп. 7.3.1, 7.3.2, Покупець: повертає Продавцю все майно, що було передано йому згідно з
актом приймання-передання; відшкодовує Продавцю збитки, завдані внаслідок порушення умов
цього Договору, в тому числі амортизаційні відрахування,
нараховані Покупцем на придбані на підставі акта
приймання-передання основні фонди.
8. Особливі умови
8.1. У випадку розірвання договору купівлі-продажу майна та
прийняття органом приватизації рішення про створення відкритого
акціонерного товариства на базі майна Об'єкта приватизації
Покупець зобов'язаний передати майно, яке є предметом цього
Договору, в статутний фонд відкритого акціонерного товариства. 8.2. Зобов'язання, передбачені в пункті 8.1, зберігають силу
для нових власників майна, яке є предметом цього Договору, у разі
відчуження цього майна Покупцем на користь третіх осіб.
9. Гарантії та претензії
9.1. Покупець гарантує, що Об'єкт приватизації не входить до
переліку об'єктів, які не підлягають приватизації, не є проданим,
переданим, заставленим, під арештом не перебуває, судових справ
щодо нього немає.
10. Ризик випадкової загибелі Об'єкта приватизації
Покупець несе ризик випадкової загибелі Об'єкта приватизації
від моменту підписання акта приймання-передання Об'єкта.
11. Додаткові умови
11.1. Усі спори, що виникають при виконанні умов цього
договору або у зв'язку з тлумаченням його пунктів, вирішуються
шляхом переговорів. Якщо сторони протягом 20 днів не досягли домовленості, то
спір передається на розгляд до судових органів у порядку,
встановленому чинним законодавством. 11.2. Усі витрати, пов'язані з укладанням цього Договору та
виконанням його умов, несе Покупець.
12. Зміни умов Договору та його розірвання
12.1. Зміна умов Договору або внесення доповнень до нього
можливі тільки за згодою сторін. 12.2. Усі зміни та доповнення до Договору можуть бути
зроблені тільки у письмовій формі. 12.3. У випадку невиконання однією із сторін умов цього
Договору він може бути розірваний за рішенням суду у порядку,
передбаченому чинним законодавством України.
13. Додаткові умови
Цей Договір підлягає нотаріальному посвідченню. Договір складений у 4 примірниках, кожний із яких має
рівнозначну юридичну силу. Один примірник Договору зберігається у справах ________________________________________________________________,

(назва органу нотаріату)
інші видаються сторонам. Місце розташування, реквізити та підписи сторін:
Продавець Покупець
___________________________ ___________________________ ___________________________ ___________________________

(підпис представника) (підпис представника)
{ Додаток 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду
державного майна N 1153 ( z0965-06 ) від 24.07.2006 }
Начальник Управління В.Чорноіванов
Додаток 2

до Положення про порядок

приватизації радгоспів та інших

державних сільськогосподарських

підприємств, а також заснованих

на їх базі орендних підприємств
Зразковий договір

безоплатної передачі майна (акцій) _____________________________________________________ (назва підприємства, майно (акції) якого передається)
__________________________________________________________________
(місце укладення Договору) (число, місяць, рік) _________________________________________________________________

(назва та місцезнаходження органу приватизації)
в особі _________________________________________________, що

(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
діє на підставі ____________________________________________,

(назва документа)
надалі - орган приватизації, та ____________________________,

(назва та місцезнаходження _________________________________________________________________

колективного сільськогосподарського підприємства або ________________________________________________________________,

відкритого акціонерного товариства)
яке зареєстроване __________________________________________,

(орган реєстрації, дата та реєстраційний номер)
в особі ____________________________________________________,

(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі рішення ______________________ загальних зборів

(назва документа, дата, номер) рацівників ______________________________________________________

