МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
N 235 від 03.11.2000 Зареєстровано в Міністерствім.Київ юстиції України
21 листопада 2000 р.
vd20001103 vn235 за N 848/5069
ЗатвердженоНаказ Міністерства економіки
України
03.11.2000 N 235
( z0847-00 )
Інструкція щодо заповнення форми звіту
про результати здійснення процедури торгів з обмеженою участю
та процедури двоступеневих торгів щодо закупівлі товарів,робіт і послуг за державні кошти
( Звіт про результати здійснення процедури торгів зобмеженою участю та процедури двоступеневих торгів
щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні
кошти див. ( z0847-00 )
1. Дата заповнюється у порядку: день, місяць, рік. 2. Щодо пункту 2 Замовник повинен докладно описати об'єкт закупівлі,
зазначивши повну назву, обсяги та інші параметри залежно від виду
об'єкта закупівлі (товари, роботи, послуги). Потрібно зазначити джерело фінансування закупівлі, яке може
бути таким: 1) кошти Державного бюджету України; 2) кошти бюджету Автономної Республіки Крим та місцевих
бюджетів; 3) кошти державних цільових фондів; 4) кошти Пенсійного фонду України; 5) державні кредитні ресурси. 3. Щодо пункту 3 Підставами для видачі листа погодження застосування процедури
торгів з обмеженою участю або процедури двоступеневих торгів, якщо
вартість закупівлі дорівнювала або перевищувала суму, еквівалентну
100 тисячам євро, є лист-звернення на адресу уповноваженого органу
(1) з викладенням причин і обставин необхідності застосування
процедури торгів з обмеженою участю або процедури двоступеневих
торгів та інші відповідні документи, подання яких передбачено в
порядку погодження застосування цих процедур, що встановлюється
уповноваженим органом.
______________
(1) Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27
вересня 2000 р. N 1469 ( 1469-2000-п ) "Про організаційні заходи
щодо функціонування системи державних закупівель" уповноваженим
органом з питань координації закупівель товарів, робіт і послуг за
державні кошти є Міністерство економіки.
4. Щодо пункту 4 Якщо замовник додатково розміщував оголошення про здійснення
процедури двоступеневих торгів у міжнародному виданні чи
міжнародній мережі електронного зв'язку, зазначається назва
видання (адреса в електронній мережі), у якому було розміщено
оголошення, а також дата розміщення оголошення. 5. Щодо пункту 6 Кінцевий термін подання тендерних пропозицій для процедури
двоступеневих торгів складає не менше 30 календарних днів від дати
опублікування оголошення у бюлетені "Вісник державних закупівель",
для торгів з обмеженою участю - 45 календарних днів від дати
відправлення запрошення до участі. В окремих випадках цей термін
для процедури торгів з обмеженою участю може бути скорочено до 15
календарних днів, у цьому разі потрібно викласти у пункті 13
причини скорочення строку. 6. Щодо пункту 11 Цей пункт заповнюється лише у випадках відміни торгів або
визнання такими, що не відбулися. 7. Щодо пункту 13 У цьому пункті замовник зазначає таку інформацію: застосування умов захисту вітчизняного ринку відповідно до
статті 6 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за
державні кошти" ( 1490-14 ); причини скорочення строку подання тендерних пропозицій; відомості про запити щодо роз'яснення змісту тендерної
документації, відповіді на них та будь-які зміни цієї
документації; відомості щодо призупинення процедури закупівлі внаслідок
оскарження дій замовника; якщо залучались експерти для участі у процедурі закупівлі -
надати коротку інформацію про них; інші необхідні, з точки зору замовника, зауваження та
коментарі. 8. Щодо пункту 14 Для визнання звіту таким, що затверджений тендерним
комітетом, необхідно, щоб звіт був підписаний достатньою кількістю
членів тендерного комітету. Достатньою кількістю вважається не
менше двох третин від повного складу тендерного комітету.