(назва підприємства)
і прирівняних до них осіб (надалі - Працівники) відповідно до
частини третьої статті 3 Закону України "Про особливості
приватизації майна в агропромисловому комплексі" (надалі -
сторони), уклали цей Договір про таке:
1. Предмет Договору
1.1. Орган приватизації зобов'язується безоплатно передати у
власність Працівникам майно (акції) радгоспу (відкритого
акціонерного товариства) ________________________________________________________________,
(повна назва радгоспу (акціонерного товариства); код ЄДРПОУ)
що знаходиться за адресою: ____________________________________
(надалі - Товариство), на підставі плану приватизації ______________________________________, затвердженого наказом _________________________________________________________________

(повна назва органу приватизації)
від "___" _______________ 200_ року N _______, а Працівники
зобов'язуються прийняти майно (акції) в порядку і на умовах,
передбачених цим Договором. 1.2. Вартість майна (акцій) (надалі - Об'єкт приватизації),
що безоплатно передаються відповідно до статті 6 (8, 10) Закону
України "Про особливості приватизації майна в агропромисловому
комплексі" Працівникам, становить ___________________________________) гривень.
(сума цифрами і літерами)

1.2.1. Відповідно до п. 6.1 ст. 6 Закону України "Про
податок на додану вартість" податок на додану вартість на
безоплатну передачу Об'єкта приватизації становить ________________________ гривень.
(сума цифрами і літерами) 1.2.2. Відповідно до п. 7.3.1 Закону України "Про податок на
додану вартість" Працівники перераховують зі свого рахунку на
рахунок Органу приватизації податок на додану вартість у розмірі,
зазначеному у підпункті 1.2.1 цього Договору.
1.3.* Вид акцій: прості іменні.
1.4.* Кількість акцій: _________ (______________________) шт.

(сума цифрами і літерами)
1.5.* Номінальна вартість однієї акції _________ _________________________) гривень.
(сума цифрами і літерами) __________________

* Пункти 1.3, 1.4, 1.5 оформляються при укладанні договорів
безоплатної передачі акцій.
2. Передавання Об'єкта приватизації та право власності
2.1. Передавання Об'єкта приватизації здійснюється органом
приватизації Працівникам у десятиденний термін з дня укладення
цього Договору шляхом підписання акта приймання-передання. 2.2. Право власності на Об'єкт приватизації, що є предметом
цього Договору, переходить до Працівників з моменту сплати повної
його вартості.
3. Права та обов'язки сторін
3.1. Сторони цього Договору зобов'язуються належним чином
виконувати обов'язки, покладені на них цим Договором, та сприяти
одна одній у виконанні їхніх обов'язків. 3.2. Сторони несуть матеріальну відповідальність за
невиконання або неналежне виконання умов цього Договору. 3.3. Сторона, яка порушила зобов'язання, повинна усунути ці
порушення відповідно до цього Договору. 3.4. Працівники зобов'язані: 3.4.1. У встановлений цим Договором строк прийняти Об'єкт
приватизації. 3.4.2. Протягом термінів, зазначених у плані приватизації,
затвердженому органом приватизації (наказ від "___" ______________ 200_ року N ______), виконувати умови, передбачені
планом приватизації. 3.4.3. Здійснити серед Працівників та прирівняних до них осіб
розподіл майна, безоплатно переданого відповідно до статей 6 і 8
Закону України "Про особливості приватизації майна в
агропромисловому комплексі". 3.4.4. Надавати органу приватизації необхідні відомості,
документи тощо стосовно виконання умов цього Договору. 3.5. У разі передачі придбаного Об'єкта приватизації в оренду
виконання умов цього Договору може бути покладено на орендаря. 3.6. У разі відчуження Працівниками Об'єкта приватизації
умови, зазначені у п. 3.4.2 цього Договору, зберігають силу для
нового власника. 3.7. Орган приватизації зобов'язаний: 3.7.1. Передати Об'єкт приватизації Працівникам у
встановлений цим Договором термін. 3.7.2. У разі потреби - сприяти Працівникам у переоформленні
документів на право власності на земельну ділянку, на якій
розташований Об'єкт приватизації.
4. Гарантії та претензії
Орган приватизації гарантує, що Об'єкт приватизації не
входить до переліку об'єктів, які не підлягають приватизації, не є
проданим, переданим, заставленим, під арештом не перебуває,
судових справ щодо нього немає.
5. Ризик випадкової загибелі Об'єкта приватизації
Працівники несуть ризик випадкової загибелі Об'єкта
приватизації з моменту підписання акта приймання-передання.
6. Додаткові умови
6.1. Усі спори, що виникають при виконанні умов цього
Договору або у зв'язку з тлумаченням його пунктів, вирішуються
шляхом переговорів. Якщо сторони протягом 20 днів не досягли домовленості, то
спір передається на розгляд до суду у порядку, встановленому
чинним законодавством. 6.2. Усі витрати, пов'язані з укладанням цього Договору та
виконанням його умов, несуть Працівники.
7. Зміни умов договору та його розірвання
7.1. Зміна умов Договору або внесення доповнень до нього
можливі тільки за згодою сторін. 7.2. Усі зміни та доповнення до Договору здійснюються тільки
у письмовій формі. 7.3. У разі невиконання однією зі сторін умов цього Договору
він може бути змінений або розірваний за рішенням суду у порядку,
передбаченому чинним законодавством України. Цей Договір складено в чотирьох примірниках, кожний із яких
має рівнозначну юридичну силу. Місце розташування, реквізити та підписи сторін:
Орган приватизації Працівники
____________________________ ____________________________

(підпис представника) (підпис представника)
{ Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Фонду
державного майна N 1153 ( z0965-06 ) від 24.07.2006 }
Начальник Управління В.Чорноіванов
Додаток 3

до Положення про порядок

приватизації радгоспів та інших

державних сільськогосподарських

підприємств, а також заснованих

на їх базі орендних підприємств
Зразковий договір купівлі-продажу

(акцій з розстроченням платежів) _________________________________

(назва підприємства)
__________________________ _______________________________
(місце укладення договору) (число, місяць, рік - літерами)
__________________________________________________________________

(назва та місцезнаходження органу приватизації)
в особі _________________________________________________, що

(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
діє на підставі ____________________________________________,

(назва документа)
надалі - Продавець, та ______________________________________

(назва та місцезнаходження ________________________________________________________________,

відкритого акціонерного товариства)
яке зареєстроване __________________________________________,

(орган реєстрації, дата та реєстраційний номер)
в особі ____________________________________________________,

(посада, прізвище, ім'я та по батькові)
що діє на підставі _________________________________________,

(назва документа та дата укладання)
надалі - Покупець (надалі - сторони) уклали цей Договір про
таке:
1. Предмет договору
1.1. Продавець продає, а Покупець купує акції відкритого
акціонерного товариства (надалі - акції Товариства) ________________________________________________________________,

(повна назва акціонерного товариства, код ЄДРПОУ)
що знаходиться за адресою: _________________________________,
на підставі плану приватизації ________________________________________________________________,

(повна назва підприємства)
затвердженого наказом _______________________________________

(повна назва органу приватизації)
від "___" _______________ 200_ року N _______, на користь
працівників Товариства та прирівняних до них осіб (надалі -
Працівники) та зобов'язується оплатити їх вартість у порядку і на
умовах, передбачених цим Договором. 1.2. Вид акцій: прості іменні. 1.3. Кількість акцій: _________ (___________________) шт., що

(цифрами) (літерами)
становить _____ відсотків від статутного фонду Товариства.

1.4. Номінальна вартість однієї акції становить _____________

(цифрами)
(__________________________) гривень.

(літерами)
1.5. Ціна акцій Товариства, що є предметом купівлі-продажу за
цим Договором, визначається як добуток кількості акцій, які
продаються за цим Договором, та номінальної вартості однієї акції
і становить _________ (_________________________________) гривень.