Начальник управління
державних закупівель Н.Обушко
ЗатвердженоНаказ Міністерства економіки
України
03.11.2000 N 235
( z0847-00 )
Звітпро результати здійснення процедури запиту цінових
пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів,
робіт і послуг за державні кошти
N ______ від _________
( Інструкцію щодо заповнення форми звіту про результатиздійснення процедури запиту цінових пропозицій
(котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за
державні кошти див. ( z0849-00 )
Перед заповненням форми уважно ознайомтесь з інструкцією щодо
заповнення форми звіту про результати здійснення процедури запиту
цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і
послуг за державні кошти
Перед заповненням форми уважно ознайомтесь з інструкцією щодо
заповнення форми звіту про результати здійснення процедури запиту
цінових пропозицій (котирувань) щодо закупівлі товарів, робіт і
послуг за державні кошти
------------------------------------------------------------------ |1 |Повне найменування організації-замовника ____________________| | |Місцезнаходження організації-замовника: | | |Поштовий індекс _____________ Населений пункт ____________| | |Вулиця, будинок (N) ____________ | | |Член тендерного комітету - відповідальний за здійснення| | |процедури закупівлі _________________________________________| | |Телефон ____________ Факс ____________ E-mail _______________| ------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------ |2 |Опис предмета закупівлі | | |_____________________________________________________________| | |_____________________________________________________________| | |Джерело фінансування ________________________________________| ------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------ |3 |Запрошення до участі у процедурі запиту цінових пропозицій| | |(котирувань) надіслано (зазначити дату) ___________ (копії| | |запрошень зберігаються у замовника) | ------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------ |4 |Кінцевий термін приймання цінових пропозицій, установлений| | |замовником | | |Дата ________ Час _________ | ------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------ |5 |У відповідь на запрошення до участі у процедурі запиту| | |цінових пропозицій (котирувань) отримано (зазначити| | |кількість) _______ цінових пропозицій. | | |(Протокол розкриття пропозицій (форма 2 зв.) зберігається у| | |замовника) | ------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------ |6 |Принаймні одну цінову пропозицію було відхилено (зазначити| | |ТАК або НІ та кількість відхилених пропозицій) ________. | | |(Якщо ТАК - заповнюється форма - 3 зв., яка зберігається у| | |замовника) | ------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------ |7 |Ціна обраної пропозиції (з ПДВ) ___________ грн. | | |словами ____________ гривень | ------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------ |8 |На основі оцінки цінових пропозицій вибрано пропозицію ______| | |(зазначити N пропозиції), яку подав _____________________| | |(повне найменування організації-виконавця) ___________| | |(поштовий індекс) _________ (населений пункт) _______| | |(вулиця) ________ (будинок) ______ (телефон/факс) ________| | |(E-mail) | ------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------ |9 |Торги відмінено з причини (заповнюється лише в разі відміни| | |торгів): | | |___ на участь у торгах було подано менше трьох цінових| | |пропозицій | | |___ було відхилено всі цінові пропозиції відповідно до вимог| | |статті 27 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і| | |послуг за державні кошти" | | | | | |Торги визнано такими, що не відбулися, з причини| | |(заповнюється лише в разі визнання торгів такими, що не| | |відбулися). | | |__ ціна найбільш вигідної цінової пропозиції перевищила суму,| | |передбачену замовником на фінансування закупівлі | | |__ настання непередбачених об'єктивних обставин, що| | |засвідчили невідповідність закупівлі державним потребам | ------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------ |10|Під час проведення процедури закупівлі тендерним комітетом| | |було отримано принаймні одну скаргу ______ (зазначити ТАК або| | |НІ та кількість отриманих скарг). | | |(Якщо ТАК - заповнюється форма 4 зв. Форма - 4 зв. та копія| | |відповіді на скаргу зберігаються у замовника) | ------------------------------------------------------------------ ------------------------------------------------------------------ |11|Інша інформація _____________________________________________| ------------------------------------------------------------------
Голова тендерного комітету ___________ ______________________(підпис) (ініціали та прізвище)
МП
Начальник управління
державних закупівель Н.Обушко
( Виправлення внесені згідно з додатковою інформацією "Офіційного
вісника" N 49, 2000 р. )
Джерело:Офіційний портал ВРУ