(сума цифрами і літерами)
Якщо на момент здійснення чергового платежу відбулося
збільшення статутного фонду Товариства, у зв'язку зі зміною
вартості майна Товариства, то несплачені акції Товариства
викуповуються за ціною, що визначена з урахуванням таких змін.
2. Передання акцій Товариства та право власності
Право власності на акції Товариства переходить до Працівників
з моменту підписання сторонами цього Договору. Право власності
підтверджується відповідним записом у реєстрі власників іменних
цінних паперів.
3. Порядок розрахунків
3.1. Товариство зобов'язане в порядку, передбаченому цим
Договором, сплатити ______ (_____________________________________)

(сума цифрами та літерами)
гривень за акції Товариства протягом ____ місяців з дня укладення
цього Договору. Якщо на момент здійснення чергового платежу
відбулося збільшення статутного фонду Товариства в зв'язку зі
зміною вартості майна Товариства, то несплачені акції Товариства
викуповуються за ціною, що визначена з урахуванням таких змін. 3.2. Засобом платежу за акції Товариства є грошові кошти.
Працівники мають право використовувати власні і запозичені грошові
кошти. 3.3. Акції вартістю __________ (____________________) гривень

(сума цифрами та літерами)
передаються на виплат строком на ______________ років з моменту
укладення цього Договору (але не більше ніж 5 років) за грошові
кошти Працівників з урахуванням зміни цін на момент розрахунків, і
вартість цих акцій сплачується Працівниками в такі терміни та в
таких обсягах: 3.3.1. ____ відсотків належної до сплати суми перераховуються
Покупцем не пізніше 12 місяців від дати укладення цього Договору,
тобто не пізніше "___" _______________ 200_ року, з урахуванням
індексу інфляції за зазначений період. Індекс інфляції
визначається згідно з офіційним повідомленням Державного комітету
статистики України. 3.3.2. ____ відсотків належної до сплати суми перераховуються
Покупцем не пізніше 24 місяців від дати підписання цього Договору,
тобто не пізніше "___" _______________ 200_ року, з урахуванням
індексу інфляції за зазначений період. Індекс інфляції
визначається згідно з офіційним повідомленням Державного комітету
статистики України. 3.3.3. _____ відсотків належної до сплати суми
перераховуються Покупцем не пізніше 36 місяців від дати підписання
цього Договору, тобто не пізніше "___" _______________ 200_ року,
з урахуванням індексу інфляції за зазначений період. Індекс
інфляції визначається згідно з офіційним повідомленням Державного
комітету статистики України. 3.3.4. ____ відсотків належної до сплати суми перераховуються
Покупцем не пізніше 48 місяців від дати підписання цього Договору,
тобто не пізніше "___" _______________ 200_ року, з урахуванням
індексу інфляції за зазначений період. Індекс інфляції
визначається згідно з офіційним повідомленням Державного комітету
статистики України. 3.3.5. ____ відсотків належної до сплати суми перераховуються
Покупцем не пізніше 60 місяців від дати підписання цього Договору,
тобто не пізніше "___" _______________ 200_ року, з урахуванням
індексу інфляції за зазначений період. Індекс інфляції
визначається згідно з офіційним повідомленням Державного комітету
статистики України.
4. Обов'язки сторін
4.1. Кожна сторона зобов'язується виконувати обов'язки,
покладені на неї цим Договором, та сприяти іншій стороні у
виконанні її обов'язків. 4.2. Сторони несуть майнову відповідальність за невиконання
або неналежне виконання умов цього Договору, згідно з чинним
законодавством України.
5. Обов'язки Покупця
5.1. Розподілити акції Товариства серед Працівників
відповідно до порядку, затвердженого загальними зборами (зборами
уповноважених). 5.2. В установлені цим Договором терміни сплатити в повному
обсязі ціну продажу акцій Товариства. 5.3. Повідомити орган приватизації про розподіл акцій
Товариства серед Працівників Товариства, а також надавати інші
документи про виконання умов цього Договору.
6. Обов'язки органу приватизації
Повідомляти Покупця про несвоєчасне внесення платежів за
акції Товариства.
7. Відповідальність Покупця
7.1. У разі порушення термінів оплати вартості акцій
Товариства, визначених у п. 3.3 цього Договору, Товариство сплачує
органу приватизації пеню в розмірі ___ відсотків від несплаченої
суми за кожний день прострочення. 7.2. Орган приватизації має право у порядку, встановленому
чинним законодавством України, розірвати Договір у разі, якщо
Покупець не вніс черговий платіж у встановлений згідно з п. 3.3
цього Договору термін. 7.3. У разі невиконання або неналежного виконання Покупцем
обов'язків, покладених на нього цим Договором, Покупець
відшкодовує органу приватизації або Працівникам збитки, завдані
внаслідок порушення умов цього Договору.
8. Додаткові умови
8.1. Відступлення прав та обов'язків за цим Договором третім
особам здійснюється за згодою сторін. 8.2. Усі спори, що виникають при виконанні умов цього
Договору або у зв'язку з тлумаченням його пунктів, вирішуються
шляхом переговорів. 8.3. Якщо сторони протягом 20 днів не досягли домовленості,
то спір передається на розгляд судових органів у порядку,
встановленому чинним законодавством. 8.4. Усі витрати, пов'язані з укладенням цього Договору та
виконанням його умов, несе Покупець.
9. Зміни умов Договору та його розірвання
9.1. Зміна умов Договору або внесення доповнень до нього
можливі тільки за згодою сторін. 9.2. Усі зміни та доповнення до Договору здійснюються тільки
в письмовій формі. 9.3. У випадку невиконання однією зі сторін умов цього
Договору він може бути розірваний за рішенням судових органів у
порядку, передбаченому чинним законодавством України. Договір складено в 4 примірниках, які мають рівнозначну
юридичну силу. Місце розташування, реквізити та підписи сторін:
Орган приватизації Працівники
____________________________ ____________________________ ____________________________ ____________________________

(підпис представника) (підпис представника)
Начальник Управління В.Чорноіванов
Додаток 4

до Положення про порядок

приватизації радгоспів та інших

державних сільськогосподарських

підприємств, а також заснованих

на їх базі орендних підприємств
Розділ VI.
Акції ВАТ __________________________, створеного шляхом
перетворення державного підприємства ___________________________,
розміщуються згідно з таким планом: ------------------------------------------------------------------------- N | Спосіб розміщення | Термін | Акції |Частка в | з/п| | розміщення | |статутному | | |--------------+------------------|фонді | | |початок|кінець|Кількість|Вартість| | | | | | (грн.) | (грн.)| | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| 1 |Тимчасово залишається | | | | | | |у державній | | | | | | |власності | | | | | | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| 2 |Безоплатна передача | | | | | | |працівникам та | | | | | | |прирівняним особам | | | | | | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| 3 |Пільговий продаж | | | | | | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| 3.1|Працівникам | | | | | | |підприємства | | | | | | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| 3.2|Прирівняним особам | | | | | | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| 3.3|Працівникам | | | | | | |соцкультпобуту, що | | | | | | |приватизується у | | | | | | |складі підприємства | | | | | | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| 3.4|На виплат на 5 років | | | | | | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| 4 |Продаж акцій через | | | | | | |організаторів | | | | | | |торгівлі цінними | | | | | | |паперами | | | | | | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| 4.1|Продаж пакетів за | | | | | | |конкурсом | | | | | | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| 4.2|Продаж пакетів акцій | | | | | | |через фондову біржу | | | | | | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| 4.3|Продаж пакетів акцій | | | | | | |через Державну | | | | | | |акціонерну компанію | | | | | | |"Національна мережа | | | | | | |аукціонних центрів" | | | | | | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| 4.4|Продаж пакетів акцій | | | | | | |на відкритих торгах | | | | | | ---+----------------------+-------+------+---------+--------+-----------| |Усього | | | | | | -------------------------------------------------------------------------
Начальник Управління В.Чорноіванов

  • Друкувати
  • PDF
  • DOCX
  • Копіювати скопійовано
  • Надіслати
  • Шукати у документі
  • Зміст

Навчальні відео: Як користуватись системою

скопійовано Копіювати
Шукати у розділу
Шукати у документі

Пошук по тексту

Знайдено: